Şimdi Ara

Neato Robot Süpürgeler Hakkında Herşey ! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
19
Favori
34.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neato botvac d80 kullanan var mı? Alınır mı 1600tl' ye.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, bir süredir hepsirobot.com sitenize giriş yapamıyorum. Yeni adresiniz nedir?
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, ben de denedim site çalışmıyor şu anda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnTheWay O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Teknik sebeplerden dolayı hepsirobot.com bir süredir devre dışı idi.
    Önümüzdeki hafta tekrar aktive etmeye gayret ediyoruz.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Merhaba,

    Teknik sebeplerden dolayı hepsirobot.com bir süredir devre dışı idi.
    Önümüzdeki hafta tekrar aktive etmeye gayret ediyoruz.

    Saygılarımızla,

    Botvac Connected modelinin satışına ne zaman başlayacaksınız?
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Neato xv21 robotumu 2.5 yıldır kullanıyordum. Gecen yaz bataryası bitti ve yeni bataryalar taktım. Başlarda sorun yoktu. Eskisi gibi çalışıyordu. 2 ay sonra batarya arızası 0007 hata mesajını vermeye başladı. Robotun bulunduğu ortamın sıcaklığı ile ilgiliymiş. Fakat evde çalıştığı için ne soğuk ne de sıcak bir ortam yok. Evde klima da yok. Bir sure sonra robot hiç çalışmamaya başladı. Yeşil ışığı sürekli yanık durumda ama robot çalışmıyor. Pilleri söküp yer değiştirip taktım sorun duzelmedi. İnternetten öğrendiğim kadarıyla ana karttaki kapasitorlerin değişmesi gerekiyormuş. Bu sorunla karşılaşan başkalarının yazdığı kadarıyla. Bu arıza ile daha önce karşılaşıp çozdunuz mu? Kapasitorlerin değiştirilmesi bana kaça mal olur?
    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,

    İthalatçı firma olarak bu tür bir tamirat yapma yetkimiz yok, biz kendi sattığımız ve garanti dahili olan robotlar için arıza tamir edilemez ise doğrudan değiştirme yapıyoruz.

    Satın aldığınız ülkedeki ana satıcıya başvurmanız daha uygun olacaktır.

    Saygılarımızla,
  • Botvac 85 model süpürge kullanıyorum. "Tampon sıkıştı" diye uyarı veriyor. Fırçasını filtresini değiştirdim. Açıp kapadım. Ne yaptıysam sorunu gideremedim. Ankarada ulaşabileceğim teknik servis var mı. Çankaya'daki yerinizin telefonu da iptal, web siteniz açılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eln E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Tampon sıkıştı uyarısının fırça ve filtre ile bir ilgisi yok zaten, o arıza kodu normalde tampon bağlantılarında bir kirlenme veya sıkışma olduğu anlamına geliyor.
    Tamponun altına basınçlı hava tutabilir veya tamponu bir kaç defa hızla iterek sıkışıklığı açmayı deneyebilirsiniz.
    Sonuç getirmez ise servise yönlendirmesini yaparız.
    İyi günlerde kullanınız.
  • Bende de bv85 modeli var ve yaklaşık 2 haftadır tampon sıkıştı uyarısı benimkinde de var. Aynı şekilde fırca ve filtrelerini degiştirdim, tampon kısmını temizleyebildiğim kadar temizledim ama düzelme olmadı.iki uyarı arası çalıştığı kısa sürede de yeni fırçanın(kutu içeriğinde kombo değil normal fırca var) yere ve makinanın iç kısmına çarpmasından kaynaklı olduğunu düşündüğüm acayip sesler çıkarıyor. Foruma da zaten bu konu hakkında araştırma yapmak için girmiştim. Şans ki son giriş aynı prob hakkında.
    Hepsirobot firması görevlileri:
    1)bu konuda ne yapmalıyız???
    2)firma int sitesine ulaşılamıyor? nasıl iletişime geçeceğiz?
    3)kutu içeriğindeki fırca acaba neden farklı?
    ilginiz içim şimdiden teşekkürler...
  • eciko E kullanıcısına yanıt
    Ürünü alırken içeriği standart bu şekilde. Combo fırça değil plastik fırça veriyorlar. Yani benimki de bu şekilde. Tampon kısmı tam olarak neresidir acaba arkasındaki ızgara gibi olan yer mi? Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eln E kullanıcısına yanıt
    yoo hayır fırcanın takıldığı ön kısım tampon. ufak ufak hareketlerle çarpmanın etkisini sıfırlayıp, makinanın hareket yönünü değiştirmesini sağlıyor. benim neatomun tamponu bir yere değdiği anda hata veriyor ve kalıveriyor orada. tamponunu hareket ettiriyorum hata uyarısı gidip çalışmaya başlıyor ama tamponun herhangi bir yeri bir yere değdiği zaman yine hata verip kalıyor. çok sinir bozucu 9 taksitle yaklaşık 2200 tl'ye, mayıs ayının başında aldık, 4mayısta evinize geldi.5-6 ay kullanıldı ve hala borcu ödeniyor.umarım en kısa zamanda problemimiz çözülür. hepsirobot firmasından cevap bekliyoruz.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinizi elimden geldiğince yaptı. Basınçlı hava dışında. Şimdi çalıştırdığım zaman hızlı şekilde sağa sola dönüp (çıldırmış gibi). Yetkili servise yönlendirseniz artık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Servis çağrısı açmak için telefon numaranızı özelden bildirenilirseniz seviniriz.
    Saygılarımızla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Merhaba,

    Servis çağrısı açmak için telefon numaranızı özelden bildirenilirseniz seviniriz.
    Saygılarımızla

    Satışlara ne zaman başlayacaksınız?
  • Su ana kadar yasaiklarim.
    Ben Neato botvac 70e almistim.

    Bu tampon sikisti uyarisi bende de oldu yaklasik 2 haftadir cozemiyoruz.

    Yakinda cozulmezse ksikayetci olacagim

    Ne telefon numaralari var ne de beni ariyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ruv -- 25 Kasım 2015; 18:25:50 >
  • eciko E kullanıcısına yanıt
    Sorununuz çözüldü mü acaba. Ben hala servis için aramalarını bekliyorum da.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almayı düşündüm fakat kurumsal olmadıklarına kanaat getirip almadım. İyi yapmışım. Telefon edilmesi için 15 gün bekleniyor ise.tamir 6 ay sürer web sitelerini de kapattılarsa daha satmayacaklar demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x571 X kullanıcısına yanıt
    Sanırım almayı düşünenler yeniden düşünmeli. Satışları durmuş olsa da servis hizmeti vetebilirler en azından. Tabi bir de yedek parça sorunu var. Filtrelerinin bir süre sonra yenilenmesi gerek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eln E kullanıcısına yanıt
    maalesef bu gibi firmalar yüzünden yenilikler ülkemizde hep süphe ile karşılanıyor. arçelik-bosch ne yaparsa onunla yetinmek zorunda kalıyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.