Şimdi Ara

Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
2.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Millenicom'dan evime sıfır fiber inrernet aboneliği açtırma sürecimi gün gün buradan yazmak istedim, insanlar nasıl bir süreç olduğunu görsün ona göre davransın geçiş yapsın.

    Ilk başvurumu yaklaşık 20 gün önce yaptım, müşteri hizmetlerini aradım fiber 100mbit abonesi olmak istediğimi söyledim kaydımı oluşturdular, aradan 1 hafta geçti kurulum için gelen giden olmayınca iptal ettirdim.

    Daha sonra tekrardan başvurdum bu sefer yaşadığım süreci anlattım daha dikkatli davranmalarını istedim, başvurumu yaptılar, aradan 4 5 gün geçti kurulum için türk telekomdan ekip geldi modemi taktı ve gitti gün içerisinde interneriniz gelir dediler, 2 gün geçti gelmedi.

    Kurulumun kanıtı:

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Müşteri hizmetlerini aradım kurulum yapıldı internetim halen gelmedi dedim, kontrol ettiler bir sıkıntı olmuş başvurunuz iptal olmuş hataya düşmüş daha önce hiç iptal ettinizmi dediler, ilk başta ettim fakat 2.ci başvurumda iptal etmedim dedim, sıkıntı olduğundan dolayı 2.ci başvurumuda iptal ettiler. Sanırım ilk iptalimden kalan bir modem kurulumu gerçekleştiği için internetimde gelmedi doğal olarak. Arada 2.ci başvuruda kaynadı gitti.

    Müşteri hizmetleri tekrar aynı 100mbit fiber tahhütsüz kampanyasını 120 liraya toplam başvurusunu yaptı, busefer sıkıntı olmaz kurulum da yapılmış internet gelir dediler, tam 3 gün oldu internet gelmedi, aktivasyon adına bir kullanıcı adı vb mesajda gelmedi, modem fişe takılı hiç fişten çekilmedi evde beklemede.

    Son olarak dün akşam müşteri hizmetlerini 4 5 defa aradım gün içerisinde, 7 iş günü yani 9 gün içerisinde internetiniz aktif edilecek dendi ve elimi ayağımı kilitlediler.

    Not: Forum üzerindeki bütün yetkililer ile iletişime geçtim hepsi durumdan haberdar, aciliyet belirttiler mağduriyet belirttiler ama şuan çözüm yok.

    Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.

    Edit 1: 15.04.2020 Tarihinde müşteri temsilcisini aradım karşıma Sinem hanım çıktı saat tam 20:13 de görüşmeye başladık, müşteri temsilcisi ile yaklaşık 30-35 dakikalık yoğun bir ısrar ile konuştum, ticket açmaktan öteye geçemedik, bunun üzerine müşteri hizmetlerinin takım lideri veya müdürlerini istedim, home office çalıştıklarını söylediler hepsi evden çalışıyormuş evde oldukları için takım liderleri ve müdürleri çalışmıyormuş? Bu nasıl rezillik anlamadım, defalarca beni beklemeye aldı takım lideri ile veya üstleri ile iletişime geçti durumu anlattı fakat bu üst düzey yöneticiler hiçbir şekilde benimle iletişime geçmediler konuşmak istemediler, bunun üzerine takım liderlerine mesai saatleri içerisinde müşteri ile iletişime geçmediğinden ve iş başında olmadığından şikayet açtırdım ne kadar işe yarar bilmiyorum.

    Son olarak aşırı ısrarlarım sebebi ile, yarın kesinlikle internetimin geleceğini söylediler gün içerisinde, %100 gelecekmiş, ilk başta eve ekip gelecek dedi sonra eminmisin diyince hayır ekip gelmicek aktivasyon yapacak dendi, yani neredeyse gün boyu beni evde tutuyordu, neyse sesimi etmedim ve telefonu kapadım.

    Edit 2: 16.04.2020 Maalesef halen internetim verilmedi aktif edilmedi telefonuma gelen giden herhangi bir mesaj yok rezil olmuş bir şekilde bekliyoruz, akşam tekrar müşteri hizmetlerini arayacağım.

    Edit 4: 16.04.2020 Saat 18:39'da Mustafa isimli müşteri temsilcisi ile telefon üzerinden görüşme sağladım, ilk olarak dün akşam bana yarın kesin internetiniz gelecek diye yalan söyleyen ve gün boyu evde gelmeyen internetin nöbetini tutturan müşteri temsilcisi Sinem hanım hakkında şikayet talebi oluşturdum. Daha sonra Hüseyin isimli takım liderine beni arasın diye Hüseyin bey e mail gönderttim, gerçi dünkü takım lideride aramamıştı buda aramaz diye düşünüyorum aramazda onun hakkındasa bir şikayet talebi oluşturacam. Resmen maskara olduk keşanlı ali destanına döndü resmen. Bekliyoruz....

    Edit 5: 17.04.2020 Tarihi ile internetimiz halen aktif edilmedi, müşteri hizmetlerinin bana dönüş yapsın diye mail attığı takım lideri Hüseyin bey dönüş yapmadı. Durum bu şekilde, ek olarak müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum tc no girince bana alt yapı sağlayıcısında beklemektedir diyip kapanıyor. Internetim verilmiyor. Bu gün BTK ya şikayet edeceğim.

    Edit 6: 17.04.2020 Tarihinde tekrardan müşteri hizmetlerini saat 20:15 te arayıp iletişime geçtim müşteri temsilcisi abartısız 20dk beni hatta bekletti ve sonrasında telefon pat diye yüzüme kapandı, geri dönüş de sağlanmadı. Bunun üzerine hemen BTK ya gerekli dilekçemi yazdım. Bu işin peşini bırakmam siz çirkinleşirseniz bende çirkinleşmeye başlarım kardeşim. Artık sizi aramama kararı aldım işimi yasal yollara ve haklara başvurarak halledecem.

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    BTK ya şikayet dilekçemi yazdım gönderdim, ilerleyen gelişmeleri bildireceğim.

    Edit 7: 19.04.2020 internet halen verilmemiş durumda, aktivasyon ve abonelik işlemlerim halen yapılmamış, forum üzerindeki yetkililerle ve müşteri hizmetleri ile defalarca iletişime geçtim gerek alper bey gerek millenicom yetkilisi olsun, fakat oyalamaktan başka bir şey yapmadıklarını anladım, resmen oyalıyorlar BTK ya yaptığım şikayet üzerinden geri dönüş bekleyeceğim 15 gün içerisinde geri dönüş sağlamak zorundalar, zaten dilekçemde de şikayette bulundum umarım firmaları ile ilgili gerekli işlemler yapılır. Bu gün daha fazla nerelere şikayet edebilirim diye araştıracağım.

    Şikayetvar.com üzerinden'de bir şikayet oluşturdum, onunda resmini buradan paylaşmak isterim, BTK ya yazdığım şikayetin aynısını yazdım çünkü yeterince açıklayıcı olduğunu düşünüyorum, şikayetlerim devam edecek.

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Evet an itibariyle CİMER üzerinden'de aynı şikayeti gerçekleştirdim, oradan da BTK ya tekrar yönlendirdim cumhurbaşkanlığı üzerinden daha etkili olacağını düşünüyorum.

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Edit 8: 20.04.2020 Internet aktivasyonu halen yapılmadı, oyalayıp duruyorlar, müşteri hizmetleri sadece aciliyet bildiriyor bunun bir laf cambazlığı olduğunu biliyorum, tamamen oyalamak adına.

    Müşteri hizmetlerini arayıp TC no girince cep telefonuma bir mesaj geliyor şu şekilde;
    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Gelen mesajdaki link e tıkladığım zaman ise beni yönlendirdiği sayfada kaydınız bulunamadı diyor oda şu şekilde;
    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Bu yaşadığım olay bir çeşit bug mı yoksa kaydım yokmu gerçekten anlamadım, bu mesaj geldikten sonra bazı aramalarımda 14.04.2020 başvuru işlemleriniz devam etmekte diyor, bazı aramalarda ise kaydınız bulunamadı diyip direk kampanyalarımızı dinleyin vb diyor oradan bağlanıyorum müşteri hizmetlerine.

    Şimdilik yaşadığım sorunlar bu şekilde, ve sorunlarımı asla çözemiyorlar.

    Edit 9: 21.04.2020 kurulumdan geçen yaklaşık 20 günden sonra İnternetim halen aktif edilmedi aboneliğim açılmadı, forum üzerinden görüştüğüm millenicom adındaki yetkili hiç-bir sonuç ve çözüm sağlamadı, oyalamaktan ve aynı şeyleri tekrarlamaktan başka bildikleri yok, günlerdi mesajlaşmalarımız var bir kaç resim ekleyeceğim görün rezilliği.

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar. Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar. Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Ek olarak forumdaki diğer yetkili Alper Karaer ile olan görüşmelerimiz devam etmektedir bu kişiden umudum vardı ama bu gün sonunda işe yaramaz ve internetim gelmez ise sizlerle nasıl bir reziklik yaşadığımı beni nasıl oyaladıklarını paylaşmaya devam ediyor olacağım, konumu öne çıkarın herkes görsün.

    Edit 9: 22.04.2020 Forum üzerinden görüştüğüm yetkili alper karaer isimli şahıs da maalesef çözüm üretememiştir, oda aynı şekilde diğer müşteri hizmetleri gibi oyalayıp durdu son zamanlarda sabrım taştı ve yalanlarına dayanamayıp bazı sözler verdim kendilerine bunu yapacağıma inanmadılar galiba ama yapacağım, şuanda mesajlarımı görüldü yapıp cevap vermiyor resimlerde görün rezilliği.

    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.
    Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar. Millenicom fiber interner bağlantı sürecim ve yaşadığım sıkıntılar.

    Ek olarak dün akşam abartısız telefonda 2 saat müşteri hizmetleri ile konuştum, olmayınca iptal ettirmek için iptal birimine aktardım, iptal biriminde Türkan hanım ben iptal ettirmemem için çok uğraştı, ve bana vip hizmet olan bir birime aktardığını tarafınıza bir abonelik sözleşmesi geleceğini o sözleşmeyi imzaladıktan sonra internetinizin aktif edileceğini söyledi, çünkü ben henüz hiçbirşeye imza atmamışım, abone değilmişim, olmayan aboneliğin internetini veremezlermiş, sözde vip bir ekipmiş gelip imza alacakmış falan, neyse kendilerine bir şans daha verip iptal etmedim.

    Bugün Türk Telekom da çalışan yetkili bir arkadaşa ulaştım gelip evime kurulumu kontrol edecek, interneti açtırmaya çalışacak, eğer buda sonuçsuz çıkarsa buradan bildireceğim, böylece sorun türk telekom kaynaklımı millenicom kaynaklımı görmüş oluruz, çünkü bu gelecek olan adam fiber uzmanı ve üst düzey biri.

    Daha evime bir abonelik sözleşmesini 20 gündür gönderememiş millenicom kaldıki bu sözleşmeden 20 gündür haberim yok ve aradığım insanlar sözleşme olup olmadığını bilmiyorlar bazıları kurulumdan bile habersiz, bakalım daha ne rezillikler çıkacak.

    Edit 10: 22.04.2020 , gelen türk telekom fiber uzmanının yoğun uğraşı maalesef sonuç vermedi, sağolsun türk telekomdaki aktivasyon ekibine kadar aradı, düşündüğümüz gibi sorun türk telekomda değil tamamen millenicom kaynaklı imiş, bana yapılan kurulumdaki hizmet ve abone numarası iptal edilmiş ve başkasına satılmış, bunu yukarıda okurdanız 2 tane iptal yaşadım ondan kaynaklı olduğunu söylediler, yani bana yapılan kurulum şuan boşta bekliyo anlıyacağınız boşa bekliyormuşuz.

    Aldığım bilgiye göre millenicom un ekip yollayıp bana bir abonelik sözleşmesi imzalatması gerekliymiş taahhütsüz bile olsa, bu sözleşme imzalandıktan sonra internetim ve aboneliğim 7 iş günü içerisinde aktif edilirmiş, 20 günden fazladır 2 iptal 1 başvuru sonucu bu sözleşme ortada yok ve ne gelen var ne giden, nede arayıp bilgi veren var.

    Millenicom müşteri hizmetlerini aradım, iptal birimine bağlandım ve en geç pazartesi bu abonelik sözleşmesi gelmezse bana ulaşmazsa iptal edip türk telekoma geçeceğimi bizzati bildirdim, bu sefer kararım nettir ve kendilerinin son şansıdır, kendileri de bana kayıt oluşturdu.

    Pazartesi gününe kadar bekleyip, buradan gerekli bilgileri sizle paylaşacağım, okuyup destek olan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Edit 11: Başvurumu iptal ettim, ben kurtuldum, buda bu firmaya geçmek isteyenlere örnek olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasko92 -- 23 Nisan 2020; 15:9:14 >







  • Müşteri hizmetlerini tekrar aradım, konu ile ilgili problemi çözmeleri adına aciliyet bildirmekten başka bir çözüm elde edilemiyor, ve maalesef halen internetim yok.
  • ne guzel telekom gelip modemi kurmus sadece millenicom aktivasyonu kalmıs onlarda sanırım işi yokuşa sürüyorlar 24 yada 48 saat aktif etmeleri gerekir
  • Hanedan35 H kullanıcısına yanıt
    Hocam keşke 48 saat olsaydı 3. Gün ama aktivasyon yok internet yok
  • bende simdi ayni pakete basvurdum ama sanirim vazgecmek en dogrusu, telekom alt yapisi var cunku. vodafone kacarken dahada rezil olmak istemem
  • symbiat kullanıcısına yanıt
    Valla hocam yaşadığım rezillik ortada ben hayatımda böyle uğraştırıcı çetrefilli bir rezillik yaşamadım, süperonline gelirse zaten ona geçeceğim. Pişman ettiler beni.
  • edit 1 ve edit 2 eklendi arakdaşlar, ortada halen internet vb yok, evde rezil olmuş bir şekilde bekliyoruz, durum ile ilgili cimer ve tüketici haklarına şikayette bulunmayı düşünüyorum.
  • Merhaba, PM üzerinden sizlere dönüş sağlanmıştır. İyi günler dileriz.
  • Edit 4 eklendi, ne siz ne müşteri hizmetleriniz nede takım liderleriniz hiçbir çözüm sağlamıyor geri dönüş yapmıyor, bu konuyu bütün türkiye görsün diye elimden geleni yapacağım. Bana yaşattıklarınızı başkasına yaşatmayın.

    Kurulum yapıldı internet yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasko92 -- 18 Nisan 2020; 18:26:3 >
  • Edit 5 eklendi, internetim maalesef bugün de gelmedi, takım lideri hüseyin bey tarafına mail atılmasına rağmen bana geri dönüş yapmadı, bekleyin demekten başka bişey bilmiyorlar. BTK ya şikayette bulumacağım. Kimsenin konu ile ilgilendiği yok. Türk telekom sizi arka plana atmış ise onlar yüzünden bekliyorsak arayıp uyarın bu gidişle iptal edeceğim.
  • TT ekibi hala fiberde o gri büyük modemi mi veriyor aboneliklerde?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Bu konu hakkında detaylı bilgim yok fakat verdikleri modem bu?
  • Bu arada BTK ya şikayette bulundum ve SS ekledim konuya. Bunu siz istediniz. Şikayetlerimin devamı gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasko92 -- 18 Nisan 2020; 4:50:26 >
  • Tamam hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Tamam hocam.
    Bu modemler iyimidir hocam 100mbit desteklermi? önerdiğiniz modem varmı başka modemle değiştirsek olurmu acaba.
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Başka modem verirlerse büyük olanı değiştirsinler. Küçük olan fiber modem. Büyük olan ise router. Fiberi o çeviriyor diyebilirim.

    Türk Telekom un kendisinden alınca siyah bi modem(router) son aylarda verdi diye biliyorum.
    Türk Telekom fiber ana konusunda bi sorun modemi?

    Millenicom nedense sizdeki modemi veriyor. Bana göre eski bir modem o . Görüntüsü öyle en azından.
  • Ben de ayın 5 inden beri belkiyorum okuyan ve milleni ye geçmeyi düşünen arkadaşlara sesleniyorum: SAKIN BÖYLE Bİ HATA YAPMAYIN. İnternetimi bağlamadıkları için işimi yapamıyorum. Yakında ücretsiz izne çıkarılırsam olaylar o zaman ana haberlere çıkabilir.
  • Bizde aynı durumdayız, kardeşimde evden çalışıyor fakat rezil olduk internetimiz yok, oda kovulmak üzereydi çocuğu çok sıkıştırdılar kovulmamak için kalkıp amcamlara taşındı şuan evde bir tek ben kaldım düştüğümüz durum bu, bende bir çok işimi internet üzerinden gerçekleştiren bir insanım bende maddi ve manevi zararlara uğradım maalesef, cep telefonumun interleti ile idare ediyorum faturamdan korkuyorum.

    İşin komik tarafı, forum üzerindeki yetkililer aynı şeyleri tekrarlayıp duruyor ama maalesef çözüm yok...

    Konulara göz gezdirince korkar oldum, korkum şu ki internet verildikten sonra yaşayacağım sorunlar, çünkü TT bunları kendi firması değil diye arızalı kalitesiz veya sorunlu portlara atıyor diye duydum umarım korktuklarım başıma gelmez, bu sefer avukatlar davalar havalarda uçuşmaya başlayacak.

    Taktılar bizi bir kervana bakalım ne olacak, girmez olaydım...
  • Suan evde vodafone fiber var dns problemlerini cozdukten sonra {vodafone degil ben kendim cozdum, vodafone hicbirsey cozemez} bir sikintim kalmadi, sirf denemek icin milenicom'a basvurdum ayni gun aradilar bilgilerimi aldilar, ertesi gun telekomdan aradilar kurulum icin... bende telekoma falan basvurmadim dedim kapattim telefonu. Meger adam milenicom icin ariyormus ama bana dogrudan tt personeli sizi ariycak vs denmediginden anlamadim olan biteni. Sonra mileni' den tekrar aradilar; iptal bilgisi gitmis onlara tt ustunden. Sonra m.temsilcisi ile tekrar gorustuk, bana telekom personeli gelip kurulum yapacak, sonra 7 is gunu icinde mileni personeli gelecek benden imza alacak sonra net acilacak..... viyyyy olme esegim olme... 25 yildir genis bant internet kullanan adamim ve tecrubelerim gosterdi ki, modemi evine kurdan adam gitmeden net acilmiyorsa kork kardesim kork.... Dedim mileni sevgiler.. ben almiyim... vodafone ile zaten kanli bicakliyim... bir kepazelikte sizinle kaldiramam... eve turkcell fiber gelene kadar yada yurt disina tasinana kadar simdilik vdf ile surunuruz sonrasi ya nasip...




  • symbiat kullanıcısına yanıt
    Turkcell fiber en temizi gibi duruyor şuan, bende geldiği zaman ona geçiş yapacam fiyatı ne olursa olsun pahalı olsun ama adam gibi hizmet versin, siz kurtulmuşsunuz şuanlık.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.