Şimdi Ara

Modem Ücreti Hakkında Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba...
    Millenicom İnternet sağlayıcı operatöre 2013 Yılında abone oldum. Sadece nakil esnasında sıkıntı yaşadım. 17 Haziran 2019 tarihinde aboneliğimi sonlandırdım. Beni arayan arkadaş modemi anlaşmalı kargo olan Aras Kargo ile göndermemi söyledi. Ertesi gün 18 haziran 2019 tarihinde modemi Aras Kargo ya teslim ederek gönderdim. Yaklaşık 20 gün sonra modemin ulaşmadığı yönünde mesaj geldi. 10 Temmuz da müşteri temsilcisini aradım. Durumu anlattım. Kayıt açtılar. Olumlu ve ya olumsuz bir dönüş olmadı. Yaklaşık bir on gün sonra yeniden aradım. Durumu sordum. Bir cevap veremediler. Bu arada Kargo hareketlerinde 19 haziran 2019 saat 13 55 de Aras Kurye elemanına teslim edildi görünüyor. Bana mutlaka dönüş yapın ve bilgilendirin dedim. Ama ne yazık hiç arayan olmadı ve en sonunda modem ücretini fatura ettiler.
    Sonra biz döndük kargo şirketine. Oradan iz sürelim diye. Sırası ile müşteri hattı, Avrasya Kurumsal Şube, Anadolu Yakası Bölge Müdürlüğü ve en son Aras Kurye ile görüştüm. Hepsi durumu dinleyip kayıt açtılar. Fakat bir sonuç çıkmadı.
    Şimdi bu kargo nerededir, teslim edilmiş midir, kime teslim edilmiştir belli değil...
    Dostlar şimdi ne yapmalıyım. Bu modem ücretini ödeyip sineyemi çekmeliyim.
    Ve ya ödememek için nasıl bir yol izlemeliyim...
    Tavsiyelerinizi bekliyorum.







  • Merhaba,
    Yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz ?
  • Kesinlikle sineye çekilcek bir durum yok hocam. Elinizde takip numarası varsa kargo şirketinin sitesinden kargo durumunu kontrol edin burayada ss atın. takip numarası yoksa en yakın şubeye gidip durumu anlatın illaki bir şekilde ulaşılır kargonun durumuna. Bence millenicom kargoyu almıştır fakat birbirinden habersiz departmanlar yüzünden size fatura çıkarılmıştır. Sizden kaynaklanan bir sorun olmadığı halde neden durduk yere çıkarılan faturayı ödeyesiniz. Kesinlikle hakkınızı arayın konunun peşini bırakmayın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.