Şimdi Ara

n11 den SORUNLU NOKIA ALIŞVERİŞİ YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli dostlar, başlığın yeri burası mı bilemedim ama forumu izleyen üyelerin benden bu konuda daha deneyimli olacaklarından emin olduğum için bu alt foruma yazayım istedim.

    babama nokia menüsüne alışık olması ve kendi bütçe kısıtlarım nedeniyle bir Nokia N8 telefon almaya karar verdim. Hızlıal ve Hepsiburadada Nokia E7 de görmüştüm ama berbat kamerası ve ağırlığı beni N8 e yöneltti. Neyse uzun lafın kısası kısa bir araştırmanın ardından GG ve n11 de tek bir satıcının 400 liraya iki rengini sattığını gördüm. Makul fiyata başka da satan yoktu. Kayseride yerleşik bir mekan olduğunu da belirleyince bir telefon görüşmesinin ardından siparişi verdim. Cihaz iki gün içinde adıma faturalı olarak elime geçti. Biraz gevşek ve yer yer yırtılmış olmakla birlikte kutu jelatinli idi ve açtığımda cihazın üzerinde de herhangi bir parmak izi vb kuşku uyandıracak işaret görmedim. Tüm koruma etiketleri de original ve üzerindeydi. Buraya kadar herşey iyi giderken cihaz bir türlü şarj olmadı. Eski bir model olduğundan yıllar içinde batarya tümüyle boşalmıştır deyip 12 saat şarja koydum. Şarj cihazının çalıştığını bir başka Nokia üzerinde test edip teyit ettim. Ancak bir gün geçmesine karşın ne şarj ışığı yandı ne de cihaz çalıştı. IMEI sorgulaması sonrası cihazın ithalat yolu ile kayıt edilmiş cihaz olduğunu anladım. Yani yasal yoldan getirtildiği anlaşılıyor. Ancak garanti belgesi kutunun içinden çıkan kullanım kılavuzunun bir sayfası olduğu için onaylı ve kaşeli değildi elbette. Bu noktada aklıma fatura geldi. Kargo ile birlikte gönderilen sevk irsaliyeli fatura üzerinde adım ve cihazın adı tarih yazıyor ancak IMEI numarası görünmüyor. Genpa, KVK vb hangi ithalatçı tarafından getirtildiğine dair de bir ipucu yok. Yalnızca kutu üzerinde IMEI stickerinin altında Nokia Kom. AŞ tarafından garantilidir gibi bir yazı var. Faturada IMEI olmazsa cihaz 2011 TRT bandrolu taşıdığı için olasılıkla garantisi bitmiş diyecektir Nokia Türkiye. Satıcıya ne önerdiğini sordum çözüm olarak ancak bugün bir yanıt gelmesi. Henüz ödeme onayı da vermedim. Deneyimlerinize dayanarak ne önerirsiniz???







  • Alıcının (müşterinin), teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya (mağazaya) bildirmesi gerekmektedir. Mağaza, müşterinin talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini müşteriye hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür. n11.com Ödeme Koruma Sistemine göre ürün bedeli mağazaya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince müşteri, ürünü iade edip parasını geri alma hakkına sahiptir.
  • over and under kullanıcısına yanıt
    Hocam zaman ayırıp yanıt verdiğin için çok teşekkür ederim. Lakin işin içinde ambalajın açılması ve ben nereden nasıl bilebilirim nokia servisi ilgilensin durumu var. Diğer yandan paket açılmadan benim de tüketici olarak bilme şansım yok. Söylediğin koruma sistemi her koşulda geçerli olacaksa en makul yol iade olacak galiba.
  • aradınız mı mağazayı ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.