kaç defa kayıt açtım her seferinde sorun yoktur diye kapanıyor. Çözülmezse taşıma yapacağım ben de. çağrı merkezinde de birine ulaşılmıyor. edit: vazgeçtim yardımcı olmayın bana. Telekoma geri dönücem ben. @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extra34 -- 23 Aralık 2020; 20:10:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) (65. sayfa)
-
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: extra34kaç defa kayıt açtım her seferinde sorun yoktur diye kapanıyor. Çözülmezse taşıma yapacağım ben de.
çağrı merkezinde de birine ulaşılmıyor.
edit: vazgeçtim yardımcı olmayın bana. Telekoma geri dönücem ben.
@millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3
-
Almayın arkadaşlar Almayın milenicom!!!
5 Ay kadar hiç sorunsuz kullandım hız ile ilgili de pek sorunum olmadı ve çağrı merkezini aramamıştım hiç.
2 Ay kadar önce internetim 3 gün boyunca yoktu ve bölge de bir çalışma yaptıklarını söylediler.
O gün bugündür sürekli kopmalar sürekli yavaşlık sorunları.. 1.5 ila 5 Mbps test sonuçları alıyorum ve sayfalar bile açılmıyor.
Müşteri hizmetlerine ulaşabildiğim bir kaç seferdeyse modemi kapatıp açın düzelir sorun ok hattınızda diyor çağrı merkezindeki arkadaşlar.
Artık müşteri hizmetlerine ulaşmak pek mümkün değil. Neye tuşlasan hattınızda sorun gözükmüyor bizi aradığınız için teşekkürler ahizeyi kapatmayı unutmayın diyor dalga geçer gibi.
Turknete laf ediyorduk kimse ile görüşemiyoruz diye bunlarda onlardan farksız durumda...
3 Günlük arıza öncesi 65 Mbps altına düşmüyordu hattım!
Abone olurken özellikle sormuştum telekom altyapısımı olacak diye ve bu konuda emin olduktan sonra abone olmuştum.
Ancak 3 günlük arıza sonrası hattım bir şekilde superonline altyapısını kullanır olmuş.
Forumlarda çözüm arıyoruz hale bak...
Almayın arkadaşlar Almayın milenicom!!!
Bıktım artık bunlarla uğraşmaktan, aylardır sorun yok sorun yok tek cevapları bu....
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuning943 -- 27 Aralık 2020; 22:41:36 >
-
5 gündür İnternet bağlantım yok. 2 defa açtığım arıza kaydı 48 saat süre dolduğu için kapatıldı. Müşteri temsilcileri copy paste aynı cümleler. Ben böyle bir rezalet görmedim. Çocukların online eğitimleri var ve firmanız yüzünden eğitimleri aksıyor. Müşteri hizmetlerinin tek soyleyebildigi açık arıza kaydınız mevcut beklemeniz gerekiyor. Bakkal hacı Osman sizlerden daha kurumsal emin olabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim de 5 gündür kesik. Millenicom aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum ama edemiyorum.
-
Merhaba, şu an Türknet kullanıyorum 35-15 hız alıyorum. Sitede sorgulama yaptım 85 e kadar hız alabileceğim yazıyor. Bu hız gerçek mi yoksa yine 30 falan mı alacağım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EA7F58CB2 -- 5 Ocak 2021; 18:30:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: KamuranGkBizim de 5 gündür kesik. Millenicom aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum ama edemiyorum.
Herhangi bir bankanın internet şubesi varsa eğer oradan e-devlete girin sonra Millenicom yazın fesih başvurusu çıkacak.
Fesih işlemini buradan yapabilirsiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Osiris34Arkadaşlar bezdirdi...
Son günlerde "5dk da bir kopma" ,
"0,01 mbps hız",
"internetin kesilmesi ve 30 dk gelmemesi,
"akşam 7-11 arası 3-4 mbps hız" (normalde 25 mbps hız alıyordum)
Merak ettiğim nokta şu. TTNET abonelerinde de aynı sorun var mı? Bilen yazabilir mi? Ülke geneli sorun var diyorlar o zaman TT de de sorun olması lazım.
Bende normalde 35mbit var ama akşamları 2-3 mbit'e kadar düşüyor. Sorsan hiçbir sıkıntı yoktur. Daha önce Türknet kullandım onlarda aynıydı. Bu ülkenin rezil interneti ne zaman düzelecek merak ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3qzotix -- 7 Ocak 2021; 19:46:7 >
-
Bana da 83 dediler 28 alıyorum.
Arkadaşın adresinde 13 gösteriyordu 35 alıyor. Orada yazan genelde yanıltıcı oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Osiris34 -- 7 Ocak 2021; 21:48:34 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar 1 yıl olacak superonline altyapısı ile 100Mbit lik millenicom aboneliği var. Ve şunu yeni farkettim ki Millenicom NETFLİX' e hız kısıtlaması yapıyor. Akıllı tv'mde netflix uygulamasını açıp 4k içerik izlemek istediğimde leş gibi bir görüntü ile karşılaşıyorsunuz. Sözde bağlantım 100MBİT FİBER!!!!
Televizyonu cep telefonu ağıma bağlayınca 4k içerikleri cam gibi izliyorsunuz. Birde şark kurnazları işin içinden sıyrılmayıda biliyorla yok netflix tarafında sorun yok tv niz bozuk :D Ama başka ağa bağlanınca sorun çözülüyor diyorum. Höm kem küm diyorlar. 1 haftayı geçti daha sorunumu çözecekler. Her mecraya yazacağım ama sorun için şikayetvar da 10 larca konu açılmış zaten. Umurlarında da değil. Taahütümün biteceği günü iple çekiyorum millenicom. Resmen kurumsal dolandırıcısın. 4k tv'mde 420p keyfi yaşıyorum sayende. Netflixe verdikleri hız 1Mbite kadar düşüyor şaka gibi :)
Sakın abi geçmeyin bu illet iss'ye ya. Ben türknetten geçtim geçmez olaydım. Aklıma tüküreyim gidip biraz daha fazla verip süperonline müşterisi olmadık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 8 Ocak 2021; 12:41:30 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Osiris34
Bana da 83 dediler 28 alıyorum.
Arkadaşın adresinde 13 gösteriyordu 35 alıyor. Orada yazan genelde yanıltıcı oluyor.Sitelerinden sorguladığımda 18mbit gösteriyor, alt kat komşuma 68mbit gösteriyor. Aslında aldığım 35mbit, akşamları genelde 3-4mbit 'e düşüyor.
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: KamuranGkBizim de 5 gündür kesik. Millenicom aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum ama edemiyorum.
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: adams.mpx5 gündür İnternet bağlantım yok. 2 defa açtığım arıza kaydı 48 saat süre dolduğu için kapatıldı. Müşteri temsilcileri copy paste aynı cümleler. Ben böyle bir rezalet görmedim. Çocukların online eğitimleri var ve firmanız yüzünden eğitimleri aksıyor. Müşteri hizmetlerinin tek soyleyebildigi açık arıza kaydınız mevcut beklemeniz gerekiyor. Bakkal hacı Osman sizlerden daha kurumsal emin olabilirsiniz.
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: O.o.spawn.o.OArkadaşlar 1 yıl olacak superonline altyapısı ile 100Mbit lik millenicom aboneliği var. Ve şunu yeni farkettim ki Millenicom NETFLİX' e hız kısıtlaması yapıyor. Akıllı tv'mde netflix uygulamasını açıp 4k içerik izlemek istediğimde leş gibi bir görüntü ile karşılaşıyorsunuz. Sözde bağlantım 100MBİT FİBER!!!!
Televizyonu cep telefonu ağıma bağlayınca 4k içerikleri cam gibi izliyorsunuz. Birde şark kurnazları işin içinden sıyrılmayıda biliyorla yok netflix tarafında sorun yok tv niz bozuk :D Ama başka ağa bağlanınca sorun çözülüyor diyorum. Höm kem küm diyorlar. 1 haftayı geçti daha sorunumu çözecekler. Her mecraya yazacağım ama sorun için şikayetvar da 10 larca konu açılmış zaten. Umurlarında da değil. Taahütümün biteceği günü iple çekiyorum millenicom. Resmen kurumsal dolandırıcısın. 4k tv'mde 420p keyfi yaşıyorum sayende. Netflixe verdikleri hız 1Mbite kadar düşüyor şaka gibi :)
Sakın abi geçmeyin bu illet iss'ye ya. Ben türknetten geçtim geçmez olaydım. Aklıma tüküreyim gidip biraz daha fazla verip süperonline müşterisi olmadık.
