Şimdi Ara

Mobil İmza / TURKCELL'in Nasıl 1 Numara Olduğu !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 13 OCAK 2011 tarihinde Hsbc bankasından mobil imza ön başvurusu yaptım ve onaylandı
    Ertesi gün kimliğimi elime aldım turkcell merkezine gittim...
    İşlemlere başladık fakat işlemimi yapan kişi doğum yeri bilginiz bizdeki bilgi ile uyuşmuyor dedi yani bankadaki bilgi ile turkcell deki bilgi farklı daha doğrusu eksik

    Kimliğimde '' BRÜHL/ALMANYA '' olan doğum yerim hsbc bankta sadece ALMANYA olarak geçtiği için başvurum reddediliyor.
    Sinirleniyorum ve buna istinaden pazar günü / dün turkcell mh arayıp ön başvurumu iptal ettirmek istediğimi belirtiyorum.

    Telefondaki beyefendi adı ramazan beye diyorum ki ben Hsbc bank aracılığı ile ypmş oldum turkcl mobil imz ön bşrç iptal ettirmek istiyorum
    gerekçem ise şudur..... iptal ettirip fakrlı bir bankadan başvurcağım diyorum

    b sözlerimin ardındn 17 dakikalık karşı tarafında beni anlamaya çalışması benim defalarca konuyu anlatmam ramazan beyin anlayamaması ile geçiyor...

    form oluşturuyor koyula ilgili ve kapatıyorum telefonu 15 dakika soınra gene kendisi beni arıyor

    işleminiz gerçekleştirildi diyor ve teşekkürederip kapatıyorum telefonu ve hemen finansbank internet şubeme giriyorum ve ordan ön bşvuru yapmaya başlıyorum..
    ama gelin görünki olmuyor mevcut başvurum olduğu için

    tekrar arıyorum farklı bir bayan çıkıyor ve durumu aktarıyorum bayan çok şükür algılayabiliyor ve ilk seferde anlıyor anlattığımı ve verdiği cevap malesef başvuru iptalini aracılık eden kurum yapabilir yani başvurduğunuz banka diyor...

    bunun üzerine neden bir önceki görüşmemde ramazan isimli temsilci bana yanlış bilgi veriyor dedim şikayetçiyim dedim ve şikayetimi iletti ve kapattım.

    bankayı aradım hsbc yi anlattım durumu sağolsunlar kayıt aldılar ama hafta sonu olduğu için hafta içi çözülecek dediler kapattım

    ve ertesi gün tekrar turkcelli aradım ( 17.01.20111 )de sabah hsbc aracılığıo ile yapmış olduğum ön başvuru iptal etmek istiyorum dedim ve beni 1 dakika bekletti ve iptal işlemini onaylıyormusunuz dedi efet dedim şuan itibari ile farklı kanal aracılığı ile başvurabilirsiniz dedi okey dedim kapattım.

    koştum finansbank net şubeye :D :D denedim gene olmadı :D:D:D

    tekrar turkcell denen 1 NUMARA lider operatörü aradım. sil baştan anlattım bana iptal ettik diyorsunuz ama etmiyorsunuz dedim adamakıllı bağırdım ağzıma geleni söyledim size böyle mi bilgi verdiler dedi efet dedim iptal ettik başvurabilirsiniz tekrarden dediler dedim anlıyorum dedi tekrar kayıt aldı sil baştan ayrıca o yanlış bilgilendiren temsilciyide şikayet kaydı ile iletti ilgili birime...

    kapattım 15 dakka sonra ayça hanım aradı mobil imza önb başvurunuzu iptal ediyorum onaylıyormusunz dedi efet dedim kapattım..

    aradan 2 saat geçti fainanbanka taker girdim denedim olmadı hadi dedim başka bankadan deniyeyim dedim yapı kredi üzerinden denedim

    ordada şöyle bir hata oluştu BRÜHL/ALMANYA olduğu için doğum yeri bilgim başvuru ekranında arada / işaretini kabul etmiyor ykb sistemi şimdi buyrun burdan yakın :D:D

    hazırlandım kalktım çıktım Yapı kredi şubnesine gittim bilgi güncelletirmek için neyse BRÜHL ALMANYA şeklinde güncellediler net şubesine hemen şubeden girdim ve çok şükür başvurumu yaptımm onaylandıı

    hemen 2 daka içinde turkcell iletişim merkezine gittim neyse kimliğimi verdim başladık işleme ama malesef olmuyor dedi neden dedim bakın dedi ekranı gösterdi
    bankadan gelen doğum yeri bilgim BRÜHL ALMANYA ama turkcelldeki bilgi BRHÜL/ALMANYA arada / yok dedi o yüzden reddediyor sistem dedi

    sinirim tepeme geldii inanılmaz bir tartışmaya girdik orda ağzıma geleni saydım çıktım turkcell i aradım tekrar sil baştan anlattım kayıt alındı ve 30 dakka sonra geri arandım konuştuk bayan dediki sizin bu 3 gündür süren mağduriyetinizi anlıyorum ve özür diliyorum dedi güvenlik teyiti yaptı bana ve sizin işlemlerinizi olduğu gibi olacak şekilde onaylanmasını sağlıyarak mobil imza başvurunuzu aldırtacağım dedi lütfn hemen en yakın turkcell merkezine gidin dedi ve benimi çin yaşadığım durumla ilgili form oluşturuldu genel merkezden deyip başvuru işlemine turkcell genelmerke onayı ile devam edilecek deyin ve işlemleri tamamlatın dediler teşekkür ettim kapattım

    Hemen o ekstreye geri gittim yine o bayan sıra bana geldi anlattım açtı ekranı inceledi kaydı ve tamam dedi işlemlerimi yaptı halletti imzalarımı verdim çıktım geldim.


    İŞTE TÜRKİYENİN TURKCELL^'in farklı

    şimdi soruyorum size benim suçum YURT DIŞINDA DOĞMAK MI ?
    YOKSA

    TÜRKİYE de yaşıyor olmak mı ?

    diyecek sözüm yok türkiye bu kafa ile çok çok güzel yerlere gelecek TURKCELL denen lanet firmaya diyecek sözüm yok aslında yapılabilecek şeyi günlerce yapmayıp
    beni deli etti en sonunda hiç bi şey yokmuş gibi takır takır tamamlattı başvuruyu

    lanet olsun diyecek sözüm yok...

    Sabırla okuyacak olanlara teşekkürler...







  • Hakikaten zor olmuş hocam, geçmiş olsun. Yalnız çok afedersiniz sizde de bayağı inat varmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaçakçay

    Hakikaten zor olmuş hocam, geçmiş olsun. Yalnız çok afedersiniz sizde de bayağı inat varmış.
    müş hizmetleri de sizinle iyi ilgilenmiş. diğerleri olsaydı size 1 hafta sonra geri dönerlerdi
  • Vodafone mh var geçen arıyor
    Meşgulüm biraz cevap veremem
    Reddettim
    Aradı yine
    Yine reddettim
    Aradı aradı en son açtım mecburen
    Sizin şikayetiniz olmuş dedi. Artis biraz..
    Evet oldu ama abone merkezi halletti dedim.
    Tamam. Dedi. Şak diye kapattı.
    Şikayet de etmedim ekmeğiyle oynamış olurum dedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    Vodafone mh var geçen arıyor
    Meşgulüm biraz cevap veremem
    Reddettim
    Aradı yine
    Yine reddettim
    Aradı aradı en son açtım mecburen
    Sizin şikayetiniz olmuş dedi. Artis biraz..
    Evet oldu ama abone merkezi halletti dedim.
    Tamam. Dedi. Şak diye kapattı.
    Şikayet de etmedim ekmeğiyle oynamış olurum dedim

    o zaman beni geçen gün kandırmışlar
    bi ara sorunum vardı, kayıt oluşturmuştum. neyse ben tam yemek yiyorum pat diye aradı.
    kadına yemek yediğimi söyledim biraz sonra arasanız dedim, yok efendim arayamaz mışız. ben de mecburen kapatmadım konuştum, kardın 2 saat boş boş konuştuktan sonra sorunu da halletmedi, yediğim yemeği de boğazıma dizdi. lanet olsun böylelerine
    sizi bir kaç kez aradıklarına göre o karı istese idi beni yemekten sonra arayabilirmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoopi -- 18 Ocak 2011; 2:37:33 >




  • Okurken yoruldum gercekten azmini takdir ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: novelist

