Şimdi Ara

NBCS-Nuri Baras Cinema Sistemi (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.154
Cevap
41
Favori
353.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazilanlari anlamiyorum, saticiyi hakli gostermek ancak duygusal sebeplerle olabilir. Oncelikle son tuketici olarak yasal haklariniz var, aldiginiz her urunu geri verebilirsiniz. Kanunlarin size verdigi ve tuketici haklarinin korundugu tum ulkelerde buna benzer uygulamalar varken hayir satici hakli demek bana cok ters geliyor.

    Neden satici gozu ile bakiyorsunuz, siz son kullanicisiniz, siz kendi haklariniza sahip cikmazsaniz kim sahip cikacak???

    Saticinin bu urunu sonra nasil satacagi kendi sorunu.

    Tum medeni dunyada saticilar urunlerini boyle satabiliyorlar da sadece Turkiye'de mi magdur oluyorlar. Sonucta medeni dunya'da 300-400 dolara alinan urunleri Turkiye'de en az 2-3 kati fiyata alabiliyoruz.

    Satici bundan zarar edecek diye bakacaginiza kendi haklariniza ve cebinizden cikan paraya bakin.

    Yazi biraz sert olmus olabilir ama tuketici haklari yerine tuketici olarak satici haklarinin savunulmasi bana garip geldi...




  • arkadaşlar size yaşadığım bir olayı anlatayım profosyonel ses sistemine geçmeden önce evimde iki ayrı odamda iki adet lg904 ta ev sinema sistemim vardı sistem değişikliğinden sonra birisini satmaya karar verdim ilandan görüp gelen arkadaş dinledi beğendi ve satın aldı iki gün sonra beni arayıp zaferbey bu ürünün center ından hafif cızıltı sesi geliyor dedi bende arkadaşa ben kullanıyordum hatta sizde gelip denediniz bir sorun yoktu diye karşılık verdim ve kontrol edip bana tekrar dönmesini söyledim tekrar aynı sorunla döndüğünde centerı alıp gelmesini söyledim ve bendeki diğer takımın centerını verdim sonra gidip servisinden yenisi ile değiştirdim.Şimdi soruyorum ben arkadaşım ikinci elin geri iadesi olmaz sen bozmuşsundur yanlış bağlantı yapmışsındır düşürmüşsundür gibi bir takım cevaplarla arkadaşı geçiştiremezmiydim ancak kendime yakıştıramazdım ne oldu karşımdaki kişi mutlu oldu bende birşekilde sorunu çözmüş oldum.Ayrıca yine farzedelim bahsettiğim esnafın internet sitesinden satın aldımm bu hoparlörleri yinede bu arkadaş bu ürünü almıyacakmıydı geriye . bu arkadaşın sesvegoruntusistemleri.com (Dikmen müzik) isimli internet sitesi var.Kanun derki görmediğin ve denemediğin her ürünü 7 gün içinde iade edebilirsin bu koşulsuz ve şartsızdır.Kaldıki bende bu ürünü o mağazada görmediğimi ve denemediğimi belirtmiştim.Tamam ozaman hep beraber mağazalardan alışveriş yapmıyalım gidelim internet sitelerinden mal alalım zaten kar marjları inanılmaz yüksek birde internetten pazarlık yapmadan satın alalım ki yarın memnun kalmassak geri iade edebilelim yok böyle birşey arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aticus3

    Forumda genel olarak bir avr ye power bağlanarak verimli bir birliktelik doğamıyacağı hakim. İlla pre-power (uyumlu yada aynı seriden) olması elzem kabul ediliyor.
    O yüzden ben de nickelx gibi avr nize bağladığınız powerdan aldığınız verimi merak ediyoruz.



    Konunun sınırlarını belirlemek fadyalı olacak.

