< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Millenicom Pişmanlıktır (2. sayfa)


-
-
Telefondan da arıza kaydı açmıştım. Uygulama üzerinden açtığım kayıtta yok mu bu işle ilgilenecek bir insan evladı diye bir cümle kurdum
Devam eden bir arıza kaydınız mevcuttur diye mesaj geldi ve kayıt kapandı
Telefonla arayınca arızanız devam ettiği için üzgünüz anonsu aldım.
İki kayıt sistemi farklı yerden yürüyüp bir havuza toplanıyor anladığım kadarıyla
Bugün şu mesaj geldi heyecanlandım:
Arizaniz devam ettigi icin uzgunuz. Arizanizin kisa surede giderilmesi icin altyapi saglayicisi tarafindan calismalar devam etmektedir. Arizanin son durumunu iletilen linkten takip edebilir ve varsa notunuzu bize iletebilirsiniz.https://m.milleni.com.tr/…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Uzun çabalar sonucu bir adım ilerleme oldu. Pazar sabah 9:28 de çalan telefonla kontrol etmem istendi. Arayüze girdim bir şey değişmemişti. Bu kez dediğimi anlayan bir hanımefendi vardı karşımda.
Süreci ve sizlerin yazdıklarını anlattım, dinledi. Ben konuşmamı bitirince şimdi tekrar bakar mısınız dedi. Baktığımda Max DSLAM outputun 8192 den 10240 a çıktığını gördüm. Upload hızım da 8942 oldu.
Bir şey yaptınız biraz arttı dedim. Kaç olması lazım dedi : ) Dedim 16-20 arası olması lazım. Biraz bekeleteceğim dedi. 30 sn kadar sonra tekrar bakın dedi
Max DSLAM hızı 20480 oldu, benim bağlantı hızı bu kez değişmedi 8942 de kaldı. Oldu galiba modemi kapat aç yapayım dedim. Hayır dedi ( haklıydı 8942 ye kapat aç yapmadan çıkmıştı). Turk Telekom ekiplerine ileteceğim, lütfen arandığınızda telefonu açın dedi. Teşekkür edip kapattım. Bizim iş olacak gibi.
Bu hanımefendiye de ( ismini uyku sersemi alamadım ) buradan teşekkür ediyorum
Az kaldı : )
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 19 Ocak 2025; 21:25:3 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
-
50 download 16 upload normal hocam.
Snr niz de iyi. Daha yüksek hıza geçebilirsiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
48mb download 14mb upload var bende şuan daha yüksek nasıl geçeçem altyapı desteklemiyor ping çıkıyor akşamları bide
-
Snr 8 e inmediği sürece hız artırma şsnsınız var ama bölgenizde yoğunluk var demek ki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hattınız 50 mbps sabitlenmiş. 100 mbps tarifesi kullanıyorsanız hızınızı yükselttirebilirsiniz download a çok az etki eder ancak uploaddaki 15 mbps sınırlaması kalkar. Hat zayıflamanız yüksek bu yüzden bu şekilde kalması daha iyi bence 50 mbps deki limit kalkarsa kopma / yaniden bağlanma sorunları yaşayabilirsiniz.
-
yurtdışı çıkışlarında sorun varmış güncelleme falan yaptım dedi
-
-
millenicom geçmeyi düşündüğüm bir ISS'ti. allahtan bu konuyu gördüm. umarım şirket yetkilileri de görür, kendilerine çeki düzen verirler.
-
millenicom'a geçme gafletinde bulunmuştum. şirket telefonundan arayıp ulaştım ve aboneliği onayım olmadan arama yapmak için kullandığım şirket telefonuna bağladılar ve sözleşmeye eklediler. açıkça veri ihlaliydi yani. normal prosedürde görevli numarayı sorar ve müşteri söyler o şekilde sözleşmeye girer.
bununla bitmedi. günde 50 tane bet sitesi mesajı en az 10 kez de telefon gelmeye başladı şirket telefonuna. kullandığım interneti, faturayı, adımı, adresimi biliyorlardı. gelin şuna taşıyalım diyen dolandırıcılardı.
sokoktaki ankesörlü telefondan arasam onu sözleşmeye işleyecekler!
tiktok ülkesinde yaşıyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 haftadır her gün düzenli olarak bu mesajı atıyorlar, çok mutlu oluyorum.
Çok ama çok zor bir problem o nedenle uzun sürüyor.
Ben 40 ı çıkmadan çözeceklerine inanıyorum : )
Arizaniz devam ettigi icin uzgunuz. Arizanizin kisa surede giderilmesi icin altyapi saglayicisi tarafindan calismalar devam etmektedir. Arizanin son durumunu iletilen linkten takip edebilir ve varsa notunuzu bize iletebilirsiniz.https://m.milleni.com.tr/…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 3 Şubat 2025; 22:56:59 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Günün şakası geldi ve sorunu çözmeden şikayeti kapattılar:
Internet baglantinizda yasamis oldugunuz ariza ile ilgili calismalar tamamlanmis olup arizaniz giderilmistir. Internete keyifle baglanabilirsiniz. Internet baglantinizda yeniden sorun yasamaniz durumunda hizlica online islemler merkezimize giris yaparak ariza bildiriminde bulunabilirsiniz.ttps://www.milleni.com.tr/hesabim/bireysel/kullanici-girisi B002
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 4 Şubat 2025; 22:44:47 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kimi kime şikayet edeceğiz. BTK ya yazayım dedim. ince ince yazdım, şak şikayeti kabul etmedi:
Millenicom Mobil uygulamasında tüm şikayetler kapalı iken burada bazılarını açık bırakmışlar.
Bu sayede BTK ya şikayet yazamıyorsunuz. Nasıl ama?
Tebrik ediyorum sizi ahlaksızlığın Nirvanasına erişmişsiniz
-
-
Başka konudan şikayet açarak devam.
Garp cephesinde değişen bir şey yok.
Beceriksizler ordusu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Modemi söküp evin girişindeki kutudan kablonun eve girdiği noktaya bağlayınca 20 mbit Uploadı gördüm
Download pek değişmedi hatta belli bir zayıflama var. Ama iç tesisatın Upload da zayıflama yapıp Download pek yapmaması ilginç geldi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 10 Şubat 2025; 19:37:16 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X