Şimdi Ara

MSI notebook'dan şiddetle uzak durun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mayıs 2006'da Mavi Bilgisayar'dan MSI M635 NOTEBOOK bilgisayarı 8 taksitle satın aldım.Daha taksitleri bile bitmeden (Son taksit 17 Aralık'ta kredi kartından ödendi.) arıza yaptı ve ekranda yatay 3 mm uzunluğunda çizgiler oluştu. Bilgisayarı 14 Aralık 2006 tarihinde MSI'ın teknik servisi olan İstanbul'daki ''BİMTES ELEKTRONİK LAB.'' adlı firmaya verdim, orada anakart arızalı 15 güne kadar muhtemelen onarılır dendi.
    26 Aralık 2006 günü telefonla onarıldı diye arandım ancak bu tarihte şehir dışında olduğumdan servise ancak 4 Ocak 2007 günü gidebildim ve bilgisayarın sorununun devam ettiğini görmem üzerine teslim almadım, 5 Ocak 2007 günü tekrar arandım ve bilgisayarın onarıldığının ve bu onarımda da açma düğmesinin değiştirildiğinin belirtilmesi üzerine bilgisayarı teslim aldım. Bir gün bile kullanmadan arızanın devam ettiğini görmem üzerine tekrar bu firmaya 40402 BOF numarasıyla 08 Ocak 2007 günü onarım için verdim. O tarihten beri bilgisayardan ses seda yok, 22 Ocak 2007 tarihinde Bimtes Elektronik ile görüştüm, görüşmemde Tayvan'dan yedek parça beklendiğini fakat sipariş verilmesine rağmen MSI'ın parçayı göndermediğini ve ne zaman göndereceğinin de belli olmadığını öğrendim. Mavi Bilgisayar'a ve MSI'ın uluslararası sitesine şikayetim ile ilgili mailler attım, her ikisinden de cevap yok !
    Gördüğünüz gibi MSI ürünlerini sadece satmayı amaçlıyor, onarım veya yedek parça gönderme ilgi alanına girmiyor, Mavi Bilgisayar'ı da göstermediği ilgi için ayrıca tebrik ediyorum.
    Mustafa ERCAN







  • arkadaşım bnde aynı ürünü maviden aldım ve bnmde lcdnin komple değişmesi gerekti önce mail attım bimtese ertesi güne cvp yolladılar gittim elden verdim 2 gün sonra gittiğimde lcd değişmişti ve gayette ilgililerdi bnce bu olay tamamen senn sanşızlığın ve ellerinde yedek parça bulunmamasından kaynaklanmıştır yoksa dediğim gibi servis çok hızlı ve ilgili ayrıca öylede olmak zorunda çünkü sorun tespitinden sonra 3 gün içinde yapılmazsa yensini vermek zorundalar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.