Şimdi Ara

Microsoft Surface Pro 3 ve tüm aksesuarlar incelemesi (Bol resim içermektedir !..) (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.486
Cevap
26
Favori
68.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yazık olmuş 20 yıl once 14 inch crt tuplu kasalarla çalışırken ctrl s yapardık iki dakkada bir elektrikler kesilip duruyodu şimdi o gunlere mi donucez
  • arkadaşlar benim surface 3 pronun klavyesinin virgul tuşu duşüyor şimdi artık iyice yalama oldu bunu sabitlemenin bi yolu varmı yoksa bi tuş için klavyemi almak lazım
    bilen varsa yardımcı olursa çok memnun olurum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    arkadaşlar benim surface 3 pronun klavyesinin virgul tuşu duşüyor şimdi artık iyice yalama oldu bunu sabitlemenin bi yolu varmı yoksa bi tuş için klavyemi almak lazım
    bilen varsa yardımcı olursa çok memnun olurum

    Sanırım harfin altındaki plastik mekanizmanın ayaklarında kırık ya da bir sorun var.

    Dikkatlice bastırdınız mı ?

    Şayet bastırma ile de olmuyor ise bu konuda Microsoft USA ile İngilizce yazışarak yardım isteyebilirsiniz.

    Alt bölüm komple olabilir ve yapıştırmakta pek mantıklı değil sanırım.

    Geçmiş olsun.

    Saygılarımla...
  • Cevabınıza teşekkurler bu gun istanbul bilişime gönderdim cihaz ordan alınma zaten garanti kapsamında onaracaklarını soylediler bakalım sonuç ne olacak
  • Arkadaşlar bu gun pro 4 aldım surface pro 3 ve uag kılıfla beraber satılıktır ilgilenenler pm atabilirler ben balıkesirde ikamet ediyorum full kutulu faturalı 2017 eylule kadar istanbul bilişim garantilidir
    Fiyata çok kasmayacam sahibindene koymadım henuz ilgilenen varsa yardımcı olurum kalemini kaybettim daha yeniyken kaybolmasın diye bi yere kaldordım şimdi bulamıyorum bulamazsam kalem fiyatını da düşerim
    klavye turçedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    Cevabınıza teşekkurler bu gun istanbul bilişime gönderdim cihaz ordan alınma zaten garanti kapsamında onaracaklarını soylediler bakalım sonuç ne olacak

    Rica ederim.

    Umarım en kısa zamanda arzu ettiğiniz şekilde çözülür sorununuz.

    Saygılarımla...
  • klavye geldi iki tane tuşu değiştirmişler ama benim klavye mavi ellerinde siyah tuş varmış biraz garip olmuş.neyse hiç yoktan iyidir telefona irtibat kurdular durumu bilgilendirdiler ilgi alaka guzel.
    daha erkan gonderseymişim klavye değişimi yapacaklarmış ama şu anda ancak tuş değiştirdiler ileride mavi klavye gelirse onların tuşlarını gondereceklerini soylediler.
    şu anda SP 4 e taktım kullanıyorum
    yeri gelmişken sp 4 le 3 arasında uag takılınca çok fark yok gerçi daha bi saattir kullanıyorum ama oooo çok farklı bi cihaz dedirtmedi
    selamlar herkese
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    klavye geldi iki tane tuşu değiştirmişler ama benim klavye mavi ellerinde siyah tuş varmış biraz garip olmuş.neyse hiç yoktan iyidir telefona irtibat kurdular durumu bilgilendirdiler ilgi alaka guzel.
    daha erkan gonderseymişim klavye değişimi yapacaklarmış ama şu anda ancak tuş değiştirdiler ileride mavi klavye gelirse onların tuşlarını gondereceklerini soylediler.
    şu anda SP 4 e taktım kullanıyorum
    yeri gelmişken sp 4 le 3 arasında uag takılınca çok fark yok gerçi daha bi saattir kullanıyorum ama oooo çok farklı bi cihaz dedirtmedi
    selamlar herkese

    Kısa sürede geçici bir çözümle bile olsa sizi mağdur etmeden çözülmesine ve ileriye dönükte güvence vermelerine sevindim.

    UAG kullanmayı çok isterdim ama her akşam evde dock station a bağlarken o kılıfı sökmek zorunda kalacağım için alamıyorum.

    Güzel günlerde kullanın.

    Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    klavye geldi iki tane tuşu değiştirmişler ama benim klavye mavi ellerinde siyah tuş varmış biraz garip olmuş.neyse hiç yoktan iyidir telefona irtibat kurdular durumu bilgilendirdiler ilgi alaka guzel.
    daha erkan gonderseymişim klavye değişimi yapacaklarmış ama şu anda ancak tuş değiştirdiler ileride mavi klavye gelirse onların tuşlarını gondereceklerini soylediler.
    şu anda SP 4 e taktım kullanıyorum
    yeri gelmişken sp 4 le 3 arasında uag takılınca çok fark yok gerçi daha bi saattir kullanıyorum ama oooo çok farklı bi cihaz dedirtmedi
    selamlar herkese

    Kısa sürede geçici bir çözümle bile olsa sizi mağdur etmeden çözülmesine ve ileriye dönükte güvence vermelerine sevindim.

    UAG kullanmayı çok isterdim ama her akşam evde dock station a bağlarken o kılıfı sökmek zorunda kalacağım için alamıyorum.

    Güzel günlerde kullanın.

    Saygılarımla...


    Yeni dock kılıf derdi olmasın diye yapılmadı mı zaten ? Var mı alma planlarınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr


    quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    klavye geldi iki tane tuşu değiştirmişler ama benim klavye mavi ellerinde siyah tuş varmış biraz garip olmuş.neyse hiç yoktan iyidir telefona irtibat kurdular durumu bilgilendirdiler ilgi alaka guzel.
    daha erkan gonderseymişim klavye değişimi yapacaklarmış ama şu anda ancak tuş değiştirdiler ileride mavi klavye gelirse onların tuşlarını gondereceklerini soylediler.
    şu anda SP 4 e taktım kullanıyorum
    yeri gelmişken sp 4 le 3 arasında uag takılınca çok fark yok gerçi daha bi saattir kullanıyorum ama oooo çok farklı bi cihaz dedirtmedi
    selamlar herkese

    Kısa sürede geçici bir çözümle bile olsa sizi mağdur etmeden çözülmesine ve ileriye dönükte güvence vermelerine sevindim.

    UAG kullanmayı çok isterdim ama her akşam evde dock station a bağlarken o kılıfı sökmek zorunda kalacağım için alamıyorum.

    Güzel günlerde kullanın.

    Saygılarımla...


    Yeni dock kılıf derdi olmasın diye yapılmadı mı zaten ? Var mı alma planlarınız ?

    Açıkçası yeni dock benlik değil :)

    Eski dock un kablo karmaşası olmadan derli toplu durması bana daha rahat geliyor ki bir de onu sök bunu tak pek yapan biride değilim.
    Eve geldiğimde sadece dock a yerleştirmem yetiyor cihazı.

    Saygılarımla...




  • pro 4 modelini alacağımdan dolayı surface pro 3 tabletim satılıktır, ilgilenen arkadaşlar pm yolu ile ulaşabilirler.
    klavye (type cover-blue)+kalem+tüm kutu içeriği ile birlikte verilecektir.
    Intel i5 işlemcili, 128GB SSD, HD4400 ekran kartı ve 4GB modelidir, herhangi vuruk, çizik, ölü piksel bulunmamakta olup şubat 2017 tarihine kadar İstanbul Bilişim garantisi altındadır.

    saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crower74 -- 26 Mayıs 2016; 9:34:18 >
  • Merhabalar, bende Almanyada okuyorum ve burdaki cogu ögrenciler surface kullaniyor, ve yazin bende almak istiyorum, surface pro 4 i5 8 gb ram olani ancak 1-2 sorum var yardimci olursaniz sevinirim.Makine mühendisligi okuyorum, suan hali hazirda Asus i7 laptopum var ancak agir, sürekli yanimda tasiyamiyorum.Yeni surface gelicek mi? Dedigim cihazi aldigimda AutoCAD, Solid gibi cizum uygulamalarinu acar mi? Vede cok isinma ve ses yapiyormu? Simdiden tesekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni surface planı duyurulmadı pro 4 yeterli olur sadece cad uygulamalarında büyük monitor ihtiyacı olur en son siemens i7pro 4 ve surface book cad için sertifikaladı.
    İmkanın varsa pro4 i7 iyi olur.
    http://www.windowscentral.com/surface-book-and-surface-pro-4-certified-run-siemens-solid-edge-cad-tools linkteki makalede detayı var
    Isınma ve fan gurultusu konusu makinaya bindirdiğin yükle alakalı ama genel olarak sessiz bir makine solid açar ama asus i7 ile kıyaslama render katı modellemeyi buyuk makinada yapar editleri surface de yaparsın
    Birde soruyu netleştirirsen daha iyi olur solidi açmaya celeronla bile açarsın hangi duzeyde performans talep ettiğin çok açık değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blkgtz -- 28 Mayıs 2016; 0:40:31 >




