anlamiyorlar işde burada tepki gösterenlerin çoğu sanırım 14. günün şafağında ürün iade eden arkadaşlar bence. böyle ne yazikki cok firma batar yada verilen hizmet kalitesi düşer. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması (7. sayfa)
-
-
https://forum.donanimhaber.com/hangi-e-ticaret-sitesi-neden-anket-paylasim-muhabbet--143765855
İlgili konu içerisine de izlenimleri/deneyimleri bekliyoruz.
-
Hepsiburada da benzer bir sorunla ben de karşılaştım ürün sıfırdı ama sorunluydu işin kötüsü şu kargo paketini açtım ürün paketli ambalajlı sıfır gelmiş deneme test etme imkanı olmadı sanırım ya şehir dışına çıkacaktım ya da taşınacaktım o dönem bir türlü deneme imkanım olmamıştı neyse müsait bir zaman denedim ürün sorunlu ama iade süresini de geçmişim Hepsiburada bu konuyla ilgilenmedi yardımcı olmadı çünkü iade süresi geçmiş dediler ben de neyse artık olan oldu diye çok da kafaya takmadım öyle çok ciddi bir para değildi verdiğim yorum yazdım Hepsiburada ya ürün sıfır ama sorunlu çıktı iade almadılar diye belki 10-15 gün yorum inceleniyor diye yazdı ama yorumum onaylanıp yayınlanmadı ben de sinirlendim aldığım ürünün Türkiye firmasını buldum konuştum dedim böyle böyle oldu durum bu tamam kayıt açalım durumu inceleriz biz size mail atarız bize şu adrese ürünü gönderin inceleyelim deriz dediler ben de tamam dedim maile kayıt açıldı en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz diye mesaj attılar açıkçası sonrasında unuttum maile bakmayı aradan 1 hafta kadar zaman geçti bi kargo geldi ben ne aldım ki bu ne diye düşünürken bana aynı ürünün sıfırını bir daha göndermiş firma çok şaşırdım Hepsiburada nın yapmadığını adamlar yaptı. Halbu ki ben ürünü Hepsiburada üzerinde satış yapan bir firmadan aldım Türkiye sorumlusu dan değil. Hepsiburada müşteriye sahip çıkması lazım yani ne var bunda almışım deneme imkanım olmamış Allah'ın kanunu mu bu günü geçirdin bize ne deyip kestirip atıyorlar ama ürünün ana firması sattıkları ürünün arkasında durdular yenisi geldi o sorunsuzdu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snakefatih -- 3 Mayıs 2022; 7:24:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bununla ilgili mesafeli sözleşmede ayıplı urun ile ilgili yasa zaten var. Bunu 14 gün ile bağımsız değerlendiriyor. Sizin dediginiz kronik ariza nereseyse medikal urunler disinda butun urunlerde mevcut ve bunu on goruyorlar zaten üretilirken. Bugun Vw markasi dsg gibi sorunlu sanzimani bile milyonlar satiliyor ve hala uretiliyor. Ancak dediğiniz gibi tekdüze bütün ürünleri ayni kefeye koyup mutad kullanim yapabilir deyip, kullanıp iade etme olayı zaten saçma. Bugün internetten motosiklet satılıyor. Bunu 14 gün kullanıp Keyfi cayma hakki diye bir hak olabilir mi sizce? Olduki iade edildi. Bu Ürünü siz satıcı olsanız ne yaparsınız? Siz arızalı bir ürünü iade etmek istiyorsunuz. Benim dediğim adam 14 gün kullanıyor keyfi iade etmek istiyor ve bunu hiçbir ücret ödemeden hak adı altında yapmak istiyor. Sonrada bu kişiye başka kişinin iade ettiği urun geldiği zaman ortaligi sallıyor. Benim değinmek istediğim nokta bu tam olarak. Cayma hakki yasası alıcılara internet ortamında güven yaratmak için çıkmıştı, su anda ekmeği bile internetten alındığını düşünürsek, bi düzenleme gelmesi gerektiğini ve günün gerekliliğine gore güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hepsiburada ve N11 kadar kusurlu satıcıları bünyesinde bulundurup, onları fütursuzca kollayan başka bir firma yoktur heralde .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"Yan etkilerini okumayım moralim bozulmasın" dediğiniz birçok ilaçta, yan etki olarak beyin kanaması olduğunu biliyor muydunuz...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaş bariz şekilde yorumun yayınlanmamasından rahatsız olmuş onu belirtiyor, bu yorumunuz biraz extra kalmış ama en çok beğeniyi almış. okuduğunu anlama konusunda DH'a yakıştıramadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gimmeluck -- 3 Mayıs 2022; 12:1:57 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bence iade edin rx 6600'lerin fiyatı 6280 liraya kadar düştü, sapphire pulse modeli de soğutmada çok iyidir 6600'ler fazla ısınan kartlar değil 3 fanlı olmasının bi artısı yok. 600 küsür lirada cebinizde kalmış olur madem yorum yazmanıza izin vermiyorlar ve ikinci el ürün gönderiyorlar.
-
Firmanın sorunu beni ilgilendirmez. İster "iade ürün" adıyla tekrar satar, isterse "iade edilmiş paketi açılmış kasaya takılıp kullanılmış" ürün diye indirimli satar, isterse çeyizine koyar, isterse cimere mail atar biz batıyoruz nolur iade ürün almayalım tüketici kanunu değişsin der.
-
Kendi pencerenden bakma bu olsa gerek...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
HB hissedarı olmandan şüpheleniyorum :)
Yahu tabiki kendi penceremden bakacağım. Babamın şirketi değilki. İnternetten 2.el siteleri hariç birşey alıyorsan teoride ve pratikte ürün açılmamış ambalajında sıfır olarak gelmelidir. Dünya üzerindeki bütün alıcıların beklentisi budur.
Ürün kullanılmış ama fonksiyonları çalışıyor ben dert etmem kullanırım aman satıcının durumunu da düşüneyim diyorsan o senin tercihin. Ben kendim,şahsım,zatım adına o ürünü iade ederim.Bu da benim tercihim.
Firma iade ürün satıyorsa en azından "iade edilmiş ürün" diye not düşsün.Alıcı da evine ne geleceğini bilsin.
-
Hepsi burada dan hiçbir şey alınmaz banada 2. El kullanılmış ürün sattılar garantisi bitmiş servis faturayı kabul etmedi vs çok uğraştırdılar en son hakem heyeti ile çözdüm süreci bir daha işim olmadı olmazda onlarla
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
4 tane ürün sattın ve 3 ü açılmış iade geldi ve şuan zarardasın ne yapardın?
Firma olsan ne yapardın.
Sizin gibi tüketim açı kafalar oldukça daha çook hizmet kalitesi düşer.
Banane ben alırım firma isterse batsın kafası çağ dışı bir kafa sizler iflah omassınız sizler...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Artık trol olmandan şüphelendiğim için daha fazla tartışmayacağım. Umarım bir gün sıfır alıp kargonun yolunu gözlediğin ürün, kullanılmış ve yıpranmış olarak eline geçer o zamanda firmayı düşünüp iade etmezsin.
