Şimdi Ara

Millenicom Pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1,5 yıldır bu firmadan hizmet alıyorum
    100 mbit e kadar sınırsız VDSL bağlantım var

    6 ay kadar önce alt komşumun internetindeki bir sorun nedeniyle yardıma gitmiştim. Millenicom.com müşterisi olduğunu ve benden %30 daha az ödediğini gördüm. Yeni müşteri kampanyasıdır dedim hadi yapacak bir şey yok

    Bir şey daha farkettim: Komşumun upload hızı 16 mbit idi benimki 8 mbit

    Hemen talep yazısı yazdım: Aynı kutudan bağlıyız benimki neden düşük artırın diye. Turk telekomdan düzelttirin dedim. Defalarca hattınızda arıza yok diye konuyu kapattılar. Bir tane teknik adam çıkmadı karşıma.

    Dün yine açtım yine kapadılar.

    Akıllara ziyan bir durum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Millenicom'dayken benzeri benim başıma da gelmişti hocam. Abone olurken upload'ın 20 olacağının sözünü aldım. Fakat abone olduktan sonra 8 mbps upload vardı. Müşteri temsilcisine ulaştım, onlarda bir gün kullanın otomatik yükselir dediler ve yükselmedi.


    Bende müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve durumu aktardım. Bir temsilciyle tabiri caizse papaz durumuna düştük. Temsilci hat kapasiteniz bu kadar, artış olmaz diye diretti. Ben de farklı temsilciye bağlanmak istediğimi söyledim. Küçümseyici tavırla "diğer temsilci de birşey yapamaz nasıl olsa" Dedi. Fakat diğer müşteri hizmetlerine bağlanınca sağolsun sorunumu bilgisayardan iki tıklayarak halletti.


    Millenicom müşteri temsilcisine işiniz düştü mü işiniz çok zor. Fakat siz diretin ve kabullenmeyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat değerlerinizi paylaşın upload neden 8 mbps sabitlenmiş bir fikir edinebiliriz.


    Engelli indirimi ve taahhütlü hizmet alınmışsa ödenecek rakamlar farklılık gösterebilir.

  • Bazen Türk Telekom kaynaklı sorun olabiliyor , onlar yükseltse bile yükselmeyebilir daha önce vdsl'de başıma gelmişti

    Telekom santraline gidip xdsl numarasını söyleyince hız profilini güncellemişlerdi

    Gitme imkanınız varsa santralden düzeltirler oradan

  • RElS kullanıcısına yanıt
    Akşam eve gidince paylaşırım. 510 TL ödüyorum aylık. Hiç bir indirim yok. 30 ya da 35 TL si sabit hat ücreti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ckm kullanıcısına yanıt
    Galiba onu yapmam gerekecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    Yok hocam telekoma arıza kaydı açarız arıza yoksa parasını siz ödersiniz demişlerdi en son. 2 ay yazıştık neredeyse. Belki dedim 2025 de kafa değişmiştir yine yazdım iki gün önce yine aynı saçma vevabı verdiler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Millenicom Pişmanlığı
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Siz hat değerlerinizi müsait olduğunuz zaman buraya atın hocam bakalım. Yazışmayla çözemezsiniz bu durumu.

    Millenicom'u aradığınızda (0 850 333 0 444) tuşlamalardan yanlış hatırlamıyorsam önce 4 sonra 11'i tuşlayarak müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorduk. Hat değerlerine baktıktan sonra arayın hocam söyleyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerim:

    Millenicom Pişmanlıktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 15 Ocak 2025; 20:23:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    75 mbps DSLAM kilidine takılmış hattınız. Hız profilini güncelletin. Yardımcı olmuyorlarsa ufukta iss değişikliği görünüyor size.

  • RElS kullanıcısına yanıt
    Hocam downloadda bir sorun yok bence mahallede elektik kesilip geldiğinde 92 mbit hızı görmüştüm.
    Upload da kilit var sanırım

    Millenicom un masa başından çözebileceği bir şey mi ( hiç ihtimal vermiyorum ama) yoksa Turk Telekoma mı gitmeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 15 Ocak 2025; 20:33:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Maksimum upload hızı 8 mbps gözüküyor Millenicom'un dediği doğru hocam. TT tarafından size yeniden hız profili tanımlanması gerekiyor.


    Bu sizin sorununuz değil aslında Millenicom'un TT'ye iş emri oluşturup çözmesi gerekiyor. Hocam siz telefonla arayın konuşun. Eğer temsilci yapamayız derse başka temsilceye aktarılmayı isteyin onunla da konuşun. Eğer hiç olumlu cevap olmazsa BTK üzerinden hem Millenicom'a hemde TT'ye hız profili tanımlanması için şikayet oluşturun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibaba

    Hocam downloadda bir sorun yok bence mahallede elektik kesilip geldiğinde 92 mbit hızı görmüştüm.
    Upload da kilit var sanırım

    Millenicom un masa başından çözebileceği bir şey mi ( hiç ihtimal vermiyorum ama) yoksa Turk Telekoma mı gitmeliyim?

    Millenicom masa başından çözebileceği birşey telekoma arıza kaydı oluşturabilirler. 100 / 20 tarifede 100 mbps ulaşılabilir hız olup 8 mpbs maks ulaşılabilir upload hızı olması normal değil.

  • RElS kullanıcısına yanıt
    İşte tarifede uploadla ilgili birşey yazmadığı için sallamıyorlar tahminimce. 100 mbite kadar yazıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    Ben bir kez daha yazayım, arıyayım; olmadı BTK ya yazayım bu aklıma yattı. Belki sonuç verir

    Sizleri buradan bilgilendiririm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Arayın sonra BTK'ya şikayet oluşturun hocam. Çözülmezse eğer ve taahhütünüz yoksa, Turknet'e veya Netspeed'e geçiş yaparsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efe R.A. E kullanıcısına yanıt
    Taahhütüm yok. Çoktan geçerdim de sabit telefon da olunca Turknet ve Turk Telekom dışında seçenek yok maalesef.
    Diğer firmalar aslında ses hizmetini voipten verebilir ama uğraşmıyorlar müşterisi kalmadı diye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zaris kullanıcısına yanıt
    Şimdi aradım tuşlarla beni yönlendirip arıza kaydı açtı. Temsilciye ulaşamadım : )
    Tekrar aradım karşı taraf otomatik cevapladı: Arıza kaydınız var, sabırla bekleyin deyip kapattı.

    Birazdan arızanız çözüldü mesajı gelir

    Temsilciye bir ulaşabilir miyim bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibaba -- 15 Ocak 2025; 21:11:7 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerinin bilgi eksikliğinden kaynaklanıyor. Bakıyorlar senin hattına sistemden 8e 8 buluştuğunu gördüklerinden bir sorun yok deyip kapatırlar destek talebinizi.


    Benimde her geçiş sonrası 8 mbps e sabitleniyor upload hızım. Müşteri hizmetlerini aradım ilk birşey yapmadılar, sonra bir daha aradım bu sefer konuya vakıf biri denk geldi 2 dk sürmedi çözmeleri bağlantınız resetlenecek bir kontrol edin dedi düzeldi anında. Çok külfetli bir işlem değil yapacakları.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.