|
Bildirim
|
Merhaba.
n11.com'a yüklenin. İadeyi seve seve onaylatırlar. 6 yılı aşkın süredir n11.com'da satıcıyım. Geçen ay aynı olay benim de başıma geldi. Su ısıtıcı aldım bir mağazadan. Ürün geldi, hanım açtı. Alt kısmı baya bi kırık. Hemen geri gönderdim, satıcıyı değiştirelim dedi. Değiştirdi, yolladı. Yeni gelen üründe de başka sorunlar var sesler çıkıyor her yerinden. Yine yolladım ama bu sefer değişim değil, iade olarak gönderdim. Satıcı reddetti. İnsanların vaktini çalmayın diye yanıt yazmış bir de :) n11.com'a canlı destekten baya bir yüklendim.Sonra tatile çıkmıştım, tatildeyken n11 aradı. Tekrar talep açıp, satıcı onaylayacak dedi. 3.kez talep açtım, anında kabul etti satıcı. Yani demem o ki, haklıysanız defalarca canlı sohbetten durumu anlatın, defalarca telefon edin. Eğer çok uğraşırsanız pes edip, onaylıyorlar. Yok uğraşmazsanız böyle çakal satıcıların yanına kar kalıyor. Ben bir satıcı olarak, bana bile denk geldi böylesi. İşi bildiğim için çok yüklendim n11'e. Bilmeyen biri olsam belki param yanacak. Çakal satıcı bedavadan para kazanmış olacak. işin kötüsü iade işlemi yapılınca satıcıya yorum/puan veremiyorsun. Başkalarına anlatamıyorsun yaşadığın sorunu |
"Şu şu kadar para için mi uğraşıyorsun" diyen şahıslar yüzünden bu adamlar bu cesareti buluyor. Adam teslim almadığı şeyin parasını niye ödesin? 1 lira da olsa 1000 lira da olsa hak haktır.
"Şahıslar" yerine daha isabetli kelimeler yazardım ama forum yönetimi betimlemeyle hakareti pek ayırt edemediği için uzaklaştırma veriyor. |
Benden haksız yere alınan her kuruşun hesabını sorarım. 2 sene önce, benden haksız yere hesap işletim ücreti alan bir özel.bankaya ödediğim 60 küsür TL'yi icra kanaliyla çatır çatır geri aldım.
Siz dalganızı geçmeye, paranızi sokağa saçmaya devam edin. |
İşsiz değilim. 5 lira da olsa 500.000 lira da olsa cebimden çıkan her kuruşun hakkını ararım çünkü ben paramı alın terimle kazanıyorum. Sokağa atacak tek bir kuruşum yok.
Ürün bana geçen haftasonu kullanmak için lazımdı. MNG Kargo'nun paketi Adana'ya gönderdiğini ve kargonun haftasonuna kadar elime ulaşmayacağımı farkettiğim gibi satıcı firmaya bilgi verdim, iptal talebi oluşturdum ve kargoyu geri çekmelerini söyledim. Satıcı da kargo ile görüşüp paketi geri çektireceğini yazdı. Ancak kargo şubesindeki personelden de teyit ettirdiğim gibi, kargo firmasına böyle bir talep hiç gitmemiş ve paket hala şubede bekliyor. Yani bana alenen yalan söylediler. Siparişimin bana zamanında ve tam olarak ulaşması satıcının sorumluluğunda. Bu sorumluluğu yerine getiremiyorsa suçu kargo şirketine atarak işin içinden sıyrılamaz. Burada konu olan ürünün değeri değil, satıcının ahlaksızlığı ve işi yokuşa sürmesi. Bu ahlaksızlara bir ders vermek için işin peşini bırakmayacağım. Olayı da burada duyurdum ki başka birinin başına daha gelmesin, bu firmadan alışveriş yapmayı düşünenler dikkatli olsunlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 4 Ekim 2019; 22:17:13 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|