-
Ürün sıfır ve sadece ambalajı açılmış ise kullanırım zaten Amazon en büyük oyun konsolu alım grubu sahibi olarak nerden ne alacağımı çok iyi biliyorum. Amerikadaniste Tüm amazonlar Jap dahil ürün alacağım noktayı fiyatına göre çok iyi ayarlıyorum.. 1000 lira fazla olsa bile Amazon dan alıyorum. Hp ise satıcı hp olursa alırım 300/500 lira için 3.parti lere atlamam. Yani senin dileğin gerçek olmaz..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Normaldir Hepsiburada beğenmediği yorumları onaylamıyor benim bir çok yorumum onaylanmadı istiyorlar ki hep 5 yıldız yorumlar yapılsın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yorumun onaylanmamasını kimse savunmadı bende o konuda yorum yapmadım. Gene de yorum yaparken ürün açık geldi diye ses seviyesi, performans ve hız gibi şeylere 1 puan vermek anlamsız. Bu durumda yazı hepsiburadayı kötülesede puanlar haksız yere direk ürünü ve markayı kötülüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
elinizde bilimsel bi çalışma var mı 7/24 mining yapıp bilmem kaç ay kaç sene sonrada windowsta "ben yoruldum " die karttan bi mesaj gelmiş mi.
-
Online satistaki cayma hakkı gereği özellikle cep telefonlarında iade ürün dolu internet siteleri. Ya bunları göze alıp almak gerekiyor ya da mağazadan kendiniz bakarak acilmamis kutu alacaksiniz. Yorumun yayınlanmamasi ise rezalet, aynısını bana Amazon Fransa sitesi yapmıştı. 4k filmde Türkçe dublaj var demişler, ben yok insanları kandırmayın, düzeltin o ilanı diye yorum yapmistim, yayınlamamislardi.
Buna aslında sık iade yapan üyelere iade ürün gonderip, iade yapmayanlara açılmamış ürün gondererek bir çözüm bulabilirler. Bir algoritma yazmaları lazım tabi bunun için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaju waffle -- 3 Mayıs 2022; 14:35:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar sayfa yazı olmuş. Bu durumun çözümü için kafa patlatabiliriz.
Tüketici için en mantıklı yol :
n11 veya Hepsiburada'dan alacağınız ürünler bozuk çıkabilecek tarzda yüksek fiyatlı ürünler olmasın (Trendyol hesabım olmadığından ordaki durumu bilmiyorum fakat bu mesaja ve kendi deneyimlerinize bakarak karar verebilirsiniz).
Mesela buradaki insanlara yardımcı olmak için yazıyorum, ben kendime kota koydum. Şu anki kur üzerinden tek alışverişte n11'den 200 TL Hepsiburada'dan da 300 TL üzerinde hiçbir alışveriş yapmıyorum (sadece 10-20 $'lık çok düşük bütçeli alış-veriş). Örneğin; kitap defter kırtasiye malzemeleri gibi şeyleri buralardan sipariş ediyorum.
Elektronik cihazları ki bu bilgisayar, telefon, anakart, ekran kartı, işlemci, müzik aleti (amfi prosesör kulaklık vs) vs herşey olabilir; Amazon'dan veya Avrupa'da geri dönmüş ürünleri b-product olarak %10-15 daha ucuza satan sitelerden alıyorum. Böylece aldığımın yüksek oranda sıfır olduğundan; olmasa da tez değişim yapılacağından emin oluyorum. Eskiden Vatan Bilgisayar'dan alırdım orda da kalite düştü malesef; çalışanlar birbirine harddisk anakart kutuları fırlatıyorlardı son gittiğimde; sonra da ordan alışverişi bıraktım (usb bellek, mouse, klavye veya kutusunu/markasını görerek çevirici hub vs alıyorum: internet siparişlerinde bazen markasız ürünü markalı fiyattan satıyorlar).
Bunlardan hiçbiri babamızın firması değil. Kimsenin ne kadar zarar veya kar elde ettiği de müşteriyi ilgilendirmez. Herkes servisinden hizmetinden memnun kaldığı satış kanalını tercih edebilir. Fakat ihtiyaca ve ileriye yönelik 6-8 bin TL üstünde ürün (laptop, ekran kartı, işlemci gibi) almışsam sorun yaşama oranım yüksek olacağına 200-300 TL fazla veririm kafam rahat eder. Ne kadar hizmet, o kadar köfte.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leopolidas -- 3 Mayıs 2022; 15:33:31 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X