Şimdi Ara

''Mobil ağa erişilemiyor'' hatası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
5
Favori
424.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hattım vodofone fakat dünden bu yana hat bazen full çekim gücü göstermesine rağmen ''mobil ağa erişilemiyor'' hatası alıyorum ve kimseyi arayamıyorum. Telefonu kapatıp açıyorum düzeliyor tekrar hat gidiyor. Bazen hiç gelmiyor sonra kendi kendine düzeliyor, mesela dün hat gitti sabah full çekim göstermesine rağmen aynı hatayı veriyordu. İmei kayıtlı gözüküyor yoksa hiç gelmezdi hat. Sim kartta bir problem olabilirmi?. Başkasının hattınıda taktım ondada aynı problemi verdi. Problem durup dururken olmaya başladı. Telefonu formatladım fakat düzelmedi. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mobil Ağ Hatası: "Hücresel Ağa Erişilemiyor"

    Giriş

    "Hücresel Ağa Erişilemiyor" veya "Mobil Ağa Erişilemiyor" hatasıyla karşılaşmak sinir bozucu bir durum olabilir. Bu hata, cihazınızın hücresel ağa bağlanamadığını gösterir ve bu nedenle aramalar, mesajlaşma ve internet erişimi gibi hizmetlere erişemezsiniz.

    Hata Nedenleri

    Bu hatanın çeşitli nedenleri olabilir:

    • Ağ Kapsamı Sorunları: Bulunduğunuz bölgede ağ kapsamı zayıf veya hiç olmayabilir.
    • Cihaz Sorunları: Cihazınızın anteninde veya yazılımında bir sorun olabilir.
    • Ağ Ayarları Sorunları: Ağ ayarlarınız hatalı olabilir veya güncel olmayabilir.
    • SIM Kart Sorunları: SIM kartınız yerinde olmayabilir, hasarlı olabilir veya geçersiz olabilir.
    • Hesap Sorunları: Hesabınızla ilgili bir sorun olabilir, örneğin ödenmemiş faturalar veya teknik aksaklıklar.

    Samsung Cihazlarında Mobil Ağ Hatası

    Samsung cihazlarında "Mobil Ağa Erişilemiyor" hatasıyla karşılaşan kullanıcılar, aşağıdaki ek nedenleri de dikkate almalıdır:

    • Uygulama Çakışmaları: Bazı üçüncü taraf uygulamalar ağ ayarlarıyla çakışarak bu hataya neden olabilir.
    • Sistem Güncellemeleri: Cihazınız için mevcut ancak yüklenmemiş bir sistem güncellemesi olabilir.

    Çözüm Yolları

    Bu hatayı gidermek için aşağıdaki adımları uygulayabilirsin:

    • Ağ Kapsamını Kontrol Et: Farklı bir yere giderek veya harici bir uygulama kullanarak bölgenizdeki ağ kapsamını kontrol edin.
    • Cihazı Yeniden Başlat: Cihazınızı yeniden başlatmak geçici yazılım hatalarını giderebilir.
    • Ağ Ayarlarını Sıfırla: Cihazınızın ağ ayarlarını sıfırlamak, hatalı ayarları düzeltebilir.
    • SIM Kartı Çıkarıp Tak: SIM kartınızı çıkarın, temizleyin ve tekrar takın.
    • Hesap Durumunu Kontrol Et: Mobil operatörünüzle iletişime geçerek hesabınızla ilgili herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol edin.
    • Uçak Modunu Açıp Kapat: Cihazınızın Uçak Modunu açıp kapatmak ağ bağlantısını sıfırlayabilir.
    • Samsung Cihazları İçin:
      • Uygulama çakışmalarını gidermek için güvenli moda geçin.
      • Cihazınız için en son sistem güncellemesini yükleyin.

    Bu adımlar sorunu çözmezse, cihazınızı yetkili bir servis merkezine götürmenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Numaranizi tasiyarak Vodafone'a geldiyseniz ve 64 kb sim kart verdilerse size; sim kartinizi degistirmenizi oneriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Numaranizi tasiyarak Vodafone'a geldiyseniz ve 64 kb sim kart verdilerse size; sim kartinizi degistirmenizi oneriyorum.


