Merhabalar , 15.03.2019 da Vatan Bilgisayardan aldığım msi rtx 2080ti gaming x trio modelde coil whine sorunu yaşadım kartı alır almaz vatana götürdüm ancak mağazadan aldığım için iade,değişim yapmıyorlarmış mecburen garantiye göndermek zorunda kaldım. Garantiye gönderirken kartla birlikte usb bellek gönderdim karttan çıkan sesin kayıtlarını yüklemiştim burayada atıcam zaten.Daha sonra servis kartı test ettiğini fakat coil whine sesinin çok az miktarda çıktığını, termal macun sürüp tekrar denediklerini ancak yine sorun olabilecek seviyede bir sesle karşılaşmadıklarını söylediler. sesin power supply ile alakalı olabileceğini söylediler fakat ben bu kartı 3 ayrı sistemde denedim benim sistemde corsair rm750x var diğer denediğim sistem iş istasyonu onda corsair rm1000x var 2 sistemde de aynı ses çıkıyodu karttan bunu söyledim. msi globale rapor göndereceğiz onlar değişim derlerse değiştiririz dediler gönderecekleri raporda bana söyledikleri şekilde olacakmış yani "çok az miktarda ses geldiğini" yazacaklarmış raporda. buarada daha sıfır aldığım üründe "hiç bir sorun bulamadığınızı" söylemenize rağmen niye termal macun sürüyorsunuz dediğimde "termal macun" ve "bios update" işlemlerinin tamir kapsamına girmediğini söylediler , bende ürünün içini sonuçta açmışsınız hiç bir şekilde o ürünü kabul etmiyorum bu durumuda msi ileteceğim dedim kapattım. msi da detaylı bir şekilde durumu yazdım cevap bekliyorum. Şimdi ben bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar