< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Migros SANAL market
-
-
Ne zaman bir şey almaya kalksam arayıp kalmadığını söylüyorlar başka bir şey teklif ediyorlar nedeni nedir? Garip gureba şeyler de almıyorum altı üstü markana un falan neden bu kadar hızlı bitiyor? Bitmişse neden sanal markette var gözüküyor?
Bi de Algida'nın So Good isimli proteinli dondurması var 1 yıldır ne zaman baksam stoklarda yok diyor yaz geldi hala yok, öğrenmemin imkanı var mıdır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xakler -- 25 Haziran 2020; 22:53:32 > -
Sanal market çalışanları çok kibar. Bu tabi ki güzel bir şey ama malumunuz bu pek de alışık olmadığımız bir durum ülkemizde. Acaba yukarıdan baskı falan mı yapılıyor diye sorular geliyor insanın aklıma ister istemez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürünlerin stoklarını sıfırlayamıyorlar sürekli mal giriş çıkışı oluyor takip edemiyorlar ayrıca stoğu gözüken ve sanalda satışta olan ürün iade edilmiş,patlamış kırılmış vb. Nedenlerle verilemediği oluyor diğer sorunuzda dediğim gibi stok kontrolü tam sağlanamadığı için bazen mağazada olan ürün sanala düşmüyor. Size en yakın ya da teslimatınızı yapan mağazayı öğrenip arayıp sorabilirsiniz ürün var mı diye.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Müşteri memnuniyeti üste tutuluyor. Her işte oldugu gibi olumsuz örnekler mutlaka var ama sanal marketçilik adına baya profesyonel bir çalışma var ortada.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bunu önlemek için sabah erken saatte istesem ihtimal azalır mı? Sonuçta ilk çıkan ürünler benim ürünler olacak diye düşünüyorum
-
Aynen sabah grubu siparişlerinde ürünler daha çok tedarik ediliyor. İlerleyen saatlerde stoklarda sıkıntı yaşanabiliyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Temassız teslimat olayı nasıl, denildiği gibi düzgün işliyor mu sizde? İlk Migros Sanalmarket'de görmüştüm.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki hocam teşekkürler işinizde başarılar başlığı değiştirirseniz çalışanım soruları alayım diye daha çok dikkat çeker
-
Pandemi döneminde ilk olarak kapıda ödeme kalkmıştı sadece online ödeme vardı. Şuan kapıda ödeme pos cihazlarında temassız özelliği yaygın olmasa da kullanılıyor ya da ödeme yapılan sipariş direkt Kapıya bırakılıyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-Minimum kaç liralık sipariş vermek lazım?
-Bolu'da var mı bu hizmet?
-Sipariş kaç dakikada gelir?
-Ürünler kutu içinde mi geliyor yoksa Migros poşetine mi koyuyorsunuz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 26 Haziran 2020; 1:43:38 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X