1 haftadır, XBOX oyun indirme ve güncelleme ile ilgili sıkıntı yaşıyorum, XBOX uygulaması vb indirme yapıyor veya güncelliyor, fakat oyun indirme işlemi ne yazık ki gerçekleştirmiyor. Daha önce aynı sorun Superonline kullanıcıları için olmuştu ve Superonline bu işlemi çözdü, Telefondan internetimi paylaştığım zaman XBOX indirme yapıyor herhangi bir sıkıntı yaşatmıyor hatta telefondan indirme başlayınca tekrar kabloyu takarsanız devam da ediyor. Ama başka indirme varsa devam etmiyor.
Sırf bu sorundan dolayı millenicomu iptal edip oris telekoma geçtim. Geçmiş olsun çözüm üretmiyor millenicom
guguk
kullanıcısına yanıt
Çözüm yaptılar hocam, sorun çözüldü şuan da, her ne kadar yavaş indirsede
quote:
Orijinalden alıntı: renkliorjinal
Çözüm yaptılar hocam, sorun çözüldü şuan da, her ne kadar yavaş indirsede
Hayırlı olsun. Beni 1 ay oyaladılar bende sinirlenip iptal ettirdim. Sevindim adınıza sorunun çözülmesine
renkliorjinal
kullanıcısına yanıt
İnan bu konu özelinde Network direktörü çalılştı. Ben de bir playstation oyuncusu olarak konuya büyük önem verdim. Evde oyun keyfi hepimizin hakkı. Bir süre kesintiye uğraması çok üzücü olmuş. Özür dileriz
İnan bu konu özelinde Network direktörü çalılştı. Ben de bir playstation oyuncusu olarak konuya büyük önem verdim. Evde oyun keyfi hepimizin hakkı. Bir süre kesintiye uğraması çok üzücü olmuş. Özür dileriz
Hocam o cozum muhtemelen arkadasa ozel olmus. Sorunu devam eden kullanicilar var benim gibi. Bir cozum uretebilirseniz seviniriz xbox acamiyorum kac gundur.
dogii
kullanıcısına yanıt
PM’den müşteri no iletebilir misin? Özel olarak baksın arkadaşlar.
Kalıcı kesin çözüm için network ekibi çalışıyor. Network direktörümüz yakında çözeceğiz demişti en son. Pazartesi tekrar konuşup hepinize bilgi vermeye çalışacağım
Eğer xbox durumu düzelirse bende gececeğim millenicoma. Haberlerinizi bekliyoruz.
Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır. Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “
halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.
teşekkür ederiz.
quote:
Orijinalden alıntı: millenicom
Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır. Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “
halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.
teşekkür ederiz.
Sabah bilgisayarı açtığımda sağ alt köşedeki ağ bağlantısı simgesi üzerindeki "internet erişimi yok" yazısının "internet erişimi" olarak değiştiğini fark ettim.
Bunun üzerine modem arayüzünden kontrol ettiğimde tarafıma 46 ile başlayan bir ip verildiğini yani CGN havuzundan çıkartıldığımı, modemde görünen ip adresim ile internette görünen ip adresimin aynı olduğunu fark ettim.
Hemen XBOX üzerinden bağlantıyı kontrol ettiğimde CGN havuzundan çıkartılmama rağmen cihazın hala aynı şekilde internete bağlanamadığını fark ettim.
Bilgisayar üzerinden güncellemeleri kontrol ettiğimde de aynı şekilde Microsoft güncelleştirme serverlarına da bağlanamadığımı fark ettim.
Bunlarla birlikte çoğu internet sitesine giremiyorum, örneğin şu anda bu yazıyı cep telefonumun interneti üzerinden yazabiliyorum çünkü Donanımhaber'e de giremedim.
Girebildiğim internet siteleri ise çok yavaş açılıyor.
Yıllardır farklı İSS'lerden internet kullanırım hayatımda hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Yekililerden acil çözüm bekliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: millenicom
Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır. Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “
halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.
teşekkür ederiz.
Saatlerdir uğraştıktan sonra şunu farkettim :
CGN havuzundan çıktıktan sonra bana 2 tane ip veriliyor, modemi açıp kapatınca bunlar sırayla değişiyor.
1) Bir tanesi 46.x.x.x
a) Bu ip ile internete bağlandığımda Windows 10 üzerinden cihazım "internet erişimi yok" uyarısı vermiyor internet erişimi olarak görünüyor.
b) Donanımhaber, Vatan Bilgisayar ve daha başka birçok internet sitesine girmiyor, sadece bazı siteleri açıyor onları da çok yavaş açıyor.
c) Xbox'ın online servisleri çalışmıyor, cihaz internete bağlanamıyor.
2) Diğer ip ise 46.x.x.x+1
a) Bu ip ile internete bağlandığımda windows 10 üzerinden cihazım tıpkı CGN havuzunda olduğum zamanki gibi "internet erişimi yok" uyarısı veriyor ve internete bağlı olmadığını zannediyor.
b) Denediğim internet sitelerine herhangi bir sorun olmadan giriyor.
c) Xbox'ın online servisleri çalışmıyor, cihaz internete bağlanamıyor.
En kısa zamanda bu sorunların giderilmesini yetkililerden rica ediyorum.
millenicom
kullanıcısına yanıt
İlginiz için teşekkürler, bu sorunu yaşayan bir çok kişi halen var. Şimdi ise XBOX da oyun indirme hızı çok yavaşladı, eski den çok daha hızlı indirebiliyorduk. Ama bu yaptığınız ayarlardan sonra bir çok kullanıcıda gözlemlediğim aşırı bir yavaşlık. 6 aydır kullanıyorum böyle bir sorun yaşamıyorum. hem DNS li hem DNS'siz testler yapıldı. Bilerek ambargo mu konuyor, oyun indirmeye?
Mehaba. Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Müşteri Hizmetlerindeki arkadaşlar ne yazık ki konu halkında yeterli bilgiye sahip değil. Yeni IP tanımlamaları kapsamınızda bu akşam tekrar MH ile görüşeceğim. Ancak yukarıda belirtildiği gibi hız düşüyorsa bunun da bir anlamı olmayacak. 80 mbps hız aldığım (ki ilk başta 95 mbps bile aldım, ne olduysa sonra, xdsl hızımı 79’a sabitletmedikçe oyun indiremiyordum ve artık 95 mbps hayal oldu) internet hizmetinizden 30-40 mbps ile oyun indireceksek tarifemizin 100 mbps olmasının ne anlamı var ? Çözüm sağlanır diye ümit ediyorum. Yoksa istemeden de olsa iptal ettireceğim.
merhaba son cevapları tekrar network birimimize ilettik. bilginize.
quote:
Orijinalden alıntı: millenicom
Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır. Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “
halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.
teşekkür ederiz.
Sorun hala devam ediyor maalesef.
Zala_
kullanıcısına yanıt
Hocam sorunu ne kadar yaşarsanız yaşayın çözüm bulmak istemiyorlar adamlar sadece aciliyet kaydı açabiliyorlar oda bir işe yaramıyor. Allah kolaylık versin işiniz zor.
millenicom
kullanıcısına yanıt
Son durumları, yaşanan sebepleri, yavaş indirme sorununu buradan açıklık getirirseniz çok iyi olur. Çok mağdur arkadaş var. Çözüme en çabuk nasıl ulaştıracaksak o adımları uygulasınlar. Tek sorun indirme değil, "Xbox Live Bağlanamama, Aşırı yavaş indirme" sorunları var.
@millenicom@Alper Karaer - Millenicom
Tekrar merhaba.
Aynı durum superonline kullanan Xbox kullanıcılarının da başına geldi ve iş birliği yaparak olayı çözdüler.Çözüm sonrasında ise Xbox kullanıcılarından hiç hız kaybı şikayeti duymadık.Bu sorunu en kısa sürede çözeceğinize inanıyoruz.Beklemedeyiz.Olmuyorsa bile müşterilerinize bir açıklama yapmanızı rica ederiz.
millenicom
kullanıcısına yanıt
Hala sorun çözülmüş değil bende, ara ara online oluyor ama çoğu zaman offline. Bu sorun çözülmezse iptal ettiricem sanırım üyeliğimi.
Merhaba, network birimimiz sorun üzerinde yoğun şekilde uğraşmaktadır. bilginize.