Süreç bu şekilde mi oluyor normalde sorayım dedim neden ben inventus'a göndermiyorum da rma kaydından yolluyorum anlamadım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redoracle -- 16 Haziran 2022; 17:50:29 > |
İnventus'tan aldığım anakart defolu geldi sonrasında , Asus rma'ya birşey yollaycaklar okusunlar.
-
-
Zamaninda Frank Sabotka özel olarak sordugunda, FSP güc kaynaklari icin 5yil/10yil garanti islemlerini inventus üstleneceginden, onlara gönderebilecegimizden bahsediyorlardi.
Diger ürünlerde böyle degil sanirim. Normalde RMA acilir eyvallah, burda bir hata yok. Teoride yaptiklari suan yanlis degil, herkesin yaptigi islemi yapmislar. Anakarti alali ne kadar oldu peki?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anakartın usblerinde sürekli olarak hata vardı bi süre sonra gücü kesiyordu ve çıkarıp taksamda güç vermediğinden aygıt yeniden başlamadan o usb kullanılamıyodu,usb aygıtı tanınmadı hatası oluyordu sürekli.
-
yani işini daha kısa sürede halletmek istiyorsan dediklerini yapabilirsinz ziraa önce inventus'a onlar asus'a göndericek işlem çok uzuyor... asus hesabı açıp ürününü kaydet ordan talep oluştur UPS kargo direk kapından alıcak.
-
Çoğu satıcı firma ve bazı distribütörlerin kendi teknik servis bölümü yok.
Garanti belgesi üzerinde yazan firma ile görüşün.
-
Rma başvurursanız işleminiz daha hızlı bir şekilde olacaktır. Anakartınızın teknik servisini telefon ile ulaşıp gerekli bilgileri alabilirsiniz. Rma ile işlemleriniz daha hızlı oluyor. Daha önce ekran kartımı bu şekilde garanti süresinde teknik servise gönderdim 1 hafta içinde yapılıp bana ücretsiz kargo ile gönderilmişti.
-
Evet rma ya başvurdum 10 günde filan anca kargo almaya geldi mail filan attım kaçkere asus'a sonra rma servisi tamda tahmin ettiğim gibi test ettik birşey yok deyip geri yolladı hem de yollamadan önce ayrıca inventus kutusuna koymuştum anakart kutusunu üzerine baloncuklu örtü vs hem o kutuyu yollamamışlar bana direkt kendi kutusuna koyup yollamışlar hem de anakartı antistatik poşete koymuştum onuda geri yollamamışlar bitti mi hayır backplate kısmına kağıt yapıtıtıp sökmüşler ama bir kısmı üzerinde öylece kalmış.
Bende tabi kendim test ettim ve bir baktım gene usb güç kesme sorunu devam ediyor bunların böyle olacağını tahmin edip msı anakart aldım ve bilin ne oldu hiç sorunum kalmadı.
Size tavsiyem inventustan ve asustan uzak durun hem defolu ürün satıp iade almıyorlar hemde sizi suçluyorlar.
Rma servise gelince içine asusun notlarındaki gibi herşeyi tam koymayın bence bende geri dönmeyenler oldu zaten hatalı karta sağlam raporu verip geri yolluyorlar.
Msı'a geçince hem hantallık gitti pc deki daha önce de b350 asus kullanıyodum ondan da b450 den de iyi çalışıyo msı,yani karttaki sorundan değil bu sefer hata yapmadım her türlü iade alabileceğim amazoından aldım kafam da rahat umarım msı servisi bu kadar kötü değildir,bu arada kart sıfırdı gerçekten inventustaki gibi defolu değildi ve üzerinde bantları vs yapışmış duruyodu ben söktüm ama asus kartta o bantlar yoktu soğutucu kısmındaki.
-
iyide aradan kaç ay geçti senin aldığından?. Bunun yasal iade etme süreci var eğer o sürede iade etmediyseniz sizin probleminiz. Ha 6 ay 12 ay sonra ağrıza yaptı ise bunun inventus ile yada x firması ile alakası yok. Elektronik de ne zaman ağrıza yapacağı belli olmaz. "Bana agrizali ürün sattılar" derken aldığınızda böyle dide iade mi almadılar?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aldığımda hatalıydı resmini çekip yolladım iadeyi kabul etmediler ben de uğraşmadım babam yeni vefat etmişti çünkü bir de bunlarla uğraşmak istemnedim,teknikteki eleman bi de suçu bana attı sen bu hale getirdin dedi iade almamak için ne yapsaydım olay mı çıkarsaydım daha da inventustan birşey almam amazon da hiç böyle birşey yaşamadım adamlar hiç beni suçlamadan koşulsuzca iade almıştı ben nerden bileyim inventusun böyle yapacağını,asus servisi zaten başlı başına felaket eğer işiniz düşerse yollamayın daha iyi teknik bilgileri yok heralde bios güncelleyip geri yollarlar.
