Evet 16 gündür internetim yok. Evden çalışıyorum ve muhtemelen işimden olacağım. Üstelik bunu defalarca kez hem müşteri hizmetlerine hem genel müdürlük personeline bildirdim. İşimi yapabilmek için 2 haftadır mobil internet paketi satın alıyorum ve o da neredeyse 1500 TL'ye yakın fatura tutacak. Bugün müşteri hizmetlerini yine aradım. Oto mesajda 9'una kadar altyapı çalışması olduğu bilgisi eklemişler. 5 gün de öyle yok. Sosyal medyadan baktığımda, bir sürü benim gibi evden çalışan insan mağdur olmuş. Bu kadar kötü bir süreç yönetimi görmedim hayatımda. Aksi gibi de daha ucuz paket bulamıyorum. Hepsi ya peşin taahhüt istiyor ya da ucuz paketlerde modem ücreti, şu-bu falan fiyat şişiyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jinduw -- 23 Mayıs 2024; 20:39:22 > |
(MİLLENİCOM'DAN KURTULDUM) Millenicom 30+ GÜNDÜR İnternetim Yok!!!
-
-
Evet internetsiz 20. günden merhaba arkadaşlar.
Bunların hizmet verememesi yüzünden, telefon internetine 1.000 TL'ye yakın para ödedim bu ay.
Alternatif bulamadığım için bugün - yarın demelerine kanıp bekledim ama iyi-kötü bakmadan Comnet'e geçeceğim galiba.
Araştıran eden varsa uzak dursun.
-
"Alternatif bulamadığım için" demişsiniz hocam forumda bir sürü alternatif var. @Lady-Of-Ice ın açtığı onlarca alternatif işletmeci konusu var taahhütlü taahhütsüz vs.
Ayrıca üzüldüm durumunuza. Benim bugün netim kesilse bir sürü komşum var wifi şifresini isteyebileceğim. Sizin komşunuz yok galiba ya da istemeye mi çekindiniz bilmiyorum. Geçenlerde komşumun neti kesilmiş bir sebeple. Dedim benim şifre bu gir kullan. Birkaç gün kullandı sonra da bana hediye almış gerek bile yoktu oysa ki.
Esasen ben güvenlik gerekçeleri ile wifi şifresini kimseye vermeyen biriyim misal. Ancak onun internetsiz olmasının iş anlamında onu mağdur edeceğini bildiğim için verdim.
Sizin süreç uzun sürmüş misal. Derdiniz ki komşunuza bu ay faturayı ben ödeyeyim o kadar kullandım. Olay öylece kapanır giderdi.
Ya da ben boomer tarzı düşünüyorum kusura bakmayın hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 8 Mayıs 2024; 16:35:18 >
-
Hocam iki alternatifim var. Biri Türk Telekom altyapısı, diğeri kablo; o da Türksat kiralık çeken birkaç firma var sadece.
5 yıldır kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım ama şu son 1 ay 5 yıla bedel oldu. 20. günde Türk Telekom altyapı çalışması var dediler. Önce ADSL'ye geçeceksiniz dedi peki dedim, hız düşümünü bile kabul ettim. Sonra VDSL oluyor dediler. Ona da peki dedim. 10 lira da ekstra ücret geldi.
Komşu olayı yok benim çevrede. Alt-üst komşudan bile isteyemem.
Dediğiniz firmalara baktım. Telekom altyapısı kullanıyor çoğu. Benim sıkıntım zaten Telekom kaynaklı. Onlara geçsem bile beklemek zorundayım. Kablo internet alsam bu defa kablo ücreti çıkıyor. O da zaten 2-3 aylık internet masrafı kadar.
Superonline'a geçeyim dedim. Forumda bir sürü şikayet okudum. Zaten onlarda da kablo çekerken para isteyecekler.
Ben 369 TL veriyorum 35 Mbit için. Büyük firmalar bunun altına vermiyor. Denemek için iptal başvurusunda bile bulundum indirmediler fiyatı.
Millenicom 2-3 ayda bir fiyat arttırıyor. Bir yılda 4-5 kat arttı ücret.
35 Mbit interneti büyük firmaların birinden alabilsem sorun kalkacak. Hoş onda da taahhütsüz alabileceğim için yine zam gelme durumu olacak. Küçük firmalara da dediğim gibi hem güvenemiyorum hem şu an Telekom çalışması bitmeden geçemem.
Şu mesajı bile telefonun internetinden yazıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jinduw -- 13 Mayıs 2024; 16:43:20 >
-
Türksat kablo altyapısı var ise niye onu kullanmıyorsun hocam sadece fiyatlardan dolayı mı?
-
Kablo çekmek için para istiyorlar. Metresi 35 TL. Benim en az 30 metre mesafe var.
-
28. günden merhaba. Dün Linkedin'den ilgili birimin müdürüne ulaşıp derdimi anlattım. Genel müdürlükten aradılar. Onlar da topu tekrar Türk Telekom'a attılar. Onlar bakacak diyorlar. Bugün telefon paketimin ay güncellemesi olduğu için birkaç gün daha internete telefondan gireceğim. (Burası artık günlük gibi oldu)
BTK'ya da şikayette bulundum.
Şu an 35 mbit internete 369 TL ödüyorum ve biraz daha bekler, işlerin çözülmesiyle bir süre bu fiyatın avantajını kullanmaya devam ederim diyordum ama artık işlerimi olumsuz etkilemeye başladı. Türk Telekom da belli ki Millenicom'u iplemiyor zaten. Uygun paket bulamadım. Ya ekstra ücretler faturaya yansıtılıyor ya da modem vs. şeyler var. Yeni firmalara da güvenmiyorum açıkçası. Burada bir sürü şikayetler okudum.
Günün sonunda galiba yarın da hallolmazsa Türk Telekom'un 16 Mbit 12 ay taahhütlü paketine geçeceğim. Modem de ekstra olduğu için elimdekini kullanmaya devam edeceğim. Diğer birçok firmaya baktım, 3-5 ay sonra 500 liraya yakın oluyor aylık ödemeler. 400 lira bandını geçmek istemiyorum.
Millenicom alacaklar da halimi görüp ibret alsın. 5 yıllık üyeyim, 1 aydır internet hizmeti veremediler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jinduw -- 16 Mayıs 2024; 18:35:33 >
-
Hocam siz kiracısınız galiba orada. Çektirin bu kabloyu, evden çıkarken de kabloyu toplarsınız götürüp satarsınız ikinci el niyetine. Değeri daha düşük olur ama yine de belirli kısım para size geri döner.
Ya da ev sahibine eve kablo çektireceğim deyin o da kiradan düşsün. Ya da yarı yarıya çözün işi.
Yani çalıştığını da beyan ediyorsun, 1050TL için çektiğin sıkıntıya değiyor mu cidden merak ediyorum.
Çok mu rahatsızsın misal paradan, evden çıkarken sök götür kabloyu.
Yok ev sana ait ise, sıkıntı ne hocam kablo senin kablon istersen senelerce kullan.
Mobil paketlere ödediğin parayla o kabloları çektirip şu an keyfine bakıyor olabilirdin ama ben çözemedim mevzuyu.
Alıntı
metni:Bunların hizmet verememesi yüzünden, telefon internetine 1.000 TL'ye yakın para ödedim bu ay. 50TL daha verip kablo çektirebiliyordun ama sen mobil tarife ücreti ödedin.
1050 dememin sebebi, metresi 35TL dedin, 30 metre mesafe var dedin. 35 çarpı 30 : 1050 TL
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Mayıs 2024; 17:0:18 >
-
Benim internet alamadığım ilk hafta sorunu ekipler hallediyor dediler. İkinci hafta yine Çalışmalar sürüyor denildi. Ben bu esnada iptal talebi verdim. Bana önce 314 TL'den ADSL'ye geçirmeleri gerektiğini söylediler. Ona da tamam dedim.
Hafta arası yine aradılar ve VDSL olabileceğini, fiyatın da 369 TL olacağını söylediler. O esnada internet paketi satın aldığım için en hızlı şekilde çözülmesi adına ona da bir şey demedim. Ne gerekiyorsa en çabuk onu yapın dedim.
