Şimdi Ara

Monitör Panel Değişim Ücreti '0' (Sıfır) 'ından Pahalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Samsung G5 32" 144hz monitörümü monitör koluna takmak isterken elimden kayıp düşürdüm. Ürünün üretimi durdurulmuş durumda, fakat bir üst modelinin sıfırı hala daha Amazon'un kendisinden satışa sunuluyor. Kendi hatam olduğu ve ürünü olduğu gibi çöpe atıp israf etmek yerine parası neyse verip panelini değiştirip kullanmaya devam etmek istedim. Samsung servise götürdüğümde 10,000 TL fiyat çıkarttılar.


    0 ürün bu linkten fiyatına bakabilirsiniz fiyatı 8600 TL ve 165hz bir üst modeli yani. :Edit: Link koyamadım monitör modeli LS32CG552EUXUF Amazon com TR kendisi satıyor ama mesajı yazarken fiyatı kontrol ettiğimde. :Edit:


    Yetkili servisteki arkadaş Samsung çağrı merkezini aramamı istedi, orayı arayınca şikayet kaydı açtılar 24 saat içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler. Fiyatın saçma olduğunu ve bir üst modelin daha ucuz olduğunu belirttim telefonda.


    Bir kaç sorum olacak bilen varsa cevap verebilirse çok sevinirim,


    1. Samsung Amerika'da self repair diye bir olay var, telefon, monitör, laptop vb. gibi bütün ürünlerin yedek parçasını sipariş edip bozuk kendiniz alıp tamir ediyorsunuz, Türkiye'de böyle bir imkan var mı?
    2. Bu fiyatı düşürmek için başka nerelere başvurabilirim?
    3. Samsung yetkili servis dışında bir yerden paneli tamir ettirme imkanım olabilir mi?


    10,000 TL çok absürt bir fiyat dediğim gibi bir üst versiyonun sıfırı 8600 TL. Yurt dışında apple tamir videolarını görüp Apple'ın adiliğinden korkup gidip Android telefon almıştım Türkiye'de de aynısını yaparlar diye Şimdi Samsung'ta başlamış vay halimize resmen ya.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Goodmane -- 15 Nisan 2024; 17:32:21 >







  • Türkiye'de garanti ilk aylar için geçerli ,öyle 11 ay sonra telefon yollayinca bedava yapılmıyor
  • Konu ile alakasız bir cevap olmuş. Monitörler altındayız telefon olarak cevap atıyorsunuz ve maalesef konuyu da okumamışsınız hiç, garantiden yaptırmaya çalışmıyorum  


    Merak eden olursa diye yazıyorum. Samsung servise gittikten sonra telefon ile Samsung Türkiye'yi geri aradım, monitörün 0 (Sıfır) fiyatının 8600 Lira olduğunu belirterek şikayet bıraktım. Samsung Türkiye sitesinden CEO'ya email attım, tamir fiyatının ürünün bir üst modelinin 0'ından daha pahalı olmasının ne kadar absürt olduğu konusunda. Bir gün sonra Samsung Türkiye Problem çözüm tarafından aradılar değerlendirmeye aldıklarını ve problemim çözülene kadar günlük arayıp bilgi vereceklerini söylediler.

    Bir gün sonra yaptıkları araştırma vb. sonrasında, monitör tamiri için %50 indirim yaptılar. 5000 TL'ye monitörü tamir edeceklerini söylediler. Bende monitörü götürüp geri servise verdim. Panel yakında ki bir depoda bulunuyormuş sanırım 2 gün sonra tamir edilmiş olarak teslim ettiler monitörümü.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: lithran

    Türkiye'de garanti ilk aylar için geçerli ,öyle 11 ay sonra telefon yollayinca bedava yapılmıyor

    Türkiye'de özellikle elektronik ürünlerin garantisi kanunen min 2 yıldır. Bazı firmalar kampanya amaçlı bu garanti sürelerini uzatırlar. Sarf malzemeler(örn yazıcı kartuşu) ve buna benzer bazı özel parçalar garanti kapsamında olmayabilir. Türkiye'deki teknik servisler, insanlar bu konuda bilgisiz olduğu için geçirmasyon bir fiyat politikası uygularlar. Çoğunlukla insanlar itiraz etmeden istenen ücreti öderler yada yaptırmaktan vaz geçip yeni ürün alırlar. Senin bahsettiğin ilk bir kaç ay ürünün ayıplı olması nedeniyle direk yenisini talep etme hakkı. Ürünün satın aldığın tarihten itibaren olan garanti süresi(min 2 yıl) geçerlidir. Bu süre zarfında firma sana teknik destek vermek zorunda.


    Goodmane burada en doğrusun yapıp önce Samsung Türki'yeyle görüşmüş. Onlar da gerekli yardımı yapmışlar zaten. Satıcı veya distribütör firmalar bu tür konularda destek vermeyeceklerini söyleseler bile haklıysanız Tüketici Hakem Heyetine başvurup sonuç alabilirsiniz.


    Beko'dan ne garanti belgesi ne faturası olan buz dolabını sıfırıyla değiştirmişliğimiz var. Evi eşyalı almıştıki buzlukta sorun vardı. Meğer üretim hatasıymış. Biraz eski de olmasına sağmen her hangi bir belge veya ücret talep etmeden direk değiştirdiler.


    Teknik servis ve firmaların her söylediğine inanmayın. Adaletsizliğin bu seviyeye çıktığı bir ülke de her türlü şey yapılıyor.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.