Şimdi Ara

MSI'dan Dev Steam Kampanyası! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
6.110
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu şey değil mi ya?
    2019 yılında 120hz optional yazıpta 60hz,TN panel,6 bit laptop kakalayan dandik MSI?
    Kendi sitesinden hatalı audio driver güncellemesi verip, yanlış versiyon yüklemişsin diyen MSI?
    Ürünlerine PCI-E GEN 3 SSD yazıp, SATA HIZINDA SSD KOYAN MSI?
    Ha birde monster ücretsiz bakım hizmeti sunarken bunlar hala 2 fan temizlemeye 300DOLAR+KDV alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero-man -- 19 Ekim 2019; 0:38:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AHOME

    Merhaba,

    Verdiginiz cevap pek net olmamis. Koltuk hediyesi icin Trio paketindeki her urun grubundan birer tane olmak uzere toplamda 3 adet urun mu almak gerekli veya Duo paketindeki her urun grubundan birer tane olmak uzere toplamda 2 urun mu almak gerekli? Daha acik sekilde yanitlarsaniz sevinirim. Tesekkurler.
    Merhaba,


    Evet, söylediğiniz şekilde Trio paketinde birer adet olmak üzere üç, Duo paketinde ise yine birer adet olmak üzere 2 ürün almanız gerekiyor.
  • Merhaba,

    Ben belirtilen tarihlerde MPG Z390 GAMING PLUS anakart aldım, MSI sitesinden steam 30 promosyonu için başvurmayı denediğimde aşağıdaki gibi bir dönüş oldu. Ürünü hepsiburada.com üzerinden aldım fatura ve tüm istenen bilgileri verdim. Yardımcı olur musunuz ?


    quote:

    Dear Mxxxx,

    We checked on the serial number, and it appears that this product is or was available only for the Netherlands market. Therefore, your product is nor eligible for the promotional giveaway event.

    MSI Service Team



    Bu arada bu kampanyaya inanaıp da MSI'dan ürün aldıysanız MSI'a bir daha güvenmemeniz için size destek ile yazışmalarımı atıyorum. 12 gündür bu konuşmalar geçiyor ve sürekli bir şeyler denetip bir şeyler istiyorlar en son attıkları cevap ise bu ürünün hollanda ürünü olduğundan dolayı promosyona dahil olmadığıdır, benim ekran kartım ve anakartım hep MSI olmuştur burada promosyon var deyip insanlara ürün satıp bu kadar süründürmek MSI'a yakışmadı eğer bu konu çözüme bağlanmaz ise MSI'dan son aldığım ürün bu anakart olur.


    quote:


    Ticket#462425

    Son gönderi: 2019-10-24 14:31:16, Create: 2019-10-12 02:22:21

    Hi,

    I bought MPG Z390 GAMING PLUS mainboard yesterday(10/10/2019) and I want to reedem promotion steam 30$ gift but I cant reedem promotion, on promotion screen it select trio promotion and I cant chage it and when I submit form it says please select product.

    Can you help me to apply for steam 30$ promotion.

    Thank you

    ---

    Dear Mexxx,

    Please kindly refer to the following steps to send your product review again.
    **Access MSI Account → Shout Out**

    Should the promotion team deem your review worthy of being rewarded, then the
    corresponding gift shall be distributed to your MSI account via email.

    For more info, please refer to the following link.

    MSI Service Team

    ---

    Hi,

    I think you write about diffrent promotion

    I want to reedem my steam code(30$), can you review below link and inform me ?
    www.msi.com
    MSI GAMING PC - Full Steam Ahead | Motherboard, Monitor, Desktop, PC Case, X570, Z390, B450, B365
    https://www.msi.com/Promotion/full-steam-ahead-2019



    ---

    Dear Mexxxx,

    Thank you for providing us with this valuable information concerning this matter.

    Please understand that we have forwarded your concerns to the relevant parties involved. Please try again. It should work now.

    MSI Service Team

    ---


    Hi,

    It doesnt work, can you explaint that how can I reedem my 30$ steam code ?

    ---

    Dear Mexxxx,

    For verification purposes, please forward the following information:

    1. A photo showing the serial number sticker (e.g. S/N: 601-****-*****) on the motherboard (not the box).

    2. A valid copy of an invoice or other proof of purchase document. (Such documents should include the purchase date, item name, and price of the product.)


    Thank you!

    ※NOTICE※
    Please follow the sequence below to reply this ticket with attachments.