Sonra hattınızda numara görünüyor, TÜRK TELEKOM onu iptal ettiği için yeniden bağlantı çekecekler dediler. Bekleyin aranıp randevu alınacak diye de eklediler. 3-5 gün de öyle geçti. Bir personel gelip aşağıdaki kutuyu işaretledi gitti. Giderken de durumun aciliyetini belirttim. Ben şimdi arkadaşları arayacağım, onlar birkaç saat içinde size dönüş yapıp randevu alacaklar dedi. O günden beri arayan olmadı.
Sonra mesaj geldi. 4-9 Mayıs arası planlı çalışma olacak diye. 5 gün de öyle geçti. En son da geçen hafta 20 Mayıs'a kadar altyapı çalışması olduğu mesajı geldi. Çalışma TÜRK TELEKOM tarafından yapılacağı için de zaten her türlü beklemem gerekecekti. Altyapıyı neticede onlar veriyor.
Başkasının başına gelse ben de bunları söylerim de, TÜRK TELEKOM dışında biz sahada herhangi bir aksiyon alamıyoruz diyorlar. Telekom altyapısı firmalar zaten iptal haliyle. Superonline'ı arayıp geçmek istedim. Sonra burada birçok kısıtlama getirdiklerini okuyunca iptal ettim. Kalan birkaç firma da Türksat kablo kiralayarak kablo hizmeti verdiğini söyledi. Onların da hem ücretleri yüksek hem kullandığım internet hızının yarısı kadar hız veriyorlar.
Ev sahibiyle zaten kavgalıyım. Öyle bir durum söz konusu değil. Keyfime paket parası ödemedim yani.
Çalıştığım iş proje bazlı. Sabit bir ücret almıyorum. Öyle çok yüksek ücretler yok yani ortada.
Ben o paraları verirken bu kadar süre internetin olmayacağını düşünerek almadım zaten. 3-5 gün, 3-5 gün diye diye bu noktaya geldi. Altyapı çalışması var deniyor. Ben ne yapabilirim başka? Diğer firmalara da baktığımı söyledim. Ekonomik olsa oraya geçerdim zaten.
-
Haklı hocam arkadaş; bekleyende değil bekletende kabahat.
Çözüm airfiber.Şaşmam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu neye benziyor biliyor musun, mesela günün birinde bölgende elektrik kesilir bir arıza sebebiyle. Arızanın çözümü de uzun sürer atıyorum üç saat beş saat her ne ise artık. Oturup firmaya "mağdur ettiniz şöyle ettiniz böyle ettiniz" demeye benziyor. Adı üzerinde zaten bunlar "arıza" ve kanunlarla belirlenmiş arıza çözüm süreleri var. Bu süreleri aştıklarında belirli cezalarla karşılaşıyorlar. Cezaların azlığı veya çokluğunu ya da süreleri tartışmıyoruz elbette bu konuda o başka bir konu. Ayrıca 2024 yılında elektriğin, internetin, suyun, doğalgazın veya her ne ise ne kadar önemli olduğu da aşikar ama arıza çözüm sürelerinde belirli kanuni süreler var ve her ne kadar kabul etmesek de her arızanın çözümü kolay olmuyor. Bazen kazı yapmak gerekiyor, bazen başka ekipleri beklemek gerekiyor, bazen parça beklemek gerekiyor. Atıyorum malzeme elinde yok o malzeme başka bir müdürlükte. Oradan malzeme bekliyor ya da ilgili firmadan parça bekliyor , kazı için kepçe bekliyor, personel bekliyor şu bu sonsuz ihtimal var.
Denebilir ki kardeşim yıl 2024, bunların hepsi planlanamaz mı? Elbette planlanır kardeşim. Firmalar bizden daha iyi biliyor bunları. Yeterli sayıda arıza müdahale ekibi yoksa zaten sıkıntı en başta başlıyor. Bazen yeterli sayıda ekip olsa da o gün arıza çok olabiliyor ve yetişmeyebiliyor. Diyebilirsiniz ki "kardeşim tüm zincirler sorunsuz çalışacak hiçbir aksama olmayacak" İşte bu hayat realitesi ile örtüşmüyor. Adam yoldayken tır devrilip yol kapanıyor gelemiyor misal bunlar hiç yaşanmamış şeyler mi? Forumda çok örneğini gördük seneler içerisinde.
