Şimdi Ara

Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
2.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • - 25.04.2020 Şikayet ettiğim yalancı yanlış bilgi veren ve sürekli oyalayan müşteri hizmetlerinin şikayetlari incelenmiş ve tarafıma doğru bilgi verilmişmiş. :) Ben sizin gibi bir firmadan kurtulup kurban kesmiş insanım beni mağdur ettiniz millet olmasın, uplayalımda görünsün.
  • Geçmiş olsun. Ben de yakın zamanda bu firmayla ilişiğimi keseceğim.
  • Geçmiş olsun. Ben de yakın zamanda bu firmayla ilişiğimi keseceğim.
  • e_bekir E kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam ben kurtuldum darısı başınıza, parasıyla satın alacağımız şeyi bir müşteri olarak kovalamak sadece galiba Türkiye de var, STARLINK kurulunca bunlar toza dönüşecek sabırla bekliyoruz.
  • Herkese Merhaba, özellikle de forum üzerinden hizmet veren Millenicom yetkililerine. Ancak konu sahibi tasko92 arkadaşımın yaşadıklarına ve yazdıklarına bakılırsa forum üzerinden verilen bir hizmet ya da destek söz konusu değil. Tıpkı Whatsapp üzerinden hiçbir bir hizmet verilmeyip sorularımızın sadece otomatik mesajlarla yanıtlanması gibi. Oysa Millenicom resmi sayfasındaki tanıtıma göre hem Whatsapp hem de Donanımhaber Forum üzerinden müşterilerine destek sundukları şeklinde bir reklamları söz konusu. Yani benim deneyimlere göre de bu tamamen bir yalan ve hem müşterileri hem de BTK tarafından kesinlikle karşılıksız bırakılmamalı.

    Başlığı açan arkadaşın yaşadığı durumu ve birebir aynı şekilde yaşamaktayım Millenicom'la. Sadece yaşadığım sıkıntıları günlük olarak foruma aktarmadığım ve tarihlerini tutmadığım için buraya aşama aşama yazamayacağım. Millenicom'um buradaki temsilcisinin benimle iletişime geçip bağlantımı aktivite etmek yoluyla yardımcı olmasını ümid ediyorum. Ancak konu sahibi arkadaşın paylaştıklarına bakılırsa bu konuda hiç ümitli olmamalıyım, umarım yanılırım.

    Millenicom'un sitesinde yer alan aldatıcı reklamlarına ve tanıtımlarına kapılarak, 24 Nisan Cuma gününün akşamı kendilerini aradım ve 100 Mbps hız vaadeden paketleri için abonelik başvurusunda bulundum. Halihazırda kullanmakta olduğum Netspeed'i iptal ettirmek istememin nedeni de, binamda Türk Telekom Fiber altyapısı olmasına rağmen verdikleri paketin maksimum hızının 35 Mbps olmasıydı ve ben alt yapımın sağladığı 100 Mbps hızı kullanabilmek istedim. Bu nedenle Millenicom'a başvurdum ve Netspeed'e abonelik iptali talebinde bulundum.

    Henüz üzerinden 24 saat dahi geçmemişti ki, yani 25 Nisan Cumartesi sabahı (üstelik hafta sonu ve resmi karantina olan bir gün olmasına rağmen) Türk Telekom ekibi gelerek modem kurumunu gerçekleştirdi, bundan sonraki sürecin tamamen Millenicom'a ait olduğunu belirterek ayrıldı. Bu kadar kısa sürede modem kurulumu için gelinmesi ve kurulumun tamamlanması, bu sürecin çok hızlı işleyeceği ve internetimin kısa sürede aktive edileceği konusunda beni oldukça umutlandırdı, ancak ne kadar yanıldığımı daha sonraki süreçte anladım. Aynı gün ve bir sonraki gün olan pazar günü için, hafta sonu olması ve resmi karantinanın devam etmesi sebebiyle pek bir beklentim olmadı açıkçası. Zaten Millenicom'a modem kurulumunun Türk Telekom tarafından tamamlandığını bildirdiğimde pazartesi günü (yani modem kurulumundan iki gün sonra) kendi ekiplerinin sözleşmeyi imzalatmak için adresime geleceğini ve ardından tarafıma verilecek olan kullanıcı adı & şifre ile fiber internetimin aktive olacağı belirtildi.

    Dışarda halletmem gereken birçok iş olmasına rağmen gitmedim ve gün boyu evimde bekledim. Başlığı açan arkadaşın da sık sık söylediği gibi, ne gelen oldu ne giden, ne de arayan. Millenicom müşteri hizmetlerini arayarak durumu belirttim ve şu anda internetin bizim için ne kadar önemli olduğunu açıkladım. Evdeki herkesin uzaktan çalışması nedeniyle, öyle ki şu an internet bizim için elektrik, su, doğalgaz kadar önemli bir gereklilik, neredeyse daha da önemli diyebilirim. Elektrik yoksa internet de olmaz diyenler olabilir ancak jeneratör alır bağlar bu sorunu bir günde çözer o internete bağlanırım, yani internet bağlantısı o derecede erteleyemeyeceğim bir ihtiyaç şu anda. Bu durumları müşteri temsilcisine de anlattım. Müşteri temsilcisi kayıt oluşturdu ve sözleşmeyi ulaştırmak için sahada çalışan ekibe aciliyet koduyla bildirildiğini söyledi. Ben pazartesi, salı, çarşamba günleri üç gün boyunca kendilerini defalarca aramak, saatlerce konuşmak zorunda kaldım ve bu döngü, aynı şekilde kayıt açma işlemleri, aciliyet koduyla kayıt açılması falan devam edip durdu. Ancak bugün, yani çarşamba günü yaptığım görüşmelerin birisinde ilginç bir durumda oldu; bir müşteri temsilcisi kaydımın "manuel müdahale" durumuna düştüğünü ve bu nedenle ekiplerin gelmediğini belirtti. "Manuel müdahale" dedikleri benim iptal talebinde bulunduğum anlamına geliyormuş, ki benim asla böyle bir talebim olmadı, aksine balkonda bekliyorum sözleşmeyi imzalatmak üzere gelecek ekibi. Neyse, görüştüğüm müşteri temsilcisi kaydımın durumunu değiştirerek bu pozisyondan çıkartıp aktif duruma getirdiğini belirtti, ancak kaydımın durup dururken neden böyle bir pozisyona düştüğüne açıklık getiremedi. Her görüşmemde olduğu gibi, bu müşteri temsilcisi de bugün gün içerisinde ekiplerimiz sizinle iletişime geçecek ve sözleşmeyi imzalatmak için adresinize gelecek dedi. Ancak ne gelen var ne giden, ne de arayan.

    Yine müşteri hizmetlerini aradım, yeni kayıtlar oluşturmalar, aciliyet kodları falan aynı hikayeler... Son görüştüğüm müşteri temsilcisi bir öncekini yalanladı, hayır kaydınız manuel müdahale durumuna hiç düşmemiş dedi. Ya o yalan söylüyordu, ya da bir önceki müşteri temsilcisi beni başından savmak ve ekiplerin gelmemesine geçerli bir mazeret bulmamak için öyle deyip geçiştiriverdi. Başka bir aramada temsilcilerden birisi topu Türk Telekom'a atıp, onların yaptığı bir hatadan dolayı falan bu gecikme yaşanıyor dedi ki ben böyle bir durum olduğunu hiç sanmıyorum. Adamlar üstüne düşeni en kısa sürede gelerek halledip gitti, hiç kuşkum yok ki sorun Millenicom'da. Son olarak yaptığım görüşmelerde eğer ekipleriniz gelemiyorsa nerde olduğunu söyleyin, iletişim bilgilerini falan verin ben onları bulup imzalayacağım sözleşmeyi dedim, sahada çalışan ekiplerin telefonlarını göremiyorlarmış ve onlara sadece sistem üzerinden email ile bilgi verebiliyorlarmış. Sahada gerçekten adreslere gelip sözleşme imzalatan bir ya da birkaç ekip olduğundan dahi kuşku duymaya başladım. Çünkü eğer gerçekten böyle bir ekip varsa kendilerine en az 10-15 kere acil koduyla bildirimler gitti, kayıtsız kalmak için kasıtlarının olması lazım.

    Bu arada başlığı açan arkadaşın da bildirdiği gibi; her aramamda Millenicom bana bir SMS ve link gönderiyor kaydınızın takibini burdan yapabilirsiniz diye. Ancak linki tıkladığımda "kayıt bulunamadı" yazıyor. Bu durumda ben nasıl emin olabilirim ki sahadaki ekiplere bir bildirim ulaştığından? Yani ya sahada hizmet veren hiçbir ekip yok, ya da benim de o linkte gördüğüm gibi benim için görünen bir başvuru veya kayıt yok ve onlar da bana gelip sözleşme imzalatmaları gerektiği konusunda herhangi bir bildirim alamıyorlar, yani sistemsel bir sorun, ya da bu durumların her ikisi de geçerli; yani hem sahada çalışan ve sözleşmeyi imzalatmak için adreslere giden herhangi bir ekip yok, hem de sistemlerinde benim herhangi bir başvurum & kaydım yok! Yarın, yani Perşembe günü üç günlük karantinadan önceki son gün. Yani yarın da gelmezlerse üç günlük karantina boyunca evde internetsiz kalacağız ki, bu zamanlar en çok da ihtiyaç duyduğumuz zaman internete. Durum öyle görünüyor ki, Millenicom bizim sözleşmeyi imzalamamızı ve internetimizin aktifleşmesini istemiyor, bize bir nedenden dolayı hizmet veremiyorlar ya da vermek istemiyorlar da bunu bizimle paylaşmayıp bugün, yarın, acilen falan diyerek bizi günlerdir oyalıyorlar. Eğer sahada bir ekip ya da ekipler varsa onlara gitmeleri gereken adresleri gösteren bildirimler gerçekten onlara ulaşıyorsa, bir sözleşmeyi imzalatmak çok basit bir iş, her müşteri için üç beş dakika zaman gerektirdiğini dikkate aldığımızda sadece bir ekip günde yüzlerce aboneye sözleşme imzalatabilir. Ancak günlerdir ne gelen var, ne giden ne de arayan...

    Donanımhaber Forum'da destek verdiğini belirten Millenicom görevlisi, Bireysel Pazarlama Direktörü Alper Bey ya da artık kaç tane üye varsa Millenicom adına çalışan varsa, lütfen mesajıma bir yanıt verin ya da size PM'den yazacağım iletişim bilgileri üzerinden bana ulaşın, yardımcı olun ve üç günlük karantina sürecinden önce internetimizi aktivite edin. Gerekirse bana bir adres verin, sahada çalışan ekibinizin telefonunu falan verin, onlar gelemiyorsa yemin ederim ben onların bulunduğu yere kadar taksiyle gelip sözleşmeyi imzalayacağım, bunun masrafını da tamamen ben karşılayacağım. Eğer bu şekilde bile sözleşmeyi imzalamamı mümkün kılamıyorsanız, bunun anlamı zaten sizin de sözleşmeyi imzalatmak ve internetimizi aktive etmek istemediğinizdir, başka bir açıklaması olamaz! Firmanızdan hizmet almak üzere, başka bir firmadaki internet aboneliğimi iptal ettim, lütfen ama lütfen bizi en başından pişman etmeyin, müşteri memnuniyeti özellikle de bir internet servis sağlayıcısının en çok önemsemesi gereken konudur, lütfen ama lütfen bunu gözardı etmeyin. Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur77 -- 29 Nisan 2020; 23:18:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozgur77 O kullanıcısına yanıt
    millenicom kullanıcısına yanıt
    Etiketlediğim destek ekibine PM atabilir misiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozgur77 O kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun, inanırmısınız dün akşam bana ttnet ekibi 2.ci defa kuruluma geldi :) şaka gibi, iptal ettirmiştim zaten size iptal ettiğime dair bildirim gelmedimi dedim hayır gelmedi biz kuruluma geldik dedi, zaten daha önce kurulum yaptınız evde şuan modem var dedim adamların kafa yandı, neyse bem kurulum kabul etmiyorum dedim gittim.

    1 hafta önce iptal ettiğim aboneliğin kurulumunu yapmaya gelmişler, sesimi çıkarmasam evdeki modemide saklasam 2 tane modem olacak evde :) şaka gibi.

    Millenicom beş kuruş etmez daha birbirlerinden haberleri yok, ben abonelik sözleşmesi beklerken adamlar bana kuruluma geliyor tekrardan.

    Şimdide başım türk telekom ile belaya girdi, imzamda konuya ulaşabilirsiniz sanırım ben seçilmiş kişiyim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Etiketlediğim destek ekibine PM atabilir misiniz
    Hızlı yanıtınız teşekkür ederim Alper Bey, hem size hem de etiketlediğiniz destek ekibi Millenicom'a PM attım. Umarım en kısa sürede bir yanıt alabilirim, kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasko92

    Hocam geçmiş olsun, inanırmısınız dün akşam bana ttnet ekibi 2.ci defa kuruluma geldi :) şaka gibi, iptal ettirmiştim zaten size iptal ettiğime dair bildirim gelmedimi dedim hayır gelmedi biz kuruluma geldik dedi, zaten daha önce kurulum yaptınız evde şuan modem var dedim adamların kafa yandı, neyse bem kurulum kabul etmiyorum dedim gittim.

    1 hafta önce iptal ettiğim aboneliğin kurulumunu yapmaya gelmişler, sesimi çıkarmasam evdeki modemide saklasam 2 tane modem olacak evde :) şaka gibi.

    Millenicom beş kuruş etmez daha birbirlerinden haberleri yok, ben abonelik sözleşmesi beklerken adamlar bana kuruluma geliyor tekrardan.

    Şimdide başım türk telekom ile belaya girdi, imzamda konuya ulaşabilirsiniz sanırım ben seçilmiş kişiyim...
    Hızlı yanıtın ve geçmiş olsun dileklerin için size de teşekkür ederim tasko92. Forumda da bulunan ve yazdıklarımızı buradan okuyan Millenicom yetkilileri umarım gerekeni yaparlar da sizi de beni de utandırırlar. Yani öyle ki, utanma pahasına bile olsa lütfen yarın ekip gelsin ve o sözleşmeyi imzalatsın, o derecede internet bağlantısına ihtiyacım var şu anda. Üstelik sadece ben değilim mağdur olan, evde 4 kişiyiz ve herkes uzaktan, online çalışıyor. Millenicom'u ben seçip bu süreci başlattığım için onlara da mahcup oldum. Ki hali hazırda evde bir Netspeed VDSL bağlantımız vardı, onu iptal ettirdim Millenicom'a geçmek için. Karşılığı gerçekten bu olmamalı ki biz de memnun olalım ve diğer insanlara tavsiye edebilelim. Aksi takdirde Millenicom'un adı "aman uzak durun" diye çıkacak ki bu sanırım hiçbir firmanın göze alacağı bir itibar kaybı değil. Ben bir birey olarak bile bunu görebiliyorsam CEO'ları, genel müdürleri, pazarlama direktörleri falan olan koskoca bir anonim şirket bunu gözden kaçırırsa öyle ya da böyle batmaya mahkum olacaktır. Hani söz varya adın çıkacağına canın çıksın diye, umarım bize burda yardımcı olmaya çalışan (en azından iddia eden) Millenicom yetkilileri bu sözün değerini ve önemini biliyorlardır.