    ** Access MSI Account > My Support > Web Ticket > Locate This Ticket > Reply**

    MSI Service Team


    ---


    Hi,

    Thanks for reply, I attach photos you need


    ---


    Dear Mexxxx,

    We are really sorry for the inconvenience. Please refer to the following sequence to send an application for the gift attached to your product.
    **Access MSI Account → My product → Product → Check for Relative Promotion→ Go to Redeem**

    Let us know if it works!

    MSI Service Team


    ---


    Hi,

    I said it doesnt work so I opened ticket for your help.

    when I click steam 30 promotion and trying to to apply, the screen says register your product then I can't register, it says your product already registered.

    can you apply for me ? I have all you need and I can't reedem my promotion.

    I sent screenshots below attachments please review them and help me.


    ---


    Dear Mexxxx,

    We checked on the serial number, and it appears that this product is or was available only for the Netherlands market. Therefore, your product is nor eligible for the promotional giveaway event.

    MSI Service Team


    ---


    Hi,

    I bought this product from hepsiburada.com, it is a verified vendor on your promotion screen. As a customer, who can help me to redeem my promotion ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meku -- 24 Ekim 2019; 13:42:55 >




  • meku kullanıcısına yanıt
    Ürünün satıcısı direk Hepsiburada mıydı yoksa 3.parti bir satıcından mı aldınız. Hepsiburada kendisi yetkili distribütörlere kayıtlı ürünleri satıyor olması lazım ama 3.parti satıcı kendisi veya başka bir alt yüklenici tarafından ithal edilmiş ürün satıyor olabilir. O üründe MSI'ın Türkiye yetkili distribütörlerine kayıtlı olmaz bu durumda. Mesela bu durumlarda garanti süresi de 3 yıl olan ürünlerde 2 yıl oluyor.
  • Incehesaptan msi mag vampiric 010m kasa almistim. 2 gun once basvuru yaptim bugun 10 dolar steam kodu geldi. Hesabima tanimladim 65 tl olarak tanımladi. Niyeyse euro olarak cevirdi :)) tesekkurler msi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Ürünün satıcısı direk Hepsiburada mıydı yoksa 3.parti bir satıcından mı aldınız. Hepsiburada kendisi yetkili distribütörlere kayıtlı ürünleri satıyor olması lazım ama 3.parti satıcı kendisi veya başka bir alt yüklenici tarafından ithal edilmiş ürün satıyor olabilir. O üründe MSI'ın Türkiye yetkili distribütörlerine kayıtlı olmaz bu durumda. Mesela bu durumlarda garanti süresi de 3 yıl olan ürünlerde 2 yıl oluyor.
    Aşağıdaki şekilde hocam yani satıcı hepsiburada

    MSI MPG Z390 GAMING PLUS SOKET 1151 DDR4 4400(OC) HDMI DVI M.2 USB3.1 ATX
    Satıcı: Hepsiburada
    943,20 TL


    Hocam herşeyi geçtim yazışmalardaki ilgisizlik ve alakasızlığa yakınıyorum, 12 gün boyunca birşeyler yazıp bilgi/belge iste sonra en son bu ürün hollanda'ya kayıtlıymış promosyon veremiyoruz de adamların sitesinde hepsiburada.com onaylı satıcı diye yazıyor zaten ne olursa olsun yardımcı olmaları gerekiyor ya da olamayacaklarsa da bu olayı en başta yazmaları gerekirdi 12 gün sonra değil.

    şimdi hepsiburada.com'da da ticket açtım konuyu orayla da görüşüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meku -- 24 Ekim 2019; 16:48:28 >




  • meku kullanıcısına yanıt
    Ürünün içinden hangi firmanın garanti belgesi çıktı? Ürün kontrol edildiğinde Hollanda'ya kayıtlı çıktığına göre yetkili distribütörlerden birisi tarafından resmi olarak ithal edilmemiş bir anakart mı acaba? Promosyon şartlarında "Promosyon yasaların izin vermediği bölgelerde geçersizdir." ibaresi var. MSI da anakart TR'ye kayıtlı olmadığı için reddetmiş muhtemelen.