    Okurken yoruldum gercekten azmini takdir ettim
    ee hadi ne duruyorsunuz? aveaya geçin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    ee hadi ne duruyorsunuz? aveaya geçin

    Alıntıları Göster
    Diğer operatörlerin tadına bakmadan turkcell'i ölesiye eleştirmen çok ilginç.
    Turkcell teknoloji konusunda diğer operatörlerden her zaman birkaç adım önde.
    2. olarakta aldığınız hizmet telefon vs. gibi önemsenmeyecek bir hizmet değil.
    Banka vb. birçok yerde kimlik yerine geçen bir hizmet.
    O yüzden bilgileriniz tamamıyla doğrulamak istemeleri de gayet normal.

    Acaba daha gevşek bir güvenlik sisteminden dolayı dolandırılmış olsanız aynı yorumları yapabilecek misiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Diğer operatörlerin tadına bakmadan turkcell'i ölesiye eleştirmen çok ilginç.
    Turkcell teknoloji konusunda diğer operatörlerden her zaman birkaç adım önde.
    2. olarakta aldığınız hizmet telefon vs. gibi önemsenmeyecek bir hizmet değil.
    Banka vb. birçok yerde kimlik yerine geçen bir hizmet.
    O yüzden bilgileriniz tamamıyla doğrulamak istemeleri de gayet normal.

    Acaba daha gevşek bir güvenlik sisteminden dolayı dolandırılmış olsanız aynı yorumları yapabilecek misiniz ?



    Evet 6 Senedir vodafone hat kullanıyorum ama böyle rezillik hiç gmrmedim...

    Ayrıca ne güvenliğinden bahediyorsunuz aradaki bir / işaretindeki güvenlikten mi bahsediyorsunuz yapmayın sırf turkcelli savunmak
    için güvenlik bahanesine değinmeyin madem o kadar güvenliğe önem veriyorlardı neden hiç bir şey olmamış ibi şak diye kabul ettiler 3 gün kan kusturduktan sonra olmuyolar deselerdi ben zaten bırakacaktım 3 gün uğraştığım fazlası ile yetmişti bana

    ..........

    Evet felaket azimliyimdir felaket hırslıyımdır :D ve inatçıyımdır inat ettim yılmadım :D usanmadı:D başvurumu yaptım :D:D:D:D:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Sen Olamam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Diğer operatörlerin tadına bakmadan turkcell'i ölesiye eleştirmen çok ilginç.
    Turkcell teknoloji konusunda diğer operatörlerden her zaman birkaç adım önde.
    2. olarakta aldığınız hizmet telefon vs. gibi önemsenmeyecek bir hizmet değil.
    Banka vb. birçok yerde kimlik yerine geçen bir hizmet.
    O yüzden bilgileriniz tamamıyla doğrulamak istemeleri de gayet normal.

    Acaba daha gevşek bir güvenlik sisteminden dolayı dolandırılmış olsanız aynı yorumları yapabilecek misiniz ?



    Evet 6 Senedir vodafone hat kullanıyorum ama böyle rezillik hiç gmrmedim...

    Ayrıca ne güvenliğinden bahediyorsunuz aradaki bir / işaretindeki güvenlikten mi bahsediyorsunuz yapmayın sırf turkcelli savunmak
    için güvenlik bahanesine değinmeyin madem o kadar güvenliğe önem veriyorlardı neden hiç bir şey olmamış ibi şak diye kabul ettiler 3 gün kan kusturduktan sonra olmuyolar deselerdi ben zaten bırakacaktım 3 gün uğraştığım fazlası ile yetmişti bana

    ..........

    Evet felaket azimliyimdir felaket hırslıyımdır :D ve inatçıyımdır inat ettim yılmadım :D usanmadı:D başvurumu yaptım :D:D:D:D:

    Alıntıları Göster
    Daha deneyimli personel çalıştırsalar
    sisteme girilen karakterlerin ne gibi sorunlar çıkarabileceğini ar gr bölümlerinde zamanında belirleseler ''/'' karakterinin size yaşattığı sorunları hiç yaşamayabilirsiniz..
    Eğitim şart.. ancak Bu gibi mobil imza konusunda çalışmaların yapıldığı alanlardaki çalışan kişilerin eğitimleri çok daha fazla şart..
    azminizi tebrik ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizimdenizci

    Daha deneyimli personel çalıştırsalar
    sisteme girilen karakterlerin ne gibi sorunlar çıkarabileceğini ar gr bölümlerinde zamanında belirleseler ''/'' karakterinin size yaşattığı sorunları hiç yaşamayabilirsiniz..
    Eğitim şart.. ancak Bu gibi mobil imza konusunda çalışmaların yapıldığı alanlardaki çalışan kişilerin eğitimleri çok daha fazla şart..
    azminizi tebrik ediyorum

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle gerçekten eğitim şart...

    Turkcell hizmet merkezinde ilk gittiğimde o bayan olamaz asla daha ilk etapta ekran izin vermiyor devam edemiyorum işleme diyor

    Fakat 30 dakka sonra trkcll merkezi beni arıyor form açıyor gidin işlemi tamamlayın diyor

    Aynı yere hatta aynı memura gidiyorum ve işlemim sorunsuz oluyor

    30 dakka önce olmayan şey nasıl 30 dakika sonra oluyor

    ayrıca herkes türkiyede doğmak zorunda değil herkesi doğum yeri türkiye hudutları olacak diye bi kanun bi yasada yok ee öyleyse turkcell denen
    firmanın bu hususu göz önünde bulundurması şart ayrıca bankalarında tabiki çünkü yurtdışında doğanların kimlik kayıtları doğum ülkesi ve şehir bilgisi yan yana yazılıyor eskiden sadece ülke bilgisiydi ama son 4 yıldır şehir/ülke şeklinde




  • Vodafone da mobil imza ve mobil ödeme gelecekti bu yıl.. Haber var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4638581F3

    Vodafone da mobil imza ve mobil ödeme gelecekti bu yıl.. Haber var mı?
    @Friday The 13Th daha dur mobil imza için seni aramalarını bekleyeceksin. tam 1 ay bekledim 10larca defa aradım delirttiler beni. umarım mobl imza işlemleri sırasında mavi bi form imzalamıssındır ( kargoya veriliyor, merkeze gitmesi için ) eğer imzalamadıysan vay haline, hemen git imzala benim gibi 1 ay bekleme bilgisiz MH elemanları yüzünden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    @Friday The 13Th daha dur mobil imza için seni aramalarını bekleyeceksin. tam 1 ay bekledim 10larca defa aradım delirttiler beni. umarım mobl imza işlemleri sırasında mavi bi form imzalamıssındır ( kargoya veriliyor, merkeze gitmesi için ) eğer imzalamadıysan vay haline, hemen git imzala benim gibi 1 ay bekleme bilgisiz MH elemanları yüzünden.


    İmzaladım Turkcell Mobil İmza sözleşmesi galiba adını tam hatırlayamadım ve kopyasını da verdiler bana
    orda gözümün önünde yurtiçi kargo poşetine koydular hemen ;) ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Friday The 13Th


    quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    @Friday The 13Th daha dur mobil imza için seni aramalarını bekleyeceksin. tam 1 ay bekledim 10larca defa aradım delirttiler beni. umarım mobl imza işlemleri sırasında mavi bi form imzalamıssındır ( kargoya veriliyor, merkeze gitmesi için ) eğer imzalamadıysan vay haline, hemen git imzala benim gibi 1 ay bekleme bilgisiz MH elemanları yüzünden.


    İmzaladım Turkcell Mobil İmza sözleşmesi galiba adını tam hatırlayamadım ve kopyasını da verdiler bana
    orda gözümün önünde yurtiçi kargo poşetine koydular hemen ;) ;)


    aman iyi Allahtan o hatayı yapmamışlar sana. iş arkadasımı 1 günde aramışlardı,ama en geç 2 haftaya arıyorlar. beni 1 ay sonunda aradı sevgili turkcell.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Friday The 13Th


    quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    @Friday The 13Th daha dur mobil imza için seni aramalarını bekleyeceksin. tam 1 ay bekledim 10larca defa aradım delirttiler beni. umarım mobl imza işlemleri sırasında mavi bi form imzalamıssındır ( kargoya veriliyor, merkeze gitmesi için ) eğer imzalamadıysan vay haline, hemen git imzala benim gibi 1 ay bekleme bilgisiz MH elemanları yüzünden.


