Şimdi Ara

TURKNET ABONESİYİM BİR HAFTADIR İNTERNET YOK!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Neredeyse bir senedir turknet abonesiyim(maalesef) 17 ocaktan bu yana internet yok,adsl sinyali bile yok daha da tuhafı çözecek kimse yok...

    Zaten bir hafta öncesinden beri sık sık internet kopuyordu,17 ocakta adsl sinyali tamamen gitti.Bundan sonra ise Olacak o kadar skeçlerini aratmayacak şeyler yaşıyorum.Aynı gün müşteri hizmetlerini aradım,telefondaki kişi arıza kaydı oluşturduğunu 48 saat içerisinde sorunun giderileceğini söyledi.Ben o anda 48 saati çok uzun bulmuştum ama yedinci gün itibariyle 30 ocak'a randevu verildiğini öğrendim!!

    Boşuna Olacak o kadar skeci demedik!Verilen 48 saat mühlet dolunca ve gelen giden olmayınca tekrar telefona sarıldım.Bu sefer başka bir görevli soruna müdahale edecek olanın Türk Telekom olduğunu, kendilerinin durumu bildirdiğini ama telekomun işi yavaş yaptığını belirtti.Bende hemen telekomun müşteri hizmetlerini aradım.konuştuğum bayan birşey yapamayacaklarını belirtince son çare olarak aklıma eski telekom çalışanı bir büyüğüm geldi.Ben kendisine anlattım o da durumu halihazırda telekomda çalışan arkadaşına iletti.

    Telekom çalışanı kişi sağolsun ilgilendi,durumu ekiplere bildirdi.Ama ekipler turknet abonesi olduğumu sonradan anlamışlar ve Ttnet dışında hatlardaki arızalara müdahale yetkilerinin olmadığını söylemişler.Ayrıca kendi şebekelerini kontrol edip şebekeden kaynaklanan bir problem olmadığını, sorunun Turknetten kaynakladığını tespit etmişler.Buradan da bir sonuç alamadık.

    23 ocak'ta turknet tarafından arandım,30 ocağa bir randevu ayarlandığını söylediler.Bir yarım saat sonra Turknet'i arayıp 30 ocağa randevu verdiklerini, bundan daha erken bir tarihte gelme imkanları olup olmadığını ve de kullanmadığım günleri faturadan düşüp düşemeyeceklerini sormak için aradım. Ama telefona çıkan kişi 30 ocağa düzenlenmiş bir randevu olmadığını söyledi!!

    17 ocak'tan beri adsl sinyali yok ve ne zaman geleceği belli değil.İlk görüşmede görevli 48 saatte müdahale edileceğini söylüyor.48 saat bitince bir 24 saat daha bekleyip tekrar arıyorum.Bu sefer başka bir görevli topu türk telekom'a atıyor.Son çare diye türk telekomdan bir tanıdık buluyorum.Ama sorunun yetki alanları dışında olduğunu turknetten kaynaklandığını söylüyor.

    23 ocak'ta turknet tarafından aranıp 30 ocak'a randevu düzenlendiğini öğreniyorum.Bir yarım saat sonra turknet'i arayıp konuştuğum görevli ekranda böyle bir randevu görmediğini söylüyor.En iyi ihtimalle 13 gün internetsiz geçecek.

    Artık internet kullanmak İSTEMİYORUM!!!!!

     TURKNET ABONESİYİM BİR HAFTADIR İNTERNET YOK!







  • Telekom dışındaki arızalara yetkileri yokmuymuş :D iyi şey geçmişler yani :D ankastreye kadar olan altyapıdan Türk telekom sorumludur ve Türk telekom çalışanından başka birisinin TT yetkisi dışında kabloda işlem yapması yasaktır.Türknetten arıza kaydı oluşturt ve 48 saat içinde genel müdürlüğün sistemine düşecektir. İnternet hizmet numaran (808) ile başlar bu numara ile genel müdürlüğe git ve sorununu anlat . Büyük ihtimal sorun telekomdan değil senden kaynaklanıyordur :D genelde ankastreden eve geen kablolarda sorun oluyor . istersen arıza kaydı bırakmadan bir elektrikçi al ve modemi direk ankastreye bağlayıp denesin bakalım ne oluyor (modeme elektrik için uzatma kablosuna ihtiyaç olacak yanında 10 15 metre çalıştığına emin olduğu bir telefon yada utp kablosu alsın. mümken işin ehli adamı yanına al çünkü senin hangi porta bağladığını şıp diye anlasın başkalarının portlarına zarar vermesin.




  • Türknet iş emri vsrir ve telekom müdahale eder bunun dışında telekom müdahale etmez bunu anlatmak istemişlerdir, bu arada dünden beri bizde de net ve hat yok arıza kaydı bıraktım bekliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O süreç uzar söylemek istemeselerde telekom bunları pek salamıyor yada iş yoğunluklarını göremediğinden sosyal medya yada kesin çözüm BTK sikayete bulun benim toplamda beklediğim süre 23 gün ne telefon vardı neden internet ama suç onların yeni numara atamışlar bana haber vermeden yeni hattı bağladım sinyal geldi gitti en sonuda düzeldi 40tanımlamışlar bi ara bastıracağım 5100 tanımlayın diye
  • Benim arıza düzeldi.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arıza varken modemi kapatın telekomdan eve kadar gelirler o zaman modem sinyal almıyor diye.
  • Hortlatmis olycam ama bir haftafir hic bir sekilde internet baglantim yok turknet abonesiyim musteri hizmetlerine baglaniyorum ariza kaydi biraktim ama canli bir operator zaten cikmiyor karsima olmadi tamamen sonlandircam aboneligimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • nusret_yildiz N kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Forumumuzda hizmet veren @turknetdestek ile iletişime geçebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.