  • Arkadaşlar benim surface 4 birkaç gündür ekran otomatik döndürmeye yapmıyor hızlı işlem merkezinde de ton kilidi kayboldu bu durum başına gelen yada çözümünü bilen varmı
    İnternette bütün yazılanları okudum makinayı yeniden kurdum fakat yok
    Sizlerin bildiği bi şey varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    Arkadaşlar benim surface 4 birkaç gündür ekran otomatik döndürmeye yapmıyor hızlı işlem merkezinde de ton kilidi kayboldu bu durum başına gelen yada çözümünü bilen varmı
    İnternette bütün yazılanları okudum makinayı yeniden kurdum fakat yok
    Sizlerin bildiği bi şey varmı

    Maalesef benim bir bilgim yok.

    Son gelen güncelleme sonrası mı oldu ? (En son bir kaç gün önce gelen güncelleme sadece office ağırlıklı idi hatırladığım kadarı ile.)

    İngilizceniz var ise Twitter'da ki @SurfaceSupport hesabına yazmanızı tavsiye ederim. Hızlı cevap veriyorlar.

    Bu arada ben de bir bakarım, herhangi bir açıklamaya denk gelirsem, buradan paylaşırım.

    Geçmiş olsun.

    Saygılarımla...




  • Evet microsoft live support ile goruştum hatta uzak bağlantı ile sesion açıp kurcaladılar duzeltemediler replace için amerikaya istediler sonra forumlarda trobleshoot başlılklarında kendim aradım meğer type cover dan ayrı kalınca ve eski microsoft klavyelerle sürücu uyumsuzluğundan yapıyomuş
    Çözum type cover takıyosun biraz bekliyosun ertesi sabah duzeliyo nedeni bilinmiyor.garip ama gerçek :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blkgtz -- 25 Haziran 2016; 9:27:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blkgtz

    Evet microsoft live support ile goruştum hatta uzak bağlantı ile sesion açıp kurcaladılar duzeltemediler replace için amerikaya istediler sonra forumlarda trobleshoot başlılklarında kendim aradım meğer type cover dan ayrı kalınca ve eski microsoft klavyelerle sürücu uyumsuzluğundan yapıyomuş
    Çözum type cover takıyosun biraz bekliyosun ertesi sabah duzeliyo nedeni bilinmiyor.garip ama gerçek :)

    Sizin adınıza garip ama gerçek bir şekilde bile olsa çözülmesine sevindim :)

    En azından böyle spesifik bir sorun yaşayan daha olursa, bu bilgide artık ölümsüz oldu sayenizde...

    Saygılarımla...
  • 21.07.2016 tarihinde saat 10:00 da İstanbul bilişimi aradım. Öncesinde buradaki 22 sayfayı tek tek okudum ki zaten teknolojik bi şey almadan önce uğrak yerimdir. Neyse efendim...

    Bi 15 dakika kadar bekledim. Müşteri temsilcisi çıktı:

    İB: Merhabalar, Microsoft surface alacağım ama bazı sorularım var onlarla ilgili destek istiyorudum.

    Ben: Tabi efendim, sizi yetkili birimimize aktarayım.

    (Bi 5 dakka daha bekle)

    İB: Alo (sanırım adam orda uyuyomuş uyandırmışlar ses öyle yani)
    Ben: Merhabalar
    İB: Buyrun
    Ben: Microsoft surface hakkında sorum vardı. İnternete biraz midemi bulandırdılar. DEvamlı da müşteriinizim (eskiden öyleydim artık) bi kaç soru soracaktım.
    -Sessizlik-
    Ben: Microsoftla görüştüm ÜRÜNÜN TÜRKİYE SATIŞI YOKTUR dedi. Bunun garantisi kimde?
    İB: Bizde. 2 yıl garantilidir ürün.
    Ben: Bu gün ters tarafından kalktınız sanırım?
    İB: Yok beyenfendi dinliyorum ben sizi.
    Ben: Ürünün içinden Amerika elektirik priz fişi çıkıyormuş.
    İB: Evet, ürünün yanında bir çevirici veriyoruz onu takıp kullanıyosunuz.
    Ben: Anladım. İyi çalışmalar, teşekkür ede...

    ÇAt telefon kapandı.

    1 - Ürünü kendileri getirmiş. Microsoft desteği yok.
    2- Daha önce abilerden Asus ROG almıştım, açılmış gelmişti. Sorduğumda, denenmiştir ondandır demişlerdi. Eh iyi demiştim. Bu sefer girmem o topa.
    3- Daha malı almaya niyetliykenki muameleye bak, bide iade etmeye kalksak....

