Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer 1.6 Invite Uzun yol deneyimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
9.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • haydarkarapuar kullanıcısına yanıt
    Ful trafikte 8,5-9 görüyorum. Çok yoğun beklemeler vs yoksa 7,5 LT de tutuyorum. Bu aracı kullanım tarzı ile çok alakalı tabi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senkei kullanıcısına yanıt
    Hocam hiç kontrol etmedim. Gerçi şüphe de ettirecek bir durum yaşamadım. Yalnız ilginçtir ben shell kullanırım mecbur kalmadıkça. Lukoilden benzin almak zorunda kaldım bir kaç sefer ne hikmetse hem performans sanki daha iyiydi hem daha uzun gitti gibi. Fırsatım olursa sapma işine bakacağım ben de merak ettim.
  • Gurultu durumu nasıl? Mitsubishilerde ses izolasyonu zayıf diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Değerler güzel hocam lakin merak ettiğim ortalama 100 km hızı yakalamak için yokuşlarda atmosferik aracın gerektirdiği gibi hızınızı kesmeden 3. vitese kadar düştünüz mü yoksa aracın bayılmasına izin vererek (hızdan biraz feragat ederek) mi o yakıt değerlerini yakaladınız?

    Genelde vites düşürdüm ma genelde 1 vites düşürdüm.
  • bigen B kullanıcısına yanıt
    bilindik japon. Toyota ve Honda'dan bir farkı yok.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.