    Bir AVR ye eğer kullandığınız hoparlörler daha fazla güç istiyorsa, harici bir power amfi bağlamak performansı mutlaka arttıracaktır. Ancak, yapılacak bu masrafın karşılığında alınacak fayda bu masrafa değer mi ? bunu iyi etüd etmek lazım. Aynı marka ve/veya seri harici power amfi bağlamanın çok büyük farklılıklar yaratmayacağı inancındayım. Misal bir Onkyo AVR ye, aynı segmentte iki farklı markanın power amfisi bağlamanın kayde değer bir farkı olmayacaktır. Aynı marka olmaları belki uyum açısından avantaj olabilir. Ancak burada hoparlörlerinizden optimum verime almanızı sağlayacak güçte bir harici power amfi daha anlamlı fark yaratacaktır.

    Bunun yanında, bir AVR ye bağlayacağınız harici bir power amfi, avr nin stereo performansında anlamlı bir verimlilik artışı yaratmaz.




  • arkadaşlar,
    6500 TL verdiğim bir üründen değişim adı altında 1.250TL kesilmesi adalet midir?satıcının buna hakkı var mı? ben onu öğrenmek istiyorum.
    özetle sorumuz budur.
    @zkerey,
    klipsch rf-82 vs. takımı almayıp direkt iade olayını düşündünüz mü? bir ürün satıldıktan sonra ikinci el fiyatından alınır.bu böyledir.
    bunları mediamarkt, saturn vs. mağazalar sanmayalım.ama 5 günlük gelin sıfır sayılmalı, hatta tertemiz bir gelin olsun kimse inanmaz. o yüzden ikinci el alırlar ama fırsatcılık burada yatıyor. 2.el fiyatına alırlar sonra sıfır diye yeniden satarlar.ne vicdanından bahsediyoruz ticaret bu. nerede kaldı eskiden teraziye ağırlığı koyarken ''Bismillahirrahmanirrahim'' diye başlayan satıcı?ne ahlak var ne etik... RF-7 ilk satılırken de kar ettirdi 2. satılışında da kar ettirdi.
    ama gunahını almayalım belki 2. el diye satılacaktır.6500 ise 5500TL ye satılır...
    o yüzden kanunları iyice okumak lazım.kanunun verdiği ölçüde haklısınız ya da hakkınız vardır.daha ötesi yok.yok ben etik hareket ettim yok satıcı ahlaklı davranmalıydı.böyle olmaz.arada ki farkı, anlayış farkını iyi etüd etmeli.
    şahsen ben alıcı olarak düşünürüm; ve şu anda da kesinti yapan o satıcıya kızgınım sanki.müşteri memnuniyeti düşünülmemiş.müşteri velinimet değil mi? müşteri her zaman haklı değil mi? modern elek. ile alışveriş yapılmış?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_cantan -- 7 Nisan 2011; 17:06:53 >




  • Mavi hifi den lambalı aldım bildiğiniz gibi, satın alırken sordum, sisteme uyum sağlamazsa iade şansım var mı dedim. Direkt olarak hayır cevabı aldım.

    Sisteme uyumsuz olsaydı ki Allahtan uyumlu oldu, ben mavihifi yi mahkemeye mi vermeliydim? Adam baştan söyledi ürün buradan gittiği anda geri dönüşü olmaz, alamayız. Bu tip ürünlerde koli açıldığında tekrar bunu sıfır gibi satma olanağımız olmuyor. Parmak izleri kalıyor, orijinal paketleme gibi olmuyor ve tekrar sattığımızda müşteri bunu anlıyor ve ürünü 2. el yada demo ürünü gibi satmak zorunda kalıyoruz, bu da bizi etkiliyor dediler açıkça.

    Şimdi bunun neresi mantıksız. Her uyanık bunu geri getirse, yada ödeyemeyeceğini anlayıpta kıl tüy sebeplerle iade etmek istese ki bizim insanlarımızın düşünce tarzı maalesef çoğu böyle(herkesi kastetmiyorum tabii).


    Bu arada ben heyecanlı ve satıcı savunucusu falan değilim. Bende bir tüketiciyim. Bunu kastetmek, ima bile etmek şahsıma yapılmış büyük bir saygısızlıktır. Biraz empati yapmak gerekiyor.

    Bende bir dolu 2. el ürün sattım ve sorunlu olanları bende iade aldım. Bu ayrı birşey, sapla samanı karıştırmamak gerek.




