Şimdi Ara

MicroBox 2.5' HDD 160 GB - USB sürücüsünü yükleyemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar MicroBox 2.5" HDD 160 GB ürünümü usb den artık tanıtamıyorum.
    Üretici ve modeli ( Toshiba MK1646GSX )

    HDD'i bir yıldan beridir kullanıyorum. Düne kadar sorunsuz kullanıyordum. Şimdi aynı pc'me tekrar taktığımda usb aygıtı bulundu deyip daha önce hiç görmemiş gibi sürücü arıyor ama donanım yüklenemedi mesajı veriyor.

    Ürünün led ışığı yanıyor. Y şeklinde yani çift başlı usb kablosu mevcut. özel koruyucu kılıfında taşıyorum sürekli. herhangi bir düşürme de yapmadım.

    iş yerimde windows7 yüklü 2 ayrı pc de ve xp yüklü 1 pc de denedim. hepsinde aynı şekilde tanıyamıyor. Üstelik bu pc lerde de daha önce bu HDD2i kullanmıştım. daha önce ilk takışımda yeni donanım bulundu deyip yüklemesini kendisi yapıyordu.

    internette bu modelin sürücüsünü aradım belki çözüm olur diye ama bulamadım haliyle. zaten işletim sisteminin otomatik tanıması gerekiyor ama bir denedim işte.

    bu forumda biraz arama yaptım. daha önce buna benzer bir sorun olmuş. fakat onda sadece kullanıcının kendi pc'sinde çalışmıyormuş. diğer pc 'lerde çalışıyormuş. kendi pc'nin anakart pilini çıkarıp dene demişler. başarılı olmuş.

    fakat bendeki farklı bir soruna benziyor. benimki hiç bir pc de çalışmıyor. HDD de bir sorun olmuş gibi. başka pc lere takarken de her zaman bir virüs taraması yaparım. bulaşma olmuşsa temizleyip kullanmaya başlarım.

    Aslında ürünün garantisi var. tamire göndersem onarıp veya değiştirip gönderirler ama içindeki dosyalara üzülürüm. iş yerindeki bütün pc lerin notebook ların driverları var içinde. ayrıca iso kalıpları falan gibi.

    formatlanmadan bir açabilsem iyi olacaktı.
    yardımcı olabilecek veya buna benzer bir sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.

    saygılar.







  • Birde kabloyu değiştirerek dene
  • Hdd nizin kablosunu değiştirme şansınız var mı?
    Sorun kabloda veya hdd de gibi gözüküyor...
    Kabloyu değiştirmeniz rağmen çalısmıyorsa Badsector olusmustur,verileriniz cokta önemli değilse garantisi geçmeden servise verin derim...
    Tabi önce son şans kabloyu değiştirmeyi deneyin...
  • başka bir kabloyla da denedim. sonuç aynı oldu. hdd de problem galiba. verileri kurtaramayacağız ona yanıyorum. başka bir çözüm bulamazsak artık garantiye vereceğim ne yapayım.

    ilginiz için teşekkürler arkadaşlar.
  • Siz genede garantiye verirken içindeki verilerin kurtarılma şansı varmıymıs bir sorun...
  • ürünü garantiye gönderdim. telefonla sorduğumda belki usb kartında arıza vardır dediler.
    eğer veri yedeklemek istiyorsanız, usb kartını çıkarıp sata hdd gibi pc ye bağlayın dediler.
    dedikleri gibi yaptım ama bir türlü pc görmedi hdd i.

    ben de mecbur gönderdim. sonra hdd arızalı, değişecek dediler. verileri gitti maalesef.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.