Şimdi Ara

Mobi1 Facebook Çekiliş Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • lütfen en azından öne çıkaralım, belki birileri yardımcı olur. ya da en azından bilgi edinmiş olur.

    Selamlar, korona sebebiyle eve döndüğümde kardeşim mobil1 firmasının facebookta yarışma başlattığını ve kazanana redbull f1 ceketi verileceğini söyledi. Tam bir doğum günü hediyesi olmuştu bana.


    Oturduk telefonun başına saatlerce skorumuzu geliştirmeye çalıştık. Tarih 20 Mart.


    Mobi1 Facebook Çekiliş Rezaleti


    Sonra açıklanması gereken tarih geldi geçti, kimse bir bilgi vermedi. her gönderinin altına yazar olduk.En son 10 Mayıs dendi. Düşünün 50 gün sonra. Neyse dedik açıklansın da. sonra o gün geldi çattı, açıklandı. kazandık ne güzel sevindik falan ama boşaymış.


    Mobi1 Facebook Çekiliş Rezaleti


    Daha sonra messengerdan iletişim bilgileri istendi. Aynı gün. Yazdım lakin firmanın messenger hesabı normalde araca uygun yağı belirleyecek şekilde düzenlenmiş. Her yazdığımda robot bana anlamadım falan diyip duruyor. Adamlara diyorum bilgilerimi aldınız mı tamam mı cevap yok. Neyse dedim bişe olmaz. 20 mayısa kadar gık bile demedi adamlar. O gün adresimi sordular, verdim. Yine aynı muhabbet. Soruyu sorup kaçıyorlar. Ertesi gün beden ölçüleri istediler verdim. S demiştim, bunu aklımızda tutalım.

    Ve evettt, 29 Mayıs Günü Kargo geldi, Ambalajdan sular damlıyordu resmen. Tabi bu kargonun problemi. Allahtan içine sızmamış derken bir baktım; bu bize yarışmada gösterilen ürün değil. Yarışmadaki bildiğin ceket, sert kalıp halinde mont tarzı birşey.

    Adamlar bana fermuarlı hoodie göndermiş hoodie. Yine dedim neyse, belki yardımcı olurlar değişirler, olmadı giyeriz. Sonuçta büyük f1 takipçisiyiz ve bu tarz lisanslı ürünleri almak özellikle Türkiyede zor.

    Dağıldı biraz. Bi giyeyim dedim abi ilk kolu geçirdim hala elimden aşağı sarkıyo. Allah allah, öbürünüde giydim. Giymemle içinde kayboldum hırkanın. Bi kağıtlarına falan bakayım dedim. O da ne L beden göndermişler 'L'.

    Yine bitek bana özel sandım lakin hayır, tüm kazananlara L beden hırka gitmiş. Ve kimse L istememiş.

    Bir diğer sıkıntı iletişim, adamlarla iletişim kurabileceğimiz hiçbiryer yok. Heryere yazdım aradım, en son trde dağıtımını yapan bir yerin müdürü fabrikadan birilerini tanıyormuş beni arattırdılar. Özürler bilmem ne ler, sonra noldu, Arabanız var mı Sinan Bey? biz değişim beklerken adam bi yağ gönderip işi kapatacaklar arkadaş dedim. Becerip onu bile yapamadılar. Bakın mobil1 beni arayıp yağ gönderiyoruz dediğinde 2 Hazirandı, bugün ayın 15i.

    Bize gelmesi gereken ve gelen ürünlerin linklerini de şöyle bırakayım.(tam birebir aynı olmayabilirler)






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sahibkıran Timurlenk -- 15 Haziran 2020; 12:43:39 >







  • müşterileriyle iletişimi reddetmek zaten günümüz firmalarının genel stratejisi.

    iş bankası her gün sms atıyo işte kredi kartı limitinizi EVET yazarak arttırabilirsiniz diye, ben cevap yazmadım, sonra bi baktım gene limit arttırımı yapmışlar ve limiti 27 bin TL yapmışlar. aylık harcamam 250-300 TL falan.

    internet sitesine girdim, limit arttırımı için 5 tane menü var ama limit düşürmek için hiç menü yok. limit düşürmek için bankaya gdip oradaki çalışanı ikna etmen falan gerekiyo.

    direk iptal ettim kartı. kayıp olarak girdim ve yenisini istemiyorum dedim.

    Türknet mesela, seni abone yapmak için seni arayıp yalvarırlar, ama, eğer abone oalcak olursan, arıza bakımı için kimse telefonuna cevap vermiyor, sadece bot ile muhatap oluyosun. kendi kayıtlı numarandan müşteri hizmetlerini arayacak olursan aska gerçek insan çıkmıyor. eğer bilinçli olarak farklı numaradan arayıp da karşına çıkan gerçek türknet çalışanına: "ben sizin müşterinizim ama arızam çözülmüyo lütfen yardım edin" demeye kalkarsan suratına kapatıyolar.

    yani, modern şirketlerin stratejileri zaten şu: tüm iş gücünü pazarlamaya ayır. tüm iş gücünü yeni müşteri çekmeye ayır. mevcut müşterilerle sadece firmanın çıkarı olduğuna irtibata geç ve zorla irtibata geç. eğer müşterinin çıkarı olan bir konu ise, müşterinin sana ulaşmasını engelle, müşterinin önüne bot koy.




  • Maalesef aynen öyle, son birkaç aydır türknetten de çekiyorum ama mobil1 gibi köklü ve ulusal bir firmada bunu yaşamak üzücü
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Donanimhaber Mobil Uygulaması ?
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.