Şimdi Ara

Navitech Ömür Boyu Harita Güncelleme(yenler) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
311
Cevap
3
Favori
89.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gondermeyin arkadaslar servise yok yere cihazdan ayri kaliyorsunuz yaptiklari duzelttikleri bi nane yok afedersiniz... 10 gun olacak hala geri gelmedi 2ci kez yolladigim cihaz... Bir onceki mesajimda da yazmistim 1 hafta surdu ilk servise gitmesi ellememisler bile... 2 gun once aradik ozur dilediler hemen ilgileneceklerini soylediler... Tamam dedik sustuk... Bugun esim aradi hemen basliyorum yapmaya demisler, esimde 1 hafta sizde kaldi 2ci kez gonderiyoruz bu sefer 10 gun oldu, 2 gun once yapcaktiniz hani hemen gibilerinden serzeniste bulunmus; ukalalik ile musade ederseniz lafa tutmazsaniz baslayacagim diye utanmadan cevap vermis kimse o teknik servisteki... Ne sorunu cozulmeden geri yollancak cihazinizdan ayri kalin, nede ukala teknik servis elemanlarina caninizi sıkın... Yazdiklarimdan suphe duyan Navitech yetkilisi olursa ismimi vereyim hemen!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen hafta navitech px 120 cihazımı teknik servise gönderdim. Cihaz dün teknik servisten geri geldi. Cihaza baktığımda herhangi bir değişiklik yapılmamış.Gönderdiğim gibi geri gelmiş. Kendileri beni aradı, lisans bilgilerini gerekli yerlere iletildiğini, bir sonraki güncellemede aktif olacağını söylediler. Şimdi yeni güncellemenin çıkmasını bekleyeceğim, bakalım ne olacak.


    Biz de mail atalım o zaman lisans numarasını. İşe yararsa tabii..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcCopat


    quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen hafta navitech px 120 cihazımı teknik servise gönderdim. Cihaz dün teknik servisten geri geldi. Cihaza baktığımda herhangi bir değişiklik yapılmamış.Gönderdiğim gibi geri gelmiş. Kendileri beni aradı, lisans bilgilerini gerekli yerlere iletildiğini, bir sonraki güncellemede aktif olacağını söylediler. Şimdi yeni güncellemenin çıkmasını bekleyeceğim, bakalım ne olacak.


    Biz de mail atalım o zaman lisans numarasını. İşe yararsa tabii..


    ben yolladım hocam. 10 günü geçti. cevap bekliyorum diye bir daha mail attım. bizde igo firmasından cevap bekliyoruz dediler. bekliyoruz bakalım ne olacak. en olmadı faturam var. yanında boru gibi ücretsiz güncelleme yazıyor. gidip gerekli yerlere başvuru yapacağız. bu kadar basit..




  • öncelikle
    boş bir sd kart icine aşagıda yazan talimaları yapıyorsun lisence klasörün içine cihazda bulunan lisence klasörünü kopyalayın harita satın alabiliceksiniz.


    NAV-P110, NAV-P150 ve NAV-P200B:
    o SD kartınızın içerisine “addons/content” ve “addons/license” isimli 2 klasör açınız.
    o SD kartınızı cihaza takınız
    o Navigasyon programını çalıştırınız ve çıkış yapınız
    owww.naviextras.com adresinden Toolbox programınıhttps://www.naviextras.com/shop/portal/downloads bilgisayarınıza indiriniz (program versiyonunun 2.0.3.40.1.27d.1.18c ya da daha üst bir versiyon olduğunu kontrol ediniz) ve bilgisayarınıza kurunuz.
    o Toolbox programı ayarlar kısmında “Toolbox güncellemelerini otomatik denetle” ve “Güncellemeleri otomatik yükle” ayarlarının seçili olduğundan emin olunuz.
    o Toolbox programını çalıştırınız , cihazınızı USB bağlantısıyla bilgisayarınıza bağlayınız ve programın kullanmış olduğunuz cihazı tanıdığına emin olunuz.
    o Diğer ülke haritalarını satınaldıktan sonra indirerek cihazınıza kurab




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    öncelikle
    boş bir sd kart icine aşagıda yazan talimaları yapıyorsun lisence klasörün içine cihazda bulunan lisence klasörünü kopyalayın harita satın alabiliceksiniz.


    NAV-P110, NAV-P150 ve NAV-P200B:
    o SD kartınızın içerisine “addons/content” ve “addons/license” isimli 2 klasör açınız.
    o SD kartınızı cihaza takınız
    o Navigasyon programını çalıştırınız ve çıkış yapınız
    owww.naviextras.com adresinden Toolbox programınıhttps://www.naviextras.com/shop/portal/downloads bilgisayarınıza indiriniz (program versiyonunun 2.0.3.40.1.27d.1.18c ya da daha üst bir versiyon olduğunu kontrol ediniz) ve bilgisayarınıza kurunuz.
    o Toolbox programı ayarlar kısmında “Toolbox güncellemelerini otomatik denetle” ve “Güncellemeleri otomatik yükle” ayarlarının seçili olduğundan emin olunuz.
    o Toolbox programını çalıştırınız , cihazınızı USB bağlantısıyla bilgisayarınıza bağlayınız ve programın kullanmış olduğunuz cihazı tanıdığına emin olunuz.
    o Diğer ülke haritalarını satınaldıktan sonra indirerek cihazınıza kurab


    bunu benim yorumuma istinaden mi yazdınız? ayrıca yazınızın son bölümü yarıda kalmış. tamamlarsanız sevinirim.




  • Alet resmen çöp oldu. HALA GÜNCELLENMİYOR Px 120!

    Cep telefonumun navigasyonu bile bundan güzel.
    VE GÜNCELLENİYOR!

    Allah seni bildiği gibi yapsın Navitech.
    Aylardır bir güncellemeyi çözemediniz.
    Ömür boyu güncellemeymiş! Yalan dolan inanmasın kimse!
    Bu kadar insanın ahını aldınız.
    Bu süreçte kimler sorumluysa bizlerle böyle dalga geçiyorsa hakkımı helal etmiyorum.

    Almak isteyen varsa satabilirim cihazımı kuş fiyatına
  • linkteki konudaki mesajında Alimbey "ömürboyu güncelleme hakkı olupta güncelleme alamayanlar bize gelebilir" yazmıştı,isterseniz birde Alimbeye yazın.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=53273381
  • "Bize gelebilirsiniz" diyerek ne demek istemiş onu anlamadım ama, bir de kendisine sorayım.
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    linkteki konudaki mesajında Alimbey "ömürboyu güncelleme hakkı olupta güncelleme alamayanlar bize gelebilir" yazmıştı,isterseniz birde Alimbeye yazın.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=53273381

    sayın hocam hatırladığım kadarıyla Alim bey aldığınız cihaz üzerinde ömür boyu yazıyorsa demişti ,hatta bende korka korka yazmayan ancak firmanın cihazı satarken eskiler dahil artık ömür boyu dedikleri ne olacak sormuyorum ,diyerek gönderme yapmıştım ama malesef cevap gelmedi

    şimdi korkmadan sorayım peki bunlar ne olacak




  • Bunların ne olacağını ben bilememTek bildiğim 100-200 tl lik cihaz için kimse mahkeme vs uğraşmaz bu işlerde kapanır gider unutulur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    Bunların ne olacağını ben bilememTek bildiğim 100-200 tl lik cihaz için kimse mahkeme vs uğraşmaz bu işlerde kapanır gider unutulur.

    yok hocam ilk ben olacağım gibi geliyor

    malum zamanında her tür belgeyi hazırladım bekliyorum ve cihazımda 1 ay kaldı yazıyor ilk güncelleme de duruma göre (güncelleyemezsem) inanın gerekli mercilere başvurmayı düşünüyorum ,üstelik ben aldığımda kutunun üzerinde yazan güncelleme tarihini dikkate almayın diye reklamlar verdikleri için benim elimde belge var yine işin ilginci benim cihazımın kutusunda 2 yıl güncellemeli özel seri şeklinde yapıştırma bir ibare var, cihazı aldıktan sonra bu konuyla ilgili hb ile olan yazışmalarımız var

    bu konu benim için maddi olma durumunu aştı , bir tür onur savaşına döndü

    para yok ama zamanım çok

    artık hayırlısı olsun ,saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen hafta navitech px 120 cihazımı teknik servise gönderdim. Cihaz dün teknik servisten geri geldi. Cihaza baktığımda herhangi bir değişiklik yapılmamış.Gönderdiğim gibi geri gelmiş. Kendileri beni aradı, lisans bilgilerini gerekli yerlere iletildiğini, bir sonraki güncellemede aktif olacağını söylediler. Şimdi yeni güncellemenin çıkmasını bekleyeceğim, bakalım ne olacak.

