MİLLENİCOM'DAN KURTULDUM! 30 günü aşkın süre Millenicom'dan hizmet alamadım ve 2 gün önce Kablonet'e geçiş yaptım. Salı günü akşam başvuru yaptım. Çarşamba öğleden sonra gelip kurulumu yaptılar. Bağlantı da oldukça iyi. Dün Millenicom'a iptal için arama yapınca genel müdürlük personeli beni VİP müşteri olarak tanımlayacaklarını ve kendi özel ekibine yönlendireceğini söyledi. Demek ki istediklerinde anında müdahale edebilecek, VİP müşterilere ait ekipleri var. Ben gerek olmadığını söyleyip kapattım. Bugün yine aradılar. Yine sorununuzu hemen çözmek için şöyle yapacağız, böyle edeceğizler falan; iptal edeceğimi ve başka firmayla anlaştığımı söyledim. O zaman da, beyefendi Türk Telekom kaynaklı bir sorun, diğerleri de aynı altyapıyı kullanıyor vs. vs.... Üstelik benim sorunum altyapı çalışmasıyla falan da alakalı bir sorun değildi. Altyapı çalışması için verdikleri iki tarih de sona ermişti. Ben Türk Telekom altyapısı kullanan bir firmaya geçtiğimi söyledim mi size dedim ve iptal ettirdim. 5 yıl Millenicom kullandım. Umarım daha uzun süre de sorunsuz Kablonet'le devam ederim. |
Bildirim