    Satıcı promosyona uygun ama ürün TR kayıtlı değil. Biraz burada karışmış işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Ürünün içinden hangi firmanın garanti belgesi çıktı? Ürün kontrol edildiğinde Hollanda'ya kayıtlı çıktığına göre yetkili distribütörlerden birisi tarafından resmi olarak ithal edilmemiş bir anakart mı acaba? Promosyon şartlarında "Promosyon yasaların izin vermediği bölgelerde geçersizdir." ibaresi var. MSI da anakart TR'ye kayıtlı olmadığı için reddetmiş muhtemelen.

    Satıcı promosyona uygun ama ürün TR kayıtlı değil. Biraz burada karışmış işler.
    ürün içinden çıkan garanti belgesine dikkat etmedim açıkçası ürün hepsiburada faturalı bir ürün, dediğin gibi kayıt dışı bir işlem olacağını düşünmüyorum konu ile ilgili hepsiburada.com'da da ticket açtım aşağıdaki dönüşü yaptılar. Sonucu yine yazacağım.


    quote:

    Merhaba Mxxxx Bey,

    939133xxx numaralı siparişinizde yer alan MSI MPG Z390 GAMING PLUS SOKET 1151 DDR4 4400(OC) HDMI DVI M.2 USB3.1 ATX isimli ürünün kampanya işlemlerinin tamamlanabilmesi için ilgili birimimiz ile irtibata geçildi.

    İşlemlerinizin sonuçlandırılmasına yönelik bilgilendirmeyi kısa sürede tarafınıza yapacağız.

    Teşekkür ederiz.




  • meku kullanıcısına yanıt
    Normalde 3.parti satıcılar yan ithalat ürün satabiliyor ama Hepsiburada direk kendisi ise TR yetkili distribütör olması gerekirdi diye düşünüyorum. Ama sizin durumda olmamış gibi duruyor ki bu durum garanti süresini de etkiler. Eğer garanti belgesi resmi distribütörlerden birisine ait ise o zaman iş oraya kadar gider. Firma resmi olarak ithal etmiş ama kayıtlarda üzerine almamış demektir.
  • MSI Türkiye kullanıcısına yanıt
    Ben hayatımda böyle bir şey görmedim. 2080Tİ X TRİO aldım neden bir şey verilmiyor? Ekran kartı alanlar P** mi?
  • tek monitör alsam geçerli mi oluyor ? MPG27cq

    ghost recon oyun denilmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Normalde 3.parti satıcılar yan ithalat ürün satabiliyor ama Hepsiburada direk kendisi ise TR yetkili distribütör olması gerekirdi diye düşünüyorum. Ama sizin durumda olmamış gibi duruyor ki bu durum garanti süresini de etkiler. Eğer garanti belgesi resmi distribütörlerden birisine ait ise o zaman iş oraya kadar gider. Firma resmi olarak ithal etmiş ama kayıtlarda üzerine almamış demektir.
    ben bir yandan iade talebi de oluşturdum eğer 1-2 güne dönüş olmaz ise iade edeceğim anakart temiz ve sorunsuz şekilde geldi zaten hiç kullanmadım black friday indirimleri ile alacaktım bu promosyon olayı olunca alayım dedim o da böyle sonuçlandı, garanti olayında sorun olacağını sanmıyorum hb faturalı üründe ama MSI servisini arar sorarım dediğin gibi bir fark çıkarsa zaten direkt iade ederim.




  • MSI Türkiye kullanıcısına yanıt
    Selam. Aldığım monitörün oyun hediyesi için yaptığım başvuru, ürün barkodunun fotosunu monitörün arkasından çekip yüklemediğim için (kutunun üstündeki barkodun fotoğrafını yüklemiştim) reddedilmiş ve resmi güncellemem istenmiş. Ancak "Ürün Bilgilerim" sayfasında (aşağıdaki resimde görülen FAQ linkinin altındaki yükleme butonuna tıkladığımda) sadece fatura resmini güncelleyebiliyorum. Ürün barkodunu nasıl değiştirebilirim bilgi verirseniz sevinirim.

    MSI'dan Dev Steam Kampanyası!


    MSI'dan Dev Steam Kampanyası!




  • meku kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar haklısınız hocam. Geçmiş olsun. Umarım hediye veya iade seçeneklerinden birisi ile sonuçlanır.

    Biz kullanıcıyız arkadaş. Bize niye böyle sorunları yansıtıyorsun msi?

    Bence suçu hepsiburada'ya atarak msi'ı aklamak doğru değil.
    Madem hepsiburada'ya yönlendireceksiniz niye arkadaşı 12 gündür bir sürü mesajlaşma ile oyalıyorsunuz?
    Hayır iade süresini de kaçırttıracaksınız adama.

    Bir de buradaki önemli noktayı kaçırıyorsunuz. Bu ürünlerin bir kısmını almayacağı halde kampanya var diye alan insanlar oluşturuyor. meku arkadaşımız ekran kartım ve anakartım hep msi olmuştu bu güne kadar diyor. Ve bu sorunu çözmezseniz bir daha msi'dan bir şey almam diyor haklı olarak. Sadık, kemik müşterileri böyle kaçırmak hiç akıllıca değil. Kaldı ki benim gibi potansiyel müşterilerden oluyorlar farkında değiller. Bu iletişim çağında böylesi ilgisizlik de pes doğrusu!


    Alttaki rtx 2080, monitör alan arkadaşların da bu durumlara düşmemesi lazım.
    Hatta hiç birimizin bu durumlara düşmemesi lazım.
    Kampanyaya başvuru yönergelerini de doğru düzgün, sade ve anlaşılır biçimde yazsalar ölürler herhalde.
    Bu işler bu kadar zor mu ya dünya çapında firmalar için?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xooa

    Sonuna kadar haklısınız hocam. Geçmiş olsun. Umarım hediye veya iade seçeneklerinden birisi ile sonuçlanır.

    Biz kullanıcıyız arkadaş. Bize niye böyle sorunları yansıtıyorsun msi?

    Bence suçu hepsiburada'ya atarak msi'ı aklamak doğru değil.
    Madem hepsiburada'ya yönlendireceksiniz niye arkadaşı 12 gündür bir sürü mesajlaşma ile oyalıyorsunuz?
    Hayır iade süresini de kaçırttıracaksınız adama.

    Bir de buradaki önemli noktayı kaçırıyorsunuz. Bu ürünlerin bir kısmını almayacağı halde kampanya var diye alan insanlar oluşturuyor. meku arkadaşımız ekran kartım ve anakartım hep msi olmuştu bu güne kadar diyor. Ve bu sorunu çözmezseniz bir daha msi'dan bir şey almam diyor haklı olarak. Sadık, kemik müşterileri böyle kaçırmak hiç akıllıca değil. Kaldı ki benim gibi potansiyel müşterilerden oluyorlar farkında değiller. Bu iletişim çağında böylesi ilgisizlik de pes doğrusu!


    Alttaki rtx 2080, monitör alan arkadaşların da bu durumlara düşmemesi lazım.
    Hatta hiç birimizin bu durumlara düşmemesi lazım.
    Kampanyaya başvuru yönergelerini de doğru düzgün, sade ve anlaşılır biçimde yazsalar ölürler herhalde.
    Bu işler bu kadar zor mu ya dünya çapında firmalar için?
    dostum hepsiburada az önce kapıdan aldı iade için dediğim gibi blackfriday geldiğinde 500 lira daha fazla verip asus rog alacağım, zaten blackfriday i bekliyordum işlemci ve anakart için promosyonu görünce anakartı önden almak istemiştim, bende msi rtx 2080 duke'da var ama dediğim gibi sonraki ekran kartı değişikliğinde gigabyte veya asus tercih edeceğim, problem yaşadığım marka ile daha uğraşmam, süreçleri satış sonrasında tamamen müşteriyi başlarından savmak üzerine şu başlığı açan MSI Türkiye hesabı nerede olanlar ilgili bir yorumu var mıdır merak ediyorum.




  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Tam olarak aynı durumu yaşıyorum, anakartın oyun hediyesi için fatura ve Seri no fotosu yükledim bu şekilde reddedildi, teknik desteğe yazdım yine sonuç alamadım en yakın şubeden destek alın diye başlarından savdılar resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Folivora -- 1 Kasım 2019; 16:13:47 >
  • "en yakın şubeden destek alın diye başlarından savdılar."

    HAHAHAHA

    I Love You Msi
  • "Ödülünüzü talep edin"e tıklayınca tekrar dosya yüklemeni istiyor o şekilde çözdüm ben yanlış hatırlamıyorsam dostum.
  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Defalarca denedim, tıklayıp tekrar fotoları yükleyip onayladığım zaman farklı bir hata geliyor. "Her hesap promosyondan bir kere yararlanabilir" gibisinden bişey.
  • İlginç, ben monitörden 25$ steam kodunuda (shout out) oyun hediyesinide aldım ilk seferinde reddedilmesine rağmen.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.