Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB. (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.261
Cevap
37
Favori
135.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 16.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Attrage burda agırlıgının avantajını kullanmış.Bir araç ne kadar agır olursa hızlanması daha yavaş oluş hızlanınca durdurması zor olur.

    Tabi sırf agırlık degil hyundai accent efsanesi olan gider durmaz olayı sanırım bir miktar rio sedanda da var.

    Özellikle arka arkaya yapılan kuvvetli frenlemelerde kampana ısınacagından geç sogur buda fren performansını etkiler.

    Tabi attrage performanslı kullanım pek gerekmiyor.Kimsenin böyle beklentiside yok ama 4 tekerde disk fren olsa daha güzel olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: differt

    İkinize de çok teşekkür ederim. Ama genel hatlarıyla bakınca gönlüm yine Attrage'a gidiyor, nihai kararımı test sürüşünden sonra verecek olsam da %90 gibi bir oranla bu arabayı istiyorum. anladım denklemi, benzinli ve iyi çekiş istiyorsan mecburen turbolu modellere yöneleceksin, ama turbo dediğin parçaya da aynı dizel gibi hassasiyet göstereceksin, attrage'da öyle aşırı hassasiyet gerektiren bir durum da yok, otomatik vitesi de sorunsuzluğuyla biliniyor, e o zaman bana hayırlı olsun attrage :) iyi geceler.

    Hayirlisi olsun. Test ettikten sonra geri donus yaparsaniz sevinirim. Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitsubishi Corp. Başkanı Takehiko Kakiuchi wats up tan yazmış,
    Forumda attrage ile ilgili 40'sayfa konu var şaşırdık yönetim kurulunu topladık demiş. Ne ayak diye sormuş. Dedim tass diye bir forumu almıştı o anlatıyor, gönüllü reklamınızı yapıyor. Sevindi, sana bakım için % 10 indirim kuponu vereceklerini söyledi. Adres versin PTT kargoyla yollayayım dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaguler -- 24 Mart 2017; 1:03:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Mitsubishi Corp. Başkanı Takehiko Kakiuchi wats up tan yazmış,
    Forumda attrage ile ilgili 40'sayfa konu var şaşırdık yönetim kurulunu topladık demiş. Ne ayak diye sormuş. Dedim tass diye bir forumu almıştı o anlatıyor, gönüllü reklamınızı yapıyor. Sevindi, sana bakım için % 10 indirim kuponu vereceklerini söyledi. Adres versin PTT kargoyla yollayayım dedi.

    Hayal gucunuz takdire sayan.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parça %10 işçilik %15 indirim zaten biz alıyoruz. Ama ben özel servise gitmeyi tercih ediyorum daha ucuza geliyor
  • Selamün aleyküm
    Bütün sayfaları okumuş biri olarak diyorum ki, araba bence tipsiz değil.
    Ama şunu belirteyim, şu anda yoğun trafikte eğer elektirkli arabaları motorsikletleri katmazsak, Toyota yaris hybrid ten daha az yakacak bir arabaya denk gelmedim, öyleki ,araba trafiğe girdikçe daha az yakıyor, çünkü elektrikli motor daha çok besleme yaptığı için yakıt az oluyor. Atragge ile kıyaslama yaparsak, benzer şanzıman yapısı olsa gerek cvt ve e-cvt. Performans olarak belki yaris biraz yokuşlarda elektrikli motorun desteğiyle daha iyi olabilir. Sorunsuzluk olarak ikiside japon kalitesi sonuçta… Bakım maliyeti olarak normalde yaris daha sağlam masrafsız bir araba çünkü, kaput altında normal arabaya göre birçok parçası yok, örneğin marş motoru, debraj balata v.s. ama 10000 de bakıma girersin adam yağına suyuna 400 tl yazıyor, diğer taraftan atragge 20000 de bir 300 tl civarı.
    Ben bu ikisi arasında baya kaldım. Onun için böyle bir karşılaştırma yaptım. Bana göre yaris daha iyi bir araba, ama 2.eli 20-30000 km de 55000tl den aşağı iyisi yok. Atragge ise 20-30000 km de 41000 tl civarı gidiyor.
    Şu ara bende 30-35000 tl var. Zorlasam atragge alırım. Yada zorlamadan arkadaşların övdüğü colt a mı baksam? -))
    Amacım sorunsuz sıkıntısız sağlam, biraz az yakacak araba!
    Bir uno vardı bende 6 ayda bir, sağ salıncak sol salıncak derken, ön takımlar elden geçiyordu. Palio aldım, o biraz dayanıklı, ön takımları senede bir elden geçiyor. Şimdi ben bu arabalardan birini aldığımda madem sağlam en az 2 sene dayanması lazım. Merak ettiğim?, diyelimki 20000km bakımı yapılmış bir şekilde atragge aldık, bir 20000 kullandık 40000 de bakıma gittik, yine yağı suyu mu değişecek, yoksa ön takımlarda ayar kaçtı ise ne olacak? Bu 5 yıl garanti bunu karşılayacakmı? Yoksa bizmi ödeyeceğiz.
    Araba şehir içi için çokiyi. Çok fazla trafiğe girdiğimizde, otomotik cvt olmasından dolayı olarak, debraj balata masrafı herhalde bunlarda yok ? Yani kullanan arkadaşlar hep iyi yönlerini anlatmışlar da, bu arabanın hiçmi sıkıntısı masrafı yok?
    Konuya katkı yapmaktansa, çamur atmaya çalışan arkadaşlarım! tipini beğenmediysen, git lancer al daha tiplisi yok, performansı da iyi, yakıtı da güzel, tipine göre cebinden para çıkar, benim işimi görsün yeter. bu arabalar sizin için değil zaten,
    Ben hangi araba olursa olsun sıfır alma taraftarı değilim, o yüzden az kullanılmış 2.el arabalar tercihimdir, alırken kazanırsın, satarken de piyasa derdin olmaz. Haa uygun bir kampanya olmuştur, sene boyunca 50000 olan araç 47000 e inmiştir sıfırı, faizsizdir falan o zaman al. Forumdaki arkadaşlar kadarda arabadan çok anlamam, kusura bakmayın şimdiden.




