Şimdi Ara

Motorsport Manager (2016) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
3
Favori
4.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • ARŞİV İLK MESAJ


    Motorsport Manager (2016) [ANA KONU]



    Tür: Racing, Simulation, Sports, Strategy
    Yapımcı: Playsport Games
    Yayıncı: SEGA
    Çıkış Tarihi: 10 Kasım 2016 - 49,50 TL

    İlk olarak mobil platforma çıkış yapan ve bir mobil oyuna göre oldukça detaylı bir içerik sunan Motorsport Manager,Football Manager'ında dağıtımcısı olan SEGA'nın desteği ile çok daha detaylı bir versiyon ile PC çıkışını yapıyor.

    http://www.motorsportmanager.com/
    https://twitter.com/playmotorsport
    https://store.steampowered.com/app/415200/?l=turkish

    Youtuber incelemeleri:





    Trailerlar






    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Konuyu yukarı çekelim,oyunda çok güzel detaylar var F1 ve menajerlik tarzını seven herkes mutlaka denemeli.

    Malum oyunda lisanslar yok (ki olmadığıda birçok yönden daha iyi) yinede ünlü pilotların fake versiyonları var tabi bunlar kadın/erkek farketmeksizin.Mesela Jenson Button'ın fake versiyonu Jenny North diye bir kadın sürücü traitleri arasında Smart,Smooth gibi özellikler varken "Wilds at Home" var yani kendi ülkesinde kötü performans gösterme ki Jenson'ın karakter özelliğidir mesela değişken koşullarda iyi yarışır var ha birde Jenny North ilk sezon sonu emekli oluyor bu sene sonu Jenson'ın emekli olacağı gibi.Alonso'nun falanda fake halleri var ve olabildiğince gerçekçi yapılmış örneğin McLaren yerine geçen takım Kitano Sports'un motoru rezalet ve dayanıklık sorunları var takımı ele alınca motor geliştirmek için ciddi kafa yoruyorsunuz.

    3.kategori yani en alt ligden başladım Amerika'lı ZRT takımı en kötü takımlardan biriydi tesisleri çok düşük seviye,kısıtlı bütçeyle parça geliştirip yarışlarda taktik kasarak takımlar sırasında 2.bitirdim ama bütün parayı sezon içinde gelişmeye harcayınca 2.sezona bütçe ayıramadım ve çöp gibi bir şasi ile başladık ve ilk sezonki başarının üzerine koyarız derken dibe doğru gidecektim (en alt lig takımını F1'e kadar yükseltebiliyorsunuz) durumu iyi gitmeyen 2. ligin iyi takımlarından biri iş teklifini kabul etti oraya geçtim 6 yarışa çıkıp o takımıda adam etmeye başlamışken baktım ki Kitano Sports (McLaren) kötü gidiyor gönlüm el vermedi başvurdum kabul ettiler Kitano'nun aynı gerçekte McLaren-Honda'nın olduğu gibi tesisleri 10 numara ancak motorları çok geri kalmış Alonso isyan bayrağını çekmiş gidiyorum ben bir araç geliştirmeyi beceremediniz diye şimdi hem motor işini hemde Alonso'nun gönlünü düzeltmeye çalışıyorum.

    İlk oyun olmasına rağmen o kadar beklemediğiniz detaylar var ki doyurucu bir oyun olmuş araç geliştirmek başlı başına zevk ve kafa yoruyor pilot ilişkileri vb küçük detaylarda önemli.




  • Oyun gerçekten detaylı haklısınız ama 55tl eder mi burası muamma Her işin bir karşılığı vardır elbette ama benim için pahalı
  • Parasını kesinlikle hak ediyor diye düşünüyorum.
    Çok detaylı ve zevkli.
    2000'lerin başındaki f1 manager'dan sonra oynadığım ilk manager oyun.
  • Selam dostlar, oynayan varsa fikir alışverişi yapalım burada.

    Ben en düşük ligin en düşük takımından başladım. İlk sezon benden beklendiği şekilde sonuncu olarak bitirdim ancak 3. sezonda 5. sıraya kadar yükseldim. Bu yıl ise 4. olma sözü verdim. Kuralları değiştirmek için her yıl kurul toplanıyor ve burada sonraki yılın kuralları için oy verebiliyorsunuz. Size tavsiyem hemen yükseleceğizi düşünerek kararlar vermeyin. 3. yılın ardından mali olarak toparlansak da hala ekonomi sınıfı bir yarış takımıyız. Bunu göze almadan verdiğim kararlar şu an takımı bayağı zorluyor.

    Örneğin son klasmanda sıralama yarışı yoktu. Pilotlar genel klasmandaki sıralarının tersi şeklinde sıralanıp yarışa başlıyordu. Yani klasmanda sonuncu olan pilot yarışa ilk sıradan, birinci olan pilot ise son sıradan başlıyordu. Ben sıralama yarışlarını kabul ettim etmez olaydım. Hem 10-11. sıradan önce başlamak kötü bir araçla mümkün değil, hem de sponsorlar sıralama turunda da iyi bir derece almanızı bekliyor ve alamazsanız paranın tamamını alamıyorsunuz.

    Benim sorum şu olacak. %20 civarı bir yağış varken rakipler pite girdiğinde medium lastik takıp devam ediyorlar ama pistte ıslaklık var. Bu durumda intermadiate lastik daha verimli olmaz mı? Ben intermadiate takmak istiyorum ama sürekli ikilemde kalıyorum. Yağış seviyesi ne kadar olunca intermadiate kullanıyorsunuz? Faydasını gördünüz mü?

    Bir de benim gibi soft lastikle süper softtan daha iyi tur süresi alanlar var mı? Hem daha dayanıklı hem daha iyi tur süresi alıyorum sebebini anlamadığım bir şekilde. Hazırlık gününde iki lastikle de pistte tur atıyorum genelde bonusları da dikkat ederek seçiyorum.




  • Okisht kullanıcısına yanıt
    Ben de en son oynadığım yarışta intermediate lastik takmama rağmen diğer takımlar medium ve soft lastiklerle yarıştı. Muhtemelen bu bir bug.
    Super soft lastikle derece alabilmek için çok hızlı araca ihtiyaç var. Medium ve soft yeterli oluyor düşük takımlar için.
  • TimCage kullanıcısına yanıt
    Araç geliştirme işini nasıl yapıyorsunuz? yıl sonunda yeni aracı olabilecek en iyi şekilde seçiyorum ama sezon içinde parça geliştirmeye çalışsam da yetişmiyor çoğu zaman. Parçaları geliştirdikten sonra da hem dayanıklılığı hem de performansı arttırmak gerekiyor bi yandan. Bu işlem çok uzun sürdüğü için sürekli yeni parça da çıkaramıyorum.

    HQ'da factory'i 3. seviye yaptım sırf bu yüzden hala bana mısın demiyor.


    o değil de 2021 de 1. olarak bitirebileceğim sanırım European Racing Series'i
  • Öncelikle finans bölümünden gelecek yılın aracı için ayıracağınız bütçeyi seçmeniz gerekiyor her yarışta belli bir kesinti olarak yansıyor bu bütçe seçeneği ve az/orta/çok seçenekleri var.Aynı gerçek hayattaki takımlardan bazıları gibi 1 yılı fena edip bütçeyi gelecek yıla kaydırabilirsiniz,kovulma eşiğine gelmeyecek şekilde minimum harcama ile sezonu geçirip sonraki sezona çok daha iyi girebilirsiniz bu özellikle küçük takımlar için geçerli,Ferrari hem gelişip hem gelecek yıla yatırım yapabilir ama 3.kategorinin orta sıra takımının böyle bir lüksü yok.

    Parçalara gelince 1 sene içerisinde geliştirdiğiniz bütün parçalar sonraki yılın aracı için "base value" oluyor örneğin sezon başı motorunuz atıyorum 100 olsun sezon içerisinde motoru 160'a kadar geliştirdiniz sonraki yılın aracı yapıldığında elde ettiğiniz ilk gri renkli yani standart motor 160 olacak ve onun üzerine koyacaksınız.

    2 mühendisten birinin performans diğerinin reliability özelliği yüksek olmalı ve unutmayın 2 pilotun aracınında aynı kalitede götüremezsiniz birisi mutlaka 2.pilot olarak kalmak durumunda,şampiyonluk kovalayacağınız pilotun aracının parçalarını önce bitirin sonra vakit ve para kalırsa diğer araca yoğunlaşın.

    @Okisht




  • Tinúviel kullanıcısına yanıt
    Sonraki yılın aracına sürekli maksimum parayı ayırıyorum, ancak geliştirmede bahsettiğiniz gibi üzerine koyup gidildiğini bilmiyordum teşekkürler.

    Pilotlar çok nazlı. Bir çoğu uygun parayı verecek olmama rağmen en alt ligi beğenmiyor.
  • f1 kariyeri için managerlik yapıyoruz yoksa başka serilerde varmı? dtm nascar filan.
  • EmreDFace kullanıcısına yanıt
    Sadece formula var ancak 3 seri var en iyi seri formula 1 diyebiliriz. Lisans olmadığı için isimler farklı tabi.
  • Okisht kullanıcısına yanıt
    Lisansli olsa daha guzel olurmus sanki
  • EfsaneFenerli kullanıcısına yanıt
    Lisanslı olsa, sanırım bu fiyata alamazdık oyunu.
  • erulu kullanıcısına yanıt
    Bir fiyat artışı olabilir ama cok fazla artacagini da dusunmuyorum
  • En düşük klasmandan başladım. Çin takımını aldım. Benden 7. olmamı bekliyorlar ilk sezon ama 2 yarış yapmama rağmen en iyi 16. olabildim pilotlarım. Her şeyi doğru yaptığımı düşünüyorum ama sorun nerde acaba? Yoksa herkes mi böyle başladı? İlk sezon galiba son sıralarda oluyoruz ama benden 7. olmamı nasıl bekliyor ki 3-4 milyon euro bütçe var altı üstü. Üst sıralara çıkmak için daha iyi pilotlarla mı anlaşmak gerek?
  • Ben Scuderia Rossini ile başladım. İlk sene 1.pilotu şampiyon yaptım, takımı ikinci. Baya para yağdı.
    Oyun çok iyi. Birkaç update sonra iyice toparlanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah44

    En düşük klasmandan başladım. Çin takımını aldım. Benden 7. olmamı bekliyorlar ilk sezon ama 2 yarış yapmama rağmen en iyi 16. olabildim pilotlarım. Her şeyi doğru yaptığımı düşünüyorum ama sorun nerde acaba? Yoksa herkes mi böyle başladı? İlk sezon galiba son sıralarda oluyoruz ama benden 7. olmamı nasıl bekliyor ki 3-4 milyon euro bütçe var altı üstü. Üst sıralara çıkmak için daha iyi pilotlarla mı anlaşmak gerek?

    Sezon içerisinde aracı geliştirmeniz,antremanda doğru ayarları yarışlarda doğru stratejileri yapmanız gerekiyor ben en düşük klasmanın sondan ikinci takımı ZTR ile başlayıp sezonu takımlarda 2.olarak bitirdim strateji ve araç gelişimi pilotların saf yeteneğinden daha önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinúviel


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrah44

    En düşük klasmandan başladım. Çin takımını aldım. Benden 7. olmamı bekliyorlar ilk sezon ama 2 yarış yapmama rağmen en iyi 16. olabildim pilotlarım. Her şeyi doğru yaptığımı düşünüyorum ama sorun nerde acaba? Yoksa herkes mi böyle başladı? İlk sezon galiba son sıralarda oluyoruz ama benden 7. olmamı nasıl bekliyor ki 3-4 milyon euro bütçe var altı üstü. Üst sıralara çıkmak için daha iyi pilotlarla mı anlaşmak gerek?

    Sezon içerisinde aracı geliştirmeniz,antremanda doğru ayarları yarışlarda doğru stratejileri yapmanız gerekiyor ben en düşük klasmanın sondan ikinci takımı ZTR ile başlayıp sezonu takımlarda 2.olarak bitirdim strateji ve araç gelişimi pilotların saf yeteneğinden daha önemli.

    Strateji olarak pek bir şey yok ki zaten. Lastik seçimi, bir de araç ayarları var. Onları da doğru yaptığımı düşünüyorum ama sıralamada 1. olan son sırada bitirmez ki.




  • Bu oyun tamamen aklimdan cikmis. En kisa surede alip deneyecegim. Malum boyle bir racing manager oyunu yillarca gelmiyor. Destek olmak lazim.
  • F1 sever bırı olarak oyun cok muazzam olmus.Herseyı dusunmusler neredeyse.Ben bır turlu drıverın ıstedıgı gıbı arabayı tam ayarlayamıyorum.Max %85 yapabıldım sımdıye kadar.
    Soft lastık ıle en ıyı zamanları elde edıyorsunuz fakat medıum lastıklerınızı bıraz asındırdıgınızda softa yakın perf. gosterıyor.
    Qualifying turunda mutlaka ılk sırada cıkmaya ozen gosterın aksı takdırde pıst doluyor ve best lap atmayan bıle sızın onunuzu kapatıp yol vermıyor.Halbukı kurallara aykırı.
    Bırde en ust sıradan yanı f1 lıgı ıle baslarsanız oyuna yarıs sırasında sızın fuel ayarlamanıza ızın vermıyor.Ne kadar sacma belkı ben 10turluk fuel alıcam pıte gırdıgımde bı 10 turluk daha alıcam.Bu kotu olmus.

    Oyun cok zevklı kendım yarıssam bu kadar zevk alamam.Cunku kendım yarısırken hep kan ter ıcınde kalıyorum.60-70tur don babam don bıtmıyor f1 2016 da

    Stratejı sadece arac ayarları ıle bıtmıyor.Aracı gelıstıren teknısyenlerın hem kalıtelı hemde gercekten ıhtıyacınız olan seylere oncelık vermesını saglamalısınız.Mesela ben bır motor tasarlattım sıfırdan relıabılıty sı dusuk oldu 65 tı basta sonra ona bı agırlık verdım 85 e cıkarttım.Eskı motora gore 25 puan daha perf. lı ve %5 daha dayanıklı oldu.Ayrıca pıt stopları mutlaka safety car gırınce yapın.Hq nuzu guncelleyın paranız oldukca yenı bınalar yapın.Mesela wınd turbıne bınası aracın aero yapısını gelıstırmede baya faydalı.

    Cok az oynamama ragmen oyunun baya seyını cozdum.Zaten f1 hakkında bır cok seyı bılıyorum.Su an 2 yarıs yaptım takım sıralamasında 1. yım pılot sıralamasında ılk pılotum 1. dıgerı 5.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARTIME -- 22 Kasım 2016; 23:28:28 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.