Şimdi Ara

Motor gücünün katlanarak iletilmesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Herbir dişli, kendi içerisinde incelenmelidir. Yani diferansiyelin çevrim oranı 1'den küçük olsa bile, motor ile tekerlek arasında olan aktarmada torkun artıp artmayacağını toplam çevrim oranı belirleyecektir.

    1. vites çevrim oranı eğer 4 ise, ve diferansiyel çevrim oranı da 0,8 ise toplam çevrim oranı 4*0,8=3,2 olacaktır.

    Bu durumda motorun üretebildiği tork diferansiyelin çıkışında 3,2 katına çıkmış olacaktır. Diferansiyelin çevrim oranının 1'den küçük olması sadece o aktarmada torkun azalacağını gösterir.

    Önemli olan toplam çevrim oranıdır. Herbir vitesin dişli oranını diferansiyelin çevrim oranı ile çarptığımızda, herbir viteste sağlanan toplam çevrim oranını bulmuş oluruz.

    Bu durum da farazidir. Diferansiyelin çevrim oranı 1'den küçük olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 1 Mart 2013; 11:38:41 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.