  • Ya sen ne kadar anlayisi kit bir adamsin mavi hifi sana almam demis alirim ama fiyat kirarim dememis bastan uyarmis seni Bak by@ali birader sen git istedigin yerden alisverisini yapmaya devam et. Sana fikrini aldigimi artik yorumuna gerek duymadigimi soylemistim illaki tartismak istiyorsan 05325817151 beni ara kendi aramizda sorunun neyse cozelim
  • Öncelikle şunu söyleyeyim, eğer bu bir esnaf-müşteri maçı olsaydı, tutacağım taraf müşteri olurdu. Ancak bu bir maç olmadığı için, kanunlar çerçevesinde olacak olanı söyleyeyim. İnternet üzerinden yapılan mesafeli satışlarda müşterilerin satın aldıkları ürünleri, kayıtsız şartsız 7 gün içinde iade etme hakları vardır. Ancak bu hak, mağazadan satın alınan ürünler için malesef geçerli değildir. İlgili kanun maddesi de aşağıda. (madde 8)

    http://www.alomaliye.com/mesafeli_sozlesmeler_uyg_yonetmelik.htm

    Kimi büyük elektronik mağaza zincirlerinin, kanunen yükümlü olmamalarına rağmen, müşteri memnuniyeti için, mağazalarından yapılan satışlarında da iade/değişim gibi kolaylıklar sağlamalarının tek sebebi, diğer firmalarla rekabette bir adım öne çıkmaktır.

    Hiç bir esnaf, hiç bir müşteriye kara kaşı, kara gözü için yardımcı olmaz. Ya kanunen buna mecburdur, ya da yapacağı iyiliğin, dolaylı da olsa maddi olarak bir getirisi vardır. Bu nedenle, herhangi bir forumda, ne zaman bir müşteri tarafından bir esnaf için methiyeler düzüldüğünü görsem, dayanamaz gülerim.

    Uzun lafın kısası, duygusal düşünmenin bir faydası yok. Eğer büyük mağazalar rekabet edebilmek için kanunen mecbur olmadıkıları kolaylıkları müşteriye göstermek ZORUNDA KALIYORLARSA, müşteri olarak bize düşen, bu örnekteki gibi firmaların da, ayakta kalabilmek için, aynı kolaylıkları bize göstermek ZORUNDA OLDUKLARINI anlamalarını sağlamaktır. Sonuçta satın aldığımız ne ekmek ne de su. Evimde haftada 2 saat müzik dinleyeceğim, 2 de film seyredeceğim diye hiç bir esnafın kaprisiyle uğraşmak zorunda değilim. Forumun müdavimi arkadaşlar hatırlayacaklardır, ne tesadüftür ki, ben de RF-82 alım aşamasındayken, Klipsch'in Türkiye Distribütörü ile bir takım sıkıntılar yaşamıştım. Sonuç? Şu an Focal 836 kullanıyorum.

    @zkerey, malesef kanunen yapabileceğiniz bir şey yok. Bence tek yapabileceğiniz, satıcının talebinizi kanunen yerine getirmek gibi bir zorunluluğunun olmadığının bilincinde bir üslupla, yaşadıklarınızı mümkün olan her platformda dillendirin. Kendi sorununuzu kısa vadede çözemeseniz bile, uzun vadede, bilinçli tüketicilerin tercihlerini etkileyerek, firmanın tavırlarını gözden geçirmesine faydanız olabilir. Ancak üslup konusunun özellikle üzerine basıyorum, yoksa buradakine benzer tepkiler alabilirsiniz. Geçmiş olsun.