    Numaram vodafone' du ve aveaya geçtim sonra tekrar vodafone'a geçtim. 64 kb 3G'li bir simkart verdiler. Başlarda bir sorun yoktu sonralarda olmaya başladı. Hangisini alayım 128 kb lık olanları varmış onlarımı tavsiye edersiniz. Yoksa yenisini alsam düzelirmi.
  • ohhh bee sonunda benle aynı sorunu yaşayan birini buldum. Hocam bende 3g de çekmiyor günde 1-2 kerede komple şebeke gidiyor. Manuel ağ ara diyorum yada kendi düzeliyor .. Benimde son zamanlarda olmaya başladı bende numara taşıdım ve kartım 64 lüklerden.. bundan kaynaklanıyorsa 128 lik almaya gideceğim yarın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheLastViking

    ohhh bee sonunda benle aynı sorunu yaşayan birini buldum. Hocam bende 3g de çekmiyor günde 1-2 kerede komple şebeke gidiyor. Manuel ağ ara diyorum yada kendi düzeliyor .. Benimde son zamanlarda olmaya başladı bende numara taşıdım ve kartım 64 lüklerden.. bundan kaynaklanıyorsa 128 lik almaya gideceğim yarın


    Tek seçenek kaldı 128 kb sim kart takıp denemek. Yenisini aldığımda düzelirse konuda belirtirim.
  • Takip... bende de aynı problem mevcut..
  • 64 lük kartlar sorunluymuş arkadaşlar .. vodafone mh 128 lik ile değiştirin dedi bana. Bunun dışında kapsama sorunu veya telefon ile ilgili bir sıkıntı yoksa sim kart çekim gücüne etki edermiş ..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    '/' Uygulamasında Sunucu Hatası
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba arkadaşlar. İki haftadır ciddi sıkıntı yaşıyorum.

    Sms gönderiyorum iletildi raporu hemen geliyor ama karşı tarafa 30 dk sürüyor.
    Aynısı banada oluyor mesajlar çok geliyor.

    Müşteri hizmetlerini aradım yok yönlendirme yok sms merkez numarası ne dediyseler yaptım ama sorunu çözemedim.

    Yıllardır vodafone kullanıyorum böyle bi sıkıntı yaşamadım.

    Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?

    EDİT: Bu konuya baktım arkadaşların bazılarında şebeke gidiyormuş. Eklemeyi unutmuştum benimde şebeke gidiyor. Hatsız yapıp sonra genele alınca geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MacTavish

    Merhaba arkadaşlar. İki haftadır ciddi sıkıntı yaşıyorum.

    Sms gönderiyorum iletildi raporu hemen geliyor ama karşı tarafa 30 dk sürüyor.
    Aynısı banada oluyor mesajlar çok geliyor.

    Müşteri hizmetlerini aradım yok yönlendirme yok sms merkez numarası ne dediyseler yaptım ama sorunu çözemedim.

    Yıllardır vodafone kullanıyorum böyle bi sıkıntı yaşamadım.

    Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?

    EDİT: Bu konuya baktım arkadaşların bazılarında şebeke gidiyormuş. Eklemeyi unutmuştum benimde şebeke gidiyor. Hatsız yapıp sonra genele alınca geliyor.


    128 kb simkart takıp deniyeceğiz bakalım. Sorun 64 kb lık kartlarda diyolar. Yarın alıp denemeye başlıcaz çekim gücünden belli olur çünkü ne zaman baksam seviye 1'de çok düşük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretutar


    quote:

    Orijinalden alıntı: MacTavish

    Merhaba arkadaşlar. İki haftadır ciddi sıkıntı yaşıyorum.

    Sms gönderiyorum iletildi raporu hemen geliyor ama karşı tarafa 30 dk sürüyor.
    Aynısı banada oluyor mesajlar çok geliyor.

    Müşteri hizmetlerini aradım yok yönlendirme yok sms merkez numarası ne dediyseler yaptım ama sorunu çözemedim.

    Yıllardır vodafone kullanıyorum böyle bi sıkıntı yaşamadım.

    Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?

    EDİT: Bu konuya baktım arkadaşların bazılarında şebeke gidiyormuş. Eklemeyi unutmuştum benimde şebeke gidiyor. Hatsız yapıp sonra genele alınca geliyor.


    128 kb simkart takıp deniyeceğiz bakalım. Sorun 64 kb lık kartlarda diyolar. Yarın alıp denemeye başlıcaz çekim gücünden belli olur çünkü ne zaman baksam seviye 1'de çok düşük.


    Benim seviyede sorun olmuyor. Full çekiyo bir anda kesiliyor.
  • arkadaşlar varmı problemi çözebilen bnm de aynı şekilde telefonu fırlatıp atıcam en sonunda 128 kb lık simler işe yaradımı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtcnylmz

    arkadaşlar varmı problemi çözebilen bnm de aynı şekilde telefonu fırlatıp atıcam en sonunda 128 kb lık simler işe yaradımı ?

