Şimdi Ara

Neato Robot Süpürgeler Hakkında Herşey ! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
18
Favori
34.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Firmanın ilgisiz kalması kötü bir durum.. Belki doğrudan Neato US ile görüşülebilir ne yapılabileceği hakkında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok yazık, eve her gelene tavsiye ediyorduk...

    İnternet sitesinin bir turlu acilmamasindan dolayi biraz huzursuz olmustum açıkçası.

    Neato USA ile yazışan oldu mu acaba hic?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1hafta 10 gün önce DHdan iletişim bilgilerimi gönderdim sonrada face deki hepsirobot sayfasına iletişim nomu gönderdim. elimizde patlayacak zannedersem.
  • Ruv R kullanıcısına yanıt
    Sayın Ruv,

    Robotunuzu servis için gönderebileceğiniz kargo adresini ulaştırmıştık efendim.
    Arıza tespiti ve tamiri için robotu bekliyoruz sizden.
    Teşekkür ederiz.
  • eln E kullanıcısına yanıt
    Sayın Eln,

    Servis konusundaki sıkıntınız halen devam ediyor mu?
    Özelden bizi bilgilendirebilir misiniz lütfen?
    Servislerimizde yaşanan aksamalar için özür dileriz, yeni bir yapılanma içerisindeyiz ve bazı sıkıntılarımız oluyor maalesef.

    Saygılarımızla,
  • deuozan kullanıcısına yanıt
    Sayın deuozan,

    İnternet sitesinde yurtdışı aktif bağlantı sistemi kurulmakta idi, sorunu bir türlü çözemediler.
    En kısa zamanda yeniden aktif olacağını düşünüyoruz.
    Hepsirobot.com ülkemizdeki en eski ve en köklü ev robotu firmasıdır, yeniden en iyi şekilde hizmetinizde olacağız.
    İlginize teşekkür ederiz.
  • x571 X kullanıcısına yanıt
    Sayın x571,

    Mesajınıza teşekkür ederiz.

    2009 senesinden bu yana ev robotları konusunda her türlü teknik ve idari sıkıntılara rağmen hizmet veriyoruz.

    8 haziran 2015 tarihinde yayınlanan yeni gümrük vergileri yüzünden makul fiyatlara robot ithal etmek hemen hemen imkansız hale geldiği için satışlarımızı durdurduk.
    Anılan vergiler ile Avrupa'da 399 Euro'ya satılan en ucuz robotun ülkeye mal oluşu 2010TL'ye geliyor maalesef.

    Bu rakamlar ile satış yapılamayacağına sanırım siz de hak verebilirsiniz. Arçelik - Bosch bu pazarda çok karlı bir gelecek görseler idi inanın yıllar önce girerlerdi, bu konuda hiç yatırımları yok çünkü eski teknolojileri satabilecekleri bir ülke var burada.

    Yılbaşından sonra, içerik açısından ülkemize yönelik hazırlanmış yeni Neato serileri ile yeniden satışlara başlamayı umut ediyoruz.

    İlginize teşekkür ederiz.




  • arkadaşlar Hepsirobot nickli arkadaşımıza da yazdım ama buradan da fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim "my vision blocked (3000)" hatası alıpta sorunun nerede olduğunu ve çözümünü bulan var mı acaba????
  • m34bjk1903 M kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    My vision blocked arızası radar bölümünü ile ilgilidir.

    Cihaz sert bir şekilde düşmüş veya üzerine bir şey düşmüş ise olabiliyor.

    Bazen de dönüş hızı tam olarak dengelenmeyince radar görevini tam yapamıyor.

    Radar kısmına hafifçe hava tutmayı deneyin, genelde çözülür.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    merhaba,

    My vision blocked arızası radar bölümünü ile ilgilidir.

    Cihaz sert bir şekilde düşmüş veya üzerine bir şey düşmüş ise olabiliyor.

    Bazen de dönüş hızı tam olarak dengelenmeyince radar görevini tam yapamıyor.

    Radar kısmına hafifçe hava tutmayı deneyin, genelde çözülür.

    Saygılarımızla

    şimdi dikkat ettim de lazer algılayıcı kısmı hafif dönüyo ve duruyor sonra hata veriyor, havayı tam olarak lazer gözüne mi tutmak lazım??
  • Doğrudur ama hassas bir bölge olduğunu unutmayınız lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m34bjk1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    merhaba,

    My vision blocked arızası radar bölümünü ile ilgilidir.

    Cihaz sert bir şekilde düşmüş veya üzerine bir şey düşmüş ise olabiliyor.

    Bazen de dönüş hızı tam olarak dengelenmeyince radar görevini tam yapamıyor.

    Radar kısmına hafifçe hava tutmayı deneyin, genelde çözülür.

    Saygılarımızla

    şimdi dikkat ettim de lazer algılayıcı kısmı hafif dönüyo ve duruyor sonra hata veriyor, havayı tam olarak lazer gözüne mi tutmak lazım??

    Hava tutarken çok şiddetli olmamasına özen gösterin. Aşırı basınçlı hava lazerin lensini olumsuz etkiliyor. Yakından ve şiddetli hava vurmak tavsiye edilmiyor.

    Hava tutmak yerine, tüm Neato kullanıcıları için önerim, elektrikli süpürgenin hortum ucu ile lazer kule kısmını dört bir yandan çektirin ve bunu en az ayda bir yapın.
    Bekleme durumundaki cihazın üzerinde biriken toz miktarı size lazerin tozlanma durumu hakkında ipucu verir zaten. Bu cihazın en hassas yeri o lazer olduğu için, o kısmı temiz tutarsanız başınız ağrımaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Bana PTT Ankara/Çayyolu merkezine gondermemi soylediniz..

    Şaka mı bu?

    Firmanın bir websitesi yok. Telefonu yok. Bunlar yetmezmiş gibi bir adresi de yok.

    Yalnızca bu forum üzerinden iletişim kurulan ciddiyetsiz bir firmasınız. Bir kere olsun telefonla aranmadım.
    Belki 5 dakikada çözebileceğimiz bir konuyu 1 aydır çözemiyoruz.

    Sizin adınızın geçtiği herhangi bir yerden alış veriş yapılmaması konusunda tüm çevremi uyarıyorum. Bundan sonra da bu tip forumlarda yaşadıklarımı anlatacağım.

    Yine bir şey değişmeyecek belki ama en azından bir kaç kişiyi firmanızdan kurtarmış oluruz.
  • Sayın ilgili,
    2009 senesinden bu yana 17binden fazla robot sattık, halen de arızalı olanlarının bakım ve servisini üstleniyoruz.

    Websitemizle ilgili sorunlarımız var ancak bı verdiğimiz hizmeti etkilemiyor.

    Size, arızalı robotunuzu göndermeniz için teslimat bilgisi ulaştırdık ama onunda reddediyorsunuz.

    Bütün müşterilerimiz ile aynı şekilde çalışıyoruz, hatta servis yükümlülüğmüzün olmadığı robot müşterilerine dahi yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Hepsirobot olarak 6 seneyi aşkın bir süreçte elimizden geldiğince en iyi satış ve servis hizmetini vermeye çalıştık, hizmetimize devam da ediyoruz.

    Lütfen arızalı robotunuzu tarafımıza ulaştırınız.

    Saygılarımızla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Servis konusundaki sıkıntılarım hala devam ediyor. Çünkü servisiniz yok. Tampona vurun, basınçlı hava verin diye cevap geldi. Bunu zaten önceden de söylemiştiniz. Kaldı ki yabancı sitelerden de araştırıp bulunabilir. Ancak robota kalıcı bir hasar vermekten korkuyorum. Alırken bataryanın uzun ömürlü olması için sürekli olarak evi süpürmem söylenmişti. Bir aydır kenarda öylece duruyor bi zararı olur mu? Tampon sıkıştı uyarısı kalıcı bir sensör ağrızasından dolayı olabilir mi? İyi kötü ev işlerinde yükümü hafifletiyordu.
    Bunun dışında yeniden yapılanma vs. anlıyorum da telefonunuz da mı olmaz? Telfonlarınızın hepsi kapanmış. Satış yeriniz kapanmış. Veb siteniz iptal.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eln E kullanıcısına yanıt
    ürün bozuksa tamir edilemiyorsa,hukuki yollara başvurun paranızı alın. hakem heyetine veya savcılığa başvurun.forumdan iş hallolmaz.
  • Merhaba sayın hepsirobot yetkilisi,
    Ben de yaklaşık 8 aydır botvac 85 kullanıcısıyım ve şu ana kadar da çok memnunum. Fakat filtrem çok eskidi ve değiştirmek istiyorum. Bu şekilde kullanmanın robota zarar vermesinden korkuyorum ama aylardır site aktif olamadı ki sipariş verelim...Belki buradan size ulaşabilirim ve yardımcı olursunuz. Daha önce de belirtildiği gibi servis ve yedek parça hizmetinin aksamaması gerektiğine inanıyorum.
    Sıkıntılarınızın biranönce çözülmesi diliyorum. Çünkü hem ürün çok iyi hem de sizin iyi niyet ve gayretinize inanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fgültekin -- 16 Aralık 2015; 7:57:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fgültekin F kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yedek parça ve servis temin hizmetimiz devam ediyor, sadece yeni robot getirtmiyoruz bir süreliğine.

    Servislerimizde de genel olarak bir aksaklık yok ancak arada sırada değerli müşterilerimize geç cevap verdiğimiz oluyor maalesef, onlardan burada da özür diliyoruz.

    Şu an için filtre stoklarımızda hiç kalmadı, ocak ayı içinde yeni stoklar gelecek, hemen göndereceğiz size.

    Saygıalrımızla,
  • Merhaba hepsi robot yetkilileri,
    yaklaşık 9 aydır kullandığım sevgili robotum neato signature pro bozuldu. çalıştığında değişik bir ses çıkarıyor ve vakumlama yapamıyor. Acil servisinizle iletişime geçmek isterim. Size ulaşamadım. İyi çalışmalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozgecos O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Gerekli temizlikleri yaptınız mı? Vakum ünitesinde bir arıza olma ihtimali çok çok düşüktür, anlattığınız kadarı ile sanki içine bir şey kaçmış ve bir yerlerde takılıyor gibi anladık.
    Temizlikten sonra fırça kayışını doğru taktığınızdan emin misiniz?

    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.