Şimdi Ara

n11, GG'de satış yapan KOODMAX satıcısından alışveriş yapmayın!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
12.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Geçtiğimiz hafta, n11 ve Gittigidiyor gibi aracı siteler üzerinde KOODMAX mağaza ismiyle satış yapan, tam ticaret ünvanı "Fideco Bilişim San. Tic. Ltd. Şti." olan firmadan 1 adet Orico 2.5" USB 3.0 harici disk kutusu satın aldım.

    Satıcı siparişimi MNG kargo ile kargoladı. MNG Kargo ise gönderiyi, Eskişehir yerine Adana'ya göndermiş. Adana'dan tekrar Eskişehir'e gelmesi 5-6 günü bulacağı ve ürüne de acilen ihtiyacım olduğu için, n11'den sipariş iptal talebi girdim ve aynı ürünü başka bir satıcıdan satın aldım. Nitekim yeni siparişim ertesi günü elime ulaştı.

    İptal talebimi oluşturduktan sonraki hafta, yani bu hafta başı Pazartesi günü, MNG Kargo paketi işyerime getirdi. Tahmin ettiğim gibi, paket elime 5 günlük gecikmeyle ulaşmıştı. Kargocunun getirdiği paketi teslim almadım ve göndericisine iade edileceğini söyledim. Kargocu buna dair bir not düşerek ayrıldı.

    Daha sonra n11 üzerinden satıcıya mesaj yazdım (ürünle ilgili sayfadaki "satıcıya soru sor" sekmesi üzerinden). Sipariş numaramı, ürünü teslim almadığımı, kargonun ürünü kendilerine geri getireceğini belirttim ve iptal talebimin onaylanmasını rica ettim. Satıcı firma da verdiği cevapta, kargoyu geri istediklerini, ürün ellerine ulaşınca iptal talebimi onaylayacaklarını yazdı.

    Ancak Çarşamba günü n11'den iki mesaj geldi. İlk mesajda satıcının iptal talebini reddettiği, ikinci mesajda da alışverişe otomatik olarak onay verildiği yazıyordu. Yani ben, teslim almadığım bir ürün için para ödemiş oldum. Hemen kargo şubesini aradım ve paketin hala şubede olduğunu, göndericinin de iade için talepte bulunmadığını söylediler.

    Durumu hemen n11 canlı destek hattına yazdım, onlar da "satıcı ürünü teslim almadan iade onayı vermek zorunda değil" diyerek kestirip attılar. Yeni bir iade talebinde bulunmamı söylediler. Ancak tamamen kargo şirketiyle satıcı arasında olan, benim bir müdahale imkanım olmadığı bir süreçte bütün sorumluluğu benim üzerime atarak işlem onayı verilmiş oldu. Eğer kargo şirketi ürünü firmaya geri göndermezse, ödediğim paranın üzerine bir bardak soğuk su içmiş olacağım.

    İşte bu sahtekar firma, teslim almadığım bir ürün için iptal talebimi reddedip işlemi onaylatıyor, parayı alıyor, iade kargosunu kabul etmeyip şubede bekletiyor, n11 ise tüm bu sahtekarlığa göz yumuyor hatta çanak tutuyor. Avukatıma haber verdim, Pazartesi günü hem KOODMAX hem de n11 hakkında "nitelikli dolandırıcılık" suçlamasıyla suç duyurusunda bulunacak. Ayrıca bankama başvurup kredi kartı harcamasına itiraz edeceğim. Yapılan bu sahtekarlığı, bu şark kurnazlarının yanına kar bırakmayacağım.

    Siz siz olun, böyle sahtekar ve düzenbaz firmalardan alışveriş yapmayın. n11'den alışveriş yaparken de "param güvende" diye düşünmeyin, dansöz gibi kıvırıp sizi de mağdur edebilirler.







  • Merhaba.

    n11.com'a yüklenin. İadeyi seve seve onaylatırlar.

