Bildirim
ne arayabiliyorum ne de aranabiliyorum bir yardım 5 gündür
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hattınız servis dışı olmuş gibi sanki müşteri hizmetlerini arayın en iyi cevabı onlar verir. -
numarası ne ki müşteri hizmetlerini 4441500 ise aradım fatura bilgileri diyor başka bişiy demior -
Evet 4441500 sürekli sıfıra basıp direk müşteri hizmetlerine bağlanın. -
Vodafone da başıma gelmişti. Arıza kaydı aldılar 12 saat içinde düzeldi. Tek çözüm müşteri hizmetleri -
TEK ÇÖZÜM AWEA,DAN WAZ GEÇMEK -
quote:
Orjinalden alıntı: CLeoX
TEK ÇÖZÜM AWEA,DAN WAZ GEÇMEK
DİMİ...TURKCELL'E GEÇSİN HEMEN
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X