Yani ne zaman arzalı filan değil olay en baştan arızalı defoluydu değiştirmediler sattıkları ürünün arkasında durmadılar daha da beni suçladılar politikaları buynuş ben öğrendim başkası da yaşamasın diye yazdım en azından.
Şu an msı aldım amazondan hiç sıkıntısız kullanıyorum garantisi de amazon kafam rahat.
-
Bu arada asus a hizmet kalitesi mail attım kutumun ve antistatik poşetimin kaybolduğuna dair serviste adamların cevabı daha komik önceden fotosunu çekip yollamam gerekiyormuş bilginize arkadaşlar ben nerden bileyim anakart kutusunu içine koyduğum kutuya koymadan antistatik poşetimi içine koymadan yollayacaklarını adamların özrü kabahatinden büyük.
Siz siz olun fotosunu çekmeden herşeyinizin yollamayın sonra bişey kaybolursa foto istiyorlar şimdiye kadar bu kadarı başıma gelmemişti inventusla asus sayesinde yaşamış olduk.
-
Olayı detaylı bilemediğim için sordum bende. Normalde thh ile hallederdiniz ama cenaze işleriniz olduğu için uğraşmak istememişsiniz. Bu durumda inventus suçlu ayıplı ürünü değiştirmesi gerekirdi. Asus zaten garantisi çok kötü gerçi birçok firmanın garantisi çok kötü sadece asus ile.degil. Thh ile hakkınızı arayın hakkınızı yedirmeyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adamlar sorunu bulamadığı gibi bir de benim herşeyin fotosunu çekip yollamam gerekiyormuş kaybolan şeyler var dediğimde cevaba bakarmısınız yani neyse msı aldım amzondan kurtuldum sıfırdı çünkü vrmler üzerinde jeletin bantı sökülmemişti asusta hiçbiri yoktu ama dediğim gibi kafam o zamanlar babmdaydı işin üzücü tarafı babam yeni vefat etti dedim bunu bile söyledim ama biz ilgilenicez dediler çivi gibi çakılmış vidayı söküp geri yolladılar ve daha da üzücüsü bunu bei yapmakla suçladılar neyse ben yapmadıysam ama misliyle çıksın umarım o beni suçlayandan bu arada 2 şahidim var onlarda anakatı açtığımda yanımdalardı hatta arkadaşım fotosunu çekip vidanın kendi emailinden attı yazıklar olsun diyorum asus ve inventus kjalitesini gördüm daha kimse yaşamasın diye açtım konuyu artık anakartlar olmuş 1500-2000 yazık günah yani benim hakkımı yediler başkalrının yenmesin.
Aslında evet mahkeme vs uğraşmak lazım dediğim gibi anakrtı açtığımda 2 şahidimde vardı ama uğraşmayacağım bana ders oldu umarım başklarına da olur başka markalara yönelirler amazon gibi size inanan sorgu sualsiz iş yapan firmalara yönelirler paraları ve zamanları boşa gitmez.
Herşey anakart da değil burda babam yeni ölmüşken ben bunları yaşadım 5-6 ay usb sorunlu olarak kullanmak zorunda kaldım anlamadım çünkü belki sistemdendir dedim win 11 yeni çıktığı için ama değil diğer anakartlarda bu sorun olmuyor win 11 de de.
-
Elimdeki kasanın USB jack kısımlarını itina ile ıslak mendik ile silerim aslında silinmemesi lazım ama 1 kere bile hata sorun yaşamadım. Gerçi dilimi ısırayım kasada bir yerde arıza vermesi demek sorun demek ama ne bilem millet USB takarken bozuyor ben ıslak mendil ile silmeme rağmen bozulmadı şimdiye kadar.
