Şimdi Ara

N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
860
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, 28 Eylül Cuma günü bu kullanıcının Satışa koyduğu Acer Predator 15 ürünü 4899 TL fiyatla satışta idi. Stokta iki tane görünen ürün için Cuma günü GittiGidiyor %5 indirim daha yaptı ve 4699 TL fiyatla satın alınabiliyor idi. Cuma namazı sonrası Kayseri Merkezi ÖZLEM ÇALIŞMAZ unvanlı bu firmayı arayarak ürünün garanti durumu ve ödeme durumu hakkında bilgi aldım. Ürün teşhir olduğu için Kayseri'de ikamet eden bir arkadaşıma ulaşıp ürünü incelemesini isteyecektim. Ancak kimseye ulaşamadım. Bu arada konuştuğum kişiden WhatsApp ile ürün fotoğraflarını aldım. Bir taraftan da ürün inceleme videolarını inceledim. Sonunda ürünü almaya karar verdim ve stoğun bire düştüğünü gördüm. Satıcı bunu WhatsApptan da teyit etti. Ancak havale eft süresinde yetişmeyeceği için pazartesi sabah EFT yapmak üzere ürünü bize ayırmasına ikna ettik. Ve 4599 liraya anlaştık. Eft bilgileri de geldi. Ürünü sözde aldık. Ödemesi pzt yapılacak ve ürün kargolanacak idi. Buraya kadar hiçbir sorun yok. Gayet normal bir süreç. Bundan sonrasında ürünün fiyatı 100 lira daha arttı, ancak hala stokta bir tane var. Herhalde yanlışlık olması lazım dedim. Çünkü iki adetten biri satıldı diğeri bize ayrıldı. Cumartesi günü bir kullanıcı n11 den üründe çatlak var mı diye soruyor, firma cumartesi günü cevap olarak gönül rahatlığıyla alabilirsiniz diyor. Ve günlerden Pazar, firma bana WhatsApp tan üründe sıkıntı var parayı göndermeyin diye mesaj atıyor. İşin garibi ürün hala satışta ve fiyatta 5799 TL olmuş. Ve yarım saat içinde ürün tükendi.
    İşin özeti doğru anladıysam firma bize verdiği sözü tutmayıp 300 500 her ne kadar fazla kazanmak için yalan dolan işine girdi. Yaptığı ayıbı da ürün sıkıntılı diyerek yalanla geçiştirmeye çalıştı.
    Yorum sizin, işletme burada ise buyursun cevap versin, söz konusu kullanıcıdan yapacağınız alışverişlerde iki kez düşünün.


    Resimler ters sıralı en alttan bakmaya baslayiniz.


    N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı
    N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı
    N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı
    N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı
    N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı
    N11'de expertoptancı ve gittigidiyor'da expertoptancı34 rumuzlu satıcı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhanwolf -- 30 Eylül 2018; 17:13:50 >







  • n11'de satışa sunulan ürün için satıcının müşteri ile irtibata geçerek havale ile daha uyguna vereceğini söylemek hesabın kapanmasını gerektirir.

    n11 ile irtibata geçerek durumu anlatın,bana havale ile daha uyguna satmaya çalıştı deyin,n11 yaptırım uygulayacaktır
  • Kayseri li esnafın yapacağı bir hareket, gayet normal.


    Edit.
    Hem hemşeriyiz, hemde kayseride yaşamışsın. Ama kayseriyi hiç tanımamışsın.

    Edit 2 expertoptancı beş337207539



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MertMeteAlp -- 3 Ekim 2018; 5:21:02 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.