Şimdi Ara

Monster Abra A5 V12.1 ve Samsung M2 EVO 960 SSD

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhanaba arkadaşlar , yakınım vasıtasıyla Samsung 960 EVO M2 SSD ( Link ) ürünü aldırdım. Aldıktan sonra yaptığım araştırmalarda Monster'in başka modellerinde bu SSD'nin BOOT sorunu olduğunu söyleyen arkadaşlar gördüm. Açıkçası bir korku saldı Bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi ?



  • Abra laptop'umu alırken eklettim ben de aynı SSD'yi. Herhangi bir boot sorunu yaşamadım ama belirtmeden geçemeyeceğim normal bir SSD'den çok da farkını göremedim. Açılış - kapanış hızlarında ya da program kurulum ya da açılış hızlarında gözle görülür bir artış olmadı...
  • Hocam peki sağ tıklama olsun, internet tarayıcısindan sekmeler acarken anlık takilmalar var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatih.yalta kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/monster-ram-yalani-ve-takilma--128663417

    Yukarıdaki konu aslında bu sorunla ilgili açılmış ve aşağıdaki yorumu yapmışlar. Aynen anlatıldığı gibi takılmaları yaşamaktayım ama bunun sebei SSD değil ekran kartı ile ilgili yazılımsal bir sorun ve bir güncelleme bekliyorlarmış konu ile ilgili...



    "Merhaba,

    Yaşadığınız anlık donma ya da takılma diye tabir ettiğimiz sorunlar yazılımsal kaynaklı sorunlardır.

    Bu sorunlar genelde en son Windows 10 Creators Update (Redstone 2) güncelleştirmesi sonrası harici Nvidia ekran kartı ile dahili Intel HD 630 ekran kartlarının senkron çalışması ile ilgili sorundur. Bu sorun Windows 10 'da "Kullanıcı Hesabı Denetimi" ayarlarını kapattığınızda kısmen düzelmekte ya da daha doğru bir ifade ile en aza inmektedir. Ancak dahili Intel ekran kartı kapatılabilen yani sadece harici Nvidia GTX ekran kartları Control Center yazılımdan aktif edilebilen modellerde bu durum yaşanmamaktadır. Dahili Intel ekran kartı kapatılamayan modellerde ise Microsoft'un yeni bir güncelleme ile bu sorunu ortadan kaldırmasını bekliyoruz.

    Ayrıca konu ile ilgili ürünlerimizi üreten notebook üreticisi Clevo firması ile de görüşüyoruz. Clevo firması şayet bu konuda yeni bir BIOS güncellemesi çıkartırsa yeni BIOS update güncellemesi yayımlanacaktır.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri"




  • bravado13 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam , bekleyeceğiz o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatih.yalta kullanıcısına yanıt
    Bende aynı sorunla karşılaştım. Sağ tık menüsünden intel graphics'i kaldırarak çözdüm.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.