    Ulen ürünü de çok sevmiştim be. Afrikada çalışıyorum, oynaya oynaya giderim demiştim. Neyse, Apple a devam arkadaş. Tek müşteri memnuniyetini önemseyen firma kendisi.

    Size bol şans.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktaraydin

    21.07.2016 tarihinde saat 10:00 da İstanbul bilişimi aradım. Öncesinde buradaki 22 sayfayı tek tek okudum ki zaten teknolojik bi şey almadan önce uğrak yerimdir. Neyse efendim...

    Bi 15 dakika kadar bekledim. Müşteri temsilcisi çıktı:

    İB: Merhabalar, Microsoft surface alacağım ama bazı sorularım var onlarla ilgili destek istiyorudum.

    Ben: Tabi efendim, sizi yetkili birimimize aktarayım.

    (Bi 5 dakka daha bekle)

    İB: Alo (sanırım adam orda uyuyomuş uyandırmışlar ses öyle yani)
    Ben: Merhabalar
    İB: Buyrun
    Ben: Microsoft surface hakkında sorum vardı. İnternete biraz midemi bulandırdılar. DEvamlı da müşteriinizim (eskiden öyleydim artık) bi kaç soru soracaktım.
    -Sessizlik-
    Ben: Microsoftla görüştüm ÜRÜNÜN TÜRKİYE SATIŞI YOKTUR dedi. Bunun garantisi kimde?
    İB: Bizde. 2 yıl garantilidir ürün.
    Ben: Bu gün ters tarafından kalktınız sanırım?
    İB: Yok beyenfendi dinliyorum ben sizi.
    Ben: Ürünün içinden Amerika elektirik priz fişi çıkıyormuş.
    İB: Evet, ürünün yanında bir çevirici veriyoruz onu takıp kullanıyosunuz.
    Ben: Anladım. İyi çalışmalar, teşekkür ede...

    ÇAt telefon kapandı.

    1 - Ürünü kendileri getirmiş. Microsoft desteği yok.
    2- Daha önce abilerden Asus ROG almıştım, açılmış gelmişti. Sorduğumda, denenmiştir ondandır demişlerdi. Eh iyi demiştim. Bu sefer girmem o topa.
    3- Daha malı almaya niyetliykenki muameleye bak, bide iade etmeye kalksak....

    Ulen ürünü de çok sevmiştim be. Afrikada çalışıyorum, oynaya oynaya giderim demiştim. Neyse, Apple a devam arkadaş. Tek müşteri memnuniyetini önemseyen firma kendisi.

    Size bol şans.

    Merhaba.

    22 sayfayı da okudu iseniz daha önce bu firmadan Asus Taichi aldığımı ve sorunlu çıkınca değiştiklerini ve akabinde yerine yeni aldığım aynı ürünün de seri olarak sorunlu olduğunu öğrendiğimde
    sorgusuz sualsiz Surface Pro 3 e geçiş yapmama izin verdiklerini de görmüşsünüzdür diye düşünüyorum.

    Açıkçası kendi adıma şu ana kadar satış ve satış sonrası hizmetinde bir sorun yaşamadım ki bu ülkede ithalatçı garantili başta telefon olmak üzere bir çok firmada bir çok ürün satılmakta.
    Hali hazırda Surface Pro 3 den sonra Surface Pro 4 aldım yine oradan ve bir sorunda yaşamadım şu ana kadar.
    Sadece garanti süresinin bitmesine az kaldığını bildiğim dock station ın monitörden display adaptor çıkışında bir sorun yaşamaktayım ki garantiye göndermeye üşenmesem yollayacağım ki onunda sonucunu buraya yazarım.
    Yurt dışından kendim alabilme imkanım da var iken ben de o topa giremedim ve yine de buradan faturalı ve 2 sene garantili almayı tercih ettim ki bu firmadan alıp sorun yaşayan ama çözüme kavuşturan bir kaç arkadaş daha da vardı
    geçmiş sayfalarda deneyimlerini duyuran.

    Bazı personellerinin konuya vakıf olmadığı ya da ilgisiz olduğu kısmına ise kesinlikle katılıyorum.

    XBox ı bile uzun bir süre sonra resmi satışa çıkaran Microsoft Türkiye, Surface serisini de getirse idi ama nerdeeee...

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 23 Temmuz 2016; 2:12:50 >




  • Beyler sizce surface pro bir ihtiyaç mı yoksa sadece parası olanlara mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.