Bildirim
Monk Tartışma Başlığı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Inferno Drop Monk Gear:
Hell Drop Monk Gear:
-
Başlık hayırlı olsun. Beta da oynayip keyif aldığım karakterlerden biri oldu. -
Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ? -
mantra of healing için %10 vitality veren rune daha iyi olabilir. -
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?
Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.
Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.
BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!
Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?
FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.
-
quote:
Orijinalden alıntı: layneth
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?
Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.
Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.
BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!
Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?
FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.
bütün yazı arşıvlenmiştir. Teşekkür ederim.
ben bu buildi 4 kişilik PVE Partisinde yer alma durumunda düşünmüştüm. Zatne oyun bir çıksın Monkun inciğini cinciğini deşicem.
hocam bişey daha danışayım sana, Weapon olarak Fist mi ? Daibo mu ? daha mantıklı ? 2 farklı şekilde düşünebilirsin, PvE'de Heal tabanlı ve PvE de solo DPS tabanlı. Senin bilginden yararlanmak isterim. Malum Beta'da Diabo'lar DPS açısından pek tercih etmediğimiz itemler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keshberfo -- 8 Mart 2012; 11:02:38 >
-
Tanky DPS monk düşünüyorum zaten kasıcagım class Monk olucak. Dodge ve Damage dayalı bi class yapıcam
ne düşünüyorsunuz ? + ları - leri yazarsanız sevinirim
edit:baya önce koymustum skiller degismis yeniledim ! Offtank Monk
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NaturalBornKillah -- 21 Mayıs 2012; 13:28:00 >
-
monk ta fistler ile atack speed daibo ya göre cok fazla oluyor eğer dps olunacaksa fist tercih edilmeli diye düşünüyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
quote:
Orijinalden alıntı: layneth
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?
Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.
Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.
BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!
Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?
FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.
bütün yazı arşıvlenmiştir. Teşekkür ederim.
ben bu buildi 4 kişilik PVE Partisinde yer alma durumunda düşünmüştüm. Zatne oyun bir çıksın Monkun inciğini cinciğini deşicem.
hocam bişey daha danışayım sana, Weapon olarak Fist mi ? Daibo mu ? daha mantıklı ? 2 farklı şekilde düşünebilirsin, PvE'de Heal tabanlı ve PvE de solo DPS tabanlı. Senin bilginden yararlanmak isterim. Malum Beta'da Diabo'lar DPS açısından pek tercih etmediğimiz itemler.
Fist weapon attack speed ve spirit generate için çok iyi. Malum spirit çoğu zaman bizi hayata bağlayan incecik iplik olduğundan M0nk ne kadar hızlı spirit doldurulursa o kadar avantaj sağlar. Ayrıca cooldown sıkıntısı olmayan, peş peşe kullanacağın skillerde "Increased Attack Speed = Faster Cast Rate " olduğundan daibo'ya göre daha seri kullanabilirsin...ama nedir bu daha çok caster sınıfı alakadar eder.
Daibo yavaş ama vuruş damage olarak daha yüksek. DIII'te elindeki silahın skill damage ile doğrudan ilişkisi olduğundan saniyede yaptığın saldırı azalsa bile bazı skillerde kritik öneme sahip. Mesela Breath of Heaven'a %80 holy dmg veren Circle of Scorn rune'unu eklediğini düşün, her 15sn'de bir BoH Daibo'dan aldığı kuvvetle tabiri caizse etrafta adam bırakmayacak...Aynı şekilde rune'suz SSS 30 saniyede " %777 weapon dmg ", bu da elindeki silahın dmg'ine bakar.
Fist weapon'dan bahsetmişken DualWield'a değinmezsek olmaz. Eğer DW düşünüyorsak bir birine yakın dmg'leri olan fist weapon'ları seçmek gerekir. Eğer ilk silah iyi diğeri kötüyse DPS düşecektir bu durumda eline shield alsan hiç olmazsa defansın artar dmg'in de düşmez. DW'in %15 attack speed getirdiğinden yola çıkarak 1.15(x+y)/2 > x dersek y>0.74 x gibi bir şey buluruz. Yani elindeki ikinci silah ilk silahının DPS'sinin %74'ünden büyük olursa DPS artacaktır.
Bunun yanında ikinci silahının artı getirilerini de terazinin diğer kefesine koymakta fayda var, mesela +stat/MF/GF/spirit regen vs varsa bunları doğrudan kullanabileceğin için bazen dmg'ten feragat edip özellikleri seçeceğiz, ya da bir birine denk silahlar bulup hem dmg'ten olmayacağız hem de stat gibi artı getirilerinden yararlanacağız. Yukarıdaki hesaba statlar dahil değildir, onlar ekstradan dmg'i etkilediğinden dikkat etmekte fayda var!
Weapon switch şansımız olsaydı spirit generator için fist weapon, çoğu skill için ise daibo'yu kullanmak yerinde olurdu.
Tabii bu yazdıklarım silahların artı özelliklerinden bağımsız; ki Diablo her zaman o dmg'in altındaki ekstralara bakar. Önce çok güzel bir daibo denk gelecek "aşık oldum" derken bir çift fist wepon göreceğiz ki dual wield ile taş taş üzerinde bırakmayacağız "budur" diyeceğiz. Sonra karşımıza üzerimizdekileri tamir etmekten bezdirecek bir Boss çıkacak ki s(eve)s(eve) bir elimize kalkan alıp block'tan yararlanmaya çalışacağız... Bu yüzden Fist > Daibo , Daibo > Fist diyebilmek yer zaman mekan kişi vs yi yok sayamayacağımızdan çok zor.
quote:
Orijinalden alıntı: NaturalBornKillah
Tanky DPS monk düşünüyorum zaten kasıcagım class Monk olucak. Dodge ve Damage dayalı bi class yapıcam
ne düşünüyorsunuz ? + ları - leri yazarsanız sevinirim
Eğer tek spirit generator kullanacaksan bence ya en hızlısı olan FoT'ı kullanabilirsin ya da rune değişebilir (Spirited Salvo %15 ihtimalle 15 spirit getiriyor).
Dodge, dmg reduction, armor increase, vs iyi güzel ama İnferno için düşünüyorsak mutlaka bir "yandım anam" seçeneği olmalı...Inner Sanctuary, Serenity, Blinding Flash, Breath of Heaven, Near Death Experience yeri gelecek hayat kurtaracaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layneth -- 9 Mart 2012; 1:06:15 >
-
arkadaslar pve build için düsünüyorum ne dersiniz? -
quote:
Orijinalden alıntı: burkayersoy
arkadaslar pve build için düsünüyorum ne dersiniz?
battle.net skill calculator güncel değil bildiğim kadarıyla.
Sweeping Wind değişti dostum artık Cost: 75 Spirit
Serenity de cooldown düştü.
-
quote:
Orijinalden alıntı: layneth
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
quote:
Orijinalden alıntı: layneth
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
Monk içn düşündüğüm Heal ağarlıklı buildim bu şekilde, yorum alaiblirmiyim ?
Heal Bulid için pek çok şeyden feragat etmişsin.
Mobility neredeyse sıfır Malee olduğundan seni zorlayacak o kadar çok caster, range, hit and run yaratıkla karşılaşacaksın ki...Dashing Strike veya Tempest Rush'a ihtiyaç duyabilirsin.
BoH ile her 15 sn'de bir heal basabilirsin, üzerine Mantra'dan Heal var bir de Transcendence spirit sarfiyatınla heal ediyor. Sanki BoH'a rune olarak Blazing Wrath eklense daha hoş durur gibi geliyor. %15 dmg buff 45sn boyunca!