-
Thh ile uğraşın hocam. 15 dk nizi alacak en azından sıfır ürün gönderirler satarsınız kullanmasanızda. Türkiye de garanti ürünü alana kadar aldıktan sonra ne olursa olsun kimse ilgilenmiyor. Asus ile bende çok uğraştım ondan biliyorum bilgisiz ve vurdum duymaz teknik servisleri var malesef. Msi giga vs onlarda aynı ne yazıkki iyi servis yok kötünün kötüsü var malesef
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EA6F8F78B -- 16 Haziran 2022; 18:38:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özelden yazarsanız nasıl yapacağımı ne yazayım filan değişimini mi isteyeyim arkadaşla da konuştum şahit olan olaya resmini çekip inventusa yollayan ondan da resim duruyosa yollamasını istedim o sorunlu vidayı çekip yollamıştık ve sadece ben suçlandım ve sadece sökülüp yollandı ve sonrası usb sorunu olaylar bunlar.
-
Hatırladığım kadarı edevlet ten açabiliyorduk. Şahit vs gerek yok zaten ucretsiz siz şikayetinizi yazıcaksınız olayları en baştan. gerekli evrakları yükleyeceksiniz süreç uzun da sürebiliyor ama sonuç alıyorsunuz. Hatta varsa elinizde video vs onuda youtube yükleyip onuda atabilirsiniz. Fatura sizin üstünüze kayıtlıdır zaten. Kendi üstünüze kayıtlı olmayan fatura dan işlem yapmıyorlar. Evinize kağıt geliyor eğer süreç olumlu sonuçlandı yada olumsuz sonuçlandığı hakkında. Ama dediğim gibi olumlu sonuçlanacaktır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sağol kardeşim 5 dakkada hallettim yanımda olan arkadaşları ve numaralarını da yazdım benim yapmadığım hatta resmi onlar çekip yolladılar zaten kendi emaillerinden attılardı,bana kalsa umudu kesmiştim bakalım haklı olduğumu ben biliyorum arkadaşlarım da şahit zaten benim yapmadığım şeyi neden tekniğin ısrarı üzerine kabul edeyim ki bu kadar kolay olmamalı bu işler değişim olursa yedek sıfırı anakartım olur işime yarar bu pahalılıkta boğazımdan kısıp yeni anakart almak zorunda kaldım bunların yüzünden.
-
Gecmis olsun, umarim en yakin zamanda cözüme kavusursun.
Inventus un böyle birsey yaptigina inanamiyor insan.. Bir daha inventus kraldir diyene bu konuyu gösterecegim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hemen Şikayet var konu açın. Ben çoğu şeyi ordan çözmüştüm. Yaşadığınız her şeyi yazın. Hangi servis olduğunu da yazın. Asus yetkilileri el atabilir. Bende MSI öyle olmuştu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Evet rma ya başvurdum 10 günde filan anca kargo almaya geldi mail filan attım kaçkere asus'a sonra rma servisi tamda tahmin ettiğim gibi test ettik birşey yok deyip geri yolladı hem de yollamadan önce ayrıca inventus kutusuna koymuştum anakart kutusunu üzerine baloncuklu örtü vs hem o kutuyu yollamamışlar bana direkt kendi kutusuna koyup yollamışlar hem de anakartı antistatik poşete koymuştum onuda geri yollamamışlar bitti mi hayır backplate kısmına kağıt yapıtıtıp sökmüşler ama bir kısmı üzerinde öylece kalmış. Bende tabi kendim test ettim ve bir baktım gene usb güç kesme sorunu devam ediyor bunların böyle olacağını tahmin edip msı anakart aldım ve bilin ne oldu hiç sorunum kalmadı. Size tavsiyem inventustan ve asustan uzak durun hem defolu ürün satıp iade almıyorlar hemde sizi suçluyorlar. Rma servise gelince içine asusun notlarındaki gibi herşeyi tam koymayın bence bende geri dönmeyenler oldu zaten hatalı karta sağlam raporu verip geri yolluyorlar. Msı'a geçince hem hantallık gitti pc deki daha önce de b350 asus kullanıyodum ondan da b450 den de iyi çalışıyo msı,yani karttaki sorundan değil bu sefer hata yapmadım her türlü iade alabileceğim amazoından aldım kafam da rahat umarım msı servisi bu kadar kötü değildir,bu arada kart sıfırdı gerçekten inventustaki gibi defolu değildi ve üzerinde bantları vs yapışmış duruyodu ben söktüm ama asus kartta o bantlar yoktu soğutucu kısmındaki. |
Benzer içerikler
- iyzico dolandırıcılığı
- epa teknoloji güvenilir mi
- temu dolandırıcılığı
- olmeca tekila bilyesiz
- türk telekom hat devir ücreti
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X