    6 yılı aşkın süredir n11.com'da satıcıyım.
    Geçen ay aynı olay benim de başıma geldi. Su ısıtıcı aldım bir mağazadan. Ürün geldi, hanım açtı. Alt kısmı baya bi kırık. Hemen geri gönderdim, satıcıyı değiştirelim dedi. Değiştirdi, yolladı. Yeni gelen üründe de başka sorunlar var sesler çıkıyor her yerinden. Yine yolladım ama bu sefer değişim değil, iade olarak gönderdim. Satıcı reddetti. İnsanların vaktini çalmayın diye yanıt yazmış bir de :)

    n11.com'a canlı destekten baya bir yüklendim.Sonra tatile çıkmıştım, tatildeyken n11 aradı. Tekrar talep açıp, satıcı onaylayacak dedi. 3.kez talep açtım, anında kabul etti satıcı.
    Yani demem o ki, haklıysanız defalarca canlı sohbetten durumu anlatın, defalarca telefon edin. Eğer çok uğraşırsanız pes edip, onaylıyorlar. Yok uğraşmazsanız böyle çakal satıcıların yanına kar kalıyor.
    Ben bir satıcı olarak, bana bile denk geldi böylesi. İşi bildiğim için çok yüklendim n11'e. Bilmeyen biri olsam belki param yanacak. Çakal satıcı bedavadan para kazanmış olacak.

    işin kötüsü iade işlemi yapılınca satıcıya yorum/puan veremiyorsun. Başkalarına anlatamıyorsun yaşadığın sorunu
    "Şu şu kadar para için mi uğraşıyorsun" diyen şahıslar yüzünden bu adamlar bu cesareti buluyor. Adam teslim almadığı şeyin parasını niye ödesin? 1 lira da olsa 1000 lira da olsa hak haktır.


    "Şahıslar" yerine daha isabetli kelimeler yazardım ama forum yönetimi betimlemeyle hakareti pek ayırt edemediği için uzaklaştırma veriyor.
    İşsiz değilim. 5 lira da olsa 500.000 lira da olsa cebimden çıkan her kuruşun hakkını ararım çünkü ben paramı alın terimle kazanıyorum. Sokağa atacak tek bir kuruşum yok.

    Ürün bana geçen haftasonu kullanmak için lazımdı. MNG Kargo'nun paketi Adana'ya gönderdiğini ve kargonun haftasonuna kadar elime ulaşmayacağımı farkettiğim gibi satıcı firmaya bilgi verdim, iptal talebi oluşturdum ve kargoyu geri çekmelerini söyledim. Satıcı da kargo ile görüşüp paketi geri çektireceğini yazdı. Ancak kargo şubesindeki personelden de teyit ettirdiğim gibi, kargo firmasına böyle bir talep hiç gitmemiş ve paket hala şubede bekliyor. Yani bana alenen yalan söylediler.

    Siparişimin bana zamanında ve tam olarak ulaşması satıcının sorumluluğunda. Bu sorumluluğu yerine getiremiyorsa suçu kargo şirketine atarak işin içinden sıyrılamaz. Burada konu olan ürünün değeri değil, satıcının ahlaksızlığı ve işi yokuşa sürmesi.

    Bu ahlaksızlara bir ders vermek için işin peşini bırakmayacağım. Olayı da burada duyurdum ki başka birinin başına daha gelmesin, bu firmadan alışveriş yapmayı düşünenler dikkatli olsunlar.
  • Merhaba.

    n11.com'a yüklenin. İadeyi seve seve onaylatırlar.

    6 yılı aşkın süredir n11.com'da satıcıyım.
    Geçen ay aynı olay benim de başıma geldi. Su ısıtıcı aldım bir mağazadan. Ürün geldi, hanım açtı. Alt kısmı baya bi kırık. Hemen geri gönderdim, satıcıyı değiştirelim dedi. Değiştirdi, yolladı. Yeni gelen üründe de başka sorunlar var sesler çıkıyor her yerinden. Yine yolladım ama bu sefer değişim değil, iade olarak gönderdim. Satıcı reddetti. İnsanların vaktini çalmayın diye yanıt yazmış bir de :)

    n11.com'a canlı destekten baya bir yüklendim.Sonra tatile çıkmıştım, tatildeyken n11 aradı. Tekrar talep açıp, satıcı onaylayacak dedi. 3.kez talep açtım, anında kabul etti satıcı.
    Yani demem o ki, haklıysanız defalarca canlı sohbetten durumu anlatın, defalarca telefon edin. Eğer çok uğraşırsanız pes edip, onaylıyorlar. Yok uğraşmazsanız böyle çakal satıcıların yanına kar kalıyor.
    Ben bir satıcı olarak, bana bile denk geldi böylesi. İşi bildiğim için çok yüklendim n11'e. Bilmeyen biri olsam belki param yanacak. Çakal satıcı bedavadan para kazanmış olacak.

    işin kötüsü iade işlemi yapılınca satıcıya yorum/puan veremiyorsun. Başkalarına anlatamıyorsun yaşadığın sorunu




  • N11 Satıcı ile kendi aranızda problemi çözün diyecektir.
  • n11'den aradılar. Konu takibimizde, ürünün geri gönderimi sağlanacak dendi.

    İyi de bu benim sorunum değil ki? Ben ürün teslim almadım, kargo paketine elimi bile sürmedim. Paket kargo şirketinin şubesinde bekliyor. Satıcı paketi geri çağırmıyor, beni oyalıyor, yalan söylüyor, vaktimi çalıyor, üstüne bir de işlem onayı veriliyor.

    Kargoyu teslim almayıp geri çevirdiğim anda işlem benim açımdan kapanmıştır. Hani kargoyu teslim alsam, sonra iade talebi girip ürünü firmaya geri yollasam, anlarım. Bu durumda elbette ki firma iade kargosunu bekleyecek, kendilerine yollanan paketten "hıyar çıkıp çıkmadığını" kontrol edecek ve öyle iade yapacak. Ancak benim, elimi bile sürmediğim bir gönderiye herhangi bir müdahalem söz konusu olamaz ki. Süreç tamamen kargo şirketiyle satıcı arasında artık. Paketi kabul etmediğim andan itibaren iade talebimin onaylanması gerekiyor, ama hem n11 hem de satıcı işi yokuşa sürüyor.

    Bir de pişkin pişkin cevap yazmış ahlaksız adamlar:

    n11, GG'de satış yapan KOODMAX satıcısından alışveriş yapmayın!

    Bu da kargonun durumu, şubede bekleyip duruyor:

    n11, GG'de satış yapan KOODMAX satıcısından alışveriş yapmayın!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 4 Ekim 2019; 13:47:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    N11 Satıcı ile kendi aranızda problemi çözün diyecektir.
    Kardeş benim yazdığımı okudun da mı yazdın bu cevabı? Alakaya maydanoz.

    Konu sahibi arkadaş;
    Bende sakin kal. Paran falan gitmeyecek, geri alacaksın her türlü.
    Sana dediğimi yap. sabah, öğle, akşam günde en az 3 defa canlı sohbetten sert bir şekilde durumu anlat. İademin onaylanması istiyorum. Aksi halde avukata vereceğim. Bütün şikayet sitelerine ve forumlara yazacağım de. Ama bunu dediğim gibi sabah öğle akşam yap. bak en fazla 2-3 güne iade nasıl onaylanıyor
  • Desteğiniz için teşekkür ederim. Gerekli bildirimleri yaptığımı düşünüyorum. Kargo şubede daha ne kadar bekleyecek, satıcı kargoyu geri çağıracak mı tamamen belirsiz ve bu noktada n11 de benden değil satıcıdan yana tavır koydu. Adamların keyfini bekliyoruz.

    Daha fazla uğraşmak için vakit ayırmak istemiyorum çünkü zamanım kıymetli. Bugün-yarın bir sonuç çıkmaz, n11 insiyatif alıp da sorunu çözmez ise, Pazartesi günü avukatım gerekli işlemleri başlatacak ve bankaya da harcamaya itiraz dilekçesi vereceğim zaten. Ondan sonrasını kendileri düşünsün.
  • n11 deki Satıcılar ile 2 kere mahkemelik olmuş birisi olarak yazıyorum.
    Canon yazıcı ve Monitör nedeni ile Tüketici Mahkemesine verdim. N11 Sorumluluk kabul etmedi satıcı ile aranızda çözün dedi
  • işsiz misiniz 31.5 liralık ürün için bu kadar uğraştınız?
    urun.n11.com
    2.5 Sata Hdd Usb 3.0 Harddisk Kutu - Aluminyum Gövde + Kılıf - n11.com
    https://urun.n11.com/dvd-ve-hdd-kasalari/25-sata-hdd-usb-30-harddisk-kutu-aluminyum-govde-kilif-P138067444


    gelmedi süre ver olmadı iptal et yok mu n11'de?gg'de var ben bi bez aldım gözlük için tınmadı bile adam bir süre sonra iptal et çıktı tıkladım aldım bu nedir yazışmalar vs vs koodmaxtan ben almadıysam 5 kere ürün aldım son baya bi senede.çat çut diye gönderen bir yer mng atmış kazığı iki elleriyle bir kargoyu getirememişler ve siz de gün onayla çalışan bir yerden götür geri diyerek olayı zora sokmuşsunuz.teslim alıyordunuz onaylıyordunuz sonra iade süreci başlatıyordunuz çünkü ben yaptım bu şekilde.olmadı diyince yolla abi geri diyen bir yer üç kağıtçı dediğin.kargocunun eline ürün verilmez iade et diye siz iade edersiniz.kargocular hadi bunu geri götürelim diyemez irsaliye fatura vs kesmeleri lazım neye göre kesecekler iade diyorsun kodu yok bir şeyi yok hadi bunu geri götür demekle olmaz bilmiyorsan bu icadı mektebinde okuyacaksın güzel kardeşim böyle gak guk diyince bir şey olmuyor gördüğün gibi.

    benim 1054 liralık psum gümrüğe takıldı dün yok yetki belgesi ver falan ups'ye kaydım formunuz işleme kondu dediler amazon'a kaydım vergi vermezsiniz merak etmeyin işlem bitince gelir dediler ben ne yapayım yarın kuracaktım direkt bir hafta sarktı pzt bile gelse ki gelmez 2 3 iş günü diyor formda aldığınız ürünü tarif edin diyor dedim böylem pu.t gibin i.ne gibim bir şey faşo ağa.tutup üç kağıtçı amazon diye başlık açmadım shit happens biz de öğrendik bir şey.anahtar teslim gelmiyormuş her zaman amazondan.gümrüktekilerin canı isterse bu ne len kütük gibi kaç para bu çekebiliyorlarmış AMAZON ürününe.adam diyor ki formda bu ürünün fiyatına bakabileceğimiz internet adresi.solitare memurları olunca google falan hak getire yazamıyorlar ürünün ismini hadi onu bırak AMAZON.COM yazıyor üzerinde.devlet böyle sen n11 diyorsun kargocunun eline götür bunu geri diye ürün veriyorsun n11 gibi onay mantığında çalışan yerde.vatanda ben yaptım götür len dedim iptal ettiler de bu n11 onay bilmem anlatabiliyor muyum?konu dışında günde bir kişiyi haşla temalı günlerimde(dahiliyi bıraktım ya sıkıntıdan) cevap yazmıyorum hatta okumuyorum ne diyorsun diye ama kap anafikri.




  • İşsiz değilim. 5 lira da olsa 500.000 lira da olsa cebimden çıkan her kuruşun hakkını ararım çünkü ben paramı alın terimle kazanıyorum. Sokağa atacak tek bir kuruşum yok.

    Ürün bana geçen haftasonu kullanmak için lazımdı. MNG Kargo'nun paketi Adana'ya gönderdiğini ve kargonun haftasonuna kadar elime ulaşmayacağımı farkettiğim gibi satıcı firmaya bilgi verdim, iptal talebi oluşturdum ve kargoyu geri çekmelerini söyledim. Satıcı da kargo ile görüşüp paketi geri çektireceğini yazdı. Ancak kargo şubesindeki personelden de teyit ettirdiğim gibi, kargo firmasına böyle bir talep hiç gitmemiş ve paket hala şubede bekliyor. Yani bana alenen yalan söylediler.

    Siparişimin bana zamanında ve tam olarak ulaşması satıcının sorumluluğunda. Bu sorumluluğu yerine getiremiyorsa suçu kargo şirketine atarak işin içinden sıyrılamaz. Burada konu olan ürünün değeri değil, satıcının ahlaksızlığı ve işi yokuşa sürmesi.

    Bu ahlaksızlara bir ders vermek için işin peşini bırakmayacağım. Olayı da burada duyurdum ki başka birinin başına daha gelmesin, bu firmadan alışveriş yapmayı düşünenler dikkatli olsunlar.




  • siyau kullanıcısına yanıt
    Satıcı Kargo çektirmek zorunda değil böyle bir hakları yok.
    Kargo sana gelir sende geri iade edersin teslim almazsın.
    Satıcı istese bile kargoyu geri çekemez yasal olarak mümkün değil
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Kargo personeliyle her ayrıntısını görüştüm bu konunun. Alıcı tarafından teslim alınmayan kargolar şubeye geri dönüyor ve göndericiden onay bekleniyor geri gönderim için. İşte satıcının bu geri gönderim onayını vermesi lazım; bunu yapmadıkları için de paket hala şubede bekliyor. Göndericiden onay geldiği anda paket geri gönderilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 4 Ekim 2019; 22:17:13 >
  • adam çok komik cevap vermiş
  • Okurken ben gerildim hocam, umarım sorunu en kısa zamanda çözersiniz. Senelerdir internetten alışveriş yapıyorum, böyle bir sorun gelmedi başıma. Umarım ileride sizin sorununuz gibi bir durumla karşılaşmam. Gerçekten adamı sinir hastası eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    Kargo personeliyle her ayrıntısını görüştüm bu konunun. Alıcı tarafından teslim alınmayan kargolar şubeye geri dönüyor ve göndericiden onay bekleniyor geri gönderim için. İşte satıcının bu geri gönderim onayını vermesi lazım; bunu yapmadıkları için de paket hala şubede bekliyor. Göndericiden onay geldiği anda paket geri gönderilecek.
    Tekrar merhaba,

    6 yılı geçti e-ticaret ile uğraşıyorum. Şubedeki kargonun satıcının onayı ile hareket edildiğini hiç duymadım, denk gelmedi bana.
    Alıcı ürünü teslim almaz ise, evde bulunmaz ise vs. kargo şubeye gider. 3 veya 4 gün beklenir. Yasal süre dolduğunda satıcıyı kargolanır. Satıcının kargoyu şubede bekletmesini, kendine gelmesi için onay verebilip-veremeceğini duymamıştım valla ben.

    Benim sattığım ürünlerde, müşteri teslim almazsa veya evde bulunamazsa 3-4 gün sonra otomatik bana geliyor ürün.




  • İki defa görüştüm kargo şubesindeki arkadaşlarla. Bana verdikleri bilgi bu şekilde; göndericiden bilgi bekliyoruz kargonun geri dönüşü için deniyor. Belki farklı kargo şirketlerinin farklı uygulamaları olabilir, MNG'de durum şimdilik bu.

    Az önce kargonun son durumuna baktım, "iade faturası kesildi" şeklinde bir ibare var. Sanırım n11 devreye girdi ve kargonun iadesi için bastırdılar. Olayın çözüme kavuşması önümüzdeki haftaya kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    İki defa görüştüm kargo şubesindeki arkadaşlarla. Bana verdikleri bilgi bu şekilde; göndericiden bilgi bekliyoruz kargonun geri dönüşü için deniyor. Belki farklı kargo şirketlerinin farklı uygulamaları olabilir, MNG'de durum şimdilik bu.

    Az önce kargonun son durumuna baktım, "iade faturası kesildi" şeklinde bir ibare var. Sanırım n11 devreye girdi ve kargonun iadesi için bastırdılar. Olayın çözüme kavuşması önümüzdeki haftaya kaldı.
    adam nasıl da blöfü yememiş ama




    valla çok güldüm ya , 30 lira için mahkeme ile tehdit etmişsin


    adam da tecrübesi gereği nası boş blöf olduğunu anlamış hemen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89183934B

    adam nasıl da blöfü yememiş ama




    valla çok güldüm ya , 30 lira için mahkeme ile tehdit etmişsin


    adam da tecrübesi gereği nası boş blöf olduğunu anlamış hemen

    Alıntıları Göster




  • Gg üzerinden alınca böyle bir sorun yaşamanız pek olası değil. Çünkü GG müşteriyi gerektiği gibi koruyan bir firma. Diğer firma ise satıcıyı korumaya yönelik olduğu için sizi düşünmeden mağdur etmiş ama yasal yollardan hakkınızı alabilirsiniz.
  • Benden haksız yere alınan her kuruşun hesabını sorarım. 2 sene önce, benden haksız yere hesap işletim ücreti alan bir özel.bankaya ödediğim 60 küsür TL'yi icra kanaliyla çatır çatır geri aldım.

    Siz dalganızı geçmeye, paranızi sokağa saçmaya devam edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    Benden haksız yere alınan her kuruşun hesabını sorarım. 2 sene önce, benden haksız yere hesap işletim ücreti alan bir özel.bankaya ödediğim 60 küsür TL'yi icra kanaliyla çatır çatır geri aldım.

    Siz dalganızı geçmeye, paranızi sokağa saçmaya devam edin.
    haksız yere hesap işletim ücretini herkes aldı zaten , e devletten bile geri alanlar oldu kolayca


    böyle dedektifmiş , para uzmanıymış gibi anlatıyorsun kendini
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.