  • Coyote arkadasim yorumlarin icin tesekkur ederim cok dogru tespitler bunlar zaten benim amacim insanlari bu esnaflar konusunda uyarmak yoksa sorunumun cozulmesi ile ilgili burada kimse yardimcim olamaz bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zkerey

    Ya sen ne kadar anlayisi kit bir adamsin mavi hifi sana almam demis alirim ama fiyat kirarim dememis bastan uyarmis seni Bak by@ali birader sen git istedigin yerden alisverisini yapmaya devam et. Sana fikrini aldigimi artik yorumuna gerek duymadigimi soylemistim illaki tartismak istiyorsan 05325817151 beni ara kendi aramizda sorunun neyse cozelim


    Anlayisi kıt olan sensin. Seviyeli ol biraz. Fiyat kırarım demediğini nerden biliyorsun? İade etmek istediğimde direkt olarak 2. el olarak alacaklardı. Buraya yazmak için senin fikrini soran kim ki? Seninle ve burada hiç kimse ile bir sorunum yok. Bunu da nerden çıkardın?
  • Bana seviyeli nasil olunur ogretmek istiyorsan beni ara yada telefonunu ver ben ararim seni
  • Ayrica beni burada tartistigin diger arkadaslarla karistima canini sikarim senin.
  • Selamlar,

    Medeni dünya ve tüketici hakları konusunda ben de bir kaç şey söylemek isterim. Medeni dünyada (ABD'yi ne kadar medeni sayarsınız bilemem ama) çeşitli uygulamalar görmek mümkündür. Yani mutlak müşteri memnuniyeti için her ürün koşulsuz iade alınır gibi bir durum söz konusu değildir, değişik uygulamalar mevcuttur. zkerey arkadaşımızın başına gelen de böyle bir şey. Aslında burada bence kimse haksız değil ama gri noktalar var. Medeni dünyada bir mal aldığında aşağıdaki 3 şıktan biri geçerlidir ve satıcı bu durumu tüm müşterilerin görebileceği yerde açıkça afişe etmek durumundadır.

    1) Aldığınız herhangi bir malı asla geri veremez veya değiştiremezsiniz. Örn. clearance satışları, yani stok eritme amacıyla fiyatlarının çok çok altına çekilmiş ürünler. Bu gibi malların etiketlerinde "All Sales are Final" yazar. Kasadan geçtiğiniz an geri dönüşü asla sözkonusu değildir.

    2) Aldığınız ürünü belli bir ücret karşılığında iade edebilirsiniz. Bazı elektronik mağazalarında bu durum geçerlidir. Girişe kocaman astıkları tabelelarda "Return Policy" lerinde genelikle "15% restocking fee applies" yazar. Yani malın orijinal ambalajını açıp getirirsen ben o malın orjinal ambalajını yapamayacağım için %15 para keserim senden der. Sen bu şartlar altında iade edersen ve iade ettiğinin ertesi günü mağazaya gidersen senin iade ettiğin ürünü rafta senin iade ettiğin şekilde yarım yamalak ambalaj içinde ama normal fiyatının %15 altına tekrar satın alabilirsin.

    3) Aldığınız ürünü 1 ay içinde hiçbir kesinti olmadan geri iade edebilirsiniz. "Return Policy" leri "No questions asked" tir. Yani iade edebilmeniz için sebep olması gerekli değildir. Artık ihtiyacım yok geri veriyorum deyip ödediğiniz parayı tamamen iade alabilirsiniz. Ama bu tür mağazalardaki fiyatlar ortalama olarak 2 nolu şıktaki fiyatlardan daha yüksektir tabiki.

    Buradaki sorun her mağazanın geri iade politikalarını tüketiciye iyi açıklayamaması ya da bilinçli bir şekilde söylememesi. Satıcı satış gerçekleşmeden önce "geri iadelerde %20 kesinti uyguluyorum" demeliydi bence. Kanunlarımız da dükkanlarda firmanın geri iade politikasını büyük harflerle görülebilecek yerlere yazdırmalı.

    Yani medeni dünyada çeşit çok, öyle müşteri memnuniyeti diye her malı mutlaka geri alır diye birşey yok, kapitalizmin ruhuna aykırı bu durum. ABD'de genellikle uygulanan durum aldığınız malı 1 ay içinde iade edebilirsiniz şeklindedir. Gidip bir araba alıp 1 ay kullanın ve ay sonunda iade edin, oooh ne güzel, satıcı amcam da bunu geri alsın, naapalım desin sineye çeksin ve tüm paranızı geri ödesin size öyle mi? :) Bu gibi durumlarda restocking fee applies, yani satıcı sizden kesinti yapar. Ha bu oran Toyota marka arabalarda daha düşüktür (geri iade edilme istatistiklerinden dolayı) de atıyorum bir Jeep te daha fazla olabilir, normaldir, haklıdır, doğrudur. Tek şartla, bu açıkça afişe edilir.




