Trendyoldan kardeşim için bir ürün satın aldım, satıcı ürünü 10/11/2019 tarihinde MNG kargo şubesine teslim etti. 10/11/2019 tarihinden beri kargom aynı şubede bekleme durumunda, şubeye kesinlikle ulaşamıyorum, Müşteri hizmetleri keza aynı ne yardım alabildim ne de başka birşey. İşin kötüsü trendyol üzerinden siparişi iptal ettiğimde bana kargo kodu verdiler, ürünü bu kodla geri gönderirsem ücret iadesi alacağım söylendi benim iptal nedenim ürünün teslim edilmemesi dedim fakat ürün geri gitmeden ücret iadesi de yapamıyorlarmış. Şimdi ben ne yapayım, insanı durup dururken delirtirler.
benzeri bir durumu ben yaşıyorum
yurtiçi kargoya verilmiş bir ürünüm. 11'inde verildi. 3 gün geçti. ürün hala giresun'da transfer ediliyor kısmında kalmış
ya bu son indirimlerden dolayı çok yoğunluk var ve bizim ürünlere sıra gelmedi bide üzerine takip sistemleri de şansımıza işlemedi herhalde
ya da ikimizinde kargosu kayboldu, öyle bekliyoruz gelecek diye
Benimde kargom geç geldi, kargocuyu tanıyordum konuştum. 11.11 indirimleri yüzünden inanılmaz bir yoğunluk var 3 katı fazla teslimat yaptım bugun dedi. Yoğunluktandır %100.
Tüm kargo firmaları ile iş yaptım. En rezil ve asla teslimat yapmayan tek firma MNG'dir. Gidip şubeden alacaksınız. Şanslı iseniz bir ara gelir adrese. Nasıl bir iş ahlakı anlamak mümkün değil.
11.11 nedeniyle yoğunlar.Bende 12'sinden beri bekliyorum.Gelirler mutlaka.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme