Şimdi Ara

N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
9.453
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Berk.Armani kullanıcısına yanıt
    Hb. yurtiçi ile gönderiyor ,bu nedenle alım yaparken dahi strese giriyorum
    yurtiçi bazen 3 gün bazen 20 gün sonra ancak ürünü getiriyor
    hatta bir defasında kaybettiği ürünü teslim edildi yazdığı için haftalarca uğraştım
    Hb. ise ancak basmakalıp cevaplar verdi
    kısaca al birini vur ötekine :)
    ha bir defasında da Hb. kullanılmış ups aküsü gönderdi ,üstünde bir karış toz vardı
    sırf yurtiçi belası yüzünden iade dahi etmedim ,kahretsin deyip işin ucunu bıraktım

    şimdiye kadar en az problem yaşadığım site g.gidiyor ve n11 oldu (bunlardan da yurtiçi dışındaki kargoları seçtiğimde sorun yaşamıyorum)
  • soyken kullanıcısına yanıt
    kendim aldım diyorum neden başkasından duyduğuma kendim aldım diyeyim. hemde en sorunlu şikayet dolu benimde kolay kolay ürün almayacağım adam eksen bilgisayar. diğeride sanalpazar da bilirsin çakma çukma telefon malzemeleri satan adamlar. bir kere adama ulaşmışsın sen derdini ve hakkını bildiğini söylemişsin o adamın kafayı yemiş yada 3 gün sonra dükkanı kapatıyor olması lazım sana yokuş yapması için. adanalı bir adamdan traş makinesi aldım daha yeni sakalımı kısalttığım için makineyi sakalıma vurmadım kullanmadım 15 gün sonra bi kullandım oow makine leş. aradım dedim böyle. 3 paralık ürün ne olacaktı dedi. dedim ne mi olacak. bende dedim alırım alırım her traş olduktan sonra sana geri gönderirim istiyorsan alma dedim. ya yok ben yardımcı olmayacam dedimki sana dedi. sen onu yolla elimde on numara makine var daha pahalı onu göndereyim sana memnun kalırsın dedi. yolladım adam gerçekten güzel makine yolladı. sen yeterki ulaşılabilir iyi kötü bir dükkan sahibi adamdan ürün al. hakkını aramayı bil. yola getiremeyeceğin adam yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smclk89 -- 20 Mayıs 2016; 21:54:54 >




  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    Sana denk geliyor demek ki. Bize hep yokuş hep yokuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorun n11 de değil. sürat kargo problemli. sürat kargo battı ve kayyuma devredildi. her yere borçları var. sürat kargodan uzak durun.
  • haklisiniz n11 de o konular eziyetli. satıcı çok iyi niyetli olmaya biliyor ve bu durumda herhangi bir adımı yanlis yaparsanız işiniz zor(buna sizden bağımsız kargonun 1 haftada gelmesi dahil) geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkrdn kullanıcısına yanıt
    Merhaba brkrdn,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. irtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com donanım haber ekibi
  • suatin kullanıcısına yanıt
    Açılın, ben mütekait muhasibim

    Şu örnek resim üzerinden inceleyelim:

     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    Sağdaki "Mağaza Performansı" başlığının altındaki ilk değerlendirmede 2735 alışverişte 497 memnuniyetsiz müşteri var.

    % ile ifade etmek istiyorsak yöntem tektir: 497 / 2735 = % 18.

    100 - 18 = 82 %. Bitti: Başka tür % hesaplaması yoktur.

    Aynı şekilde ikinci değerlendirmede yine % 82 ve ve üçüncü değerlendirmede % 86 değerlerini elde ederiz.

    Bu üç değerlendirmenin ortalaması ise % 83'dür, asla ve katiyyen % 95 değildir.

    Peki, bu site bu satıcıya nasıl % 95 vermiştir?

    Cevabı şu linkte: "Şöyle olursa böyle olur" şeklinde tamamen keyfi şekilde kaleme alıp rakamları çarpıtarak vardıkları yol
    sonunda:

    http://www.n11.com/genel/magaza-puani-hesaplamasi-786358

    Hayır baylar, Siz Kanunları yok saymakla kalmayıp İstatistik bilimini de yok sayıyorsunuz.




  • Gelişmelerden bahsedeyim hala işlemim sonuçlanmış değil. N11 şu tarih kesin bu tarih kesin diye söz veriyor ama arkasında durmuyor.
    Firma ürünü 20.05 tarihinde teslim almış. N11.com tarafından cumartesi günü(21.05) arandım. Dedilerki firmayla görüştük iş yerinde değilmiş kesin iadenizi yarın(22.05) onaylayacak.
    25.05.2016 oldu hala ses seda yok. İletişime geçtim dedim aradınız bakın böyle böyle dediniz bunları ben demedim sizde kayıtlı diyorlarki bekleyin kesin 26.05'de paranızı iade edecegiz firma vermezse biz vereceğiz ama nedense hiç inandırıcı gelmiyor.
    Bunlarda ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün




  • N11 i bıraktım hiç tüketici dostu değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11'de birçok alışveriş yaptım ama hiç sorun yaşamadım. N11 gittigidiyor gibi çalışan bir sistem. Ürün elinize ulaşmadan alışverişi tamamla'yı tıklamayın. 2 gün içinde kargoya verilmedi ise alışverişi iptal iade edin. İnternette mutlaka dikkat etmek gerekir. Bu sayfalarda satıcılar hakkında alıcıların yorumlarını mutlaka okuyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stres yapmana gerek yokki aldığın ürün en fazla şubededir gidip alabilirsin taş devrindemi yaşıyoruz her yere otobüs var. Onu da yapamazsan ararsın kargoyu getirmeyin göndericiye iade gidecek dersin aynı kargo numarasını sisteme girersin paranı alırsın ben ortalama 13 yıl önce gittigidiyor ile başladım alışverişe abartmıyorum 1000 in üzerinde alışverişim olmuştur, hatta 3 gün önce n11 den denemek için 10 adet kına gecesi için şu aksesuarlardan aldım ürünü canlı görmek için 10 tanesi 20 liraydı ödedim geldi, sonra kargo üzerindeki numarayı aradım dedim böyle böyle ben 300 adet istiyorum beğendim ürünü, adam direk n11 den komisyonu ödemeyelim hesabıma yolla kargoluyorum bende dedi adamın hesabına tark diye 400 lirayı geçtim kargo bugün geldi sorunsuz, işi bileceksiniz sıkıntıya strese gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba brkrdn,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. irtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com donanım haber ekibi

    hocam mh. lerindeki bayan (gerçi kaç bayan var bilmiyorum) biraz tuhaf konuşuyor
    işin gerçeği ben bir defa bir şey sormak için aramıştım
    karşımda evet ,öyle ,sorun yok gibisinden cevaplar alınca ,dedim fazla üstüne gitmeyelim ,yoksa bu bayan bizi dövecek :)
    çok fazla ters cevaplar mı alıyorlar nedir ,ruh halleri hoşuma gitmedi :)
  • Ignite kullanıcısına yanıt
    THH'ye verin, Maliye'ye şikayet edin, çok kolay ve etkilidir. Fatura düzenlenmediği için 210-TL ceza yer o firma. Yani kuru kuru kötülemeyin, şikayet edin hakkınızı arayın ki başka bir internet alışverişinizde aynı şeyi yaşamayın.
  • Okyanusshop halen cayır cayır satış yapıyor N11'de. Ray Ban'ın distrübütörü luxotticaya şikayet eden oldu mu bu firmayı? N11 yetkilileri nasıl böyle bir dolandırıcılığa göz yumabilir???
  • N11 den kardesime motor aldik bir turlu kargolanmadi sitede uyduruk takip no koymuslar verdik diye hemen n11 arayip durumu izah ettim ben onayliyana kadar odemeyi gondermiceklerini soylediler 1 haftayi gecti sure sonrasi motor geldi arayip onaylattim para gonderildi bugune kadar cok alisveris yaptim ciddi anlamda sorun yasamadim hepsiburadada cok yanlis yapiyor ama cekle telafi ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agulera

    Okyanusshop halen cayır cayır satış yapıyor N11'de. Ray Ban'ın distrübütörü luxotticaya şikayet eden oldu mu bu firmayı? N11 yetkilileri nasıl böyle bir dolandırıcılığa göz yumabilir???

    hocam ben bu forumda hep okyanusshop u kötüleyen insanlar gördüm
    siz bu firmadan bi ürün aldınız sorun yaşadınızmı ?
    ben bu firmadan gözlük aldım bana luotica garantisiyle geldi.
    sonra gözlük camına kazınan rb yazısından dolayı cam catladı luxoticaya yolladım camını deiştirip yolladılar.
    siz neden fiarmayı luxoticaya şikayet etmek istiyorsunuz anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonsuzluq

    quote:

    Orijinalden alıntı: agulera

    Okyanusshop halen cayır cayır satış yapıyor N11'de. Ray Ban'ın distrübütörü luxotticaya şikayet eden oldu mu bu firmayı? N11 yetkilileri nasıl böyle bir dolandırıcılığa göz yumabilir???

    hocam ben bu forumda hep okyanusshop u kötüleyen insanlar gördüm
    siz bu firmadan bi ürün aldınız sorun yaşadınızmı ?
    ben bu firmadan gözlük aldım bana luotica garantisiyle geldi.
    sonra gözlük camına kazınan rb yazısından dolayı cam catladı luxoticaya yolladım camını deiştirip yolladılar.
    siz neden fiarmayı luxoticaya şikayet etmek istiyorsunuz anlamadım

    Ben bu firmadan alışveriş yapmayı düşünüyordum ancak forumu okuyunca vazgeçtim.
    Benim yazdıklarımdan firmayı şikayet etmek istediğimi düşünmeniz biraz garip. Şikayet eden oldu mu yazmıştım dikkat ederseniz. Ayrıca şikayet edilse bile eğer orijinal ürün satıyorlarsa kendilerini ispat etmiş olurlar.
    Keşke orijinal ürün sattığı kesin olsa da alsak piyasaya göre çok uygun çünkü..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrdn

    Gelişmelerden bahsedeyim hala işlemim sonuçlanmış değil. N11 şu tarih kesin bu tarih kesin diye söz veriyor ama arkasında durmuyor.
    Firma ürünü 20.05 tarihinde teslim almış. N11.com tarafından cumartesi günü(21.05) arandım. Dedilerki firmayla görüştük iş yerinde değilmiş kesin iadenizi yarın(22.05) onaylayacak.
    25.05.2016 oldu hala ses seda yok. İletişime geçtim dedim aradınız bakın böyle böyle dediniz bunları ben demedim sizde kayıtlı diyorlarki bekleyin kesin 26.05'de paranızı iade edecegiz firma vermezse biz vereceğiz ama nedense hiç inandırıcı gelmiyor.
    Bunlarda ekran görüntüsü

    Öncelikle hort :D Merakıma mucip oldu da paranızı aldınız mı :)




  • Horrt:) Benimde bugün başıma benzer bir olay geldi. Uyanık satıcı, ürünü kargoya vermeden sisteme sahte kargo no giriyor. Ürün kargoda görünüyor. Eğer alıcı uyanmazsa ki genelde çoğu kişi girip takip etmez. 3 iş günü+24 saat sonra para satıcıya aktarılıyor. Sonra uğraş ki paranı geri alasın.
    Satıcıya msj attığınızda hemen cevap veriyor. Ama cevaplar saçma sapan. Maksat cevaplama süresinden dolayı firma puanı yüksek çıksın."Ürünü neden kargoya vermeden kargo no girdiniz?" diyorum. "ürünü en kısa sürede kargoya vereceğiz" diyor. "ne zaman kargoya vereceksiniz" diyorum. "ürünü en kısa sürede kargoya vereceğiz" diyor. Hep aynı cevap. Anasına küfür ediyorum. "ürünü en kısa sürede kargoya vereceğiz" diyor. :) otomatiğe bağlamışlar herkese aynı cevap.
    Firma puanı hesaplamada mesaja cevap verme süresi ve kargolama hızı çok önemli. Firma kargoya vermediği ürüne genelde kargoya verildi dediği için puanı yüksek görünüyor.
    Benim olayımda aynı şekilde oldu. Ürün kargoya verilmediği halde kargoda görünüyor. Ama Allahtan erkenden uyandım da "ödemeyi ertele" seçeneğini işaretledim. müşteri temsilcisine bilgi verdim. Bekliyorum.
    Aldığım ürün piyasa fiyatının altında olduğundan iade etme seçeneğini kullanmak istemiyorum. Madem kartımdan para çekildi o ürün buraya gelecek!! gelişmeleri yazarım.
    Bu arada aynı durumda gittigidiyordan alışveriş yaptığını zaman ürün gelmediyse müşteri temsilcisine bilgi verip ödemeyi süresiz (ürün elinize ulaşana kadar) erteleye biliyorsunuz. Böyle olunca satıcı ürünü mecbur göndermek zorunda kalıyor.
    Şimdi n11 deki satıcı ürünün fiyatı arttığı için isterse göndermeyebilir. para satıcıya aktarılır. Bende geri almak için uğraşırım. Satıcıda ürünü daha iyi bir fiyata başkasına satar.
    Yani sonuç olarak n11 benim için artık ikinci planda. Diğer sitelerle çok büyük bir fark yoksa tercih etmem.




  • egoist84 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba egoist84,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.