Yasal arıza çözüm sürelerinin aşıldığını düşünüyorsan zaten bu konuda başvurunu ayrıca da yapabilirsin.
Misal vereyim seneler önce konu açmıştım. İski kazı yaparken internet kablolarını koparmıştı ve internetsiz kalmıştık. Bak düşün Telekom ile alakası bile yok konunun, arızaya müdahale ederken bir başka noktadan daha koparılmıştı hatta kablo yine aynı kepçe tarafından. Buyur şimdi kime ne anlatabilirsin bu noktada.
Bunlar mağduriyet midir? Elbette öyledir.
Yalnız burada genel mağduriyetler ile kişisel mağduriyetleri birbirine karıştırmamak gerek.
Binanızda Kablonet olduğunu beyan ettiniz, bu kadar uğraşacağınıza mahalleden bir elektrikçiye kablo çektirip abone olmak zor değil.
Bakın yine döndük başa. Mesela hem diyorsunuz ki işimi gücümü yapamadım mağdur oldum diyorsunuz, hem de çok kısıtlama varmış bağlatmadım diyorsunuz.
Yani demem o ki, dert sadece "işim görülsün, mağdur olmayayım, işim aksamasın" olsa zaten bin tane çözüm noktası var üstte de çok anlattım.
Mesele ne ev sahibi ile kavgalı olmak, ne üstte sıraladığım komşudan wifi isteyememek ne de başka bir şeydir. Burada genel mağduriyetin dışında bir de kişinin kendi yarattığı mağduriyet vardır maalesef.
Sizi de suçlamıyorum aslında ben sadece olaya bir yorum yapıyorum hocam. Üzerinize alınmanızı istemiyorum yani.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Mayıs 2024; 18:38:45 >
-
Hocam "bekleten" kusursuzdur demiyor ki kimse üstte de anlattım. Kusurlu olduğunu düşünüyorsa zaten ilgili kanuni düzenlemenin linkini bile ekledim. İlgililere başvururken referans olarak kullanabilsin diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Mayıs 2024; 18:36:56 > -
Şöyle; arıza dediğin gibi genelse ve çözümü uzun süre alacaksa, iş ve eğitim amaçlı da internet kullanımı mevzu bahisse farklı altyapı da varsa ona yönelmek lazım. Burada ki sorun belirsiz çözüm tarihi. Ayrıca tercihde maddi koşullarda etken. Yeni abonelik masrafları gibi.
Yahni interneti olan olmayanın halinden anlamıyor; masraf çıkarma hocam vatandaşa.
-
Senin derdin üzüm yemek ise, o üzüm Bağdat ta olsa gidip alır gelir evinde oturur yersin hocam. Anladın konuda anlatmak istediğimi değil mi?
Masraf dediğiniz de, bahse konu kablonun metresine 35TL demiş arkadaş ama eminim semtinde biraz elektrikçi gezse 20 liraya bile bulur. Taşınacağı vakit de söker götürür veya ikinci el niyetine satar. Üste kalanı da kullandığına sayar.
Bak yine döndük başa
Derdin üzüm yemek mi @Lady-Of-Ice ? Üzüm yemek ise bin tane çözüm var.
Superbox kiralama hizmeti bile var haftalık, aylık vesaire daha o konulara girmedim bile dikkat edersen.
-
Kiracıysa eve kablo çekerken sorun yaşayabilir; ev sahibi notu düşmüş.
Bağdat'ta üzümün ne işi var; hurma olmasın.
Baba oğluna bağı vermiş de; oğlu babasına bağdan bir salkım üzüm vermemiş.
-
Hocam, hiçbir sorun yaşamazsın. Bizim de kiracılarımız oldu, bizim de bu mevzularımız oldu. Hiçbir zaman da mevzu olmadı bunlar.