    Çözüm:

    1. Varsa Hafıza kartını yedekle ve sonra biçimlendir.
    2. Varsa Hafıza kartını ve sim kartını telefondan çıkar ve telefonunu yeniden aç
    3. Telefon menüsünden ayarlar, kayıt yeri ne gel ve USB belleği biçimlendir de ( istersen hafıza kartını da buradan biçimlendirebilirsin)
    4. Ayarlardan, gizlilik, fabrika ayarlarına dön de
    5. Telefonu kapatıp bataryanı çıkarıp 30 - 60 sn bekle ve tekrar yerkeştir ancak sim kartını ve hafıza kartını takma
    6. Telefonu download modda aç ( Power + Ana Buton + Ses kısma tusu na 3-4 sn basarak)
    7. Orjinal ROM'unu (Costum Rom yüklemek istersen sanırım bu aşamada costum romunu da yükleyebilirsin ben garanti olsun diye orjinal romdan denedim) odin ile yükle
    8. Telefon açılıp dil ayarlarını sorunca seçmeden önce kapat ve SIM ve Belleğini tak
    9. Telefonunu aç dilini seç senkronizayson kısmını atla de
    10. Bir numara çevir :))
  • 2.3.4 XXKPH'ı yükledim ama orjinal rom dada aynısını yapıyordu. Buna bir yazılımın neden olduğunu mu düşünüyorusun? Hafıza kartıyla alakalı hiçbir işlem yapmadım şimdiye kadar birde 2.3.4 ü yüklerken sim i çıkarmamıştım hafıza kartını çıkarmıştım. Bundan dolayı olabileceğini düşünerek birde sim i çıkarıp attım rom u yine değişen bir şey olmadı ama ilginçtir ki sorun 1 haftadır yok çok şükür. Bazen geliyorlar bu telefona android dememişler boşuna :)
  • ben avea yı taktım 128kb onda da sorun var.kaydı da yapılmış telefonun.sorunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum.
  • ya günde 3 kere bazen daha fazla komple şebekemi gider 2011 e geldik teknoloji çağında yaşıyoruz böyle bir sorun olmamalı kafayı yedirtmek üzere bu operatör . Sim kart al dediler piyasada 128 lik kart yok .. Data servisinden aradılar şebeke güçlendirme çalışması vırt zırt dediler dibimdeki istasyonu iptal ettiler .. ayar yapın dediler ne gerekiyorsa yaptım ama yok arkadaş banamısın demiyor devamlı ayarlardan şebeke araya giriyorum anca öyle kendine geliyor şebeke . Her ay verdiğim 60-70 liraya acımaya başladım
  • bu sorun şebekeden değil.ben sordum soruşturdum ya sim kilidi sorunu yada yazılım sorunu varmış telefonda.eğer yazılımla ilgiliyse,yetkili servise götürülmesi gerekiyor.sim kilidini de turkcell,avea yada vodafone da kırıyorlar.
  • arkadaşlar bendede aynı sorun meydana geldi. telefonum samsung galaxy s, hattım avea(turkcellden gectim), sim 64kb lık.
    telefon 1 saattir mobil aga erisilemiyor hatası veriyor, ama sinyal full :S
    hattım baska telefonda calısıyor, baska turkcell hatta benim telefonumda calısıyor :S hiçbir anlam veremedim.
    konu nette fazla yaygın degil, bazıları 64kb simden kaynaklı diyor, bazıları operatorden , bazıları ise telefonu degistirmek lazım diyor.
    sim kart ayarları simgeside telefondan yok oldu bu problemle, ayarlarada giremiyorum...
    nedir bu saçmalık??? yardım lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nukro002 -- 28 Ekim 2011; 15:54:07 >
  • bu sorunun telefondan oldugunu iddia eden bir arkadaş boyle yazmışhttp://www.webumut.com/samsung-yalnizca-acil-aramalar.html
  • Arkadaşlar, bende de yurtdışından aldığım Galaxy SII de bu şekilde bir problem oluştu. Kayıtlı olmasına rağmen BTK sayfasından kaydı silinmiş. Nasıl olduğunu anlayamadım. Daha doğrusu, kaydımı turkcell de yaptırmıştım, operatörlerden belli aralıklarda BTK ya döküman gönderiliyormuş kayıtlı cihazlar için. Ancak bu sefer bir proble oldu sanırım. çünkü yaklaşık 5 aydır telefonu kullanıyorum. Sizde kayıtlarınızı kontrol edin bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehilak

    Arkadaşlar, bende de yurtdışından aldığım Galaxy SII de bu şekilde bir problem oluştu. Kayıtlı olmasına rağmen BTK sayfasından kaydı silinmiş. Nasıl olduğunu anlayamadım. Daha doğrusu, kaydımı turkcell de yaptırmıştım, operatörlerden belli aralıklarda BTK ya döküman gönderiliyormuş kayıtlı cihazlar için. Ancak bu sefer bir proble oldu sanırım. çünkü yaklaşık 5 aydır telefonu kullanıyorum. Sizde kayıtlarınızı kontrol edin bence.

    Vodadone' dan Avea'a geçtim sorun düzeldi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.