Şimdi Ara

Millenicom Pişmanlıktır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: paradox08 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Internet hattinizla ilgili islemler gerceklestirilmis olup baglanti yapmayi denemenizi rica ederiz. Ariza kaydiniz sonuclanana kadar periyodik olarak hattinizi kontrol etmeye devam ediyoruz. Saygilarimizla.

    Katil eder bunlar insanı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Telefondan da arıza kaydı açmıştım. Uygulama üzerinden açtığım kayıtta yok mu bu işle ilgilenecek bir insan evladı diye bir cümle kurdum

    Devam eden bir arıza kaydınız mevcuttur diye mesaj geldi ve kayıt kapandı

    Telefonla arayınca arızanız devam ettiği için üzgünüz anonsu aldım.

    İki kayıt sistemi farklı yerden yürüyüp bir havuza toplanıyor anladığım kadarıyla

    Bugün şu mesaj geldi heyecanlandım:

    Arizaniz devam ettigi icin uzgunuz. Arizanizin kisa surede giderilmesi icin altyapi saglayicisi tarafindan calismalar devam etmektedir. Arizanin son durumunu iletilen linkten takip edebilir ve varsa notunuzu bize iletebilirsiniz.https://m.milleni.com.tr/

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Uzun çabalar sonucu bir adım ilerleme oldu. Pazar sabah 9:28 de çalan telefonla kontrol etmem istendi. Arayüze girdim bir şey değişmemişti. Bu kez dediğimi anlayan bir hanımefendi vardı karşımda.
    Süreci ve sizlerin yazdıklarını anlattım, dinledi. Ben konuşmamı bitirince şimdi tekrar bakar mısınız dedi. Baktığımda Max DSLAM outputun 8192 den 10240 a çıktığını gördüm. Upload hızım da 8942 oldu.
    Bir şey yaptınız biraz arttı dedim. Kaç olması lazım dedi : ) Dedim 16-20 arası olması lazım. Biraz bekeleteceğim dedi. 30 sn kadar sonra tekrar bakın dedi
    Max DSLAM hızı 20480 oldu, benim bağlantı hızı bu kez değişmedi 8942 de kaldı. Oldu galiba modemi kapat aç yapayım dedim. Hayır dedi ( haklıydı 8942 ye kapat aç yapmadan çıkmıştı). Turk Telekom ekiplerine ileteceğim, lütfen arandığınızda telefonu açın dedi. Teşekkür edip kapattım. Bizim iş olacak gibi.

    Bu hanımefendiye de ( ismini uyku sersemi alamadım ) buradan teşekkür ediyorum

    Az kaldı : )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 19 Ocak 2025; 21:25:3 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • RElS kullanıcısına yanıt

    bende nasıl

    Millenicom Pişmanlıktır
  • tundra202006 kullanıcısına yanıt
    50 download 16 upload normal hocam.
    Snr niz de iyi. Daha yüksek hıza geçebilirsiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    48mb download 14mb upload var bende şuan daha yüksek nasıl geçeçem altyapı desteklemiyor ping çıkıyor akşamları bide

  • tundra202006 kullanıcısına yanıt
    Snr 8 e inmediği sürece hız artırma şsnsınız var ama bölgenizde yoğunluk var demek ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tundra202006 kullanıcısına yanıt

    Hattınız 50 mbps sabitlenmiş. 100 mbps tarifesi kullanıyorsanız hızınızı yükselttirebilirsiniz download a çok az etki eder ancak uploaddaki 15 mbps sınırlaması kalkar. Hat zayıflamanız yüksek bu yüzden bu şekilde kalması daha iyi bence 50 mbps deki limit kalkarsa kopma / yaniden bağlanma sorunları yaşayabilirsiniz.

  • RElS kullanıcısına yanıt

    yurtdışı çıkışlarında sorun varmış güncelleme falan yaptım dedi

  • Dejavu olduk 5. günde. Max DSLAM çıkışı yeniden 8 mbite indirmişler. Sanırım çözemeyince işlemi başa aldılar.