    Bahsettiğin durumun birebir aynısı bana da oldu! Cumartesi günü gelen Türk Telekom ekipleri yaklaşık bir saat sonra beni tekrar aradı ve Millenicom tarafından bildirilen ayrıca bir başvurum daha olduğunu ve bu durumda bununla ilgili işlem yapmaları, adrese gelerek ikinci bir kurulum yapmalarını gerektiğini bildirdi. Bu kapsamda bana yeniden modem vereceklerini, ancak benim Milennicom'a başvurarak bu ikinci bağlantı talebini iptal ederek modemi de iade edebileceğimi aktardı. Ancak benim benim başka bir başvurum olmadığını ve benim hatamdan kaynaklanmayan bu süreçlerle ilgilenmek istemediğimi belirterek onları geri çevirdim, ikinci bağlantı için kurulumu ve modem teslimini kabul etmedim. Sanırım daha sonrasında iptal işlemleriyle kendileri ilgilendiler. Hatta ve hatta daha sonra arayan Türk Telekom görevlisi benim adıma birkaç tane daha kurulum talebi geldiğini belirtti, ben hiçbirisini kabul etmedim. Çünkü benim yaptığım bir adet başvuruyla ilgili olarak zaten Türk Telekom ekiplerinin geldiğini ve modem kurulumunun yapıldığını, sadece Millenicom'un sözleşme imzalatarak internet bağlantımı aktive etmesini beklediğimi belirttim. Bu arada tekrarlamış olayım, o zamandan beri ne gelen var ne de giden, ne arayan ne soran.

    Her ikimizin de yaşamış olduğu durum nedir bilmiyorum ama ortada kesinlikle bir koordinasyonsuzluk veya birileri tarafından yapılan bir yanlışlık var. Bence bütün sorun ve karmaşa da buradan kaynaklanıyor, en azından kendi başvuru sürecimiz için durumun böyle olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle de mevcut bir başvurumuz olmasına rağmen Millenicom'un gönderdiği SMS'te başvuru sürecini takip etmek üzere verilen linki tıkladığımızda "Kayıt Bulunamadı" açıklamasıyla karşılaşıyoruz. Muhtemelen ekiplere giden bildirim de bu "Bulunamayan Kayıt" ile ilgili ve onlar da adrese gelip sözleşmeyi imzalatamıyorlar ya da iptal edilmiş bir başvuru olarak görülüyor sahadaki ekibin sisteminde, bu nedenle gitmeye gerek dahi görmüyorlar. Tabi bir diğer olasılık da sözleşme imzalatmak üzere adreslere giden bir ekibin sahada hiç olmaması, ancak bu kadar da olamayacağını düşünüyorum bir A.Ş. için. Çünkü sahada çalışanlar genellikle şirketler için en düşük, (çoğunlukla asgari ücretle) çalışanlardır ve özellikle de bir adrese birşey götürüp imzalatmak çok fazla vasıf ya da eğitim gerektirmez. O yüzden birinci olarak bahsettiğim durumun olasılığı çok daha fazla. Bu olasılığı müşteri temsilcilerine anlatmak için dilimde tüy bitti ama bir türlü anlatamadım. Onlar da sahadaki ekiplere doğrudan ulaşamadığı için bu durumun kontrolünü yapamıyor, bu nedenle bizim yaptığımız aramalar da onların açtığı kayıtlar da aslında boşuna gidiyor, yani onlarca defa arasak da, onlarca defa kayıt açılsa da değişen birşey olmayacak. Umarım burada yazdıklarımızı okuyan Millenicom yetkililerinin sahadaki ekiplere doğrudan ulaşma imkanları vardır ve bu durumun kontrolünü yapabilirler. Eğer onlar da sahadaki ekibe doğrudan ulaşamıyorlarsa ya da ulaşabilecek daha üstteki bir yetkiliye, bir yöneticiye ulaşıp kontrolünü yaptıramıyorlarsa ikinci söylediğim olasılık daha geçerli oluyor; sahada çalışan herhangi bir ekip yok. Ya da üçüncü bir olasılık ortaya çıkıyor; sahada çalışan Millenicom ekipleri Millenicom'a değil de Devlet Demir Yolları'na falan bağlı çalışıyorlar, o yüzden Millenicom dahi ulaşamıyor kendilerine. Gerçekten senin de dediğin gibi herşey şaka gibi. Ancak bize gönderilen linkte gördüğümüz "Kayıt Bulunamadı" uyarısının koordinasyonluğun ve sorunun temel kaynağı olduğunu düşünüyorum ve bu faydalı feedback'i buradan Millenicom yetkililerine sunuyorum. Lütfen ama lütfen (eğer gerçekten varsa) sahadaki Millenicom ekiplerine ulaşıp şunu bir sorsunlar; sözleşme imzalatmak üzere adresimizi ziyaret etmeleri lazım ama Millenicom ekiplerinin bundan haberi var mı? Bence yok, ya da kendileri dahi yok.




  • Millenicom yetkilileriyle PM üzerinden kurduğum iletişimde de herhangi bir yardım ya da destek alamıyorum. Bana verilen yanıt, müşteri temsilcileriyle defalarca yaptığım görüşmede aldığım yanıtla aynı: “Bağlantınız en kısa sürede aktif edilecektir”. Ama ne gelen var, ne arayan, ne de soran. Bu başlığın en az 12 ay boyunca güncel kalması için tasko92 arkadaşıma elimden gelen desteği sunacağım ki Millenicom abonesi olmak isteyenler önce bu başlığı bir okusun, ona göre karar versinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur77 O kullanıcısına yanıt
    Hocam boşa uğraşıyorsunuz iptal edin gitsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Önemli DUYURU! - Cep telefonundan veya online olarak hiçbir firmaya başvuruda bulunmayın! aksi halde çok uzun süreler boyunca 2-3-5 ay internetiniz açılmaz veya hiç açılmaz. Bizzati bayiye gidip elden başvuru yaparak birbir muhattap olun.
  • Ben de öyle yapmak istemiştim ama eklediğim ekran görüntüsündeki nedenden dolayı yapamadım:
    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam resmen aynı süreci, saçmalıkları yaşadım, hayattan soğuttular.

    2 Mayıs'dan beri uğraşıyorum. Benim de başvurum mükerrer açılmıştı, aynı şekilde kurulumdan sonra internet açılacak beklerken hataya düşmeler, 30-40 kere aradıktan sonra modeme kullanıcı adı girildi ama açılmadı, saçma sapan. Son öğrendim ki sözleşme yokmuş boşa iptal edilmiş. O arada ikinciye kuruluma gelmeye çalışan Türk Telekom...... Evrak gerekmeyecek denmişti bir de daha önceden aboneliğim olduğu için, baştan sona ne olduğundan süreçten bihaber müşteri temsilcileri, chatbot koyun vallaha daha çok iş yapar. Aciliyetini iletiyorum, kaydınızı oluşturuyorum diyen robot koysanız bir şey kaybetmez kimse.

    Modem bende geri isteyen de yok. İptal edeceğim 15 dakika içinde arayıp. Zaten taşınacakdım, bir de nakil için bu çileyi çekemeyeceğim. Yazlık internet paketlerinden alacağım Telekomun, lanet olsun 20 gündür çektiğim çileye değmez, 3 kuruş fazla verir insan gibi hizmet alırım.

    Edit: İptal ettim (umarım? mesajı gelmedi), modemi de geri gönderiyorum, iptal ekibindeki arkadaş kendileri göremese de aktivasyon ekibininin görebildiğini sorun yaşamayacağımı iletti. İnanmadım pek ama bakalım.

    @millenicom , takip numarasını ileteceğim. Sizden tek beklentim bari bu konuda mağdur etmeyin. Kocaman her yerine TC'mi ve başvuru tarihimi yazdım bir kağıda. UPS'in gelip almasını bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wade96 -- 18 Mayıs 2020; 10:4:8 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.