    Merhaba arkadaşlar,

    Kendi mesajımdan alıntı yaparak, ömür boyu güncellemeler yalan oldu. Navitech in iletişim sayfasında mesaj atıp durum hakkında bilgi istiyorum, ne e-mail ile ne telefonla cevap verme gereği bile duymuyorlar. Gerçi niçin bilgi dönsünler ki ürünü sattılar bir defa ceplerine attılar parasını niçin ilgilensin ki sözde teknik servis. Ama şunu bilmiyorlar biz kullanıcılara bir şey olmaz ama navitech firması bunca verilmeyen helallikten sonra pek ayakta kalamaz. Navitech - GÜVEN = 0.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kararlı -- 12 Ekim 2011; 20:51:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen hafta navitech px 120 cihazımı teknik servise gönderdim. Cihaz dün teknik servisten geri geldi. Cihaza baktığımda herhangi bir değişiklik yapılmamış.Gönderdiğim gibi geri gelmiş. Kendileri beni aradı, lisans bilgilerini gerekli yerlere iletildiğini, bir sonraki güncellemede aktif olacağını söylediler. Şimdi yeni güncellemenin çıkmasını bekleyeceğim, bakalım ne olacak.

    Merhaba arkadaşlar,

    Kendi mesajımdan alıntı yaparak, ömür boyu güncellemeler yalan oldu. Navitech in iletişim sayfasında mesaj atıp durum hakkında bilgi istiyorum, ne e-mail ile ne telefonla cevap verme gereği bile duymuyorlar. Gerçi niçin bilgi dönsünler ki ürünü sattılar bir defa ceplerine attılar parasını niçin ilgilensin ki sözde teknik servis. Ama şunu bilmiyorlar biz kullanıcılara bir şey olmaz ama navitech firması bunca verilmeyen helallikten sonra pek ayakta kalamaz.

    hocam moral bozma yok

    üstelik size ömür boyu yok dememişler sadece cevap vermemişler

    inanın başka dallarda da bu şekilde davranan çok firma var

    arkadaş şu ürünü almak istiyorum bilgi verirmisiniz diye mail atıyorum ,bekle bekle cevap yok ,hadi sorun olduğunda cevap vermiyorlar da daha ürünü alma aşamasında niye cevap vermezler anlamıyorum

    üstelik size bir sonra ki güncelleme de aktif olacak demişler bence biraz daha bekleyin derim şurada 2011.10 haritaya ne kaldı ki

    yine sizin ayakta kalamaz dediğiniz navitech peynir ekmek gibi cihaz satıyor ,yani bizim yazdıklarımızı pek umursamıyorlar gibi

    zaten umursuyor olsalar size cevap verirlerdi ama üzülmeyin bende bir defa mail göndermiştim bana da cevap vermediler,yani yalnız değilsiniz bozmayın moralinizi,hakkımızı söke söke alacağız başka yolu yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: kararlı

    Merhaba arkadaşlar,

    Geçen hafta navitech px 120 cihazımı teknik servise gönderdim. Cihaz dün teknik servisten geri geldi. Cihaza baktığımda herhangi bir değişiklik yapılmamış.Gönderdiğim gibi geri gelmiş. Kendileri beni aradı, lisans bilgilerini gerekli yerlere iletildiğini, bir sonraki güncellemede aktif olacağını söylediler. Şimdi yeni güncellemenin çıkmasını bekleyeceğim, bakalım ne olacak.

    Merhaba arkadaşlar,

    Kendi mesajımdan alıntı yaparak, ömür boyu güncellemeler yalan oldu. Navitech in iletişim sayfasında mesaj atıp durum hakkında bilgi istiyorum, ne e-mail ile ne telefonla cevap verme gereği bile duymuyorlar. Gerçi niçin bilgi dönsünler ki ürünü sattılar bir defa ceplerine attılar parasını niçin ilgilensin ki sözde teknik servis. Ama şunu bilmiyorlar biz kullanıcılara bir şey olmaz ama navitech firması bunca verilmeyen helallikten sonra pek ayakta kalamaz.

    hocam moral bozma yok

    üstelik size ömür boyu yok dememişler sadece cevap vermemişler

    inanın başka dallarda da bu şekilde davranan çok firma var

    arkadaş şu ürünü almak istiyorum bilgi verirmisiniz diye mail atıyorum ,bekle bekle cevap yok ,hadi sorun olduğunda cevap vermiyorlar da daha ürünü alma aşamasında niye cevap vermezler anlamıyorum

    üstelik size bir sonra ki güncelleme de aktif olacak demişler bence biraz daha bekleyin derim şurada 2011.10 haritaya ne kaldı ki

    yine sizin ayakta kalamaz dediğiniz navitech peynir ekmek gibi cihaz satıyor ,yani bizim yazdıklarımızı pek umursamıyorlar gibi

    zaten umursuyor olsalar size cevap verirlerdi ama üzülmeyin bende bir defa mail göndermiştim bana da cevap vermediler,yani yalnız değilsiniz bozmayın moralinizi,hakkımızı söke söke alacağız başka yolu yok

    Merhaba,

    Üstadım bunlar için moralim bozmam.Sadece sözlerinin arkasında durmuyorlar. Eskiden bir söz vardı " Söz senettir" diye. Bir şeyi yapamayacaksan söz vermeyeceksin. İnsanların güvenlerini yok etmeyeceksin. Yükleyebileceği mi söyledikleri harita 2011.10 değil 2011.7 haritasıydı.




  • sayın kararlı hocam

    2011.07 dediğimiz harita şuan zaten en son en güncel olan benim yazdığım 2011.10 muhtemelen bu rakamlarla olacak yani ilerde beklediğim bir harita

    şimdi bu bilgiler ışığında siz 2011.07 harita yok iken size yeni güncelleme de aktif olacaksınız demişlerse evet o zaman sözlerinde durmamışlar

    ancak 2011.07 çıktıktan sonra bir sonra ki güncellemde aktif olacaksınız demişlerse muhtemelen bunu 2010.10 haritası çıktıktan sonra anlayabilirsiniz

    yani bu rakamlar insanı deli ediyor doğrusu ama firma bu şekilde güncelleme verdiği için yapacak bir şeyde yok
  • piranha fuga navigasyon almıştım. aldığımda 1 yıl ücretsiz güncellemesi vardı.

    1 yıl geçeli çok oldu. sonradan ne olduysa ömür boyu ücretsiz güncellemeye geçmişler. şu an 2011 Q7 haritasını yükledim tıkır tıkır çalışıyor.. bundan sonra da yeni haritaları yüklemek beleş olacak anlaşılan..

    4 ayak üstüne düştüm yanii... ne şanslı adamım yaa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    piranha fuga navigasyon almıştım. aldığımda 1 yıl ücretsiz güncellemesi vardı.

    1 yıl geçeli çok oldu. sonradan ne olduysa ömür boyu ücretsiz güncellemeye geçmişler. şu an 2011 Q7 haritasını yükledim tıkır tıkır çalışıyor.. bundan sonra da yeni haritaları yüklemek beleş olacak anlaşılan..

    4 ayak üstüne düştüm yanii... ne şanslı adamım yaa..

    darısı navitech cilerin başına

    kimi ömür boyu diye alır (havasını alır) ,kimi 1 yıllık diye alır kapar ömür boyunu işte dünya böyle oyunlarla dolu eğlenceli bir yer




  • Anlaşılan Navitech cihazları bir çoğumuzun elinde kaldı

    10 Ağustos'ta cihazı Navitech'in ofisine elden teslim ettim ( 210F Modeli ). Aslında oraya gitme sebebim tutacağın kırılması ve yenisini satın almak istememdi.
    Hazır gitmişken oradaki çalışan güncellemeyi de yapalım dedi, tamam dedim. Yarım saat bekledikten sonra tamamdır dedi verdi cihazı.

    Çıkarken kontrol ettim ve cihazın güncellenmediğini farkettim ( 2010.07 ) . Durumu bildirdim ve destek bölümüyle telefonda görüştü.
    Cihazı bırakmam gerektiği , bir dosyanın alınıp ana merkeze gönderilmesi gerektiği tarzında bilgi verdiler. O sıralarda cihazla pek işim olmadığından bıraktım.

    Cihaz tam 3,5 hafta kaldı. Bayram ertesi aradım ve halen işleme alınmadığı söylendi. Tamam dedim, gönderin kargo parasını da ben ödeyeceğm ama bari cihaz orada yatmasın.

    Şu anda halen cihaz güncellenmiş değil. Ürünü satın alalı 15 ay ya oldu ya olmadı. Yani yasal 2 senelik güncelleme hakkımı bile kullanamıyorum.
    Artık öyle bir hale geldim ki; yasal hakkımı kullanamadığım için cihazı güncellemek için farklı bir yol var mı diye araştırmaya başladım. Çok saçma bir hal aldı olay.

    Yeni bir cihaz satın aldım yakın zaman Next'in modeli. İyi ki hata edip de Navitech satın almamışım bir daha ( o zaman bu sıkıntı olmamıştı henüz ).

    Bu arada az önce XP kurulu bilgisayarda da Toolbox ile güncelleme denedim ( hani deniyor ya Windows 7'e sıkıntı olabilir diye ) maalesef olmadı.




  • Arkadaşlar bu navitech modellerinden hangisinde geri görüş kamerası takabileceğimiz video in girişi var acaba bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan2060

    Arkadaşlar bu navitech modellerinden hangisinde geri görüş kamerası takabileceğimiz video in girişi var acaba bilginiz var mı?

    hocam istersen bu soruyu buradan sorma , burada hep kızgın navitech kullanıcıları var


    QX serisi olanlara bir bakın derim
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.