-
Millenicom her yerde 35mbit'e 85 lira diyor. Aylardır benden 89.99TL çekiyor. Bu kadar uyanıklık hiçbir yerde görmedim. 20 saat önce forumdan mesaj attım. 8 saat önce gelen cevap "Merhaba, kontrol sağlayarak tarafınıza bilgi aktarıyor olacağız." Türknettede çok sorun yaşadım ama millenicom bambaşka seviye. 1 tane dürüst, işini bilen, alt yapıya önem veren servis sağlayıcı çıksada kutarsa bizi bu rezillikten...
Edit: 2 gündür kontrol sağlanamadı galiba? Her yerde 35 mbps 84,90 yazmanıza rağmen neden benim faturam aylardır 89.99TL geliyor ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3qzotix -- 10 Ocak 2021; 18:26:55 > -
Kesinlikle abi katılıyorum. Türknettede sorun oluyodu ama adamlar müşteri hizmetleri olmamasına rağmen yazılı iletişimden sonra çözüyorlardı bi şekilde. Bunlar dediğin gibi çok başka seviye ben bunların adını kurumsal dolandırıcı koydum ya hele benim gibi taahhütlüysen yandın. Çıkayım dedim 1250 lira cayma çıkarıyolar. Cinnet geçirtecekler gerçekten. Birde telefonla bağlandığın teknik servis gerçekten teknik servis değil. Şaka değil modemini açmayı falan unutcaksın onu tespit edip modeminiz kapalı şimdi arkadaki tuştan açın falan şeklinde yardımcı olabilecek kapasitedeler. Anam babamı oturtsam aynı şeyi yapabilirler. Bide bunların üst uzman ekibi var onlarla çok azda olsa aynı dili konuşabiliyoruz. Tabi uslu bi çocuk olursanız belki bu ekibe sizi bağlarlar. Hayatımda sadece ilgileniyoruz bilgilerinize ulaşıyoruz konu hakkında aciliyetinizi bildirdik geri dönüş sağlanacak kelimlerinden öteye gidemeyen bir teknik servis görmedim.:)) Geçen gün eniştem kablonetin teknik ekibiyle konuştu yeminle imrendim ya. Direk ilk aradığı kişi yetkili ve sorunu çözmek için o anda aksiyon alıyorlar. Bizimkinde geçen cuma açılan arıza kaydımı hala yapacaklar. Bunun adı rezalettir ya
-
Dönmezler hocam gamsızlar. Senin 2 gün olmuş yine iyi benim ayın 2 sinde açılan arıza kaydım için ne arayan ne dönen var. Her akşam arıyorum hobi olarak ee napıyosunuz diyorum. Efendim ilgileniyoruz falan diyolar. Yaa bırak boşver arıza kaydı dediğin nedir ben sen nasılsın diye soruyorum falan diyorum 😁 artık aynı kişilere bağlanıyorum arkadaş oldum hepsiyle 😂 birde buraya millenicom kimliğiyle girip yalandan pm den bilgilerinizi atın demezler mi? İlgileniyomuşuz gibi gözükme ayağına. Biraz önce yine mesaj attım noldu usta bizim iş diye? Büyük ihtimal geri dönüş yapılacaktır efendim falan derler. Heralde bu yıl dönüş yaparlar diye düşünüyorum. Dönüş yapılması için bekliyoruz hazretlerinden bua arada onarım için değil haaa öyle ...şşak var adamlarda 😁quote:
Orijinalden alıntı: 3qzotixMillenicom her yerde 35mbit'e 85 lira diyor. Aylardır benden 89.99TL çekiyor. Bu kadar uyanıklık hiçbir yerde görmedim. 20 saat önce forumdan mesaj attım. 8 saat önce gelen cevap "Merhaba, kontrol sağlayarak tarafınıza bilgi aktarıyor olacağız." Türknettede çok sorun yaşadım ama millenicom bambaşka seviye. 1 tane dürüst, işini bilen, alt yapıya önem veren servis sağlayıcı çıksada kutarsa bizi bu rezillikten...
