Arkadaşlar 4 yıla yakın bir süredir millenicom VDSL2 müşterisiyim. 100 mbit'e kadar olan paketi kullanmaktayım. İlk abone olduğum zamanlarda 80 mbit internet hızı alıyordum ancak home office olarak evimde sürekli yüksek hızlara ihtiyacım olduğu için evime ikinci bir vdsl2 bağlattım farklı bir servis sağlayıcı üzerinden (millenicom aynı eve iki bağlantı vermedi). Ancak ikinci bağlantı aktif olduktan sonra hızım 40 mbite düştü sanki iki farklı hat aynı kablodan gidiyormuş gibi hızlar yarı yarıya azaldı. Konu ile ilgili olarak sayısız şikayet kaydı oluşturmama rağmen çözüm getirilmedi. Müşteri hizmetlerine ise bağlanıp bir türlü derdimi anlatamadım. Mecburen internet üzerinden kayıt oluşturdum onu da %99 ihtimalle okumadan çözüldü şekilde saniyeler içerisinde güncellediler. Bu millenicom'a bir şekilde müşteri temsilcisi ile konuşma şansımız yok mu? |
Bildirim