< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Millenicom Pişmanlıktır



-
-
Millenicom'dayken benzeri benim başıma da gelmişti hocam. Abone olurken upload'ın 20 olacağının sözünü aldım. Fakat abone olduktan sonra 8 mbps upload vardı. Müşteri temsilcisine ulaştım, onlarda bir gün kullanın otomatik yükselir dediler ve yükselmedi.
Bende müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve durumu aktardım. Bir temsilciyle tabiri caizse papaz durumuna düştük. Temsilci hat kapasiteniz bu kadar, artış olmaz diye diretti. Ben de farklı temsilciye bağlanmak istediğimi söyledim. Küçümseyici tavırla "diğer temsilci de birşey yapamaz nasıl olsa" Dedi. Fakat diğer müşteri hizmetlerine bağlanınca sağolsun sorunumu bilgisayardan iki tıklayarak halletti.
Millenicom müşteri temsilcisine işiniz düştü mü işiniz çok zor. Fakat siz diretin ve kabullenmeyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hat değerlerinizi paylaşın upload neden 8 mbps sabitlenmiş bir fikir edinebiliriz.
Engelli indirimi ve taahhütlü hizmet alınmışsa ödenecek rakamlar farklılık gösterebilir.
-
Bazen Türk Telekom kaynaklı sorun olabiliyor , onlar yükseltse bile yükselmeyebilir daha önce vdsl'de başıma gelmişti
Telekom santraline gidip xdsl numarasını söyleyince hız profilini güncellemişlerdi
Gitme imkanınız varsa santralden düzeltirler oradan
-
Akşam eve gidince paylaşırım. 510 TL ödüyorum aylık. Hiç bir indirim yok. 30 ya da 35 TL si sabit hat ücreti
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Galiba onu yapmam gerekecek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok hocam telekoma arıza kaydı açarız arıza yoksa parasını siz ödersiniz demişlerdi en son. 2 ay yazıştık neredeyse. Belki dedim 2025 de kafa değişmiştir yine yazdım iki gün önce yine aynı saçma vevabı verdiler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Siz hat değerlerinizi müsait olduğunuz zaman buraya atın hocam bakalım. Yazışmayla çözemezsiniz bu durumu.
Millenicom'u aradığınızda (0 850 333 0 444) tuşlamalardan yanlış hatırlamıyorsam önce 4 sonra 11'i tuşlayarak müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorduk. Hat değerlerine baktıktan sonra arayın hocam söyleyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
75 mbps DSLAM kilidine takılmış hattınız. Hız profilini güncelletin. Yardımcı olmuyorlarsa ufukta iss değişikliği görünüyor size.
-
Hocam downloadda bir sorun yok bence mahallede elektik kesilip geldiğinde 92 mbit hızı görmüştüm.
Upload da kilit var sanırım
Millenicom un masa başından çözebileceği bir şey mi ( hiç ihtimal vermiyorum ama) yoksa Turk Telekoma mı gitmeliyim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 15 Ocak 2025; 20:33:38 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Maksimum upload hızı 8 mbps gözüküyor Millenicom'un dediği doğru hocam. TT tarafından size yeniden hız profili tanımlanması gerekiyor.
Bu sizin sorununuz değil aslında Millenicom'un TT'ye iş emri oluşturup çözmesi gerekiyor. Hocam siz telefonla arayın konuşun. Eğer temsilci yapamayız derse başka temsilceye aktarılmayı isteyin onunla da konuşun. Eğer hiç olumlu cevap olmazsa BTK üzerinden hem Millenicom'a hemde TT'ye hız profili tanımlanması için şikayet oluşturun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alibaba
Hocam downloadda bir sorun yok bence mahallede elektik kesilip geldiğinde 92 mbit hızı görmüştüm.
Upload da kilit var sanırım
Millenicom un masa başından çözebileceği bir şey mi ( hiç ihtimal vermiyorum ama) yoksa Turk Telekoma mı gitmeliyim?Millenicom masa başından çözebileceği birşey telekoma arıza kaydı oluşturabilirler. 100 / 20 tarifede 100 mbps ulaşılabilir hız olup 8 mpbs maks ulaşılabilir upload hızı olması normal değil.
-
İşte tarifede uploadla ilgili birşey yazmadığı için sallamıyorlar tahminimce. 100 mbite kadar yazıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben bir kez daha yazayım, arıyayım; olmadı BTK ya yazayım bu aklıma yattı. Belki sonuç verir
Sizleri buradan bilgilendiririm.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arayın sonra BTK'ya şikayet oluşturun hocam. Çözülmezse eğer ve taahhütünüz yoksa, Turknet'e veya Netspeed'e geçiş yaparsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taahhütüm yok. Çoktan geçerdim de sabit telefon da olunca Turknet ve Turk Telekom dışında seçenek yok maalesef.
Diğer firmalar aslında ses hizmetini voipten verebilir ama uğraşmıyorlar müşterisi kalmadı diye.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şimdi aradım tuşlarla beni yönlendirip arıza kaydı açtı. Temsilciye ulaşamadım : )
Tekrar aradım karşı taraf otomatik cevapladı: Arıza kaydınız var, sabırla bekleyin deyip kapattı.
Birazdan arızanız çözüldü mesajı gelir
Temsilciye bir ulaşabilir miyim bilmiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 15 Ocak 2025; 21:11:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Müşteri hizmetlerinin bilgi eksikliğinden kaynaklanıyor. Bakıyorlar senin hattına sistemden 8e 8 buluştuğunu gördüklerinden bir sorun yok deyip kapatırlar destek talebinizi.
Benimde her geçiş sonrası 8 mbps e sabitleniyor upload hızım. Müşteri hizmetlerini aradım ilk birşey yapmadılar, sonra bir daha aradım bu sefer konuya vakıf biri denk geldi 2 dk sürmedi çözmeleri bağlantınız resetlenecek bir kontrol edin dedi düzeldi anında. Çok külfetli bir işlem değil yapacakları.
Benzer içerikler
- 1000 mbps internet
- hgw modem kullanım ücreti
- comnet altyapı sorgulama
- yukaridaki tutar hesabiniza borç/alacak kaydedilmiştir ne demek
- comnet para iadesi ne zaman yapacak
- ağda kayıtlı değil sorunu
- türk telekom ev internet fiyatları 2024
- mobil veri çekmiyor
- turkcell abone sayısı
- statik ip nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X