Şimdi Ara

mouse usb si kırıldı ? alıcı bulunmaz mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
142
Cevap
2
Favori
197.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yuh arkadaş logitech mouse alanların hepsi dertli, benimde m195 var bikaç bişey taktım üstüne altına hemen cortladı ona dokundu diye, çok dandikmiş
  • bende de logitech m180 var pil, yuvasından çıkıyor habire.
  • Demek ki neymiş
    Logitech ismi altında kalitesiz ürünleri yıllarca kakalamış ve buna da devam ediyor

    Demek ki neymiş aldığın bir üründen memnunum demek için en az 1 sene kullanmak lazım mış

    Demek ki neymiş tavsiye istenen bir topicde yeni aşınan bir eşya ile hava atmak için" ben aldım cok memnunum" diye yazanlara kanmayacak mışsın
  • Mükemel Logitech :
    Mk 250 setim vardı 2 ay kullanmadan alıcısı kayboldu.
    Buradan yazanlara bakarak Sitelerine yazı yazdım Sonra Türkiye sevrisine Yönlendirdiler Adam türkçe yazmamı söyledi yazdı adamın söyledigi fatıra garanti belgesiyle aldığın yere git. Bizim arkadaş çok zeki ben bilmiyorum sevrise göndermeyi. Faturası ve garanti belgesini atmıştım. Sonra anket yoladılar menunmusunuz diye Hepsine Çok kötü dedim. Arada 2 ay geçti Tekrar yazayım dedim bu defa türkçe yazdım Ama adamlar Türkçe destegimiz yok diye dönüş yaptılar bende ingilizce yazdım yoladım. Hemen Adres istediler yazdım Sonra Mk 250 Elerinde olmadıgını Söyleyip Sadece şu anda mk 260 oldugunu bildirdiler 2 gün sonra kargoya Hollandadan verilmiş Çok şaşırdım asıl ürün eve geldiginde şok oldum adamlar MK 250 Alıcısı yok diye MK 260 Setin Yollamışlar Çok Teşekkürler logitech..

    Özet:
    Bizim Türkiyede derdini anlatırsan babayı alıyon çok zekice fikirler veriyorlar 20 tl+ kdv+kargo gibi ürün 45 tl zaten
    Avrupayı arıyorsan Elerinde alıcı yoksa bir üst moden set yolluyolar.




  • ewde kullandığım Logitech M195 mouse var .
    onun nano usb si
    bu gün aldığım lagitec mk220 klavye mause setin alıcısına uyarmı??ü
    yada program tarzı şeylerler bi ayarlama yapılırmı??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: west667

    ewde kullandığım Logitech M195 mouse var .
    onun nano usb si
    bu gün aldığım lagitec mk220 klavye mause setin alıcısına uyarmı??ü
    yada program tarzı şeylerler bi ayarlama yapılırmı??

    Hayir, bu iki model farkli USB receiver kullaniyor. Asagidaki linklerde gorebilirsin:

    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/22933/related/1

    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/26642/related/1




  • Bu arada genel bir bilgi vereyim: 00800'lu hat uluslararasi bir hattir ve sabit telefonlardan arandiginda ucretsizdir. Cep telefonunuzdan ulasamiyorsaniz, cep telefonunuz yurt disi aramalara kapali demektir. Eger cep telefonunuz yurt disi aramalara aciksa ve arayip ulasirsaniz bu gorusme ucreti size fatura edilir. Ancak sabit (ev/ofis) telefonlarindan ararsaniz tum gorusme ucretsizdir.

    Arkadaslarin kimisi Logitech'in yardimci oldugunu kimisi de yardimci olmadigini soylemis. Size sunu belirteyim: Logitech'in bu iyiniyetini suistimal eden o kadar cok kisi var ki.. Dolayisiyla onlar da secici davraniyorlar ve musterisinin gercekten yardima ihtiyaci olup olmadigina karar verip ona gore yardim ediyorlar. Cunku kafasina esen Logitech'i arayip "usb receiver kirildi - usb receiver'i annem elektrikli supurgeyle supurmus - receiver calindi ama mouse/klavye duruyor" gibi, arayip urunleri isteyen cok kisi var. Kim dogru soyluyor, kim yalan soyluyor ayirt etmek kolay degil ki. Bir de emrivaki yapmamanizi tavsiye ederim. Eger duzgun bir sekilde anlatip yardim talep ederseniz, bence mutlaka yardim ederler. Ama kaybettiginiz receiver'in yenisini gondermek zorunda degiller, o yuzden sanki oyle bir mecburiyetleri varmis gibi emrivaki yapar gibi veya azarlar gibi konusursaniz yardim almamaniza hic sasirmam.

    Bu arada Haziran itibariyle Turkce e-mailleriniz Turkce cevaplanmaya baslamis. Facebook'ta "Logitech Turkiye" sayfasina girip Destech'e tiklayip sorununuzu Turkce olarak e-maille gonderebiliyorsunuz. Turkce cevap veriyorlar.

    Umarim bazi sorulariniza cevap bulabilmissinizdir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitsever

    Mükemel Logitech :
    Mk 250 setim vardı 2 ay kullanmadan alıcısı kayboldu.
    Buradan yazanlara bakarak Sitelerine yazı yazdım Sonra Türkiye sevrisine Yönlendirdiler Adam türkçe yazmamı söyledi yazdı adamın söyledigi fatıra garanti belgesiyle aldığın yere git. Bizim arkadaş çok zeki ben bilmiyorum sevrise göndermeyi. Faturası ve garanti belgesini atmıştım. Sonra anket yoladılar menunmusunuz diye Hepsine Çok kötü dedim. Arada 2 ay geçti Tekrar yazayım dedim bu defa türkçe yazdım Ama adamlar Türkçe destegimiz yok diye dönüş yaptılar bende ingilizce yazdım yoladım. Hemen Adres istediler yazdım Sonra Mk 250 Elerinde olmadıgını Söyleyip Sadece şu anda mk 260 oldugunu bildirdiler 2 gün sonra kargoya Hollandadan verilmiş Çok şaşırdım asıl ürün eve geldiginde şok oldum adamlar MK 250 Alıcısı yok diye MK 260 Setin Yollamışlar Çok Teşekkürler logitech..

    Özet:
    Bizim Türkiyede derdini anlatırsan babayı alıyon çok zekice fikirler veriyorlar 20 tl+ kdv+kargo gibi ürün 45 tl zaten
    Avrupayı arıyorsan Elerinde alıcı yoksa bir üst moden set yolluyolar.

    Eger fatura ve garanti belgesini atiyorsaniz, garanti kosullarini yoksaymis oluyorsunuz. Garanti kosullari marka marka degismez, hukumetin koymus oldugu kurallar gecerlidir, asagidaki linkte okuyup haklarinizi ogrenebilirsiniz:

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    "Bizim arkadas cok zeki" diyerek asagiladiginiz kisinin yerinde olsan sen ne yapardin acaba ? Bence suclamadan once, talebinizin mantikli olup olmadigini sorgulamaniz gerekir. Turkiye'de satin aldiginiz urun distributor garantisindeyse, basvurdugunuz kisinin de sizi oraya yonlendirmesinden daha dogal ne olabilir ki ?

    Bir de o basvurdugunuz Turk kisi ile son gorustugunuz yabanci kisi ayni ofisteler :) onlarin tum avrupa destek servisi tek bir ofiste. Siz de Turk oldugunuza gore, kendi irkinizdan olan kisiyi asagilamaniz da bence hic hos ve adil degil. Saygilar.




  • Merhaba,

    Bende de MK 250 Modeli var aynı ürün fakat alıcısını kaybettim acaba nereden temin edebilirim
  • elimde 3 adet logitech mause ve klavye alicisi var urunler hic kullanilmamistir ayrica microsoft kablosuz klavye mouse seti var fiyati 30 tl urun sifirdir logitech alicinin fiyati 15 tl
  • elimde 3 adet logtech klavye mouse alicisi mevcut 0532 713 94 54
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruvaneta

    elimde 3 adet logitech mause ve klavye alicisi var urunler hic kullanilmamistir ayrica microsoft kablosuz klavye mouse seti var fiyati 30 tl urun sifirdir logitech alicinin fiyati 15 tl

    farenin tamamı 25-30tl

    15+7 kargo hayırlı işler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Herşey çok güzel olacak

    logitech kablosuz mouse um var.. fakat mouse usb si kırıldı ,buna özel bi alıcı bulunmaz mı ya da nasıl bir çözüm üretilebilir?

    Unifying Özelliği varsa uyarlayabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitsever

    Mükemel Logitech :
    Mk 250 setim vardı 2 ay kullanmadan alıcısı kayboldu.
    Buradan yazanlara bakarak Sitelerine yazı yazdım Sonra Türkiye sevrisine Yönlendirdiler Adam türkçe yazmamı söyledi yazdı adamın söyledigi fatıra garanti belgesiyle aldığın yere git. Bizim arkadaş çok zeki ben bilmiyorum sevrise göndermeyi. Faturası ve garanti belgesini atmıştım. Sonra anket yoladılar menunmusunuz diye Hepsine Çok kötü dedim. Arada 2 ay geçti Tekrar yazayım dedim bu defa türkçe yazdım Ama adamlar Türkçe destegimiz yok diye dönüş yaptılar bende ingilizce yazdım yoladım. Hemen Adres istediler yazdım Sonra Mk 250 Elerinde olmadıgını Söyleyip Sadece şu anda mk 260 oldugunu bildirdiler 2 gün sonra kargoya Hollandadan verilmiş Çok şaşırdım asıl ürün eve geldiginde şok oldum adamlar MK 250 Alıcısı yok diye MK 260 Setin Yollamışlar Çok Teşekkürler logitech..

    Özet:
    Bizim Türkiyede derdini anlatırsan babayı alıyon çok zekice fikirler veriyorlar 20 tl+ kdv+kargo gibi ürün 45 tl zaten
    Avrupayı arıyorsan Elerinde alıcı yoksa bir üst moden set yolluyolar.

    Eger fatura ve garanti belgesini atiyorsaniz, garanti kosullarini yoksaymis oluyorsunuz. Garanti kosullari marka marka degismez, hukumetin koymus oldugu kurallar gecerlidir, asagidaki linkte okuyup haklarinizi ogrenebilirsiniz:

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    "Bizim arkadas cok zeki" diyerek asagiladiginiz kisinin yerinde olsan sen ne yapardin acaba ? Bence suclamadan once, talebinizin mantikli olup olmadigini sorgulamaniz gerekir. Turkiye'de satin aldiginiz urun distributor garantisindeyse, basvurdugunuz kisinin de sizi oraya yonlendirmesinden daha dogal ne olabilir ki ?

    Bir de o basvurdugunuz Turk kisi ile son gorustugunuz yabanci kisi ayni ofisteler :) onlarin tum avrupa destek servisi tek bir ofiste. Siz de Turk oldugunuza gore, kendi irkinizdan olan kisiyi asagilamaniz da bence hic hos ve adil degil. Saygilar.

    valla kardeşim ben 45 liralık ürünlerin garanti belgesini tutmuyorum.
    Yani benim garantiden faydalanayım diye de bir talebim olmadı.
    adama parçasını nerde satın alırım diye soruyorum başından salıyor aldığın yere git diye.
    Vatan bilgisayara yollamıştım mause adamlar seri nosunu bulamadık dediler. Salladılar bunu gönderdikten 2 ay sonra söylediler.
    gittim seri numarasını gösterdim ürünün üzerinde ve 50tl lik mause sizin olsun diyede ekledim ve almadım da 1 yıl oldu. Sorumsuz insanları bana savunma ne yapılacağını en iyi yurt dışı servisi gösterdi bana. Adam sattığı mause seri no su nerede yazıyor bilmiyor. Ürün almak istiyoruz servise yolla bakarız diyor. Bende yıllarca elektronik ürünlerin satışını gerçekleştirdim büyük kurum sallarda ve tedarikçi ülkeye getirdiği mallın yedek parçalarınıda getirmek ve temin etmek zorundadır belirli süre. o yüzden işin hikaye kısmını geç.
    Ayrıca her şeyi milliyetçiliğe çeken zihniyetinde anllamıyorum aynı sevrisdeler ve böyle bir imkan varsa neden türk arkadaşım sağlamadı bana bu hakkı. Bu işin türkü , yunanı yok herkes kadar bizde türküz ama vurdum duymazlık ve kolaya kaçma zihniyeti çoğu arkadaşa Dirayet etmiş maalesef. Aynı office çalışıyor türk arkadaş başımdan çek git diyor. diğeri özür dileyip üst modelini yurt dışından bana yolluyor. Burada sorun zihniyet. milliyet değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umitsever -- 12 Aralık 2012; 21:29:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitsever

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitsever

    Mükemel Logitech :
    Mk 250 setim vardı 2 ay kullanmadan alıcısı kayboldu.
    Buradan yazanlara bakarak Sitelerine yazı yazdım Sonra Türkiye sevrisine Yönlendirdiler Adam türkçe yazmamı söyledi yazdı adamın söyledigi fatıra garanti belgesiyle aldığın yere git. Bizim arkadaş çok zeki ben bilmiyorum sevrise göndermeyi. Faturası ve garanti belgesini atmıştım. Sonra anket yoladılar menunmusunuz diye Hepsine Çok kötü dedim. Arada 2 ay geçti Tekrar yazayım dedim bu defa türkçe yazdım Ama adamlar Türkçe destegimiz yok diye dönüş yaptılar bende ingilizce yazdım yoladım. Hemen Adres istediler yazdım Sonra Mk 250 Elerinde olmadıgını Söyleyip Sadece şu anda mk 260 oldugunu bildirdiler 2 gün sonra kargoya Hollandadan verilmiş Çok şaşırdım asıl ürün eve geldiginde şok oldum adamlar MK 250 Alıcısı yok diye MK 260 Setin Yollamışlar Çok Teşekkürler logitech..

    Özet:
    Bizim Türkiyede derdini anlatırsan babayı alıyon çok zekice fikirler veriyorlar 20 tl+ kdv+kargo gibi ürün 45 tl zaten
    Avrupayı arıyorsan Elerinde alıcı yoksa bir üst moden set yolluyolar.

    Eger fatura ve garanti belgesini atiyorsaniz, garanti kosullarini yoksaymis oluyorsunuz. Garanti kosullari marka marka degismez, hukumetin koymus oldugu kurallar gecerlidir, asagidaki linkte okuyup haklarinizi ogrenebilirsiniz:

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm

    "Bizim arkadas cok zeki" diyerek asagiladiginiz kisinin yerinde olsan sen ne yapardin acaba ? Bence suclamadan once, talebinizin mantikli olup olmadigini sorgulamaniz gerekir. Turkiye'de satin aldiginiz urun distributor garantisindeyse, basvurdugunuz kisinin de sizi oraya yonlendirmesinden daha dogal ne olabilir ki ?

    Bir de o basvurdugunuz Turk kisi ile son gorustugunuz yabanci kisi ayni ofisteler :) onlarin tum avrupa destek servisi tek bir ofiste. Siz de Turk oldugunuza gore, kendi irkinizdan olan kisiyi asagilamaniz da bence hic hos ve adil degil. Saygilar.

    valla kardeşim ben 45 liralık ürünlerin garanti belgesini tutmuyorum.
    Yani benim garantiden faydalanayım diye de bir talebim olmadı.
    adama parçasını nerde satın alırım diye soruyorum başından salıyor aldığın yere git diye.
    Vatan bilgisayara yollamıştım mause adamlar seri nosunu bulamadık dediler. Salladılar bunu gönderdikten 2 ay sonra söylediler.
    gittim seri numarasını gösterdim ürünün üzerinde ve 50tl lik mause sizin olsun diyede ekledim ve almadım da 1 yıl oldu. Sorumsuz insanları bana savunma ne yapılacağını en iyi yurt dışı servisi gösterdi bana. Adam sattığı mause seri no su nerede yazıyor bilmiyor. Ürün almak istiyoruz servise yolla bakarız diyor. Bende yıllarca elektronik ürünlerin satışını gerçekleştirdim büyük kurum sallarda ve tedarikçi ülkeye getirdiği mallın yedek parçalarınıda getirmek ve temin etmek zorundadır belirli süre. o yüzden işin hikaye kısmını geç.
    Ayrıca her şeyi milliyetçiliğe çeken zihniyetinde anllamıyorum aynı sevrisdeler ve böyle bir imkan varsa neden türk arkadaşım sağlamadı bana bu hakkı. Bu işin türkü , yunanı yok herkes kadar bizde türküz ama vurdum duymazlık ve kolaya kaçma zihniyeti çoğu arkadaşa Dirayet etmiş maalesef. Aynı office çalışıyor türk arkadaş başımdan çek git diyor. diğeri özür dileyip üst modelini yurt dışından bana yolluyor. Burada sorun zihniyet. milliyet değil.

    Hersey tavir, niyet ve tarz meselesi. Ben senin gibi konusan ve dusunen birine ASLA yardimci olmam..
    45 liralik diyerek kucumsedigin urunun garanti belgesini tutmuyorsan, ve garanti belgesini tutmayarak garanti servisini yok sayiyorsan, o zaman bir sorunla karsilastigin zaman 45 liralik sey icin neden gunlerce servisleri arayip ulasmaya falan calisiyorsun ve bu kadar onemseyip forumlarda dile getiriyorsun ? Tezat.. Sen kuralina gore hareket etmeyerek kendin sorumsuzluk etmissin. Bir de isini yapmaya calisanlari sorumsuz diye sucluyorsun. Ayrica da Vatan Bilgisayar'la Logitech Turkiye servisi sanki ayni servismis gibi bahsedip insanlari farkli yonlendirmeye calisma. Kurumsal firmalarda calistim diyorsun da, kurumsal tek bir kelimedir "kurum sal" seklinde yazilmaz.. Turk arkadas dogruyu soyledigi icin, digeri ise hakkin olmadigi halde sana beles urun gonderdigi icin olaya kendi acindan bakarak yorum katiyorsun. Yazik..




  • Sende algı sorunu var sanırım benim garantiyle işim yoktu. ben sadece ülkeye getirdikleri ürünün yedek parçalarını da bulundurma zorunluluğu olan bu firmadan ürünü temin etmesini istedim satın almak için bunu garantiyle ne alakası var. adam garantiye yolla diyor. Ayrıca vatanbilgisayar ürünü aldığı firmanın servisine yollar. öyle iki imla hatasıyla sorumsuzluğu haklı gösterme bana. benim kızdığım nokta bu sen ürünü sat. Parçalarını zarar edebilirim diyerek getirme, sonrada satın almak isteyeni oyalamak için garantiye gönder de. Ya servisteki arkadaşta senin kafada yada sen servisteki arkadaşsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umitsever -- 31 Aralık 2012; 16:31:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitsever

    Sende algı sorunu var sanırım benim garantiyle işim yoktu. ben sadece ülkeye getirdikleri ürünün yedek parçalarını da bulundurma zorunluluğu olan bu firmadan ürünü temin etmesini istedim satın almak için bunu garantiyle ne alakası var. adam garantiye yolla diyor. Ayrıca vatanbilgisayar ürünü aldığı firmanın servisine yollar. öyle iki imla hatasıyla sorumsuzluğu haklı gösterme bana. benim kızdığım nokta bu sen ürünü sat. Parçalarını zarar edebilirim diyerek getirme, sonrada satın almak isteyeni oyalamak için garantiye gönder de. Ya servisteki arkadaşta senin kafada yada sen servisteki arkadaşsın.


    cok şey yazmıştım ama şimdi bana da yardımcı olmaz diye korkup sildim. :)) Sonuna kadar haklısın arkadaş.




  • elimde iki adet logitech alıcı var ihtiyaç fazlası adedi 15 tl 532 713 94 54 (izmirdeyim)
  • az öncede benim microsoft arc mouse un alıcısı laptop ile yere düştü ve şansa alıcının üstüne düştü kırıldı

    nasıl alıcaz bunu

    acaba tv tamircileri felan lehim ile halledemezmi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    az öncede benim microsoft arc mouse un alıcısı laptop ile yere düştü ve şansa alıcının üstüne düştü kırıldı

    nasıl alıcaz bunu

    acaba tv tamircileri felan lehim ile halledemezmi acaba

    sakın entegre kırılmadı ise yapılır ama entegresi bga benimkide kırıldı ben yapamadım bga olduğu iin yollarıda kırılmış çünkü ama başka bi alıcı bulabilirsen birazda uğraşırsan kodlanır ben kodladım mesala başkabir alıcıyı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.