Şimdi Ara

Müşteri memnuniyietsizliği = Vatan Bilgisayar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başıma gelen bir sıkıntıyı ve sistem toplayacak arkadaşları bilgilendirmek istedim.
    Bundan yaklaşık 1 sene Evvel Vatan bilgisayardan almış olduğum G500 Logitech mous'umda çift tıklama problemi yaşamaya başladım bende ürünü aldığım yere götürüp (Harbiye Vatan Şubesi) servise bıraktım ürünü bırakırken bile yaklaşık 200 tl lik alışveriş yaptım Vatan Bilgisayardan şu ana kadar en az 2000 tl lik alışverişim olmuştur. Ürünü 12. 01. 2013 günü yetkili servise teslim ettim ve 13 gün sonra 25. 01. 2013 günü aldım bana verdikleri yanıt ürününüz sağlam biz testleri yaptık hiçbir sıkıntı yoktur. . Yani ben yalan söylüyorum sağlam bir ürünü sırf zevk olsun diye servise bırakıyorum. Servisteki eleman birde siz logitechi arayın yenisini gönderiyorlar demesi. . . Bir daha Vatanmı ASLA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Keagon -- 25 Ocak 2013; 20:36:36 >



  • Bazen çok ufak düşünüyorlar oradaki çalışanların bir kabahati yok firmadaki üçbeş vizyonsuzu işten atmaları gerek. Aile şirketi oldukları söyleniyor o beceriksizler kimse onlarında uzaklaştırılması gerek iş sadece %25i yapıp müşteriyi tavlamakla bitmiyor ticari olarak zekiler ama müşteri memnuniyeti konusuna pek önem verdikleri yok. Telefon açıyorsun bazen 20dakikaya yakın hatta bekletiyorlar böyle birşeye kesinlikle hakları yok en fazla yasal süresi 1-2 dakikadır onun. BTK 'nın kararlarını çiğniyorlar açık açık. Yakın zamanda hokkalı bir ceza öderler akılları başlarına gelir. Şimdilik ticari olarak %25le götürüyorlar ama müşteriler yaşadıkları kötü deneyimleri yazıyor hep bir tarafa ve eryada geç kaliteli hizmet ve rekabetçi fiyatlar verebilen rakipler çoğaldıkça vatan bilgisayarda bu anlayışını terketmek zorunda kalacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Bazen çok ufak düşünüyorlar oradaki çalışanların bir kabahati yok firmadaki üçbeş vizyonsuzu işten atmaları gerek. Aile şirketi oldukları söyleniyor o beceriksizler kimse onlarında uzaklaştırılması gerek iş sadece %25i yapıp müşteriyi tavlamakla bitmiyor ticari olarak zekiler ama müşteri memnuniyeti konusuna pek önem verdikleri yok. Telefon açıyorsun bazen 20dakikaya yakın hatta bekletiyorlar böyle birşeye kesinlikle hakları yok en fazla yasal süresi 1-2 dakikadır onun. BTK 'nın kararlarını çiğniyorlar açık açık. Yakın zamanda hokkalı bir ceza öderler akılları başlarına gelir. Şimdilik ticari olarak %25le götürüyorlar ama müşteriler yaşadıkları kötü deneyimleri yazıyor hep bir tarafa ve eryada geç kaliteli hizmet ve rekabetçi fiyatlar verebilen rakipler çoğaldıkça vatan bilgisayarda bu anlayışını terketmek zorunda kalacak.

    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kutup_Ayısı_

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Bazen çok ufak düşünüyorlar oradaki çalışanların bir kabahati yok firmadaki üçbeş vizyonsuzu işten atmaları gerek. Aile şirketi oldukları söyleniyor o beceriksizler kimse onlarında uzaklaştırılması gerek iş sadece %25i yapıp müşteriyi tavlamakla bitmiyor ticari olarak zekiler ama müşteri memnuniyeti konusuna pek önem verdikleri yok. Telefon açıyorsun bazen 20dakikaya yakın hatta bekletiyorlar böyle birşeye kesinlikle hakları yok en fazla yasal süresi 1-2 dakikadır onun. BTK 'nın kararlarını çiğniyorlar açık açık. Yakın zamanda hokkalı bir ceza öderler akılları başlarına gelir. Şimdilik ticari olarak %25le götürüyorlar ama müşteriler yaşadıkları kötü deneyimleri yazıyor hep bir tarafa ve eryada geç kaliteli hizmet ve rekabetçi fiyatlar verebilen rakipler çoğaldıkça vatan bilgisayarda bu anlayışını terketmek zorunda kalacak.

    +1

    Alıntıları Göster
    Elemanları tam bir fiyasko deneyim tecrübe Sıfır, Bırak teknolojiyi mahallenin kahvesinde çay servis edemezler.Yöneticlerde aynı kafa olduktan sonra Yapcak birşey yok, kanuni haklar neyse hepsini kullanacaksın çare yok.

    Not: İçlerinde işini detaylı ve düzenli yapmaya çalışan tecrübeli elemenlar yok değil , gayette nazik adamlar ama işte tutturabilirsen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IQRI -- 25 Ocak 2013; 20:49:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IQRI

    Elemanları tam bir fiyasko deneyim tecrübe Sıfır, Bırak teknolojiyi mahallenin kahvesinde çay servis edemezler.Yöneticlerde aynı kafa olduktan sonra Yapcak birşey yok, kanuni haklar neyse hepsini kullanacaksın çare yok.

    Not: İçlerinde işini detaylı ve düzenli yapmaya çalışan tecrübeli elemenlar yok değil , gayette nazik adamlar ama işte tutturabilirsen.

    +1

    Sanki torpille girmişler gibi . Adam çoğu şeyi bilmiyor .
  • Harbiye şubesinden kasa dizicektim.Yetkiliye diyorum ki sizce corsair 400r ile coolermaster haf 912 arasında kaldım.Sizin yorumunuzu alabilir miyim diyorum.Bana dediği şey ; ''Eeee şey şimdi yani ikiside güzel kasalar fiyatlarıda yakın yanındaki psular 750W ikiside hoş ikiside iyi göz zevkinize kalmış artık iyi yani ikiside güzel.'' Sonra da amd 8120 ile 6300 arasındaki farkı sordugumda ise donup kaldı ben acıkladım evet evet dedi geçti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueHawk*

    quote:

    Orijinalden alıntı: IQRI

    Elemanları tam bir fiyasko deneyim tecrübe Sıfır, Bırak teknolojiyi mahallenin kahvesinde çay servis edemezler.Yöneticlerde aynı kafa olduktan sonra Yapcak birşey yok, kanuni haklar neyse hepsini kullanacaksın çare yok.

    Not: İçlerinde işini detaylı ve düzenli yapmaya çalışan tecrübeli elemenlar yok değil , gayette nazik adamlar ama işte tutturabilirsen.

    +1

    Sanki torpille girmişler gibi . Adam çoğu şeyi bilmiyor .

    Şehrimdeki Bayide Eleman yanaşıp buyrun diyince nezaketen bende Laptop baktığımı söyledim ve bana Aynen Şu şekilde Gel abi Gell Bak Bunlar Sulu sulu yeni çıktı abime en iyi fiyattan olur 3 kilo tartayımmı abim benim , Abartmıyorum :) kendimi pazarda sandım. . Çocuğun saç baş cixs son model ama kafa geride ,teknolojiyi bu şekilde anlatıyorsa ya bizde bi sorun var ya vatanda teşekkürler yardımın için kolay gelsin dedim çıktım çocuğu kafaya not aldımki birdaha denk gelmeyeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IQRI

    Şehrimdeki Bayide Eleman yanaşıp buyrun diyince nezaketen bende Laptop baktığımı söyledim ve bana Aynen Şu şekilde Gel abi Gell Bak Bunlar Sulu sulu yeni çıktı abime en iyi fiyattan olur 3 kilo tartayımmı abim benim , Abartmıyorum :) kendimi pazarda sandım. . Çocuğun saç baş cixs son model ama kafa geride ,teknolojiyi bu şekilde anlatıyorsa ya bizde bi sorun var ya vatanda teşekkürler yardımın için kolay gelsin dedim çıktım çocuğu kafaya not aldımki birdaha denk gelmeyeyim.