  • tebrizi kullanıcısına yanıt
    30-35 e çıktıktan sonra attrage cvt veya manuel alınır binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracin olumsuzluklari da konu icinde bahsedildi diye hatirliyorum , belli baslilari, arka koltuklarin sabit olmasi, koltuk kumaslarinin kalitesi, dis hava sicakligini gostermemesi, yolcular icin tavan isigi olmamasi, torpidoda isik olmamasi. Henuz yan sanayi parca bulunmamasi.



    Su an arkadaslar arasinda 60-70 bine gelmis olanlar var. Henuz herhangi bir parca degistirmediler. Mitsularin on takimi saglam olur zaten misal ben 156bin km fabrikadan ciktigi on takimla kullanmistim coltumu.



    Hic garantiden on takimla ilgili bir talebim olmadi o yuzden tepkilerini bilemiyorum. Araci alirsaniz nasil olsa almadan yetkili servise baktiracaksiniz orada sorup birinci elden ogrenmek daha iyi olur.



    Diger markalarda giriyorsa bunda da giriyordur diye bir mantik yurutebiliriz kanimca.



    Bakimlari 300-500 tl arasi sadece 300 tl degil. Ama 20binde bir.



    Hayirli gunler.



    @tebrizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Mart 2017; 9:42:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 156000 km mi? hocam o zaman direk colt alak -)
    attragge için bahse konu sıkıntılar benim için o kadar önemli değilde, daha ziyade yürüyeni ve mekaniği ile ilgili sıkıntıları varmı merak ettim açıkçası, ama dediğiniz gibi mitsunun hangi aracının forumuna baksam sıkıntı babında hiç bir şey yok, lancer ı da komple okudum kayda değer orada birşey görememiştim.
    teşekkürler
  • tebrizi kullanıcısına yanıt
    eleştirebileceğim 3 şey var

    Arka koltuklar sabit, ön koltuklar çok iyi sarmıyor, auto stop & go yok

    dış sıcaklık ayarı gizli özellikler açılarak ayarlanabiliyor. auto stop&go olmaması şehiriçi için sıkıntı. Bagaj ihtiyacı yoksa kardeşi spacestar da alınabilir. instyle donanımında hem auto stop&go hem de anahtarsız çalıştırma var.
  • Peki bu araçta klimayı açtığınızda, çekişe ve yakıta etkisi nasıl?
    Lpg ye uyumlu motor ama, conta kullanılmaz hale geldiğinde çelik conta taktırırsınız dedi bazı arkadaşlar. Bu çelik contanın şu anda maliyetini bilen varmı?
    Bildiğim kadarıyla honda servisleri kendileri lpg takabiliyor ve araç garanti dışı da kalmıyor,-yada sıfırını mı direk lpgli mi satıyorlardı hatırlayamadım, mitsu da böyle birşey duydunuzmu?
    Çelik contadan sonra lpgnin yaratacağı başka bir sorun olmazmı? Sonuçta motorda daha yüksek bir sıcaklık-basınç oluşuyor galiba? Oluşan bu yüksek basınç başka yerlerede yansırmı?
    Direksiyonunu da merak ettim, şehir içinde hafifmi? gerçi yakın zamanda bir test sürüşü yapacağım inşallah-da foruma bakanlara faydası olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebrizi

    Peki bu araçta klimayı açtığınızda, çekişe ve yakıta etkisi nasıl?
    Lpg ye uyumlu motor ama, conta kullanılmaz hale geldiğinde çelik conta taktırırsınız dedi bazı arkadaşlar. Bu çelik contanın şu anda maliyetini bilen varmı?
    Bildiğim kadarıyla honda servisleri kendileri lpg takabiliyor ve araç garanti dışı da kalmıyor,-yada sıfırını mı direk lpgli mi satıyorlardı hatırlayamadım, mitsu da böyle birşey duydunuzmu?
    Çelik contadan sonra lpgnin yaratacağı başka bir sorun olmazmı? Sonuçta motorda daha yüksek bir sıcaklık-basınç oluşuyor galiba? Oluşan bu yüksek basınç başka yerlerede yansırmı?
    Direksiyonunu da merak ettim, şehir içinde hafifmi? gerçi yakın zamanda bir test sürüşü yapacağım inşallah-da foruma bakanlara faydası olsun.


    mitsubishi araçlarında klimanın çalıştığı sadece ışığından belli olur; çekişe zerre etkisi olmaz.

    yakıta etkisi benim tespit edebildiğim yüzde 10 kadar var yada yok.

    conta değil subap demişlerdir.

    şu an fabrikasyon lpg li araçlar hariç, lpg de belli bir km sonra subap eritmeyen araç yok gibi. subapları çelik değil çünkü.

    bu km lpg kitinizin kalitesine, takan ustaya, motorun kalitesine, sizin sürüş tarzınıza, lpg sisteminizin bakımın yaptırıp yaptırmamanıza, gazınızın kalitesine kadar bir çok etkene göre değişmekte. motor garantiside haliyle iptal olmakta.

    atmosferik motorların basınçla işi olmaz zaten bozulan sadece subaplardır.

    ama bazı firmalar alındıktan belli bir km içinde lpg taktırırsanız 2 yıl kasko yapıyorlarmış motor arızalarına karşı

    subap seti değiştiren bir arkadaş söylemişti 2500 tl civarı imiş.

    zaten şehir içi 6-6,5 litre benzin tüketebilen bir araç attrage. lpg sizde katlanılabilir kanımca.

    direksiyon sertliği göreceli; bana hafif gelen size ağır gelebilir. elektrikli direksiyon sonuçta.

    hayırlı günler.




  • TEŞEKKÜRLER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebrizi

    TEŞEKKÜRLER

    aldığım komisyon miktarı yukarıdaki alıntıda yazıyor arkadaşım;

    siz birilerine yardım edince para istiyorsanız bilemem.

    hayırlı günler.
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    hocam babama bu araçtan bakıyoruz.nakit kaça buluruz acaba?
    bana en son 52 ye bıraktılar.ıntense plus cvt şanzımanlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceylan

    hocam babama bu araçtan bakıyoruz.nakit kaça buluruz acaba?
    bana en son 52 ye bıraktılar.ıntense plus cvt şanzımanlı.

    fiyatı bayiden bayiye 51-53 arası değişiyor;

    ben 51500 e almıştım kasımda

    nakit kredi fark ettiğini sanmıyorum zira kredi ile de alsanız bayi parasını peşin alıyor zaten.

    mitsubishinin sitesindeki bayiler bölümünden çevre illerinizdeki yada gitmeyi göze alabileceğiiz illerdeki bayileri arayın.

    bartın bayisi uygun fiyat verdiği oldu geçmiş alan arkadaşlara

    hayırlı günler.
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    hocam yazarken yanlış kişiyi ekledin herhalde? -)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tebrizi

    hocam yazarken yanlış kişiyi ekledin herhalde? -)

    yok arkadaş beni bu konudan maddi menfaat sağlamakla itam etti de; bende sizin teşekkürünüzü sağladığım menfaat olarak alıntıladım;hayırlı günler.
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    ok.eyvallah hayırlı günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    eleştirebileceğim 3 şey var

    Arka koltuklar sabit, ön koltuklar çok iyi sarmıyor, auto stop & go yok

    dış sıcaklık ayarı gizli özellikler açılarak ayarlanabiliyor. auto stop&go olmaması şehiriçi için sıkıntı. Bagaj ihtiyacı yoksa kardeşi spacestar da alınabilir. instyle donanımında hem auto stop&go hem de anahtarsız çalıştırma var.

    Spacestara bende kiziyorum. Ayni arabanin hb si ama start stop var, bixenon far var, led stoplar var.



    Keske attrage da da en azindan bi xenon olsaydi.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.