  • Sinema odam için koltuk bakıyorum bu aşağıdaki tipinde koltuk gören oldumu hic bir yerde ben bugun istinye parkta baktım 3 lü olan benzeri 8500 TL lazboy marka daha uyguna bulunabiliceğini düşünüyorum varmı gören duyan

     NBCS-Nuri Baras Cinema Sistemi


     NBCS-Nuri Baras Cinema Sistemi




  • Nuri pahalıymış be abisi. yuh 8500 tl cik

    Sen vermezsin o parayı.
  • al bi cek yat gitsin
  • Saygıdeger Ustalar
    Sızlere musterı veya satıcı yorumları yapmayacagım fakat bır kac konuda sıze kendı dusuncelerımı belırtecegım.
    Bu forum sıtesı turkıyedekı lıder sıtelerınden bırısı. Bu forum sıtesı uzerınden bır cok kısı cesıtlı bılgıler edınıyor ve sız bılgılı ustalar her konuda yardım edıyorsunuz. Fakat bu forum sıtesınde acılan konuların en buyuk eksık yanı turkıyedekı ev sınema sıstemı satısı yapan fırmaların sabıt baslıklı topıklerı olmamasıdır.
    Hemen aklınızdan bu sınema sıstemı satan fırmaların ucretsız reklamınımı yapacagız gıbı sorular gecebılır.
    Ama benım acımdan her fırma ıcın bır konu acılır ve bu fırmalardan urun alan uyelerımız fırma hakkında ve aldıgı urun hakkında kendı yorumlarını hatta o fırmadan aldıkları urunun acık bır sekılde fıyatınıda belırtebılır.
    Zkerey arkadasımızında basına gelen bu olay bızler ıcın buyuk bır ornek olmalı. Eger bu arkadasımızın satın aldıgı fırmanın bu forumda bır baslıgı olsa ıdı Zkerey arkadas o konuya gereklı yorumunu yazar ve o fırmadan urun alacak arkadaslara dıkkat etmelerı gereken konuları belırtırdı.
    Saygıdeger ustalarımdan bu konuda bır adım beklemedekteyım.
    Saygılarımı sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuribaras

    Sinema odam için koltuk bakıyorum bu aşağıdaki tipinde koltuk gören oldumu hic bir yerde ben bugun istinye parkta baktım 3 lü olan benzeri 8500 TL lazboy marka daha uyguna bulunabiliceğini düşünüyorum varmı gören duyan

     NBCS-Nuri Baras Cinema Sistemi


     NBCS-Nuri Baras Cinema Sistemi



    usta tek tek alsan daha ucuza gelıyor
    http://www.yatakshop.com/asp/brands.asp?lsort=5&lsdir=1&brand=LAZBOY&Page=1&gclid=CMq34Oiri6gCFSU6gwodIBqMCQ




  • Merhaba arkadaşlar, projeksyonum salonda,ailemide perdeye ikna edemedim. Duvarı boyamayı planlıyorum. Perdeye yakın,mümkünse aynı kalitede görüntü almak istiyorum. Motorlu perdeye izin veriyorlar ama fiyatları cok pahalı oldugu içinde almak istemiyorum. Bana öncelikli olarak perdedeki görüntüye yakın bir görüntü alabileciğim boya önerin sizden ricam, Tabiki bildiginiz hem çok kaliteli hemde ucuz motorlu tension perde varsa oda olabilir. Lütfen bana yardımcı olun acil cevaplarınızı bekliyorum.