Damage Reduction yok sayılmış, daha az dmg alabilecekken niye dmg alıp heal olmaya çalışıyorsun ki?
FoT ve CW ikilisi iyi duracak gibi görünüyor. Özellikle FoT Thunderclap ile çok şık, kısa mesafe teleport artısı önemli. İlk vuruş FoT, ikincisi de FoT, üçüncü olarak ise CW ile kombinasyon düşünülebilir. Zaten CW avantajını her 3. vuruşta gösteriyor, bu yüzden Mangle ile dmg yerine Concussion seçilebilir, 3 sn %20 dmg reduction.
bütün yazı arşıvlenmiştir. Teşekkür ederim.
ben bu buildi 4 kişilik PVE Partisinde yer alma durumunda düşünmüştüm. Zatne oyun bir çıksın Monkun inciğini cinciğini deşicem.
hocam bişey daha danışayım sana, Weapon olarak Fist mi ? Daibo mu ? daha mantıklı ? 2 farklı şekilde düşünebilirsin, PvE'de Heal tabanlı ve PvE de solo DPS tabanlı. Senin bilginden yararlanmak isterim. Malum Beta'da Diabo'lar DPS açısından pek tercih etmediğimiz itemler.
Fist weapon attack speed ve spirit generate için çok iyi. Malum spirit çoğu zaman bizi hayata bağlayan incecik iplik olduğundan M0nk ne kadar hızlı spirit doldurulursa o kadar avantaj sağlar. Ayrıca cooldown sıkıntısı olmayan, peş peşe kullanacağın skillerde "Increased Attack Speed = Faster Cast Rate " olduğundan daibo'ya göre daha seri kullanabilirsin...ama nedir bu daha çok caster sınıfı alakadar eder.
Daibo yavaş ama vuruş damage olarak daha yüksek. DIII'te elindeki silahın skill damage ile doğrudan ilişkisi olduğundan saniyede yaptığın saldırı azalsa bile bazı skillerde kritik öneme sahip. Mesela Breath of Heaven'a %80 holy dmg veren Circle of Scorn rune'unu eklediğini düşün, her 15sn'de bir BoH Daibo'dan aldığı kuvvetle tabiri caizse etrafta adam bırakmayacak...Aynı şekilde rune'suz SSS 30 saniyede " %777 weapon dmg ", bu da elindeki silahın dmg'ine bakar.
Fist weapon'dan bahsetmişken DualWield'a değinmezsek olmaz. Eğer DW düşünüyorsak bir birine yakın dmg'leri olan fist weapon'ları seçmek gerekir. Eğer ilk silah iyi diğeri kötüyse DPS düşecektir bu durumda eline shield alsan hiç olmazsa defansın artar dmg'in de düşmez. DW'in %15 attack speed getirdiğinden yola çıkarak 1.15(x+y)/2 > x dersek y>0.74 x gibi bir şey buluruz. Yani elindeki ikinci silah ilk silahının DPS'sinin %74'ünden büyük olursa DPS artacaktır.
Bunun yanında ikinci silahının artı getirilerini de terazinin diğer kefesine koymakta fayda var, mesela +stat/MF/GF/spirit regen vs varsa bunları doğrudan kullanabileceğin için bazen dmg'ten feragat edip özellikleri seçeceğiz, ya da bir birine denk silahlar bulup hem dmg'ten olmayacağız hem de stat gibi artı getirilerinden yararlanacağız. Yukarıdaki hesaba statlar dahil değildir, onlar ekstradan dmg'i etkilediğinden dikkat etmekte fayda var!
Weapon switch şansımız olsaydı spirit generator için fist weapon, çoğu skill için ise daibo'yu kullanmak yerinde olurdu.
Tabii bu yazdıklarım silahların artı özelliklerinden bağımsız; ki Diablo her zaman o dmg'in altındaki ekstralara bakar. Önce çok güzel bir daibo denk gelecek "aşık oldum" derken bir çift fist wepon göreceğiz ki dual wield ile taş taş üzerinde bırakmayacağız "budur" diyeceğiz. Sonra karşımıza üzerimizdekileri tamir etmekten bezdirecek bir Boss çıkacak ki s(eve)s(eve) bir elimize kalkan alıp block'tan yararlanmaya çalışacağız... Bu yüzden Fist > Daibo , Daibo > Fist diyebilmek yer zaman mekan kişi vs yi yok sayamayacağımızdan çok zor.
quote:
Orijinalden alıntı: NaturalBornKillah
Tanky DPS monk düşünüyorum zaten kasıcagım class Monk olucak. Dodge ve Damage dayalı bi class yapıcam
ne düşünüyorsunuz ? + ları - leri yazarsanız sevinirim
Eğer tek spirit generator kullanacaksan bence ya en hızlısı olan FoT'ı kullanabilirsin ya da rune değişebilir (Spirited Salvo %15 ihtimalle 15 spirit getiriyor).
Dodge, dmg reduction, armor increase, vs iyi güzel ama İnferno için düşünüyorsak mutlaka bir "yandım anam" seçeneği olmalı...Inner Sanctuary, Serenity, Blinding Flash, Breath of Heaven, Near Death Experience yeri gelecek hayat kurtaracaktır.
çok sağol arkadaşım. Yazdıklarını anca okumak nasip oldu, forumda sürekli aktifim ama monk konusuna uzun zamandır bakmıyordum. Senden öğrenecek çok şey var monk konusunda.
Tekrar tekrar teşekkürler.
-
quote:
Orijinalden alıntı: layneth
quote:
Orijinalden alıntı: burkayersoy
arkadaslar pve build için düsünüyorum ne dersiniz?
battle.net skill calculator güncel değil bildiğim kadarıyla.
Sweeping Wind değişti dostum artık Cost: 75 Spirit
Serenity de cooldown düştü.
saolasın hocam hemen bakayım
-
normal modda bu buildi denemeyi dusunuyorum tavsiyelerniz ve görüslerinizi bekliyorm -
bende bu build hakkında eleştiri almak istiyorum. Teşekkürler.
Mantra konusunda kararsız kaldım. Reflect mi daha işlevsel olacak yoksa Heal mı karar veremedim. Nihayetinde Passif skillerde Reflect olacak. Mantra'yı da reflect üstüne yoğunlaştırırsam bu defa tek heal skiline tamah eder durumda olmam gerekecek, çok yoğun mob baskısı altında Mantra'yı değiştirip Reflect'e çeviririm diye düşünüyorum ama her türlü fikire açığım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keshberfo -- 23 Mart 2012; 13:32:04 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: keshberfo
...
Sanırım buildinde Spirit Generator yok
Oyuna ilk girişte spirit dolu başladığı için bir süre idare edecektir... Meydan okuyan bir build olmuş :)
edit. "battle.net skill calculator güncel değil bildiğim kadarıyla."
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi layneth -- 23 Mart 2012; 16:27:13 >
-
Sadece okuduklarım kadarı ile bu halini beğendim, kısmet olmadı oynamak, beta gelseydi deniyecektim, neyse 15mayısta alıp deneyip görecem, cok ilgimi cekti monk bakalım neler yapıcak :) -
Her dakika skill calc değisiyor... Ne desek boş... -
Bence Monk için olmazsa olmaz passive skill Seize the initiative, çünkü dexterity Monk için hem dodge hem damage hem de armor demek oluyor ki acayip avantajlı bir hale geliyor. Armor için extradan strength veren item takmanıza gerek bırakmıyor.
Benzer içerikler
- golf battle arkadaş ekleme
- call of duty modern warfare 2 sistem gereksinimleri
- football manager 2024 ücretsiz
- gta san andreas hileleri
- gta vice city hileleri
- gta 5 sistem gereksinimleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X