Şimdi Ara

N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
1
Favori
9.453
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi forumlar bu konuda sizlerde sorun yaşamayın diye tecrübelerimi aktaracağım.
    N11.comdan eşim bir alışveriş yaptı ve 40 TL'lik bir sabunluk takımı aldı. Şu an memuriyetten dolayı Şanlıurfada'yım ve N11'deki satıcı firma sabunluğu Sürat kargoyla yollamış.

    Sürat kargo ürünü 6-7 gün boyunca telefonlarıma rağmen ısrarla getirmedi bugün gelecek yarın gelecek dağıtıcı şubeye gitti ürün vs. gibi şeylerle oyaladı ve artık sıkıldığımdan dolayı alışveriş iptali için N11.com'a giridiğimde bir de ne göreyim N11 parayı satıcıya vermiş.
    Ürün hala sistemde kargoda gözükmesine ragmen.

    N11 sisteminin ne kadar aciz ve saçma olduğunu geçtim bunu N11.com'a da üslübümü bozarak çok sert biçimde ilettim. İade talebi oluşturun dediler.
    Sitede ürüne gelecekmişim kargoya iade ettim diyecekmişim. Böyle bir saçmalık olmadığını ve ürünün bana zaten getirilmediğini ve teslim almadığım ürünü nasıl kargoya iade ettim diyeceğimi kendilerine ısrarla sormama rağmen sıkça duyduğum bir cevabı aldım sistem böyle.

    Dedimki iade talebinde bulunacağım kargo bana 7 günde getirmediği ürünü kaç günde geri iade edecek bu süreyi bekleyecekmiyim? 3 iş günü + 24 saat içinde kesin paranız iade edilir merak etmeyin gibi rahatlatıcı sözlerden sonra iade sayfasına geri döndüm.

    Yine bir şok, ben iade talebini 16/05/2016 tarihi 00:32'de yapmışım firmanın bana geri dönme süresi 21 mayıs hesapladım 16 pazartesi iş günü başlamamış. 17 salı 2. iş günü 18 çarşamba 3. iş günü sonra 24 saat perşembe hadi diyelim cuma paranın bana aktarılma süresini geçtim firmanın daha cumartesi gününe kadar cevap verme süresi var. Gerekçeleri 19 mayıs tatilmiş iş günü değilmiş.... +24 saatte iş günü yoktu bana denilen benim bildiğim.

    Neyse süreyide geçtim firma bana ürün ulaşmadı diye iade talebini reddetmiş. Şimdi aradım gerekli birime ilettik size döneceğiz. Dedimki diğer e-ticaret firmaları bana 24 saatte veya şu kadar süre verirler sizde süre böyle bir süre yokmu? Cevap yok... Müşteri temsilcisi birde bildiğiniz size çemkiriyor. Neden böyle saçmalıklarla beni uğraştırıyorsunuz firmanıza sözünüz geçmiyor mu diye sorunca cevabı parayı ceplerinden mi vereceklermiş? Onlar benim için uğraşıyorlarmış.

    Şikayetvar'a yazdım cevapları göreceksiniz hiçbir kurumsallık yok bu durumda bile bildiğiniz laf dalaşına giriyorlar. Orayıda inceledim iade durumunda dünya kadar sıkıntı çeken insan var.
    Bu durumda bile paramı alabilecek miyim bilmiyorum.

    Bana teslim edilmeyen kargoda bile iade konusunda sıkıntı çıkarıyorsa N11 düşünün ki bir ürün aldınız kargodan kırık geldi veya adam size salatalık yolladı, böyle durumlarda bile N11 satıcı tarafında oluyor ki bunu şikayetvardaki şikayetlerdende gördüm.

    N11.comdan alışveriş yaparken bir daha düşünün derim.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrdn

    N11.com'a iade talebinde bulunduğum zamanki sürat kargo kargo takip ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    21 mayıs cevap süresi ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    İade talebi reddedildi ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    İade almaya alırım alamazsamda 40 TL önemli değil ama başkaları benim gibi uğraşmasın.
    Ekran görüntüleriyle şikayet edebileceğim resmi kurumlar varsa sizden rica ediyorum burdan yazın şikayet edeyim.
    Bu alışverişten sonra hepsiburada.comdan aldığım davlumbaz karbon filtresini aldım denedim ve uymadığı için iade ettim ve param 2 gün önce iade edildi. N11???
    Gelişmeleri buradan paylaşacağım.
    Arkadaş ne kıl adamlarsınız ya. Ürün size gelmedi ise iade talebi oluşturun, kargoyu da arayın ürünün geldiği adrese geri paket edin deyin ve paranızı geri alın. Ha 2 gün sonra ha 2 gün önce. Biriyle muhattap olup kafanızı ağrıttığınıza değmez, panik olduğunuza değmez. O para size eninde sonunda gelecek zaten. N11'den belki de 30bin TL üstü alışveriş yapmış bir o kadar da yaptırmış birisi olarak konuşuyorum.
    Bende baya birşey oldu diye mesajınızı okudum.
    Neyse yine de Allah kurtarsın.
  • N11.com'a iade talebinde bulunduğum zamanki sürat kargo kargo takip ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    21 mayıs cevap süresi ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    İade talebi reddedildi ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    İade almaya alırım alamazsamda 40 TL önemli değil ama başkaları benim gibi uğraşmasın.
    Ekran görüntüleriyle şikayet edebileceğim resmi kurumlar varsa sizden rica ediyorum burdan yazın şikayet edeyim.
    Bu alışverişten sonra hepsiburada.comdan aldığım davlumbaz karbon filtresini aldım denedim ve uymadığı için iade ettim ve param 2 gün önce iade edildi. N11???
    Gelişmeleri buradan paylaşacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrdn

    N11.com'a iade talebinde bulunduğum zamanki sürat kargo kargo takip ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    21 mayıs cevap süresi ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    İade talebi reddedildi ekran görüntüsü
     N11.COM'DAN alışveriş yaparken bir daha düşünün

    İade almaya alırım alamazsamda 40 TL önemli değil ama başkaları benim gibi uğraşmasın.
    Ekran görüntüleriyle şikayet edebileceğim resmi kurumlar varsa sizden rica ediyorum burdan yazın şikayet edeyim.
    Bu alışverişten sonra hepsiburada.comdan aldığım davlumbaz karbon filtresini aldım denedim ve uymadığı için iade ettim ve param 2 gün önce iade edildi. N11???
    Gelişmeleri buradan paylaşacağım.
    Arkadaş ne kıl adamlarsınız ya. Ürün size gelmedi ise iade talebi oluşturun, kargoyu da arayın ürünün geldiği adrese geri paket edin deyin ve paranızı geri alın. Ha 2 gün sonra ha 2 gün önce. Biriyle muhattap olup kafanızı ağrıttığınıza değmez, panik olduğunuza değmez. O para size eninde sonunda gelecek zaten. N11'den belki de 30bin TL üstü alışveriş yapmış bir o kadar da yaptırmış birisi olarak konuşuyorum.
    Bende baya birşey oldu diye mesajınızı okudum.
    Neyse yine de Allah kurtarsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manjimaru

    Arkadaş ne kıl adamlarsınız ya. Ürün size gelmedi ise iade talebi oluşturun, kargoyu da arayın ürünün geldiği adrese geri paket edin deyin ve paranızı geri alın. Ha 2 gün sonra ha 2 gün önce. Biriyle muhattap olup kafanızı ağrıttığınıza değmez, panik olduğunuza değmez. O para size eninde sonunda gelecek zaten. N11'den belki de 30bin TL üstü alışveriş yapmış bir o kadar da yaptırmış birisi olarak konuşuyorum.
    Bende baya birşey oldu diye mesajınızı okudum.
    Neyse yine de Allah kurtarsın.

    Alıntıları Göster
    n11 den puanlı alışveriş yapmam genelde, yoksa çok sıkıntı yaşamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -OFLU-

    n11 den puanlı alışveriş yapmam genelde, yoksa çok sıkıntı yaşamıyorum.

    Alıntıları Göster
    n11 bu konuda cok kotu kotu niyetli bir satıcı paranızı dolandırabilir benzer bir durum bende yaşadım satıcı kargoya vermedigi halde kargodan numara alıyor (mobil sube oluyormus surat kargoda) daha sonra siz bekleyinki kargo gelecek, adam kargoya urunu vermeden paranızı sistem aktarıyor. Bir daha geri alamazsanız eger satıcı onay vermezse.
  • manjimaru kullanıcısına yanıt
    Öncelikle kıl mıl gibi tabirler hoş değil tanımadığın kişiler hakkında konuşurken biraz daha dikkatli olmanı öneririm.

    İşler dediğiniz kadar kolay yürüseydi zaten kargo ürünü getirirdi bunlarda yaşanmazdı.
    Demişsiniz 30 bin TL alışveriş diye bende bir o kadar alışveriş yapmışım, yaptırmışımdır N11'den ama uzun zamandır yapmıyordum.
    Sitelerin uyguladığı politikalar veya maddi güçleri dönemsel olarak değişiyor buna bağlı sıkıntılar çıkabiliyor bunu çokça gördük.
    Hepsiburada'nın bile kargoları yollayamadığı dönemler gördük, keza Gold grubunun yakın zamanda düştüğü durumda ortada Altivi,Pcdepo gibi dünya kadar batan sitelerde oldu. Çoğu kişide parasını kurtardı ama uğraşarak. İllaki paramızı alacağız bunu bizde biliyoruz kaldıki 40 TL önemli bir rakam değil almasakta olur.
    Son dönemde Şikayetvar'ada baktığımda sitenin bu konuda yaklaşımlarının alıcı odaklı olmaktan çıkmış olduğunu ve satıcı odaklı, işleri zorlaştırmaya yönelik olduğunu gördüm.

    Benim konuyu açma amacım N11'de işler düzgün gitmezse nelerin yaşandığını hakkında alışveriş yapacakların bilgi sahibi olması ve GG gibi başka platformlara yönelmesidir.




  • marmados75 M kullanıcısına yanıt
    Evet zaten benim amacımda N11.com'un bu konuda çok kötü olduğunu belirtmek.
    En basitinden sitenin diğer siteler gibi adam akıllı kargo takip birimi veya sistemleri yok. Sistem dolandırılmaya çok müsait bir, sitede buna çanak tutmakta ve satıcı tarafında durmakta.

    N11 ŞİKAYET Forumda başka arkadaşlar tarafından konusuda açılmış, arkadaşların yeni yakında yaşadığı sorunlarda ortada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkrdn -- 19 Mayıs 2016; 21:28:27 >
  • manjimaru kullanıcısına yanıt
    Şov yapıyor kavuk.
  • benim aldığım ekran kartına fatura göndermeyen firmaya paraya gönderdiğinden beri alış veriş yapmıyorum her fırsatta da kötülüyorum. n11 pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ignite

    benim aldığım ekran kartına fatura göndermeyen firmaya paraya gönderdiğinden beri alış veriş yapmıyorum her fırsatta da kötülüyorum. n11 pişmanlıktır.
    Bugüne kadar 30'a yakın sipariş verdim.
    Hiç bir sıkıntı yaşamadım.
    Özellikle kupon vb. indirime denk getirip aldığım çok iyi ürünler oldu.
    Pişman değilim inşallah bu dediğimden pişman olmam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion06

    Bugüne kadar 30'a yakın sipariş verdim.
    Hiç bir sıkıntı yaşamadım.
    Özellikle kupon vb. indirime denk getirip aldığım çok iyi ürünler oldu.
    Pişman değilim inşallah bu dediğimden pişman olmam :)

    Alıntıları Göster
    bence satıcılar size ürün satarken keşke 1 kez daha düşünme hakları olsa bu ne anasını satayım ya. önüne gelen yaygara çıkartıyor. ertele butonu var orada. 3 iş günü daha kazandırıyor sana yine gelmezse fark etmez 30 gün iade etme hakkın var keyfi sebepler haricinde. hayret ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    bence satıcılar size ürün satarken keşke 1 kez daha düşünme hakları olsa bu ne anasını satayım ya. önüne gelen yaygara çıkartıyor. ertele butonu var orada. 3 iş günü daha kazandırıyor sana yine gelmezse fark etmez 30 gün iade etme hakkın var keyfi sebepler haricinde. hayret ya.

    Alıntıları Göster
    Az terbiyeli olun birbirinize koskoca kelli felli adama laf atıyorsunuz belki de babanız yaşında ayıptır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezginingünlüğü

    Az terbiyeli olun birbirinize koskoca kelli felli adama laf atıyorsunuz belki de babanız yaşında ayıptır.

    Alıntıları Göster
    Bende bugun son alisverisimi yaptim artik n11 den iade sistemi o kadar kotuki canim cikti bi kargoyu iade edicem diye hepsiburada gibisi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerosm1th

    Bende bugun son alisverisimi yaptim artik n11 den iade sistemi o kadar kotuki canim cikti bi kargoyu iade edicem diye hepsiburada gibisi yok

    Alıntıları Göster
    iade sistemi sıkıntılıdır ama pek ugrasmaya degmez,, iade talebini dogru açarsaniz paraniz iade olur..

    ürün gelmediginde,, onayi geciktiriniz.,,

    iade talebi oluşturunuz.. ve iade ettim diyiniz. para size döner.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerosm1th

    Bende bugun son alisverisimi yaptim artik n11 den iade sistemi o kadar kotuki canim cikti bi kargoyu iade edicem diye hepsiburada gibisi yok

    Alıntıları Göster
    şu ana kadar yüzden fazla bireysel siparişim olmuştur, en az 100ü sorunlu, 10u ciddi sinir harbi içermiştir...
    tecrübelerim mh leri boşuna aramamanız yönünde, onlar siz oyalasınız diye varlar. ulaşabiliyorsanız genel merkeze ulaşın ya da varsa üyeliğiniz yazın ekşiye o zaman genel merkez sizi arıyor (ne hikmetse)!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aniceman

    şu ana kadar yüzden fazla bireysel siparişim olmuştur, en az 100ü sorunlu, 10u ciddi sinir harbi içermiştir...
    tecrübelerim mh leri boşuna aramamanız yönünde, onlar siz oyalasınız diye varlar. ulaşabiliyorsanız genel merkeze ulaşın ya da varsa üyeliğiniz yazın ekşiye o zaman genel merkez sizi arıyor (ne hikmetse)!

    Alıntıları Göster
    bir çok satış sitesinde otomatik paranın hesaba geçme sistemi var
    misal gittigidiyor sitesinden alsanız yine öyle olurdu
    yabancı sitelerde de buna benzer sistemler var
    sizin olayınızda n11 değil ,kargo firmasının suçu var
    tabi sizin hatanız ise ,önce süre uzatmaya gitmemeniz ve sürenin dolmasına yakın itirazda bulunmamanız
    gerçi tek kaybınız zaman ve sinir bozukluğu
    ürün elinize ulaştığında ya teslim alacaksınız yada iade edip paranızı talep edeceksiniz
    ben Hb. sitesinden bir ürün almıştım ve yurtiçi kargoyu kaybetmesine rağmen teslim edildi gösterdi
    20 küsür gün sonra kargoyu bulup getirdiler ama ben kızdığım için hiç teslim almadan iade istedim
    Hb. ve kargo şirketine sayısız mesajlar attım ve sonunda bankaya harcama itirazı verdim
    yurtiçi ve sürat kargo git gide bozulduğu için bu gibi durumlar herkesin başına gelebilir
    tabi n11 daha çok satıcılara destek verdiği için o konuda biraz sıkıntı var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.CEMİL

    bir çok satış sitesinde otomatik paranın hesaba geçme sistemi var
    misal gittigidiyor sitesinden alsanız yine öyle olurdu
    yabancı sitelerde de buna benzer sistemler var
    sizin olayınızda n11 değil ,kargo firmasının suçu var
    tabi sizin hatanız ise ,önce süre uzatmaya gitmemeniz ve sürenin dolmasına yakın itirazda bulunmamanız
    gerçi tek kaybınız zaman ve sinir bozukluğu
    ürün elinize ulaştığında ya teslim alacaksınız yada iade edip paranızı talep edeceksiniz
    ben Hb. sitesinden bir ürün almıştım ve yurtiçi kargoyu kaybetmesine rağmen teslim edildi gösterdi
    20 küsür gün sonra kargoyu bulup getirdiler ama ben kızdığım için hiç teslim almadan iade istedim
    Hb. ve kargo şirketine sayısız mesajlar attım ve sonunda bankaya harcama itirazı verdim
    yurtiçi ve sürat kargo git gide bozulduğu için bu gibi durumlar herkesin başına gelebilir
    tabi n11 daha çok satıcılara destek verdiği için o konuda biraz sıkıntı var

    Alıntıları Göster
    Birisi bana bunu açıklayabilir mi? Mağazanın tüm yorumları olumsuz. Çoğunu dolandırmış. Ama %95 ve yeşil görünüyor. Bu resmen n11in insanları aldatması değil mi?

    www.n11.com
    weblonya1 Yorumları - n11.com
    http://www.n11.com/magaza/weblonya1/magaza-yorumlari


    Bu N11e hiç güvenesim gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Birisi bana bunu açıklayabilir mi? Mağazanın tüm yorumları olumsuz. Çoğunu dolandırmış. Ama %95 ve yeşil görünüyor. Bu resmen n11in insanları aldatması değil mi?

    www.n11.com
    weblonya1 Yorumları - n11.com
    http://www.n11.com/magaza/weblonya1/magaza-yorumlari


    Bu N11e hiç güvenesim gelmiyor.

    Alıntıları Göster
    Zaten mümkün olduğunca n11'den alışveriş yapmamanız konusunda forumda bas bas bağırıyor bir çok üye. 5-10 ürünü sorunsuzca almanız n11'in kalitesini değil, aldığınız satıcının kalitesini gösterir. n11'in kalitesini ise aldığınız satıcının kalitesiz olduğunu anladığınız an öğrenirsiniz. n11 sitesi müşteri odaklı değil, tamamen satıcı odaklı bir sitedir. Bu yüzden satıcıyla aranızda geçen bir anlaşmazlıkta istisnalar hariç her zaman haklı veya haksız farketmeksizin satıcı tarafını tutmuştur.




  • suatin kullanıcısına yanıt
    n11 profil puanının çok az bir bölümünü yorumlara göre derecelendiriyor. en büyük pay kargolama hızı. 2. en büyük pay ise ürün üzerinden satıcıya sorulan sorulara cevap verme hızından alıyor. yapılan yorumlara göre tamamen puanlandırma yapmıyor. bence biraz doğru biraz yanlış. bilinçli adamı çok etkilemez bu durum açıp olumsuz yorumların geneli neyden kaynaklı bakarsın nasıl bir şey ile karşılaşacağını tahmin edebilirsin.
  • Hem N11 de hem de gittigidiyor da satış yapan bazı uyducular var bu mahalle arası çalışan cinsten.. N11 den alanlara kutusu açılmış iade ürünleri vs. yolluyorlar bir de iade kabul etmiyorlar.
    Gittigidiyorda denk geldik birtanesine iade almamak için 40 takla atsa da (cep telefonundan taciz, mesaj bombardımanı) 3 gün iade süreci sonunda param hesabımdaydı..
    Fazla farketmiyor 5 tl pahalı olsun gittigidiyor olsun derim 😏
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.