Şimdi Ara

MİGROS İNDİRİM KODU PAYLAŞIMI (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Petrichor33 , eagle5858 Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
1.452
Cevap
200
Favori
112.179
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pesinsatmayan P kullanıcısına yanıt

    İlk üyelikte migrostan money.com.Tr'den alınan referans koduna 100 verir.. Reklamlar 20+30+50=100


    Etti 200 kalanı da hareket ederek..

  • Merhaba madame coco 1000/200 bu ayda devam ediyor mu ?
  • Moldova_lover kullanıcısına yanıt
    Yeni hesap mi açmam gerekiyor. İlk üyelik değil
  • Pesinsatmayan P kullanıcısına yanıt

    her ay money.com.tr'den alınan yenilenmiş referans koduyla YENİ GMAİL hesabı ile yeni üyelik şart.

  • Arkadaşlar Vodafone money veren değil de indirim olmuş ya yine money uygulamasına mı giriyoruz direk otomatik moneyler gibi indirim yapıyor mu kullanımı nasıl Vodafone red 100 indiriminin
  • oktay1910 kullanıcısına yanıt
    MoneyPay dan dijital kod ile yükle ile ekleyebilirsin yada ödeme aşamasında dijital alışveriş kodu kısmından ekleyerek kullanabilirsin
  • 366.gün kullanıcısına yanıt
    Ben fiziki mağazalarda yapıyordum hocam alışverişi 1000 TL üzerine tüm moneyler geliyordu bunu fiziki magazada kod girme yerinden girip düşmez mi kasada kod söyleme ile mi uğraşmak lazım yoksa
  • 5-6 kod kaydedince hepsi işin money veriyor mu 1000 tl ye 500 money mesela

    Geçen ay bir hesaba verdi diğerine sadece 100 money vermişti
  • Tetexos T kullanıcısına yanıt
    Devam ediyor ama kod 750₺ ve alışveriş üzerine geliyor . Bu avantajı kalmadı
  • EvErEsT0671 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam
  • bay baykuş kullanıcısına yanıt

    Bunu çözmenin yolu var mı,3 telefon numarasına da eski şifre verdi sanırım kodlar geçersiz

  • Garentadan kod alabilen olduğu benim maile dönüş yapmadılar kaç gündür
  • mhmmd.dmr20 M kullanıcısına yanıt

    Aynı soruyu sormak için gelmiştim. Bana da dönüş olmadı.

  • mhmmd.dmr20 M kullanıcısına yanıt
    Kayıtlı mailinizden crm@garenta.com.tr adresine atın aynı gün dönüyorlar, ayın 1inde aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 5 Ekim 2024; 23:53:46 >
  • tolder24 kullanıcısına yanıt
    Maalesef... Pek çok defa başka üyeler de yazdı geçmişte. Olumlu bir dönüş alınamıyor müşteri hizmetlerinden de.
  • hesapkurdu_rt H kullanıcısına yanıt
    İlgili kampanyalar karta tanımlandıktan sonra en üst tutardan 1 alışveriş yapılması yeterli oluyor hepsinden kazanım sağlamak için.
  • hesapkurdu_rt H kullanıcısına yanıt

    Sorunun cevabı mesajda var zaten. Bir hesaba verdiğine göre, diğerine de verir. Vermediğine göre siparişte veya sistemsel bir sorun olmuş demektir. Yüklenmeyen moneyler için talep oluşturun.

  • mhmmd.dmr20 M kullanıcısına yanıt

    uygulamadan bize ulaşın kısmından yazın,bazen mail dönüşü geç oluyor.Oradan yazınca mutlaka cevap mail geliyor...

  • 1 ekimde gönderdiysen mail dönüş yapmadılar bir daha yazdım şimdi . Kod işi bitti herhalde dediydim gelmeyince
  • mhmmd.dmr20 M kullanıcısına yanıt

    Ben genelde uygulamadan yazıyorum,mail de atıyorum ama uygulamadan yazınca bence daha hızlı dönüş oluyor.

  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.