    Bi keresinde bende Vatana gittiydim . Elemanı çağırdım OEM'den . Teşhir kasalara bakıyordum . Arkadaşımın isteği üzerinde HDD leri kolay çıkarıp takabileceği bir kasa arıyordu . Yani istediği zaman HDD'yi yanına alıp götürecekti . Benimde aklıma Hot Swap kasalar geldi . Elemana Hot Swap özellikli kasaları göstermesini istedim . Birkaç saniye göz göze konuşmadan kaldık ve bana Hot Swapın ne demek olduğunu sordu . Ona anlattın ne olduğunu . Sonra bana "Bilmiyorumki bakın iste ordan" dedi . Bende kızdım çıktım ordan .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IQRI

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlueHawk*

    quote:

    Orijinalden alıntı: IQRI

    Elemanları tam bir fiyasko deneyim tecrübe Sıfır, Bırak teknolojiyi mahallenin kahvesinde çay servis edemezler.Yöneticlerde aynı kafa olduktan sonra Yapcak birşey yok, kanuni haklar neyse hepsini kullanacaksın çare yok.

    Not: İçlerinde işini detaylı ve düzenli yapmaya çalışan tecrübeli elemenlar yok değil , gayette nazik adamlar ama işte tutturabilirsen.

    +1

    Sanki torpille girmişler gibi . Adam çoğu şeyi bilmiyor .

    Şehrimdeki Bayide Eleman yanaşıp buyrun diyince nezaketen bende Laptop baktığımı söyledim ve bana Aynen Şu şekilde Gel abi Gell Bak Bunlar Sulu sulu yeni çıktı abime en iyi fiyattan olur 3 kilo tartayımmı abim benim , Abartmıyorum :) kendimi pazarda sandım. . Çocuğun saç baş cixs son model ama kafa geride ,teknolojiyi bu şekilde anlatıyorsa ya bizde bi sorun var ya vatanda teşekkürler yardımın için kolay gelsin dedim çıktım çocuğu kafaya not aldımki birdaha denk gelmeyeyim.

    Alıntıları Göster
    bende konuya farklı bir pencereden yorum yapacağım.

    her firma personel alımı yapıyor zaman zaman.bazı yerler üniversite mezunu bazıları lise mezunu vs.bu maddenin üzerinde çok duruluyor.tamam önemli ama asıl önemli olan belirli bir dönem çalıştıktan sonra kazanılan tecrübe.çok tecrübesiz personel çalışmakta malasef teknoloji firmalarında.tabi tecrübe çalışılmadan kazanılmıyor doğrudur.çalışarak tecrübe kazanırken müşteriyi memnun etmek de bir tecrübe kazanmaktır.ürünler hakkında bilgiye sahip olmayı da ekliyorum bunlara.

    personel şunu da düşünmeli bence:müşteri o parayı alın teriyle kazanıyor bende en iyi şekilde nasıl memnun edebilirim?.bunu yapmaya çalışmalı.ama bu malasef yok(olanlar var tabiki)herkes bir an önce ürün satmanın derdinde malasef.Herkes işini iyi yaparsa hiçbir sorun olmaz!

    sonuçta ortada çok büyük paralar da dönüyor.ne demişler müşteri her zaman haklıdır!

    sözüm tek vatan bilgisayar'a değil bu hemen hemen her sektörde bulunan firmalar içinde geçerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 25 Ocak 2013; 21:34:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R-10

    bende konuya farklı bir pencereden yorum yapacağım.

    her firma personel alımı yapıyor zaman zaman.bazı yerler üniversite mezunu bazıları lise mezunu vs.bu maddenin üzerinde çok duruluyor.tamam önemli ama asıl önemli olan belirli bir dönem çalıştıktan sonra kazanılan tecrübe.çok tecrübesiz personel çalışmakta malasef teknoloji firmalarında.tabi tecrübe çalışılmadan kazanılmıyor doğrudur.çalışarak tecrübe kazanırken müşteriyi memnun etmek de bir tecrübe kazanmaktır.ürünler hakkında bilgiye sahip olmayı da ekliyorum bunlara.

    personel şunu da düşünmeli bence:müşteri o parayı alın teriyle kazanıyor bende en iyi şekilde nasıl memnun edebilirim?.bunu yapmaya çalışmalı.ama bu malasef yok(olanlar var tabiki)herkes bir an önce ürün satmanın derdinde malasef.Herkes işini iyi yaparsa hiçbir sorun olmaz!

    sonuçta ortada çok büyük paralar da dönüyor.ne demişler müşteri her zaman haklıdır!

    sözüm tek vatan bilgisayar'a değil bu hemen hemen her sektörde bulunan firmalar içinde geçerli.

    Alıntıları Göster
    internet üzerindeki siteleri saymazsak vatanın rakibi yok.
    Borusunu istediği gibi öttürüyor herif..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueHawk*

    quote:

    Orijinalden alıntı: IQRI

    Şehrimdeki Bayide Eleman yanaşıp buyrun diyince nezaketen bende Laptop baktığımı söyledim ve bana Aynen Şu şekilde Gel abi Gell Bak Bunlar Sulu sulu yeni çıktı abime en iyi fiyattan olur 3 kilo tartayımmı abim benim , Abartmıyorum :) kendimi pazarda sandım. . Çocuğun saç baş cixs son model ama kafa geride ,teknolojiyi bu şekilde anlatıyorsa ya bizde bi sorun var ya vatanda teşekkürler yardımın için kolay gelsin dedim çıktım çocuğu kafaya not aldımki birdaha denk gelmeyeyim.

    Bi keresinde bende Vatana gittiydim . Elemanı çağırdım OEM'den . Teşhir kasalara bakıyordum . Arkadaşımın isteği üzerinde HDD leri kolay çıkarıp takabileceği bir kasa arıyordu . Yani istediği zaman HDD'yi yanına alıp götürecekti . Benimde aklıma Hot Swap kasalar geldi . Elemana Hot Swap özellikli kasaları göstermesini istedim . Birkaç saniye göz göze konuşmadan kaldık ve bana Hot Swapın ne demek olduğunu sordu . Ona anlattın ne olduğunu . Sonra bana "Bilmiyorumki bakın iste ordan" dedi . Bende kızdım çıktım ordan .

    Firma çalıştırdığı elemana yeterli ücreti verip daha kalifiyesini işe almadıkça veya personeline görevlendirdiği departmanla ilgili gerekli eğitimleri vermedikçe çalışanlardan her konuyu bilmelerini beklemek hata olur. Siz(Biz) internet başında rahat rahat gezinip ürünler, modeller hakkında bilgi sahibi olurken onlar orada bütün gün ayakta dikilerek zamanlarını geçiriyorlar o yüzden onlardan herşeyi bilmelerini beklememek lazım. Aslında beklemek lazım ama bizim gibi batının teknolojisini ve refah düzeyini geriden takip eden ülkelerde fazla beklememek lazım. Olucaktır ama zamanla.




  • Bostanci vatandan cok memnunum bana cook kiyaklari olmustur. Iclerinde benden az bilgi sahibi olan da vardir ama mekanci olmak ve nekanda taninmak her zaman avantajlidir. 6000 tl harcadim. Bunun da etkisi var elbet. Ama bundan ote her gittigimde beni agirlarlar ve bunun harcamamla direk baglantisi olmadigini dusunuyorum.

    Edit: ilk alisverisimde bana kullanilmis urun satmislardi. O olaydan sinra aramiz duzeldi ve devam. Derdinuzu anlatacaginiz birini buldunuz mu cozumlenir diye umut ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gerginix -- 25 Ocak 2013; 21:51:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gerginix

    Bostanci vatandan cok memnunum bana cook kiyaklari olmustur. Iclerinde benden az bilgi sahibi olan da vardir ama mekanci olmak ve nekanda taninmak her zaman avantajlidir. 6000 tl harcadim. Bunun da etkisi var elbet. Ama bundan ote her gittigimde beni agirlarlar ve bunun harcamamla direk baglantisi olmadigini dusunuyorum.

    Edit: ilk alisverisimde bana kullanilmis urun satmislardi. O olaydan sinra aramiz duzeldi ve devam. Derdinuzu anlatacaginiz birini buldunuz mu cozumlenir diye umut ediyorum.
    o mouselar sorunlu çok şikayet geliyor, en pahalı mouse diye atlamamak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    o mouselar sorunlu çok şikayet geliyor, en pahalı mouse diye atlamamak lazım

    Evet dediğin gibi bu mouselar sorunlu ve bir süre sonra %50si çift tıklama problemi yaşıyor bunu sen bliosn ben biliorm ama gönderdikleri servis elemanları bilmiyor adamın işi bu ama dünyadan bir haber..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keagon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    o mouselar sorunlu çok şikayet geliyor, en pahalı mouse diye atlamamak lazım

    Evet dediğin gibi bu mouselar sorunlu ve bir süre sonra %50si çift tıklama problemi yaşıyor bunu sen bliosn ben biliorm ama gönderdikleri servis elemanları bilmiyor adamın işi bu ama dünyadan bir haber..

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun, bende de aynı mause var ve Vatan dan almıştım.

    Ne zaman sonra oluyor bu çift tıklama olayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 26 Ocak 2013; 0:38:51 >




  • Logitechin bu çift tıklama problemi aldığım 2 farede de yaşadım bir daha logitech şahsen almam razer kullaniyorum bir yıldır hiç bir problem yok şimdilik. Ayrıca bende vatana vermiştim yapmadan geri verdiler hatta sol tuşunu bozup verdiler taş gibiydi basmiyordu bi da verdim gene yapamadılar çift tiklamayi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zakkuivi

    Logitechin bu çift tıklama problemi aldığım 2 farede de yaşadım bir daha logitech şahsen almam razer kullaniyorum bir yıldır hiç bir problem yok şimdilik. Ayrıca bende vatana vermiştim yapmadan geri verdiler hatta sol tuşunu bozup verdiler taş gibiydi basmiyordu bi da verdim gene yapamadılar çift tiklamayi.
    bu vatana ne oluyor yavv
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aglarm

    bu vatana ne oluyor yavv

    Alıntıları Göster
    Vatana bir şey olduğu yok. Şikayetlerin artması, çok büyük paralar kazandıklarının bir göstergesi bana göre. Tabi herkes hakkını helal ediyor mu orası muamma. :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arslanbey_01

    Vatana bir şey olduğu yok. Şikayetlerin artması, çok büyük paralar kazandıklarının bir göstergesi bana göre. Tabi herkes hakkını helal ediyor mu orası muamma. :))

    Alıntıları Göster
    şu vatanın sahibi hasan vatana mail atsak foruma gel arkadaş şirketin ne halde gör desek adam ne der acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aglarm

    şu vatanın sahibi hasan vatana mail atsak foruma gel arkadaş şirketin ne halde gör desek adam ne der acaba

    Alıntıları Göster
    ben kısa bir süre içinde bir pc toplayacam ve hep listemin üst sıralarında olurdu vatan.. fakat son 1 haftadır forumda o kadar çok şikayet var vede yapılanları gördükten sonra isterse %50 yapsınlar gidip almam..

    Ne demek ya kullanılmış ürünü yeni ürün diye satmak..
    Sözde teknoloji marketi.. Ulan dünyanın her yerinde tüm satıcılar üreticiler hatrı sayılır forumlarda servis elemanı koyup ordaki şikayetleri ve insanların görüşlerini takip ediyor..Çözüm üretiyorlar..

    Vatan'ın o kadar imkanı var ama 3-5 kişiyi alıpta sizler şu şu forumları sitelerin takipçisi olup şikayetleri ve görüşleri takip edeceksiniz diyemiyor mu..Bu iş bu kadar zor mu!

    Vatan benim için bundan sonra bitmiştir.. dediğim gibi %50 indirimde yapsalar sistemi bırak boş cd bile gidip almam..

    Ne var ne yoksa EKSEN,TEKNOBİYOTİK ve İNVENTUS'TA.. adamların çağrı ve müşteri hizmetlerine bir bakın.. ne demek istediğimi anlayacaksınız..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.