Laptopumun garantisi yaklaşık 1 hafta önce bitti. Garanti bitmeden önce msi sitesinden garantiyi 6 ay daha uzatmak için ürün kaydı yapmıştım,fakat ürün kaydını yaptıktan sonra herhangi bir garanti uzatma talebinde bulunamadım(çok araştırdım fakat bir türlü bulamamıştım). Ben de muhtemelen kayıt yapınca otomatik uzuyordur diye kurcalamadım. Dün forumda da konusunu açtığım şu sorunla karşılaşınca bir daha garantiye işim düştü : https://forum.donanimhaber.com/laptop-ekraninda-karincalanma-var--136581034#136581034
Acaba ürün kaydını yapınca otomatik uzuyor mu yoksa başka herhangi bir talepte bulunmamız gerekiyor mu ? Gerekiyorsa ne yapmam lazım ? Bilgisi olan var mıdır acaba ?
Hocam en iyi cevabı teknik servis verecektir:
www.servispoint.com
ServisPoint - Türkiye'nin en yaygın ve kaliteli servis markası