Şimdi Ara

mouse usb si kırıldı ? alıcı bulunmaz mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
142
Cevap
2
Favori
197.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sbebec S kullanıcısına yanıt
    Arkadaşm ben bu sitedn telefn alcm guvenlimi bu site ornegin s3 sipariş etsem çakma s3 gelmez deglmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam arkadaşlar. bende logitech k260 klavye m210 mouse seti var. usb yi kaybettim logitech e mail attım usb gönderdiler saolsunlar beleşe ancak mouse ve klavye usb yle eşleşmedi. nası yapılır bilen varmı?
  • deepblacksmoke

    Hocam nereden istedin usb dongle'ı ??
  • Eski usblerden bir tane bul düzgünce kes lehim at bantla kullan sogutucuya oldu aynısı yaptım sorun yok
  • yen_gec21 Y kullanıcısına yanıt
    logitech in sitesinde girdim destek kısmından "mk260 setimin usb alıcısını kaybettim yardımcı olabilir misiniz? adresim: ..... " (ingilizce olarak) die mail attım..3 gün içinde hollandadan ups kargo ile gönderdiler. usb nin mouse ve klavye ile eşleşme sorununu da ben halledemedim. ürünü teknosadan almıştım onlara götürdüm onlarda servise gönderim çözdüler sorunu.. 5 kuruş harcamadan sorunu çözdük şimdilik sorunsuz çalışıyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deepblacksmoke -- 8 Mayıs 2014; 18:17:13 >
  • deepblacksmoke kullanıcısına yanıt
    dostum bende mail attım önce türkçe attım garanti politikamız falan filan sebebiyle yapabilecek bişeyimiz yok kaybettiğinz içn üzgünz pente bilgisayar ile görüşün deiler. görüştüm onlarında stokta yokmş. tekrar föndüm logitech e onlar stoklarına girince size habver verirler geçmiş olsn dediler. beleşe göndermeyi aklndan bile geçirmedi yeni mail açıp oradan da ingilizce yazayım diyorm senin attğn mail duruyosa gönderirmisn ?
  • mahmut90 M kullanıcısına yanıt
    tüm mailler şu şekilde;

    benim yazdığım mail;
    Customer Emrah Karaduman via CSS Web 21/03/2014 07.20 AM

    HELLO,

    I have a MK260 model keyboard and mouse kit. USB Receivers lost. Can you help me?

    My Adress:*****

    ------

    onlardan gelen mail;
    Response Kadir via Email 21/03/2014 09.44 AM

    Dear Emrah Karaduman,

    Thank you for contacting Logitech Customer Care.

    I am very sorry to hear that you have lost your your Logitech Wireless Combo MK260 receiver. My name is Kadir and I will gladly assist you with your request.

    We have forwarded your warranty request for review. This may take up to two business days to process.
    If the request is approved, you will receive a shipping confirmation containing the UPS details. If rejected, we will notify you as soon as possible.
    This shipping confirmation email will contain a tracking number which can be used on UPS's website
    www.ups.com.
    Global Home: UPS - United States
    http://www.UPS.com.
    Please note, that the tracking number will first be active circa 12 hours after you receive the email. The expected delivery time is 5-7 business days after the warranty replacement has been shipped.

    Please note; if we do not hear back from you within two weeks, we will assume that we were successfully able to resolve your support request and will set it to "solved". In this case, a survey will be sent to you to gather your feedback.

    For reference purposes this is your support reference number 140321-002876 and if you would like to follow up, please simply reply using this link:http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/10255210/username/karadumanemrah@hotmail.com
    .
    If you are asked for a password and do not have one yet, this means you do not have an account yet. In this case please use the "forgot username or password" under Log in to create a password.

    Once again thank you for contacting Logitech Customer Care.


    Kind Regards
    Kadir
    Logitech Europe S.A.
    Customer Care - Europe, Middle East and Africa

    ---------

    tekrar mail attılar;
    Response Administrator 24/03/2014 06.11 PM


    -- Bu bir otomatik e-postadır, lütfen cevap vermeyiniz. --

    Sayın Emrah Karaduman

    Aşşağıdaki belirtilen ürün tarafınıza gönderilmiştir:
    1 ¦ RECEIVER, WIRELESS COMBO MK260

    Gönderiliş şekli: EMEA Normal
    UPS Takip Numarası: 1ZA0Y3170400159521
    RMA No: 140321-002876

    Gönderilen Adres:


    Emrah Karaduman
    *******
    Istanbul
    Turkey

    Saygılarımızla,

    Logitech Europe SA
    Müşteri Destek
    http:// suppor t. logitech . com

    -- Bu bir otomatik e-postadır, lütfen cevap vermeyiniz. --



    --------


    ve son mailleri;
    Auto-Response 06/04/2014 04.37 PM

    Dear Mr./Mrs. Emrah Karaduman,

    You have recently been in contact with our Customer Care department and we would like to follow up and ask if your request was fully addressed.

    If not please feel free to respond to this email or call us. You can find our contact phone numbers onhttp://www.logitech.com/support.

    Regards,

    Logitech Customer Care
    http://w w w .logitech.com / support




  • deepblacksmoke kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. ama görüştüm türkiyeye artık ücretisiz yedek parça hgöndermeme kararı almşlar. yetkili servislerindede yedek parça yok. yapacak bişey yok üzgünz diyo. yani at çöpe yenisini al diyolar..
  • Aynı formatta bi mailde ben attım bakalım. Umarım yardımcı olurlar.
  • tunayek kullanıcısına yanıt
    benim de klavye mouse setimin usb si bozuldu tam olarak nereye ve nasıl bir mail attığını söyleyebilir misin
  • logitech email adresi banada lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech K260 için usb alıcı bedeli ( kdv dahil 30TL) dir. Ekteki fatura onay formunu doldurup ( onay kısmı, ad-soyad- imzalı şekilde) ve ödeme dekontu ile birlikte tarafımıza e-mail veya faks ile iletilmesi durumunda gerekli işlemleri tamamlandıktan sonra gönderimi sağlanacaktır.

    vazgeçtim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t620 usb alıcısı için 15$ istiyor logitech. höh diyorum artık!
  • Alıcı şöyle bulabilirsin ayni moustan başkasında vardır yedek olsun diye makul bir fiyata satın alabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alıcı göndermiyorlar mı :S artık bana denk gelir zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karasew vasilli

    yav bendede Logitech lx 7 var..fareden memmunum fakat şimdi masaüstünü satıp laptopa geçtim usb sini tak-çıkar yapmak gerekiyor. acaba oluyorsa nano alıcı bulunabilirmi.. bir bilen varsa aydınlatsa bizi!

    Logitech garantisi bu tur seyleri ücretsiz olarak size yolluyor
    Maalesef ki ülkemizde aç göz insanlar Logitechin bedavaya gönderdiği alıcıyı Türkiye yetkili servisi para ile satıyor. Ama uluslararası logitech firmasına mail atarsanız ücretsiz yolluyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Logitech M185 var. Aynı fareden 2 tane var. Birinin Usb'si kayboldu, diğerinin de faresi içine su kaçtığı için bozuldu. Diğer fare sağlam. Ben bu fareyi diğer Usb ile kullanabilir miyim? Uyarlar mı birbirine?
  • faren
    unifying ise;http://www.logitech.com/pub/controldevices/unifying/unifying250.exe
    faren eğer
    nano ise;http://www.logitech.com/pub/techsupport/mouse/ConnectUtility.exe

    bu adreslerden proglamları indirip fareni eşleştirebilirsin.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • Teknik servisinden yeni USB alabilirsiniz ama çok değerli bir fare değilse teknik servisle uğraştığınıza değmez



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.