En basiti de şudur hatta, doğalgaz borusunu takip ettirerek daireye kadar götürmek.
Ne diyecek ev sahibi sana, niye doğalgaz borusundan kablo götürdün mü diyecek? Bina yöneticisine açtın konuyu diyecek yok çekemezsin mi? Kabloyu iki tane plastik kelepce ile dogalgaz borusunun duvara bakan kısmından tutturursun.
Doğalgaz mı yok? Boru mu yok? Var ama izin mi alamadın?
Öyleyse kablo kanalından götürtürsün. Borudan daireye çıkarırsın. Elektrikçiler yapıyor bu işleri zaten.
Taşınacağın zamanda da kabloyu alıp götürürsün eğer ev sahibin ödemek istemiyorsa bu parayı, ya da yarısını örneğin.
Çok mu çaresizsin? Camdan sallandırırsın kabloyu geçici olarak.
Ne diyecekler sana "böyle yapamazsın" mı? Öyleyse "şöyle yapabilirsin" diye yol gösterirler değil mi?
Ortada mesele yokken mesele üretmeyi çok seven bir milletiz vesselam.
Ayrıca Bağdat örneği mesafe için verilmiştir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Mayıs 2024; 19:0:36 >
-
Kişke ;herkesin senin gibi ev sahibi olsa.
Misal örnek vereyim; en üst katta oturan bir apartman sakini vardı. Kendisi ben çatı yapacağım dedi ve sakinlerden imza aldı. Amaç dışında tadilat yaptı. Biz çatıya çanak koymak istediğimizde ise imza alırken ki halinden eser yoktu.Yöneticiye çaylar kahveler; yağımız sızma. Bu arada apartmanda merkezi uydu sistemi de yok. Ev tek cephe ve ters yöne bakıyor. Teori ile pratik hayat birbirini tutmuyor. İlim sahibi prof. düşün yahni.
MiskinDvd arkadaşın köyde yazlığı var diyorsunuz; sizde de rezidans daireleri mi var hocam? Şaşırdım.
-
Hocam çatıya çanak koymaya izin vermeyecek ne var? İnan var ya beş dakikalık meseleleri beş güne yayan başka bir millet daha yoktur herhalde.
-
Bir sürü şeyi kendiniz sorup kendiniz cevaplamışsınız ama bunlar sizin deneyiminiz. Yukarıda süreci okumakla, o süreci yaşamak başka şeyler. Bana ilk gün çalışma yapıldığı söylense beklerim ya da ne kadar süreceği - ne olduğu söylense yine beklerim. Canım sıkıldığı için gelip başlık açmadım herhalde!
Ben de burada kırk tane başlığa girerim, ya onu niye böyle yaptınız, bak şöyle yap oluyor o iş diye kırkına akıl veririm.
Altyapı çalışmasının ne olduğunu ben de biliyorum. Çalışma yapıldığı bilgisi bana geç verildi.
O saatten sonra başka firmaya geçmek zarar üzerine başka zarar. Birinin fiyatı fahiş, öbürü modemi ayrı satıyor, diğeri kablo çekeceğiz deyip kablo hariç de masraf istiyor. Ben binamda kablonet var da demedim. Olsa ne diye uğraşayım?
'Derdiniz üzüm yemek değilse' falan ukala ukala konuşup insanların canını sıkmayın. İlla her konuya fikir belirtmek zorunda değilsiniz. Memlekette birinin bir markayla başı derde girse, markanın sahibinden önce gelip onu savunan tipler türedi!
-
Alıntı
metni:Hocam iki alternatifim var. Biri Türk Telekom altyapısı, diğeri kablo; o da Türksat kiralık çeken birkaç firma var sadece. https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/158678050
Alıntı
metni:Ben binamda kablonet var da demedim. Olsa ne diye uğraşayım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 19 Mayıs 2024; 16:24:23 >
Benzer içerikler
- modem ip almıyor
- netspeed modem kurulumu
- teknosanet nasıl
- cayma bedeli hesaplama
- vodafone hizmet numarası öğrenme
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- vodafone ev interneti tarifeleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X