    İmzaladım Turkcell Mobil İmza sözleşmesi galiba adını tam hatırlayamadım ve kopyasını da verdiler bana
    orda gözümün önünde yurtiçi kargo poşetine koydular hemen ;) ;)


    aman iyi Allahtan o hatayı yapmamışlar sana. iş arkadasımı 1 günde aramışlardı,ama en geç 2 haftaya arıyorlar. beni 1 ay sonunda aradı sevgili turkcell.

    Alıntıları Göster
    İnşallah birde ordan yakmayız :D:D:D bence çarşbam günü yada perşbemce günü ararlar

    öyle tahmin ediyom :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Sen Olamam

    İnşallah birde ordan yakmayız :D:D:D bence çarşbam günü yada perşbemce günü ararlar

    öyle tahmin ediyom :)

    Alıntıları Göster
    şu an ki imzalarımız aynı serzenişi içeriyor :D ki benim imzam en az 2 yıllıktı, birden akıllarına bişey geldi eheheheuehu

    kardeş inşallah bu kadar kısa zamanda ararlar ama pek zannetmiyorum. 1 kişi dışında 10 günden evvel aranan görmedim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen

    şu an ki imzalarımız aynı serzenişi içeriyor :D ki benim imzam en az 2 yıllıktı, birden akıllarına bişey geldi eheheheuehu

    kardeş inşallah bu kadar kısa zamanda ararlar ama pek zannetmiyorum. 1 kişi dışında 10 günden evvel aranan görmedim ben.

    Alıntıları Göster
    Ben 2 hattıma yaptırmıştım değişik zamanlarda; her ikisinde de 2.gün arandım başvurudan sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuxedo

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Dün Garanti internet şubesinden mobil imzaya başvurdum. Bugün TİM e gittim simkartı 128k simkart ile değiştirmemiz lazım dediler. Değiştirdiler kartı telefona taktım simkart kaydı başarısız oldu uyarısı verdi. Eleman ikinci defa değiştirdi yine aynı uyarıyı verdi. Bankadaki başvuruyu iptal edin burdan kayıt yapalım yoksa simkart değişikliği onaylanmıyor dedi.Tamam dedim çıktım. O anda telefon çalışıyordu hatta yolda gelirken mesaj falan geldi. İşe geldim birini aricam baktım telefonda sinyal yok eski kartım iptal olmuş. Şimdi tekrar gidip yeni kart almam lazım. Bu nasıl iş anlamadım nezaman TİM e gitsem sorun yaşıyorum. Daha 3-4 ay öce şikayet ettim birisini şimdi bunlar çıktı. Şunu anladımki biz Türkiye'de yaşıyoruz bu işleri sorunsuz halletmek için daha çoook zaman var. Bizim neyimize mobil imza falan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aesoydan

    Dün Garanti internet şubesinden mobil imzaya başvurdum. Bugün TİM e gittim simkartı 128k simkart ile değiştirmemiz lazım dediler. Değiştirdiler kartı telefona taktım simkart kaydı başarısız oldu uyarısı verdi. Eleman ikinci defa değiştirdi yine aynı uyarıyı verdi. Bankadaki başvuruyu iptal edin burdan kayıt yapalım yoksa simkart değişikliği onaylanmıyor dedi.Tamam dedim çıktım. O anda telefon çalışıyordu hatta yolda gelirken mesaj falan geldi. İşe geldim birini aricam baktım telefonda sinyal yok eski kartım iptal olmuş. Şimdi tekrar gidip yeni kart almam lazım. Bu nasıl iş anlamadım nezaman TİM e gitsem sorun yaşıyorum. Daha 3-4 ay öce şikayet ettim birisini şimdi bunlar çıktı. Şunu anladımki biz Türkiye'de yaşıyoruz bu işleri sorunsuz halletmek için daha çoook zaman var. Bizim neyimize mobil imza falan.

    Alıntıları Göster
    Bence Turkcell her şeye rağmen iyi bu konuda...

    Çünkü bu hizmet Vodafone da yok.

    Avea'da var. Yani var diye ilan edilmiş ama aslında onda da yok. Belki hatırlayan olur, bu konuyla ilgili konu açmıştım. Avea, şu an mobil imza başvuruları alamıyormuş. Ama mobil imza ile internet siteleri olmasına rağmen bu hizmeti veremediklerine dair en ufak bir bilgilendirme notu yok.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.