Şimdi Ara

Neden Nokia alınmaz. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle geçmiş olsun, ama değişim için bimeks değişim yapmak istememiş siz bimeks e zorlamanız lazımdı 30 gün boyunca değişim hakkınız vardır eğer bir firma cihazı servise gönderiyorsa bilin ki değiştirmezler bu yüzden ben daha alırken anlaşıyorum cihaz da sorun çıkarsa veya ölü piksel vb. artık ne sorun çıkarsa servise gitmeden direkt değiştireceksiniz yoksa almam diyorum ben bunun yararını gördüm aldığımız televizyon kendi kendine kapanıp açılıyordu aldığımız yeri aradık gelip televizyonu alıp yenisini getirdiler.

    Size de tavsiyem mutlaka almadan önce şart koyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında kanun açık ve net ancak üretici ve satıcılar maalesef uygulanıyor kanunu . müşteri mağduriyeti üzerine işlem yapıyorkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hata büyük oranda sizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Öncelikle geçmiş olsun, ama değişim için bimeks değişim yapmak istememiş siz bimeks e zorlamanız lazımdı 30 gün boyunca değişim hakkınız vardır eğer bir firma cihazı servise gönderiyorsa bilin ki değiştirmezler bu yüzden ben daha alırken anlaşıyorum cihaz da sorun çıkarsa veya ölü piksel vb. artık ne sorun çıkarsa servise gitmeden direkt değiştireceksiniz yoksa almam diyorum ben bunun yararını gördüm aldığımız televizyon kendi kendine kapanıp açılıyordu aldığımız yeri aradık gelip televizyonu alıp yenisini getirdiler.

    Size de tavsiyem mutlaka almadan önce şart koyun.

    haklısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siteuyelik21

    Neden Nokia alınmaz başlıklı bir konuyu Nokia resmi forumunda açmıştım ancak çok kısa süre sonra silindi gerekçe forum kuralları ama ben sadece eleştirmiştim 2001 yılından bu yana "fanatik nokiacı" olarak.
    Evet 2001 yılından bu yana Nokia kullanıyorum ve Nokia ile ilgili her güzel habere sevinir ve aksi haberlere üzülürdüm.

    25 Mayıs 2014 tarihinde L1320 cihaz aldım. Ve cihaz 10 güne kalmaz kendiliğinden kapanma sorunu verdi iade talebiyle bimekse başvurdum bimeks ispat yükümlülüğü acısından cihazı servise yonlerdirmiş servis yazılım güncellemesi ile tekrar geri yollamış ayıbı yok diye. Ama telefondaki sorunlar daha da devam ediyordu. Bir daha iade talebiyle bimekse başvurdum telefon tekrar servise yönlendirilmiş bu kez yedek parça değişikliği ile onarımı gerçekleşmiş yani ayıplı urun oldu. Satıcı ile görüşmelerde bir sonuç alamadım ve satıcı kanuna aykırı davranarak Nokia iade kararını verir diyordu.
    neyse bimeks ile daha fazla uğraşmamak için çok güvendiğim Nokiayı aradım Nokia yetkilileri bu ayıbı inkar etmemekle beraber urunun değişim/iadesi için anakartının değişmesi gerektiğini ve onarım gören cihazı değiştiremecekleri ifade ettiler. Kendilerine konun maddesini hatırlattığımda Nokia prosedürü diye bir savunmaya geçti. Nokia prosedürü gücünü hangi kanundan alıyor diye isyan ettiğimde yapılacak bir şeyin olmadığını bir yıl içinde 4 defa ya da 2 yıl içinde 6 defa onarılması gerektiğini söyledi. Ama kanun öyle demiyor dediğimde yasal hakkımı kullanmamı önerdiler.

    Özetle telefonunun arkasında durmayan Nokia alınmaz.
    müşteriyi bilinçli bir şekilde aldatmaya çalışıp üzen Nokia alınmaz.
    müşterinin zamanını gasp edip, kanunlara uymayan Nokia alınmaz.

    evet muhatabım bimeksti ama çok güvendiğim, beni mağdur etmez diye düşündüğüm nokiadan medet ummak benim büyük bir hatamdı ama dostu ve düşmanı tanımamıza vesile oldu

    Hocam öncelikle geçmiş olsun cidden okadar para verip sorun yasamak kimse istemez.bende duruma istinaden nacizane fikrimi belirtmek isterim.yaklasık 1 ay önce bende discoveryimi kardeşime verip bimeksten 1320 aldım.1.haftasında aksam işten çıktığımda ekranın acılmadıgını farkettim ki ne yaptıysam açamadım teli ki sanki calısıo gibi ama anlıyamıyorum.neyse netten araştırdım nokia lumia black screen yazıp bikaç kişinin daha benzer sorunla karslastıgını gordum.solisyon olarakda reset yeterli olacağını belirtmişler.hemen vol tusu ve powera tam 10 saniye basılı tutunca tel açıldı.sonra bikez daha tekrarladı gene aynı yontemle açtım.sorunun yazlımda olduğunu düşünüyordum.ki 8.1 i yukledikten sonra bikez bile yapmadı.

    Askerdeykende bimeksin internet sitesinden neo v almıştım can sıkıntısından.ekran sapıtıyordu gönderdim 2 gün sonra yenisini gonderdiler saolsın nizamiyeden arkadaşlar almıslsr csktırmadan😋

    Neyse sonuç olarak hocam sen bi guncelle bakalım durum ne olucsl merak ediyorum.

    Bunarada discoveryden sonra malzeme kalitesi stsbilite ilaç gibi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LaViTz kullanıcısına yanıt
    İlgin için teşekkürler.
    benim ki yazılımsal sorun değil, bimeks servise gönderiyor ve servis cihazın parça değişikliğini sağlayıp onarım yapıyor ve buna rağmen bimeks onarılmış cihazı teslim etmeye çalışıyor ama ben onlardan iade talep etmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.