    Saygılar
  • Sevgili ediz70 yazdıklarına kesinlikle katılıyorum bu piyasa sandığımız kadar büyük değil alıcılarda satıcılarda bir halka içerisinde dönüp duruyor en güzeli hem kötü niyetli satıcıları hemde kötü niyetli alıcıları deşifre etmektir.Ayrıca sadece kötü niyetli olanların değil kaliteli dürüst belli bir ilkesi olan bir çok esnaf var onlarında hakkını vermiş oluruz açılacak bu topikte.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ediz70

    Saygıdeger Ustalar
    Sızlere musterı veya satıcı yorumları yapmayacagım fakat bır kac konuda sıze kendı dusuncelerımı belırtecegım.
    Bu forum sıtesı turkıyedekı lıder sıtelerınden bırısı. Bu forum sıtesı uzerınden bır cok kısı cesıtlı bılgıler edınıyor ve sız bılgılı ustalar her konuda yardım edıyorsunuz. Fakat bu forum sıtesınde acılan konuların en buyuk eksık yanı turkıyedekı ev sınema sıstemı satısı yapan fırmaların sabıt baslıklı topıklerı olmamasıdır.
    Hemen aklınızdan bu sınema sıstemı satan fırmaların ucretsız reklamınımı yapacagız gıbı sorular gecebılır.
    Ama benım acımdan her fırma ıcın bır konu acılır ve bu fırmalardan urun alan uyelerımız fırma hakkında ve aldıgı urun hakkında kendı yorumlarını hatta o fırmadan aldıkları urunun acık bır sekılde fıyatınıda belırtebılır.
    Zkerey arkadasımızında basına gelen bu olay bızler ıcın buyuk bır ornek olmalı. Eger bu arkadasımızın satın aldıgı fırmanın bu forumda bır baslıgı olsa ıdı Zkerey arkadas o konuya gereklı yorumunu yazar ve o fırmadan urun alacak arkadaslara dıkkat etmelerı gereken konuları belırtırdı.
    Saygıdeger ustalarımdan bu konuda bır adım beklemedekteyım.
    Saygılarımı sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süper cüp

    al bi cek yat gitsin

    hay ağzına sağlık ben 2 kalası çakar, üstüne şilte yatarım aşşa. harbi diyorum neyime gerek ama 20.000 liram olsa amfiyede vermekten hiiiç gocunmam. 8,500TL cik koltukcuk versem o parayı bir sene gocunurum en az.yakarim sonra. 2bin de vermem.
    he
    beğenen ve isteyenler ise başımız üstüne.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ediz70

    Saygıdeger Ustalar
    Sızlere musterı veya satıcı yorumları yapmayacagım fakat bır kac konuda sıze kendı dusuncelerımı belırtecegım.
    Bu forum sıtesı turkıyedekı lıder sıtelerınden bırısı. Bu forum sıtesı uzerınden bır cok kısı cesıtlı bılgıler edınıyor ve sız bılgılı ustalar her konuda yardım edıyorsunuz. Fakat bu forum sıtesınde acılan konuların en buyuk eksık yanı turkıyedekı ev sınema sıstemı satısı yapan fırmaların sabıt baslıklı topıklerı olmamasıdır.
    Hemen aklınızdan bu sınema sıstemı satan fırmaların ucretsız reklamınımı yapacagız gıbı sorular gecebılır.
    Ama benım acımdan her fırma ıcın bır konu acılır ve bu fırmalardan urun alan uyelerımız fırma hakkında ve aldıgı urun hakkında kendı yorumlarını hatta o fırmadan aldıkları urunun acık bır sekılde fıyatınıda belırtebılır.
    Zkerey arkadasımızında basına gelen bu olay bızler ıcın buyuk bır ornek olmalı. Eger bu arkadasımızın satın aldıgı fırmanın bu forumda bır baslıgı olsa ıdı Zkerey arkadas o konuya gereklı yorumunu yazar ve o fırmadan urun alacak arkadaslara dıkkat etmelerı gereken konuları belırtırdı.
    Saygıdeger ustalarımdan bu konuda bır adım beklemedekteyım.
    Saygılarımı sunarım.


    @Ediz böyle bir durum bana sorarsan kargaşa çıkarmaktan başka bir işe yaramaz.o yüzden ''insanlar bilinçli alıcı olsunlar her gittiği yerden buradan alıveriş yapabilirim'' düşüncesini(deneyimlerle, bilgilerle kısaca bilinçleşerek) kafasında oluşturabiliyorsa o zaman mesele kalmaz.
    şahsımca düşüncem budur...




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.