Edit: 2 gündür kontrol sağlanamadı galiba? Her yerde 35 mbps 84,90 yazmanıza rağmen neden benim faturam aylardır 89.99TL geliyor ?
@millenicom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 11 Ocak 2021; 0:44:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: O.o.spawn.o.O
Kesinlikle abi katılıyorum. Türknettede sorun oluyodu ama adamlar müşteri hizmetleri olmamasına rağmen yazılı iletişimden sonra çözüyorlardı bi şekilde. Bunlar dediğin gibi çok başka seviye ben bunların adını kurumsal dolandırıcı koydum ya hele benim gibi taahhütlüysen yandın. Çıkayım dedim 1250 lira cayma çıkarıyolar. Cinnet geçirtecekler gerçekten. Birde telefonla bağlandığın teknik servis gerçekten teknik servis değil. Şaka değil modemini açmayı falan unutcaksın onu tespit edip modeminiz kapalı şimdi arkadaki tuştan açın falan şeklinde yardımcı olabilecek kapasitedeler. Anam babamı oturtsam aynı şeyi yapabilirler. Bide bunların üst uzman ekibi var onlarla çok azda olsa aynı dili konuşabiliyoruz. Tabi uslu bi çocuk olursanız belki bu ekibe sizi bağlarlar. Hayatımda sadece ilgileniyoruz bilgilerinize ulaşıyoruz konu hakkında aciliyetinizi bildirdik geri dönüş sağlanacak kelimlerinden öteye gidemeyen bir teknik servis görmedim.:)) Geçen gün eniştem kablonetin teknik ekibiyle konuştu yeminle imrendim ya. Direk ilk aradığı kişi yetkili ve sorunu çözmek için o anda aksiyon alıyorlar. Bizimkinde geçen cuma açılan arıza kaydımı hala yapacaklar. Bunun adı rezalettir ya
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: 3qzotixMillenicom her yerde 35mbit'e 85 lira diyor. Aylardır benden 89.99TL çekiyor. Bu kadar uyanıklık hiçbir yerde görmedim. 20 saat önce forumdan mesaj attım. 8 saat önce gelen cevap "Merhaba, kontrol sağlayarak tarafınıza bilgi aktarıyor olacağız." Türknettede çok sorun yaşadım ama millenicom bambaşka seviye. 1 tane dürüst, işini bilen, alt yapıya önem veren servis sağlayıcı çıksada kutarsa bizi bu rezillikten...
Edit: 2 gündür kontrol sağlanamadı galiba? Her yerde 35 mbps 84,90 yazmanıza rağmen neden benim faturam aylardır 89.99TL geliyor ?
-
Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.quote:
Orijinalden alıntı: O.o.spawn.o.O
Dönmezler hocam gamsızlar. Senin 2 gün olmuş yine iyi benim ayın 2 sinde açılan arıza kaydım için ne arayan ne dönen var. Her akşam arıyorum hobi olarak ee napıyosunuz diyorum. Efendim ilgileniyoruz falan diyolar. Yaa bırak boşver arıza kaydı dediğin nedir ben sen nasılsın diye soruyorum falan diyorum 😁 artık aynı kişilere bağlanıyorum arkadaş oldum hepsiyle 😂 birde buraya millenicom kimliğiyle girip yalandan pm den bilgilerinizi atın demezler mi? İlgileniyomuşuz gibi gözükme ayağına. Biraz önce yine mesaj attım noldu usta bizim iş diye? Büyük ihtimal geri dönüş yapılacaktır efendim falan derler. Heralde bu yıl dönüş yaparlar diye düşünüyorum. Dönüş yapılması için bekliyoruz hazretlerinden bua arada onarım için değil haaa öyle ...şşak var adamlarda 😁
@millenicom
Alıntıları Göster
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X