    Millenicom Pişmanlıktır

    Halbuki bunu görmüştük:

    Millenicom Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 21 Ocak 2025; 22:34:29 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • millenicom geçmeyi düşündüğüm bir ISS'ti. allahtan bu konuyu gördüm. umarım şirket yetkilileri de görür, kendilerine çeki düzen verirler.

  • millenicom'a geçme gafletinde bulunmuştum. şirket telefonundan arayıp ulaştım ve aboneliği onayım olmadan arama yapmak için kullandığım şirket telefonuna bağladılar ve sözleşmeye eklediler. açıkça veri ihlaliydi yani. normal prosedürde görevli numarayı sorar ve müşteri söyler o şekilde sözleşmeye girer.

    bununla bitmedi. günde 50 tane bet sitesi mesajı en az 10 kez de telefon gelmeye başladı şirket telefonuna. kullandığım interneti, faturayı, adımı, adresimi biliyorlardı. gelin şuna taşıyalım diyen dolandırıcılardı.

    sokoktaki ankesörlü telefondan arasam onu sözleşmeye işleyecekler!

    tiktok ülkesinde yaşıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 haftadır her gün düzenli olarak bu mesajı atıyorlar, çok mutlu oluyorum.
    Çok ama çok zor bir problem o nedenle uzun sürüyor.
    Ben 40 ı çıkmadan çözeceklerine inanıyorum : )

    Arizaniz devam ettigi icin uzgunuz. Arizanizin kisa surede giderilmesi icin altyapi saglayicisi tarafindan calismalar devam etmektedir. Arizanin son durumunu iletilen linkten takip edebilir ve varsa notunuzu bize iletebilirsiniz.https://m.milleni.com.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 3 Şubat 2025; 22:56:59 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Günün şakası geldi ve sorunu çözmeden şikayeti kapattılar:

    Internet baglantinizda yasamis oldugunuz ariza ile ilgili calismalar tamamlanmis olup arizaniz giderilmistir. Internete keyifle baglanabilirsiniz. Internet baglantinizda yeniden sorun yasamaniz durumunda hizlica online islemler merkezimize giris yaparak ariza bildiriminde bulunabilirsiniz.ttps://www.milleni.com.tr/hesabim/bireysel/kullanici-girisi B002



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 4 Şubat 2025; 22:44:47 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kimi kime şikayet edeceğiz. BTK ya yazayım dedim. ince ince yazdım, şak şikayeti kabul etmedi:



    Millenicom Pişmanlıktır

    Millenicom Mobil uygulamasında tüm şikayetler kapalı iken burada bazılarını açık bırakmışlar.

    Bu sayede BTK ya şikayet yazamıyorsunuz. Nasıl ama?

    Tebrik ediyorum sizi ahlaksızlığın Nirvanasına erişmişsiniz


    Millenicom Pişmanlıktır




  • Bir şaka daha



    Millenicom Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 4 Şubat 2025; 23:3:54 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Başka konudan şikayet açarak devam.
    Garp cephesinde değişen bir şey yok.
    Beceriksizler ordusu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Israrla her gün arıza kaydı aça aça bugün bir adım ilerledim. Bugün arayan ikinci müşteri temsilcisi Ceylan hanım beni dinledikten sonra bir değişiklik yaptı ve şimdi bu değerleri görmeye başladım.

    Maksimum değerler olması gereken değerlere geldi diye düşünüyorum ama Upload hızım çok az arttı.
    Acaba hala bir şeyler eksik mi?
    Millenicom Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 8 Şubat 2025; 20:11:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Modemi söküp evin girişindeki kutudan kablonun eve girdiği noktaya bağlayınca 20 mbit Uploadı gördüm

    Millenicom Pişmanlıktır

    Download pek değişmedi hatta belli bir zayıflama var. Ama iç tesisatın Upload da zayıflama yapıp Download pek yapmaması ilginç geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 10 Şubat 2025; 19:37:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.