Ne kadar demode ve modası geçmiş işler. Oyunu değil oyunun nasıl oynattığını görmek ne acayip. Siz hiç müziği nasıl çalıyor diye bir MP3 çaları veya filmi nasıl izletiyor diye bir DVD oynatıcı incelemesi gördünüz mü bu zamanda? İnsanlar nasıl oynatıldığına değil filmin, müziğin, oyunun kendisi ile ilgilenmeli zaten. Bir an evvel bulut oyun sistemi gelsin de artık sadece muhabbete oyun üzerine, nasıl yapılmış, konusu nedir, bugları nedir bu konuşulur olsun artık.
monacomen
kullanıcısına yanıt
Şu forumda okuduğum en manasız yorumlardan birisi olabilir bu. Evet televizyon nasıl gösteriyor, ses sistemi nasıl ses çıkarıyor gibi incelemeler çakılı her yerde. Donanımhaber gibi sitelerin varlık nedeni bunlar.
Bulut sistemleri geldi, bir şey değişmedi. Onlarda da nasıl görünüyor, hangisinin çözünürlüğü daha yüksek, hangisi rtx destekliyor hangisi desteklemiyor, hangisinde gecikme daha düşük onu konuşuyoruz. Sonuçta bu oyunları cihazlara takıp oynuyoruz. Senin cihazında nasıl oynanıyorsa öyle oynuyorsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: ebavamqko
matematikte sağlama vardır.
cu ların herbirinde 64 işlem ünitesi var. her ünite iki veri yollu ve belirtilen frekanslardan çalışıyor!
matematik kolay alsında bu levelda. çamur atmana gerek yok.
Alıntıları Göster
güldürdün beni, matematikle ilgisi yok olayın orda yazan rakamlar doğru değil.
ps5 te base clock ve game clock diye birsey yok...
-islemciyi 60-70 derecede araliginda sabit tutmak stabil 1900 mhz de calismasi gerektigini yazilmis.
-xbox'in gpusu 2200 mhz overclock edilirse 14 tf oluyormus, sabit hızda calisacagi aciklanan gpuyu neden overclock ediyoruz.
yani hesap yapmasını bilen ama yalan yanlis bilgilerle manipulasyon yapmaya calisan biri tarafından hazırlanmıs bir resim.
acikcasi xbox zaten daha guclu gpuya sahip neden arada olmayan bir fark yaratilmak istendigini anlamadım.yarın oyunlarda bu farki karsilaycak bir durum olusmadi mi nasil aciklanacagini merak ediyorum dogrusu.
xboxla ps5 arasında bu donanımlarla olusabilecek fark biraz daha yuksek cozunurluk veya daha stabil kare saniye oranları olabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: blackzeros
güldürdün beni, matematikle ilgisi yok olayın orda yazan rakamlar doğru değil.
ps5 te base clock ve game clock diye birsey yok...
-islemciyi 60-70 derecede araliginda sabit tutmak stabil 1900 mhz de calismasi gerektigini yazilmis.
-xbox'in gpusu 2200 mhz overclock edilirse 14 tf oluyormus, sabit hızda calisacagi aciklanan gpuyu neden overclock ediyoruz.
yani hesap yapmasını bilen ama yalan yanlis bilgilerle manipulasyon yapmaya calisan biri tarafından hazırlanmıs bir resim.
acikcasi xbox zaten daha guclu gpuya sahip neden arada olmayan bir fark yaratilmak istendigini anlamadım.yarın oyunlarda bu farki karsilaycak bir durum olusmadi mi nasil aciklanacagini merak ediyorum dogrusu.
xboxla ps5 arasında bu donanımlarla olusabilecek fark biraz daha yuksek cozunurluk veya daha stabil kare saniye oranları olabilir.
Alıntıları Göster
elindeki rakamsal değerlerle hesaplarsan art niyet veya yalnışlık yok.
her bir CU RNA2 mimarisinde şu anlık 64 işlem çekirdeği çalıştıracak. yani tek bir CU = 64 işlem çekirdeği. Ps5 de ki CU sayısı 36 ise o zaman toplam işlem çekirdek sayısı ne kadar?
birde bu sayı Xbox tarafında 52 ise toplam işlemci çekirdek sayısını hesapla. bu çekirdeklerin her biri çift yollu çalışıyor.
işte en basitinden AMD gpularında çalışma hesaplaması. bunu amd kendi açıklamış ama siz inanmıyorsunuz. ilginç gerçekten.
MS Flight Simulator 2020 olsa iyi olurdu.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme