Turkcell de var da ne oluyor peki başvurmak için bin takla attık
Beklemedeyiz şuan ararlarsa bi zahmet işlemler biticek
Senden kaynaklanan bir sebep nede olsa güvenlik nedeniyle rededilmesi normal sen böyle bişey yaşadın diye turkcell kötü hizmet veriyor anlamına gelmiyor senin gibi 34 milyon abone daha var herkesin kendine göre derdi oluyor tek sıkıntı aşayan sen değilsin olabilir böyl şeyler normal
Ne laka benden sebep ???
Yurtdışında doğmuş olmam mı sebep oluyo buna ?? turkcell kendisi beni arayıp özür diledi mobil imza konusunda gerçekten fazlası ile yetersiz çalışanımız var ve ne üzücüdür ki hepsi size denk gelmiş çok çok özür dileriz dediler gerekli uyarılar yapıldı ilgili kişiler bilgilendirildi
Sizden af diliyoruz dediler kendileride hataların %100 onlarda olduğunu biliyorlar ve onun için özür diliyorlar
ayrıca çok şaşırdım çok sıcak ve çok samimiler hani sanki yakın bi arkadaşımla konuşuyormuş edasında hissettim kendimi gerçekten
Bu açıdanda inkar edemem geri dönüş hızlarını çözüm üretme çabalarını ve fazlası ile özürdileme çabalarını
37 milyon du bi zamanlar.... şimdi 34 milyon.... bu iş milyonlarla binlerle ölçülmez ...
madem o kadar kusursuzdu nereye gitti 37 den 34 düşen abobeler ??? demekki tek ben değilmişim sorun yaşayan
Bugün turkcell aradı onay kodumu verdi ve tarif etti açılışı ve bitti
an itibari ile mobil imza abonesiyim artık ;)
Bu forumda vardı avea nın şikayeti çözmek için müşteriye 1 sene 6 ay sonra dönüş yaptığını.Benim ise çok acil sorunuma kayıt oluşturdular ve 10 gün sonra! aramışlardı(şikayetvar.com a yazdığım halde)Tabiki sorunu çözemediler orası ayrı konu. Vodafonun bu konuda nasıl olduğunu bilmesemde internet sitesi aylarca online işlem yaptırmamıştı.Böyle bir problemi yaşatıyorsa fazla da irdelemeye gerek görmüyorum
Bu yakınmalarınızı operatörler konusunda cahilliğnize veriyorum.Size 15 dk. içinde dönülmesi fazla gelmiş!Diğer 2 operatörde olsaydı şayet adım gibi eminim bu işten vazgeçmiştiniz Çeşitli departmanlar vardır sorun o birime aktarılır ve çözülür..
Güvenlik uzmanları ve program yazarları / işeretini tanımlamış olabilirler.Evet müşteri temsilcileri her konuya hakim olamayabiliyor.Ama bu konuda en iyi durumda olan yine turkcell dir Ayrıca tek müşteri sen değilsin..
Ne olmalıydı bütün türkcell ayağa kalkıp sorununu o an mı çözmesi gerekiyor. Hizmetini satın alıyorsun operatörü değil,ödediğin fatura da almaz zaten 34 milyon kişiye hizmet veripte kusursuz işleyen bir sistem biliyor musun? Ağzına geleni söylerken,sövüp sayarken bunları da gözardı etme bence.
Türkcell müşteri hizmetlerinde türkiyenin en iyisidir!
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme