Şimdi Ara

Monster Tulpar v5.1 980 m GTX aldim izlenimlerim ve memnuniyet durumum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asus dünya markasıyız diye geziyor şikayet varda casperla eşit şikayet sayısına sahip :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalizmm

    Asus dünya markasıyız diye geziyor şikayet varda casperla eşit şikayet sayısına sahip :D

    Monster kullanıcısı mısınız?
  • evet ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalizmm

    evet ;)

    O zaman cevap verme gereği duymuyorum. İyi forumlar
  • Genelleme yanlıştır ben uzun zamandır kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım açıkcası o açıdan söylüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalizmm

    Genelleme yanlıştır ben uzun zamandır kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım açıkcası o açıdan söylüyorum.

    Ben monster kötü bir markadır falan demiyorum ama insanlara gerçeği söyleyince hemen alınıyorlar. Oysaki bilgisayarları çok güzei çok performanslı olabilir servis kalitesi çok üst düzey olabilir. Ben kendi düşüncelerimi iddaa ediyorum. Ama Çoğu monster kullanıcısı benim düşüncelerimi kabul edemiyor. Bende bunu bir yaraları var ki gocunuyorlar olarak algılıyorum. Neyse herkesin bilgisayarı kendine. Forumda tartışmaya çok girdim bir yere varılmıyor...
  • Bende monster kullanıcısıyım ama sana sonuna kadar katılıyorum . Cihazı adam akıllı test etmeden yolluyorlar . Halbuki cihazın arkasında duruyorsunuz satış sonrası müşterilere gösterilen özenin yarısını cihazları iyice test edip sapasağlam göndermeye harcasaniz daha güvenilir bir firma olacaksınız. Ama malesef oluyor bu tarz şeyler kimse sıfır aldığı cihazı tekrar tamire göndermek istemez böyle bi hakkı yok firmanın ben gönül rahatlığıyla kullanmayacaksam istersen her gönderdiğim cihazı değiş yenisini ver ne anlamı kalır böyle firma politikası olmaz ..yapacak birşey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Monster performonster!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cetukenmez C kullanıcısına yanıt
    Sn. cetukenmez;

    Kesinlikle böyle bir durum söz konusu bile olamaz. Biz neden bilerek ve isteyerek ürünün bize geri geleceğini bile bile arızalı ya da kusurlu bir ürünü müşterimize gönderelim? Üretim sırasında ürünlerimizin son kontrolleri mutlaka yapılıyor. Buna ölü piksel testi de dahildir. Ancak notebook üretim işlemleri siz de takdir edersiniz ki aydınlık bir ortamda yapılıyor ve aynı anda onlarca Monster notebook hazırlanıyor.

    Daha önce de ışık sızması ile ilgili YouTube kanalımızda bir müşterimizin bu konudaki şikayeti üzerine bir video çekmiştik. Bu videomuzahttps://youtu.be/OBGTQ4Q5VQU linkinden izleyebilirsiniz. Orada da anlatmaya çalıştığımız gibi normalde ışık sızması bir problem değil. Ancak yine de biz her şekilde müşterilerimizin %100 memnuniyetini hedefleyen bir marka olduğumuz için müşterilerimize diledikleri şekilde çözüm önerileri sunuyoruz.

    Müşterilerimiz notebooklarında problem olduğunu düşündükleri herhangi bir problem için teknik servisimize başvurabilirler. Şayet teknik servisimiz gerçekten üründen kaynaklı bir problem olduğunu tespit ederse bu durumunda zaten garanti kapsamında ilgili parça yenisi ile birebir değiştiriliyor. Bu durumda müşterilerimiz notebooklarını satın aldıktan ilk 15 günlük süre içerisinde dilerlerse yeni bir ürün ile birebir olarak değiştirilmesini talep edebilirler ya da başka bir Monster modeline isterlerse geçiş yapabilirler. Veyahut ürününü komple iade edip para iadelerini de talep edebilirler.

    Biz her şekilde müşterilerimize tercih ettikleri şekilde yardımcı olmaya gayret gösteriyoruz. Elbette üretim esnasında her şeyi birebir kontrol etme şansımız maalesef yok ancak bu nedenden dolayı da zaten diyoruz ki; ürünlerimizle ilgili yaşadığınız tüm sorunlar ve teknik problemler için ( problem oluştuğu anda ) mutlaka firmamızla iletişime geçmelerini müşterilerimizden rica ediyoruz. Ayrıca müşterilerimiz iletişim sırasında herhangi bir problem yaşamaları halinde de info@monsternotebook.com.tr adresine mail atarak şikayetini bize iletebiliyorlar. Bununla da kalmıyoruz ve diyoruz ki müşterilerimizin seçtiği hangi Monster modeli olursa olsun ilk 15 günlük koşulsuz ürün iade garantisi ile ürünlerini istediği gibi evinin rahatlığında ve konforunda saatlerce test edebilir, sabahlara kadar Monster 'larında oyun oynayabilir ve şayet memnun kalmazlarsa eğer anında iade ederek ödeme yaptıkları biçimde paralarını anında geri alabilirler.

    Sorularınız olursa lütfen foruma yazın lütfen memnuniyetle yardımcı olmaya çalışalım.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • Sn. Hitokiri Battousai;

    Tam da bu konu ile ilgili olarak Amerika 'nın en büyük bağımsız teknik servis firmalarından SquareTrade 'in 3 yıllık verilerinin orjinaline buradan ulaşabileceğiniz raporun detaylarını özellikle incelemenizi rica ediyoruz.

    2004 yılının son aylarından beri ürettiğimiz MONSTER Notebook modelleri ile ilgili zaman içinde çeşitli sorunlarla karşılaşmış nadir sayıda da olsa kullanıcının olması gayet doğaldır. Ancak 2006 yılından beri aktif olan ve yaklaşık 10 yıla yakın bir süredir, özellikle satış sonrası hizmetler konusundaki tavrımızı açıkça ortaya koyan Donanım Haber Monster forumunu okuduğunuzda karşılaştığınız toplam şikayet sayısının bu süreçte satılan tüm Monster notebook adedine oranla çok düşük bir orana sahip olduğunu söyleyebiliriz. Bu arkadaşlarımızın yaşadıkları sorunlar tamamen çözülmüş, bazılarına notebook garanti süresi dolmuş olmasına rağmen en uygun çözüm önerileri getirilmiş ve çoğu ile ilgili de gerçek durumun ne olduğunu ifade eden detaylı açıklamalarımız yine forum üzerinden ve telefon aracılığı ile detaylı olarak müşterilerimize açıklanmıştır.

    Özellikle müşterilerimizin ürünlerimiz ile ilgili yaşadıkları tüm sorunlar ve teknik problemler için ( problem oluştuğu anda ) mutlaka firmamızla iletişime geçmeni kendilerinden rica ediyoruz. Ancak bu şekilde müşterilerimize kalıcı çözüm önerileri getirebiliriz. Müşterilerimiz iletişim sırasında herhangi bir problem yaşamaları halinde info@monsternotebook.com.tr adresine mail atarak şikayetini bize iletebiliyorlar.

    Yine tekrar ediyoruz ürün veya hizmetlerimiz ile ilgili şu an sorun yaşayan herhangi bir arkadaşımız varsa hemen bizimle iletişime geçmesini kendilerinden rica ediyoruz. Sorun ne olursa olsun her zaman ürünlerimizin arkasında olduğumuzdan ve çözüm için tüm gayretimizi en kısa süre içinde göstereceğimizden emin olabilirsiniz.

    Sorularınız olursa lütfen foruma yazın memnuniyetle cevaplamaya çalışalım.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 3 Haziran 2015; 15:53:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. Hitokiri Battousai;

    Tam da bu konu ile ilgili olarak Amerika 'nın en büyük bağımsız teknik servis firmalarından SquareTrade 'in 3 yıllık verilerini açıklaması ile ilgili "Markalara göre notebook arıza oranları" konulu linkindeki verileri özellikle incelemenizi rica ediyoruz.

    2004 yılının son aylarından beri ürettiğimiz MONSTER Notebook modelleri ile ilgili zaman içinde çeşitli sorunlarla karşılaşmış nadir sayıda da olsa kullanıcının olması gayet doğaldır. Ancak 2006 yılından beri aktif olan ve yaklaşık 10 yıla yakın bir süredir, özellikle satış sonrası hizmetler konusundaki tavrımızı açıkça ortaya koyan Donanım Haber Monster forumunu okuduğunuzda karşılaştığınız toplam şikayet sayısının bu süreçte satılan tüm Monster notebook adedine oranla çok düşük bir orana sahip olduğunu söyleyebiliriz. Bu arkadaşlarımızın yaşadıkları sorunlar tamamen çözülmüş, bazılarına notebook garanti süresi dolmuş olmasına rağmen en uygun çözüm önerileri getirilmiş ve çoğu ile ilgili de gerçek durumun ne olduğunu ifade eden detaylı açıklamalarımız yine forum üzerinden ve telefon aracılığı ile detaylı olarak müşterilerimize açıklanmıştır.

    Özellikle müşterilerimizin ürünlerimiz ile ilgili yaşadıkları tüm sorunlar ve teknik problemler için ( problem oluştuğu anda ) mutlaka firmamızla iletişime geçmeni kendilerinden rica ediyoruz. Ancak bu şekilde müşterilerimize kalıcı çözüm önerileri getirebiliriz. Müşterilerimiz iletişim sırasında herhangi bir problem yaşamaları halinde info@monsternotebook.com.tr adresine mail atarak şikayetini bize iletebiliyorlar.

    Yine tekrar ediyoruz ürün veya hizmetlerimiz ile ilgili şu an sorun yaşayan herhangi bir arkadaşımız varsa hemen bizimle iletişime geçmesini kendilerinden rica ediyoruz. Sorun ne olursa olsun her zaman ürünlerimizin arkasında olduğumuzdan ve çözüm için tüm gayretimizi en kısa süre içinde göstereceğimizden emin olabilirsiniz.

    Sorularınız olursa lütfen foruma yazın memnuniyetle cevaplamaya çalışalım.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Sn. MonsterMusteriHizmetleri;


    Monster marka bir notebook alan bir kullanıcının garanti süresi boyunca arkasında duracağınız ve memnun etmek için elinizden geleni yapacağınızdan şüphem yok. Ancak ben ömrü 2 seneden fazla bilgisayar arayan bilinçli kullanıcılar için görüş belirtiyorum. Benim gibi üniversite için bir notebook arayan arkadaşların ömrü 2 seneden uzun notebooklara ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.


    Satışlarınızda başarılar diliyorum. Kalite olarak Türkiye'de bir aşama kaydettiğinizi pek söyleyemem ancak müşteri hizmetlerinde oldukça iyi olduğunuzu söylemeliyim.


    Saygılarımla,

    Hitokiri Battousai




  • Sn. Hitokiri Battousai;

    Görüşlerinizi açıkça dile getirdiğiniz için teşekkür ederiz.

    Elbette bizim de amacımız müşterilerimizin memnuniyetini %100 seviyede tutabilmek ama maalesef ki herkesin memnuniyet eşiği aynı seviyede olamıyor.

    Amacımız satış öncesi olduğu kadar satış sonrası hizmetler tarafında da en yüksek kaliteyi yakalamak ve müşterilerimizin karşılaştığı tüm sorunlara en kısa sürede çözüm üretebilmek. Burada özellikle sizinle paylaştığımız raporu da incelediğinizde göreceksiniz ki 2 yıldan sonraki tüm zamanlarda hangi marka notebook olursa olsun notebookun arıza verme oranı yükselerek artmaktadır.

    Ancak özellikle biz satış sonrası hizmetler tarafında çok az bilinen genelde sadece Monster müşterilerinin bildiği ve daha önce Monster müşterisi olmamış kişilerin de pek bilmediği bir uygulamamızdan daha size bahsetmek istiyoruz. Diğer uygulamalarımız hakkında az çok bilgi sahibisiniz zaten.

    Ürünlerinin garanti süresi bitmesine genelde 1 ay ya da daha az bir süre kalan tüm müşterilerimizi tek tek arıyoruz ve ürünleri ile ilgili herhangi bir problem yaşayıp yaşamadıklarını soruyoruz. Varsa tüm problemleri garanti kapsamında gideriyoruz burada amacımız maksimum düzeyde müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak.

    Umarız verdiğimiz bilgiler açıklayıcı olmuştur.

    Son olarak kalite anlamında Türkiye 'nin en çok tercih edilen ve en çok satın alınan yerli üretim notebook üreticisi olma hedefinde olduğumuzu ve amacımızın önce Türkiye 'nin Alienware 'i olmayı, sonrasında da dünyada bilinen büyük markalar arasında bizim de yer aldığımız bir yerli marka yaratma hedefinde olduğumuzu özellikle bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. Hitokiri Battousai;

    Görüşlerinizi açıkça dile getirdiğiniz için teşekkür ederiz.

    Elbette bizim de amacımız müşterilerimizin memnuniyetini %100 seviyede tutabilmek ama maalesef ki herkesin memnuniyet eşiği aynı seviyede olamıyor.

    Amacımız satış öncesi olduğu kadar satış sonrası hizmetler tarafında da en yüksek kaliteyi yakalamak ve müşterilerimizin karşılaştığı tüm sorunlara en kısa sürede çözüm üretebilmek. Burada özellikle sizinle paylaştığımız raporu da incelediğinizde göreceksiniz ki 2 yıldan sonraki tüm zamanlarda hangi marka notebook olursa olsun notebookun arıza verme oranı yükselerek artmaktadır.

    Ancak özellikle biz satış sonrası hizmetler tarafında çok az bilinen genelde sadece Monster müşterilerinin bildiği ve daha önce Monster müşterisi olmamış kişilerin de pek bilmediği bir uygulamamızdan daha size bahsetmek istiyoruz. Diğer uygulamalarımız hakkında az çok bilgi sahibisiniz zaten.

    Ürünlerinin garanti süresi bitmesine genelde 1 ay ya da daha az bir süre kalan tüm müşterilerimizi tek tek arıyoruz ve ürünleri ile ilgili herhangi bir problem yaşayıp yaşamadıklarını soruyoruz. Varsa tüm problemleri garanti kapsamında gideriyoruz burada amacımız maksimum düzeyde müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak.

    Umarız verdiğimiz bilgiler açıklayıcı olmuştur.

    Son olarak kalite anlamında Türkiye 'nin en çok tercih edilen ve en çok satın alınan yerli üretim notebook üreticisi olma hedefinde olduğumuzu ve amacımızın önce Türkiye 'nin Alienware 'i olmayı, sonrasında da dünyada bilinen büyük markalar arasında bizim de yer aldığımız bir yerli marka yaratma hedefinde olduğumuzu özellikle bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Bir Türk şirketi olarak çabalarınızı takdir ediyorum. Şirket olarak kendinize koyduğunuz hedefler çok güzel. Umarım başarınızı daha da artırırsınız. Bir Türk şirketinin elektronik alanda başarılı olmasını çok isterim gerçekten.

    Sizi desteklemeyi çok isterdim ancak uzun süre (min5 yıl) kullanacağım taşınabilir bir sistem istiyorum. O yüzden tercihim MSİ markası olacak.

    Umarım yakaladığınız müşteri memnuniyeti ve satış sonrası desteği zamanla kasa ve donanım kalitesine de hakkıyla yansıtırsınız.

    İyi günler dilerim,

    Hitokiri Battousai




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hitokiri Battousai

    quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. Hitokiri Battousai;

    Görüşlerinizi açıkça dile getirdiğiniz için teşekkür ederiz.

    Elbette bizim de amacımız müşterilerimizin memnuniyetini %100 seviyede tutabilmek ama maalesef ki herkesin memnuniyet eşiği aynı seviyede olamıyor.

    Amacımız satış öncesi olduğu kadar satış sonrası hizmetler tarafında da en yüksek kaliteyi yakalamak ve müşterilerimizin karşılaştığı tüm sorunlara en kısa sürede çözüm üretebilmek. Burada özellikle sizinle paylaştığımız raporu da incelediğinizde göreceksiniz ki 2 yıldan sonraki tüm zamanlarda hangi marka notebook olursa olsun notebookun arıza verme oranı yükselerek artmaktadır.

    Ancak özellikle biz satış sonrası hizmetler tarafında çok az bilinen genelde sadece Monster müşterilerinin bildiği ve daha önce Monster müşterisi olmamış kişilerin de pek bilmediği bir uygulamamızdan daha size bahsetmek istiyoruz. Diğer uygulamalarımız hakkında az çok bilgi sahibisiniz zaten.

    Ürünlerinin garanti süresi bitmesine genelde 1 ay ya da daha az bir süre kalan tüm müşterilerimizi tek tek arıyoruz ve ürünleri ile ilgili herhangi bir problem yaşayıp yaşamadıklarını soruyoruz. Varsa tüm problemleri garanti kapsamında gideriyoruz burada amacımız maksimum düzeyde müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak.

    Umarız verdiğimiz bilgiler açıklayıcı olmuştur.

    Son olarak kalite anlamında Türkiye 'nin en çok tercih edilen ve en çok satın alınan yerli üretim notebook üreticisi olma hedefinde olduğumuzu ve amacımızın önce Türkiye 'nin Alienware 'i olmayı, sonrasında da dünyada bilinen büyük markalar arasında bizim de yer aldığımız bir yerli marka yaratma hedefinde olduğumuzu özellikle bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Bir Türk şirketi olarak çabalarınızı takdir ediyorum. Şirket olarak kendinize koyduğunuz hedefler çok güzel. Umarım başarınızı daha da artırırsınız. Bir Türk şirketinin elektronik alanda başarılı olmasını çok isterim gerçekten.

    Sizi desteklemeyi çok isterdim ancak uzun süre (min5 yıl) kullanacağım taşınabilir bir sistem istiyorum. O yüzden tercihim MSİ markası olacak.

    Umarım yakaladığınız müşteri memnuniyeti ve satış sonrası desteği zamanla kasa ve donanım kalitesine de hakkıyla yansıtırsınız.

    İyi günler dilerim,

    Hitokiri Battousai




    ne yani şimdi monsterlar 5 sene gitmiyor mu şaşırdım açıkçası çünkü bende dell var şimdi 5 sene oldu hala çalışıyor monster'ın ne eksiği var da gitmiyor bi izah edermisin zahmet olmassa
    edit:Laptop almayı düşünüyorum ve mezun olana kadar kullanmak istiyorum(şimdilik monsterdan yana aklım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArrowDH

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hitokiri Battousai

    quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. Hitokiri Battousai;

    Görüşlerinizi açıkça dile getirdiğiniz için teşekkür ederiz.

    Elbette bizim de amacımız müşterilerimizin memnuniyetini %100 seviyede tutabilmek ama maalesef ki herkesin memnuniyet eşiği aynı seviyede olamıyor.

    Amacımız satış öncesi olduğu kadar satış sonrası hizmetler tarafında da en yüksek kaliteyi yakalamak ve müşterilerimizin karşılaştığı tüm sorunlara en kısa sürede çözüm üretebilmek. Burada özellikle sizinle paylaştığımız raporu da incelediğinizde göreceksiniz ki 2 yıldan sonraki tüm zamanlarda hangi marka notebook olursa olsun notebookun arıza verme oranı yükselerek artmaktadır.

    Ancak özellikle biz satış sonrası hizmetler tarafında çok az bilinen genelde sadece Monster müşterilerinin bildiği ve daha önce Monster müşterisi olmamış kişilerin de pek bilmediği bir uygulamamızdan daha size bahsetmek istiyoruz. Diğer uygulamalarımız hakkında az çok bilgi sahibisiniz zaten.

    Ürünlerinin garanti süresi bitmesine genelde 1 ay ya da daha az bir süre kalan tüm müşterilerimizi tek tek arıyoruz ve ürünleri ile ilgili herhangi bir problem yaşayıp yaşamadıklarını soruyoruz. Varsa tüm problemleri garanti kapsamında gideriyoruz burada amacımız maksimum düzeyde müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak.

    Umarız verdiğimiz bilgiler açıklayıcı olmuştur.

    Son olarak kalite anlamında Türkiye 'nin en çok tercih edilen ve en çok satın alınan yerli üretim notebook üreticisi olma hedefinde olduğumuzu ve amacımızın önce Türkiye 'nin Alienware 'i olmayı, sonrasında da dünyada bilinen büyük markalar arasında bizim de yer aldığımız bir yerli marka yaratma hedefinde olduğumuzu özellikle bilmenizi isteriz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Bir Türk şirketi olarak çabalarınızı takdir ediyorum. Şirket olarak kendinize koyduğunuz hedefler çok güzel. Umarım başarınızı daha da artırırsınız. Bir Türk şirketinin elektronik alanda başarılı olmasını çok isterim gerçekten.

    Sizi desteklemeyi çok isterdim ancak uzun süre (min5 yıl) kullanacağım taşınabilir bir sistem istiyorum. O yüzden tercihim MSİ markası olacak.

    Umarım yakaladığınız müşteri memnuniyeti ve satış sonrası desteği zamanla kasa ve donanım kalitesine de hakkıyla yansıtırsınız.

    İyi günler dilerim,

    Hitokiri Battousai




    ne yani şimdi monsterlar 5 sene gitmiyor mu şaşırdım açıkçası çünkü bende dell var şimdi 5 sene oldu hala çalışıyor monster'ın ne eksiği var da gitmiyor bi izah edermisin zahmet olmassa
    edit:Laptop almayı düşünüyorum ve mezun olana kadar kullanmak istiyorum(şimdilik monsterdan yana aklım)

    Yeterince açık konuştuğumu düşünüyorum.




  • ArrowDH A kullanıcısına yanıt
    Sn. ArrowDH;

    Monster 'da 5 yıldır notebookunu sorunsuz kullanan müşterilerimiz de var, 5 yıldan uzun bir süredir notebookunu kullanan müşterilerimiz de. Hala teknik servisimize yıllık rutin notebook bakımlarını yaptırmak için gelen, fan temizliği ve termal macun yenilemesini yaptığımız çok sayıda Monster müşterisi ile karşılaşıyoruz. Müşterilerimize notebooklarını yeni bir Monster notebook ile yenilemeyi düşünmüyor musunuz diye sorduğumuzda ise şu cevabı alıyoruz genelde; bu kadar sene geçmesine rağmen hala işimi çok rahat görüyor ve oynadığım oyunları yüksek detaylarda bile hala oynayabiliyorum cevabını alıyoruz. Burada takdir sayın müşterilerimizindir elbette.

    Ayrıca bir çok müşterimiz de yukarıdaki örneğin aksine Monster notebooklarını ya her sene ya da en az 2 yılda bir mutlaka yeniliyorlar. Bu konuda birçok örnek mevcut. Elbette bunda teknolojik gelişmelerin gerisinde kalmak istemeyen profesyonel kullanıcılar ve her daim en yeni ve en hızlı mobil notebook çözümlerini kullanmaya devam etmek isteyen teknoloji müdavimleri ve sıkı oyuncular önemli yer tutuyor. Kullanıcılar yeni bir masaüstü bilgisayar toplamak yerine gittikleri her yerde rahatlıkla en yüksek mobil oyun deneyimi yaşamak için Monster notebook almayı tercih ediyorlar.

    Sorularınız olursa bize yazın mutlaka memnuniyetle size yardımcı olmaya çalışalım.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. ArrowDH;

    Monster 'da 5 yıldır notebookunu sorunsuz kullanan müşterilerimiz de var, 5 yıldan uzun bir süredir notebookunu kullanan müşterilerimiz de. Hala teknik servisimize yıllık rutin notebook bakımlarını yaptırmak için gelen, fan temizliği ve termal macun yenilemesini yaptığımız çok sayıda Monster müşterisi ile karşılaşıyoruz. Müşterilerimize notebooklarını yeni bir Monster notebook ile yenilemeyi düşünmüyor musunuz diye sorduğumuzda ise şu cevabı alıyoruz genelde; bu kadar sene geçmesine rağmen hala işimi çok rahat görüyor ve oynadığım oyunları yüksek detaylarda bile hala oynayabiliyorum cevabını alıyoruz. Burada takdir sayın müşterilerimizindir elbette.

    Ayrıca bir çok müşterimiz de yukarıdaki örneğin aksine Monster notebooklarını ya her sene ya da en az 2 yılda bir mutlaka yeniliyorlar. Bu konuda birçok örnek mevcut. Elbette bunda teknolojik gelişmelerin gerisinde kalmak istemeyen profesyonel kullanıcılar ve her daim en yeni ve en hızlı mobil notebook çözümlerini kullanmaya devam etmek isteyen teknoloji müdavimleri ve sıkı oyuncular önemli yer tutuyor. Kullanıcılar yeni bir masaüstü bilgisayar toplamak yerine gittikleri her yerde rahatlıkla en yüksek mobil oyun deneyimi yaşamak için Monster notebook almayı tercih ediyorlar.

    Sorularınız olursa bize yazın mutlaka memnuniyetle size yardımcı olmaya çalışalım.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Peki bir sorum olacak ornegin ben fan temizliği ve termal macun değişikliği nedeniyle size gondersem tahmini ne kadar ucret alırsınız Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ArrowDH A kullanıcısına yanıt
    Sn. ArrowDH;

    Monster notebook sahipleri garanti süresi boyunca fan temizliği ve termal macun yenilenmesi işlemlerini Monster teknik servisinde ücretsiz olarak yaptırabilirler.

    Garanti süresi bitiminden sonra da çok cüzi bir ücret karşılığında bu işlemler yine teknik servisimizde yaptırabiliyorsunuz.

    Ayrıca Monster müşterileri garanti süresi dolmuş olsa dahi bu işlemler için kesinlikle kargo ücreti ödememektedirler.

    Düzeltme: Teknik servisteki arkadaşlarımdan az önce aldığım geri bildirim üzerine buradan düzeltme yapıyoruz arkadaşlar. Garanti süresi sonunda da Monster notebook sahipleri fan temizliği ve termal macun yenilenmesi gibi bakım işlemlerini teknik servisinde tamamen ücretsiz olarak yaptırılabiliyorlar.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 4 Haziran 2015; 14:56:33 >




  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Merhabalar Kullandığınız Termal macun markası nedir ?
    Thermaltake bildiğim kadarıyla en iyi marka bu konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.