Migros sanal market 46100218 no.lu siparişim eksik gelmiş. Birkaç tane de değil hem de bayağı bi eksik var. Ben evde olmadığımdan ertesi gün fark ettim. 4441044 'u aramaya çalıştım fakat aranmıyor. Eve getiren kişiyi aradım o da ilgileneceğim dedi ama hala bir sonuç yok. Ataşehir merkezi aradım onlar bir yönlendirme yaptılar. Oradan yardımcı olunacakmış. Fakat yine getirmediler. Akbatı Migros u arıyorum hergun bir sonraki güne atıyorlar 25 marttan bu yana hergun oyalıyorlar. Şikayetvar.com a yazdım ama bı sonuç çıkmadı. Kendim de İstanbul dışındayım. Gidip alamıyorum. Ne yapayım. Bir tavsiye si olan var mi
Sipariş nosunu yazmanın sebebi ne?
Eksikse zaten getirdikleri kadar çekiyolar karttan
the__executioner__
kullanıcısına yanıt
Fişe yansitmislar ama getirmemisler
Bı sebebi yok.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme